تور قبرس اروپاییتورهای خارجیتورهای مسافرتی

تور قبرس اروپایی بهار ۱۴۰۱ را با ارزانترین قیمت و از مجری مستقیم خرید کنید

تور لارناکا و لیماسول قبرس اروپایی را از کارگزار خوشنام آن خریداری کنید

لارناکا یکی از مقاصد ساحلی توریستی دربای مدیترانه است. که در قبرس جنوبی یا همان قبرس اروپایی واقع شده است. که بسیار محبوب گردشگران ایرانی است. این شهر آرام و یونانی ساحلی قبرس اروپایی شهری آرام و کوچک آرمیده در کنار دریای زیبای مدیترانه است که به سواحل زیبا و هوای گرم و مطبوعش شناخته شده است. مردمانی آرام و مهربان و میهمان نواز و توریست پذیر دارد.

تور لارناکا تابستان ۱۴۰۱ :  

شهر زیبای لارناکا یک شهر ساحلی مدیترانه ای بسیار زیبا و آرام و گرمسیری است. بهترین ساحل کشور قبرس اروپایی را در خود دارد. و تمامی پروازها از ایران در فرودگاه لارناکا به روی زمین می نشیند و از فرودگاه تا هتل فاصله بسیار اندکی را خواهید داشت. هزینه تورهای لارناکا از باقی تورهای قبرس ارزانتر است.

تور لارناکا قبرس تابستان ۱۴۰۱- ۷ شب
تور لارناکا قبرس تابستان ۱۴۰۱- ۷ شب

تور لیماسول بهار ۱۴۰۱ :  

لیماسول یکی از دیگر شهرهای ساحلی زیبای قبرس اروپایی است که به مارینا بسیار زیبا و ویلاهای ارزشمندش و مراکز خرید اروپایی و محل تفریحات شبانه اش معروف است. هتل های ریزورت ساحلی بسیار لوکس و زیبا و با کیفیتی دارد و در امتداد سواحل دریای مدیترانه سواحل گرمسیری خوبی دارد.

تور لیماسول قبرس بهار ۱۴۰۱ - ۷ شب
تور لیماسول قبرس بهار ۱۴۰۱ – ۷ شب

پکیج های ترکیبی قبرس :

خیلی از مسافرین هستند که در سفر به هر مقصدی دوست دارند در یک سفر شهرهای مختلفی را ببینند و مهم برایشان دیدار کامل از آن کشور است تا یک هفته استراحت در یک هتل بر عکس عده ای هستند که وقتی چمدان های خود را در یک هتل باز می کنند هیچ تمایلی به جمع کردن و تعویض هتل ندارد

برای دسته اول پیشنهاد پکیج های ترکیبی قبرس را داریم که شامل دو پکیج زیر است. اگر خواهان تغییر تعداد شد در هر کدام از این شهرها هستید با کارشناسان فروش خود در شیوار تماس بگیرید.

چرا به قبرس سفر کنیم ؟ 

این شهر برای یک هفته آرامش و استراحت مقصدی فوق العاده است و از آنجایی که ویزای آن شبح شینگن است از ارزش اعتباری بالایی برای کسانی که قصد سفر در آینده نزدیک به اروپا را دارند برخوردار است. فرهنگ و موسیقی و جشن ها و مراسمات یونانی این کشور بسیار خاص و زیبا است. بخش شمالی آن تحت عنوان قبرس ترک تحت سیطره سیاسی ترکیه است و از اکثریت ترک تشکیل شده است. این دو کشور در پی جنگی داخلی از هم جدا شده اند که اخیرا مذاکرات جدی صلح بین دو کشور آغاز شده و امید برای اتحاد دوباره قبرس شمالی و جنوبی دوباره قوت گرفته است.

شهرهای نیکوزیا پایتخت قبرس اروپایی و لیماسول و آیناپا سایر شهرهای مهم توریستی این کشور هستند که شما برای خرید تورهای ترکیبی آنها می توانید با دفتر در تماس باشید. تور قبرس اروپایی نوروز ۹۷ با پرواز مستقیم قشم ایر اجرا می گردد که در تاریخ های متعددی در اسفند و فروردین اجرا می گردد. تور قبرس اروپایی نوروز ۹۹ با تنوع خوبی از هتل های شهر لارناکا اجرا می گردد. و از برنامه های گشت یک گشت شهری + جشن سال نو به همراه شام برای لذت بیشتر شما عزیزان بهره می برد. 

 

اطلاعات کامل درباره هتل های قبرسهتلهای قبرس

وب سایت انگلیسی زبان شیوار :  Travel to IRAN

عکس هایی زیبایی از دیدنی های تور قبرس اروپایی نوروز ۹۹ :

تور قبرس اروپایی نوروز ۹۶
تور قبرس اروپایی

سواحل لارناکا قبرس
سواحل لارناکا قبرس

تور قبرس اروپایی نوروز ۹۶
تور قبرس اروپایی

شهر لارناکا قبرس اروپایی
شهر لارناکا قبرس اروپایی

تور قبرس اروپایی نوروز ۹۶
تور قبرس اروپایی نوروز ۹۷

تور قبرس اروپایی نوروز ۹۶
تور قبرس اروپایی نوروز ۹۷

شهر لارناکا قبرس اروپایی
شهر لارناکا قبرس اروپایی

شهر لارناکا قبرس اروپایی
شهر لارناکا قبرس اروپایی

شهر لارناکا قبرس اروپایی
شهر لارناکا قبرس اروپایی

تور قبرس اروپایی نوروز ۹۶
تور قبرس اروپایی نوروز ۹۷

تور لارناکا قبرس
تور لارناکا قبرس

تور لارناکا قبرس
تور لارناکا قبرس

موقعیت مکانی لارناکا قبرس اروپایی در نقشه گوگل :

برچسب ها
ارزان ترین تور تایلند تور ارزان قیمت لارناکا قبرس اروپایی تور ارزان لارناکا قبرس اروپایی تور بخارست تور بخارست رومانی تور رومانی تور قبرس اروپایی ارزان قیمت تور قبرس اروپایی از ارومیه تور قبرس اروپایی از اصفهان تور قبرس اروپایی از انزلی تور قبرس اروپایی از بندرعباس تور قبرس اروپایی از بوشهر تور قبرس اروپایی از تبریز تور قبرس اروپایی از چابهار تور قبرس اروپایی از رشت تور قبرس اروپایی از ساری تور قبرس اروپایی از شیراز تور قبرس اروپایی از قشم تور قبرس اروپایی از کرمان تور قبرس اروپایی از کرمانشاه تور قبرس اروپایی از کیش تور قبرس اروپایی از مشهد تور قبرس اروپایی از یزد تور قبرس اروپایی با پرواز قشم ایر تور قبرس اروپایی تابستان 96 تور قبرس اروپایی تابستان 97 تور قبرس اروپایی تابستان 98 تور قبرس اروپایی تابستان 99 تور قبرس اروپایی تابستان تیر ماه 97 تور قبرس اروپایی تابستان تیر ماه 98 تور قبرس اروپایی تابستان تیر ماه 99 تور قبرس اروپایی تابستان مرداد ماه 1400 تور قبرس اروپایی تابستان مرداد ماه 96پ تور قبرس اروپایی تابستان مرداد ماه 97 تور قبرس اروپایی تابستان مرداد ماه 98 تور قبرس اروپایی تابستان مرداد ماه 99 تور قبرس اروپایی تیرماه 1400 تور قبرس اروپایی تیرماه 96 تور قبرس اروپایی تیرماه 97 تور قبرس اروپایی تیرماه 98 تور قبرس اروپایی تیرماه 99 تور قبرس اروپایی شهریور ماه 1400 تور قبرس اروپایی شهریور ماه 96 تور قبرس اروپایی شهریور ماه 97 تور قبرس اروپایی شهریور ماه 98 تور قبرس اروپایی شهریور ماه 99 تور قبرس اروپایی مرداد ماه 1400 تور قبرس اروپایی مرداد ماه 97 تور قبرس اروپایی مرداد ماه 98 تور قبرس اروپایی مرداد ماه 99 تور قبرس اروپایی نوروز 1400 تور قبرس اروپایی نوروز 96 تور قبرس اروپایی نوروز 97 تور قبرس اروپایی نوروز 98 تور قبرس اروپایی نوروز 99 تور قبرس جنوبی نوروز 96 تور قبرس یونانی نوروز 96 تور لارناکا تور لارناکا قبرس اروپایی با پرواز ماهان تور لارناکا نوروز 1400 تور لارناکا نوروز 96 تور لارناکا نوروز 97 تور لارناکا نوروز 98 تور لارناکا نوروز 99 چارتر کننده تور قبرس اروپایی چارتر کننده تور قبرس جنوبی چارتر کننده تور لارناکا چارتر کننده تور لارنکا قیمت تور قبرس اروپایی قیمت تور لارناکا نرخ تور قبرس اروپایی نرخ تور لارناکا هزینه تور قبرس اروپایی هزینه تور لارناکا ویزای رومانی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن