دیدنی های چیندیدنی‌ها

باغ یویوآن شانگهای چین | YuYuan Garden

این باغ یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری شانگهای چین است که هر بازدید کننده ای در این شهر را به سوی خود فرا می خواند شما در تور چین (تور پکن و شانگهای) از این باغ زیبا بازدید خواهید داشت.
باغ یویوآن شانگهای چین در بخش مرکزی شهر شانگهای واقع شده است ، این باغ یکی از دیدنی ترین مکان های شانگهای است. در اطراف این باغ بازارچه های مختلف صنایع دستی چین وجود دارند که شما را به گشت و گزاری چند ساعته در درون خود مجبور می کند. یادتان باشد که برای خرید هر چیزی در این بازار چانه زدن را فراموش نکنید وگر نه ممکن است به سختی از خریدتان پشیمان شوید.
ساختار این بازارچه ترکیب همان خانه های چینی قدیمی است و دیدنش چه در روز به سبب زیبایی ساختمان ها و چه در شب به سبب نورپردازی عالی خالی از لطف نیست.
خود باغ با کمی پیاده روی از درون بازارچه راه دارد و شما می توانید با پرداخت مبلغ مشخص ورودی برای ۲ ساعت آینده خود رابرای وقت گذرانی در درون یکی از مکان های رویایی زمین آماده کنید.
باغ یویوآن در شهر قدیمی شانگهای واقع شده است. این باغ در سال ۱۵۷۷ میلادی و در طول حکومت سلسله‌ی مینگ توسط یک کارمند رسمی دولتی ساخته شده است. همچنین این مجموعه در طول چند قرن گذشته چندین بار بازسازی شده است. آخرین بازسازی آن به سال ۱۹۶۱ بر می‌گردد. قدم زدن در باغ یو یوآن به شما فرصت می دهد تا نگاهی اجمالی به سبک زندگی در چین باستان بیاندازید. به علاوه اگر دنبال مکانی برای رفع خستگی پس از یک صبح شلوغ شهری هستید، این باغ می تواند یک گزینه ی بسیار عالی باشد.
حکایت ساخته شدن این باغ هم شنیدنی است ، در گذشته دور ، تنها اعیان و اشراف چینی توانایی تحصیل داشته اند ، پدر و مادری فقیر با سخت کوشی فراوان پسرکوچکشان را به مدرسه می فرستند ، این پسر بچه کوشا، به خوبی از پس تحصیل علم و دانش بر می آید ، به گونه ای که به مقامی ارشد نزد امپراتور وقت دست می یابد . بعدتر برای قدردانی از پدر خود این خانه را به سبک و سیاق خانه های اشرافی آن زمان برای پدرش مهیا می کند ، اما پدر پیر در راه رسیدن به این خانه جان خود را از دست می دهد و هرگز زیبایی محسور کننده این باغ نسیب چشمان پیرش نمی شود.

نکته‌ها:


– فراموش نکنید که هنگام تماشای باغ مقداری خوراکی و نوشیدنی به همراه داشته باشید.
– برای ورود به این مجموعه مجبور هستید مقداری هزینه کنید، اما مطمئن باشید که ارزشش را خواهد داشت.
– آخر هفته‌ها معمولا جمعیت زیادی به این مکان هجوم می‌آورند. پس اگر به دنبال آرامش هستید بهتر است در طول روزهای دیگر هفته از باغ دیدن کند چرا که با وجود جمعیت، قابل تحمل‌تر است.
– یک بازار درست بیرون از یویوآن وجود دارد که در آن سوغاتی های گردشگری را به فروش می‌رسانند، پس اگر علاقمند هستید، بازدید از آن را از دست ندهید.
– ناحیه‌ی بیرونی باغ قبلا بخشی از دیوار اصلی شهر شانگهای محسوب می‌شد، پس تعجبی ندارد که حس و حال چین باستان را بازتاب می‌ دهد.

 موقعیت مکانی باغ یویوآن شانگهای چین در نقشه گوگل مپ :


برای کسب اطلاعات درباره تور چین کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات درباره هتل های چین کلیک کنید

برای کسب اطلاعات درباره دیدنی های چین کلیک کنید


باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
باغ یویوآن شانگهای چین
برچسب ها
Yu Yuan Shanghai YuYuan Shanghai آدرس باغ یویوآن شانگهای باغ YuYuan شانگهای باغ های شانگهای باغ یو یوآن باغ یو یوآن شانگهای باغ یویوآن باغ یویوآن شانگهای چین تاریخچه باغ یویوآن شانگهای چین تصاویر باغ یویوآن شانگهای چین تور پکن و شانگهای تور پکن و شانگهای با پرواز ماهان تور چین تور شانگهای تور شانگهای و پکن با ماهان جاذبه های توریستی شانگهای جاذبه های چین جاذبه های سفر به شانگهای جاذبه های شهر شانگهای جاذبه های گردشگری شانگهای دیدنی های شانگهای دیدنی های شهر شانگهای چین قیمت تور چین موقعیت مکانی باغ یویوآن شانگهای چین نرخ تور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن