دیدنی های موریسدیدنی‌ها

بلو سافاری موریس | ساب مارین و ساب اسکوتر | Blue Safari Mauritius

کلوب ورزشهای آبی و مکاشفه دنیای شگفت انگیز زیر اقیانوس با زیر دریایی و ساب اسکوتر

این کلوپ مکاشفه دنیای زیر آب در سال ۱۹۹۸ توسط دو فرانسوی برای نخستین بار در جزیره موریس برای مکاشفه توریستی دنیای زیر آب تشکیل شد. که در سالهای بعد الگوی رشد توریسم دنیای زیر آب در کشورهای دیگر شد.

نخستین زیر دریایی کلوپ بلو سافاری موریس ۵ نفر ظرفیت حمل توریست داشت و پنجره ای جدید از دنیای شگفت انگیز و زیبای زیر آب را برای علاقمندان و توریست های عادی گشود تا بتوانند در جزیره ای که معروف است به داشتن یکی از بزرگترین دیواره های زنده مرجانی جهان از مشاهده دنیای زیر آب نهایت لذت را ببرند.

ساعت کاری کلوپ بلو سافاری موریس از ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰ می باشد.

تفریحات در کلوپ بلو سافاری موریس به دو دسته کلی تقسیم می شود :

۱-  زیر دریایی توریستی (SUBMARINE) :

این زیر دریایی انواع مختلفی دارند. از زیر دریایی ویژه مسافرین ماه عسل (زیر دریایی دو نفره که ۳۶۰ درچه آن شیشه ای است و میز مخصوص برای صرف ناهار دارد که اختصاصی برای آن زوج به زیر آب رفته و دنیای زیر آب را همراه با لذت بردن از ناهارتان مشاهده خواهید کرد.

تا زیر دریایی های ۵ تا ۲۵ نفره که این زیر دریایی ها عموماً ساخت کشور اوکراین بوده  و از نظر امنیت در سطح بسیار بالایی هستند. مدت گشت شما با این زیر دریایی ها بیشتر از ۲ ساعت خواهد بود که حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه آن در زیر آب است.

افراد از رده های سنی ۳ تا ۸۵ سال می توانند از این گشت استفاده و لذت ببرند. این زیر دریایی ها تا عمق ۳۵ تا ۴۰ متر زیر دریا خواهند رفت و شما در این مسیر کشتی های غرق شده و صخره های مرجانی و اکوسیستم زیبا و متنوع آبزیان اقیانوس هند را با چشمان خود خواهید دید.

هزینه استفاده از گشت زیر دریایی (SUBMARINE) بر اساس تعرفه سال ۲۰۱۶ برای بزرگسال ۱۱۰ یورو برای کودک ۳ تا ۱۱ سال ۶۹ یورو و برای نوزاد تا ۳ سال ۲۷ یورو می باشد .

۲- ساب اسکوتر (SUB SCOOTER) :

 ساب اسکوتر همانند موتور سیکلت های وسپا که جلو بسته هستند طراحی شده اند. این ابزار هیجان انگیز برای مشاهده دنیای زیر آب نهایت تا عمق ۱۵ متری زیر آب خواهد رفت و کپسول اکسیژن در قسمت جلوی آن نصب شده است. و دو دهنی اکسیژن برای سرنشینان آن تعبیه شده است.

این وسیله فرمانی در جلو برای هدایت ساب اسکوتر و پروانه ای در قسمت پشتی و پایینی وسیله برای قدرت حرکت کردن وسیله در زیر آب دارد. تمامی ساب اسکوترها توسط یک غواص ساپورت و هدایت می شوند و تمامی بدن تا شانه های گردشگران در آب است.

قسمت سر در یک کلاهک بزرگ شیشه ای است که شما از آن کلاهک شیشه ای می توانید دنیای زیبای زیر آب را مشاهده و دیدن آبزیان و صخره های مرجانی نهایت لذت را ببرید. و حتی این امکان را داشته باشید که آبزیان را با دستان خود لمس کنید.

کلوپ بلو سافاری موریس در ۲ کیلومتری مرکز منطقه گرند بی در شمال جزیره موریس واقع شده است و استفاده از آن برای عموم گردشگران آزاد است. از منطقه گرند بی شما می توانید تور کشتی کاتاماران را هم تهیه نمایید که یکی از بهترین و جذاب ترین تورهای آپشنال جزیره موریس محسوب می شود.

لینکهای مهم : 

وب سایت بلو سافاری موریس :  کلیک کنید

صفحه بلو سافاری در سایت TRIP ADVISOR  : کلیک کنید

صفحه بلو سافاری در سایت دیدنی های موریس :  کلیک کنید


وب سایت پارک کازلا جزیره موریس : کلیک کنید

صفحه پارک کازلا موریس در سایت TRIP ADVISOR  : کلیک کنید


دانلود پکیج تور موریس در لینک مقابل :  تور موریس

دریافت کامل ترین اطلاعات هتلهای موریس در لینک مقابل : هتل های موریس

دریافت کامل ترین اطلاعات دیدنیهای موریس در لینک مقابل : دیدنی های موریس

نسخه انگلیسی وب سایت شیوار :  Travel to IRAN

عکس های دیگری از بلو سافاری جزیره موریس :

ساب مارین ویژه ماه عسل
ساب مارین ویژه ماه عسل

ساب اسکوتر موریس
ساب اسکوتر موریس

زیر دریایی توریستی موریس
زیر دریایی توریستی موریس

ساب مارین جزیره موریس
ساب مارین جزیره موریس

زیر دریایی دو نفره مخصوص مسافرین ماه عسل
زیر دریایی دو نفره مخصوص مسافرین ماه عسل

BLUE SAFARY MAURITIUS
BLUE SAFARY MAURITIUS

ساب اسکوتر
ساب اسکوتر

ساب اسکوتر
ساب اسکوتر

بلو سافاری جزیره موریس
بلو سافاری جزیره موریس

ساب اسکوتر
ساب اسکوتر

بلو سافاری موریس
بلو سافاری موریس

موقعیت مکانی کلوپ بلو سافاری جزیره موریس در نقشه گوگل :

برچسب ها
برترین آژانس موریس کار ایران کدام است بلو سافاری جزیره موریس بلو سافاری موریس تفرجگاههای موریس تفریحگاههای موریس تور جزیره موریس تور کشور موریس تور موریس تور موریس با پرواز اتحاد تور موریس با پرواز امارات تور موریس با پرواز ایران ایر تور موریس با پرواز ترکیش ایرلاین تور موریس با پرواز ماهان تور موریس با قطر ایرویز جاذبه های توریستی موریس جاذبه های سفر به جزیره موریس جاذبه های سفر به موریس جاذبه های گردشگری جزیره موریس جاذبه های گردشگری موریس جزیره موریس دیدنی های جزیره موریس دیدنی های موریس زیر دریایی توریستی موریس ساب اسکوتر جزیره موریس ساب اسکوتر موریس ساب مارین جزیره موریس ساب مارین موریس قیمت تور موریس قیمت ساب مارین موریس کارگزار مستقیم تور موریس کشور موریس کلوپ بلو سافاری موریس گشت های آپشنال موریس کدامند مجری انحصاری تور موریس مجری مستقیم تور موریس مکانهای دیدنی موریس موریس نرخ تور موریس هزینه تور موریس ویزای موریس

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن