جاذبه های سوچیدیدنی‌ها

تله کابین های سوچی ؛ سوچی شهر تله کابین ها را بیشتر بشناسیم

یکی از زیباترین دیدنی های گردشگری سوار شدن بر تله کابین های بی همتای این شهر است.

چرا سفر به سوچی روسیه ؟ 

سوچی تفریحگاه اصلی روس ها در کرانه دریای سیاه است. شهری ساحلی که طولانی ترین شهر ساحلی اروپا لقب گرفته است. به تله کابین های مدرن و مجهزش شناخته شده است.

این تله کابین ها یکی از جاذبه های اصلی گردشگری شهر سوچی روسیه است. سوچی با ۱۸ رشته تله کابین دسترسی گردشگران را به بکرترین نقاط طبیعت بکر و دست نخورده و زیبای خود بدون نیاز به کوچکترین کوهپیمایی فراهم کرده است.

تاریخچه استفاده از تله کابین در سوچی : 

این شهر ساحلی در تاریخ خود هم با تله کابین ها بیگانه نیست وقتی به باغ گیاه شناسی سوچی در شهر قدیمی سوچی می روید می بینید از فراز خیابان ورودی شهر تله کابینی شما را بر بلندای باغ گیاه شناسی می برد .

این تله کابین منظره ای خیره کننده و چشم نواز بر شهر و دریای سیاه دارد و دیدی که بر باغ گیاهشناسی سوچی دارد بسیار خاص و دیدنی است. با کهنسالی این تله کابین حرکتی آرام و ملایم دارد که لذت دیدار شما را از این چشم اندازها دو چندان می کند.

در بافت جدید اما سازهایی می بینید که بین سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ ساخته شده است و شرکت پتروگاز و سیبر بانک روسیه سرمایه گذاران این پروژه بوده اند. البته این تله کابین های جدید در منطقه کوهستانی در شهرهای گورکی گراد و روزاخوتور و کراسنایا پولیانا ساخته شده اند.

ریشه نام سوئیس روسیه از کجاست ؟ 

روس ها به علت علاقه فراوانی که به سوئیس دارند و کدورت روابط روسیه با دنیای غرب تصمیم گرفتن شهرهای منطقه کوهستانی کراسنایا پولیانا را بر اساس معماری سوئیس ساختمانهایش را بسازند .

همین امر سبب شد تا تله کابین ها با جدیت بیشتری در شهرهای کوهستانی استفاده شوند و پیست هایی همانند پیست های کوههای آلپ اینجا ساخته شود. این شهرهای کوهستانی چیزی نگذشت که به لقب سوئیس روسیه نایل گشتند

همین امر محبوبیت تفریحگاه محبوب روس ها را صد چندان کرد. در تور سوچی شما می توانید از این تله کابین ها در گشت های رایگان ما بهره ببرید و از زیباییهای طبیعت زیبای منطقه کراسنایا پولیانا مستفیض شوید.

لینکهای مهم برای مسافرین تور روسیه :  

لینک دریافت اطلاعات :   تور سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات :  هتل های سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های سوچی روسیه

Travel to IRAN

تصاویر کامل و جامعی از تله کابین های سوچی که یکی از زیباترین و بهترین جاذبه های گردشگری سوچی روسیه می باشد با این تله کابین ها دسترسی به تمامی نقاط کوهستان بکر و تمیز و دست نخورده منطقه کراسنودار مقدور می باشد.

بدون اینکه نگرانی از بابت ایجاد آلودگی هوا به دلیل رفت و آمد زیاد خودروها یا ریختن زباله توسط گردشگران در طول مسیر وجود داشته باشد. هر چند روسها بسیار طبیعت دوست هستند و  تمیزی را در تمام مناطق به عینه خواهید دید.

تله کابین های سوچی
تله کابین های سوچی
سوچی شهر تله کابین ها
سوچی شهر تله کابین ها
برچسب ها
اسکی در سوچی بهترین هتل کوهستانی سوچی تله کابین های سوچی تله کابین های شهر سوچی تله کابین های کراسنایا پولیانا تور اسکی تور اسکی پیست روزا خوتور تور اسکی در پیست سوچی تور اسکی سوچی تور اسکی سوچی روسیه تور اسکی کراسنایا پولیانا تور سوچی جاذبه های سفر به سوچی جاذبه های سوچی جاذبه های گردشگری سوچی دیدنی های سوچی سوچی شهر تله کابین ها قیمت تور سوچی نرخ تور سوچی هتل های داخل پیست اسکی سوچی هتل های داخل پیست سوچی هتل های سوچی هتل های کوهستانی سوچی هزینه تور سوچی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن