تور سوچی
تازه‌ها

تور سوچی در تابستان ۹۸ با پرواز ایرفلوت

شیوار سیاوشان نخستین مجری تور سوچی در ایران

امسال برای تعطیلات چه برنامه ای دارید. آیا تمایل دارید یک پیشنهاد فوق العاده از شیوار سیاوشان داشته باشید؟ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان با افتخار تور سوچی را در تابستان ۹۸ به شما پیشنهاد می‌کند.

با ما همراه باشید تا در ادامه با ارائه توضیحات مربوط به این تور گردشگری محبوب اطلاعات کاملی درباره تور سوچی به شما کاربران عزیز ارائه کنیم.

نخست قیمت، تاریخ و ویژگی های تور سوچی

در جدول مربوط به معرفی این سفر سیاحتی به مقصد سوچی ویژگی‌ها، مدارک لازم و همه آنچه برای خرید تور سوچی باید بدانید را مطالعه کنید. برخی از موارد و آنچه بعنوان تجهیزات و مدارک مورد نیاز برای سفر به سوچی الزامی بوده و مواردی نیز در حد پیشنهاد ارائه شده است.

مطمئناً دفتر خدمات گردشگری شیوار سیاوشان به عنوان مجری تور سوچی در تابستان ۹۸ همه امکانات و تمهیدات لازم برای سفری به یاد ماندنی را اندیشیده شده است.

هرآنچه که برای یک سفر به یاد ماندنی نیاز دارید را در فهرست زیر مطالعه کنید تا با آمادگی هر چه تمام تر به پیشواز هیجان انگیز ترین سفر توریستی این سال‌ها یعنی سفر به سرزمین زیبای سوچی بروید.

گردشگری حرفه‌ای بدون سوچی لطفی ندارد


ما جزو نخستین مجریان تور سوچی در ایران هستیم تور سوچی تابستان ۹۸ یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرین محترم علاقمند به تورهای خروجی در تابستان ۹۸ است.


 

دیدنی های سوچی را در لینک مقابل دنبال کنید: کلیک کنید


اطلاعات کامل درباره هتل های سوچی را در لینک مقابل دنبال کنید: کلیک کنید


مراکز خرید عالی ، دلفیناریوم های متعدد ، یکی از بهترین سیرک های منطقه ، باغ گیاه شناسی با تله کابین که بسیار منظره زیبایی به کل شهر سوچی دارد. آکواریوم بسیار غول پیکر ، ۱۷ رشته تله کابین در کوهستان های کراسنایا پولیانا ، بهترین و پاک ترین هوای زندگیتان با در نظر گرفتن اینکه ۹۰ درصد منطقه سوچی بزرگ پارک ملی و جزو مناطق حفاظت شده و مملو از جنگل های بکر با طبیعتی دست نخورده است.

شهر بازی منحصر به فرد در کل منطقه ، چشمه های شفا بخش معجزه کننده ( بیش از ۵۰۰ چشمه) ، موزه ها و پارک های آبی و ۱۴۵ کیلومتر ساحل و  کوهستان های عالی ، شهری لوکس و مدرن که طولانی ترین شهر قاره سبز اروپا است. همگی بخشی از جاذبه های این شهر زیبای توریستی است که ملقب به سوئیس روسیه است.

در تور ۸ روزه سوچی شما امنیت را به معنای کامل لمس و تجربه خواهید کرد . هتل های لوکس و نوساز و فرودگاه مجهز و جاده های مواصلاتی با بروز ترین تکنولوژی روز جهان و سرویس حمل و نقلی بی مثال در کل منطقه و امکانات شهری عالی و مردمانی مهربان و میهمان نواز بخش هایی از آنچیزی است. که باید قبل از خرید تور نوروزی سوچی در نظر بگیرید.

هزینه سفر به سوچی

در تور سوچی آنچیزی که تجربه خواهید کرد قیمت های ارزان است در حمل و نقل عمومی که باید قبل از سوار شدن با رانندگان تاکسی رقم پیشنهادی داده و توافق شود که عموماً هزینه ها بسیار خوب و منطقی است تا هزینه های غذا در رستوران ها و خرید سوغات در شهر

تور سوچی به مدت ۷ شب و ۸ روز با پرواز ایرفلوت روسیه ارایه می گردد در تور سوچی بهترین هتل ها به مسافرین ارایه می شود و پرواز هم بهترین گزینه پروازی یعنی ایرباس ۳۲۰ ایرفلوت با کوتاه ترین ترانزیت است که کمتر از ۹ ساعت شما را مستقیم به مقصد خواهد رساند .

در تور سوچی  شما ۳ شب در دامان آرامش کوهستان سپری خواهید کرد و ۴ شب را در ساحل خوش خواهید گذراند.

 


تور سوچی روسیه تابستان 98
تور سوچی روسیه تابستان ۹۸

سایت انگلیسی زبان ما : کلیک کنید

تور سوچی تابستان 97
تور سوچی تابستان ۹۸
تور سوچی تابستان 97
تور سوچی تابستان ۹۸
تور سوچی تابستان 97
تور سوچی تابستان ۹۸
تور سوچی روسیه
تور سوچی روسیه
تور سوچی روسیه
تور سوچی روسیه
تور سوچی روسیه
تور سوچی روسیه
تور سوچی بهار97
تور سوچی تابستان ۹۸
تور سوچی روسیه
تور سوچی روسیه
قیمت تور سوچی
قیمت تور سوچی
قیمت تور سوچی
قیمت تور سوچی
تور سوچی تابستان 97
تور سوچی تابستان ۹۸
تور سوچی تابستان 97
تور سوچی تابستان ۹۸
تور سوچی تابستان 97
تور سوچی تابستان۹۸
تور سوچی تابستان 97
تور سوچی تابستان ۹۸
قیمت تور سوچی
قیمت تور سوچی
هزینه سفر به سوچی
هزینه سفر به سوچی
هزینه سفر به سوچی
هزینه سفر به سوچی

هزینه سفر به سوچی

تور سوچی روسیه تابستان ۹۴
تور سوچی بهار ۹۸
[/vc_column_text][/vc_tab][/vc_tabs][/vc_column][/vc_row]

نقشه توریستی شهر سوچی روسیه در گوگل مپ :

از طريق
ویکی پدیاسایت گردشگری شهر سوچی
منبع
معرفی شهر سوچیهتل‌های سوچی
برچسب ها
تور روسیه رزرواسیون آنلاین قیمت تور سوچی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۷ نظرها

  1. تور سوچی عالییییییییییییییییییییی بود به همه توصیه میکنم برن ما ماه عسل رفتیم اونجا کلی بهمون خوش گذشت برین و حالشو ببرین

  2. سلام و خسته نباشید.آیا قیمت ها توی سوچی هم گرون هست؟
    لطفا زود پاسخ بدین و اگه میشه پاسخ رو به ایمیلم بفرستین.ممنون

  3. من میخواستم برم انتالیا ولی به اصرار شوهرم رفتیم سوچی و چقدر ازش ممنونم اونایی که نرفتن بدونن که میرن یه شهر خوشگل اروپایی که مردم مهمون نواز مهربون و همه امکاناتی داره از مرکز خرید دلفیناریوم سیرک و آکواریوم و باغ گیاهشناسی و تله کابینهای عالی که تو دنیا تک هستن ایشالله لذتشو ببرین از این انتخابتون

    1. چه زیباست از شادی و شادمانه‌های یکدیگر گفتن و چه زیباتر اینهمه را برای همگان خواستن.
      کاربران گرامی:
      از اینکه احساسات والای انسانی خود را با سایت شیوار سیاوشان به اشتراک می‌گذارید، از شما سپاسگزاریم. کلام شما بیانگر نگرش ارزشمند و روح والای انسانی شماست.
      بهترینها را برای شما و همسرتان آرزو داریم. امیدواریم که در شیوار سیاوشان بتوانیم بهترین ها را به شما ارائه کنیم…
      همانطور که فرمودید سوچی واقعاً یک مقصد گردشگری ایده‌آل است. سفر به این شهر واقعاً یک خاطره بیاد ماندنی برای گردشگران رقم می زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن