دیدنی های سنگاپوردیدنی‌ها

جاذبه های گردشگری سنگاپور | دیدنی های سنگاپور

سنگاپور کشوری آسیایی با ۲/۴ میلیون جمعیت است که در سال ۱۹۶۵ از مالزی استقلال یافت. این کشور مرکز اصلی تجارت در آسیای جنوب شرقی به شمار می رود. جزیره اصلی آن در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده است. در شمال شرقی این جزیره مناطق وسیعی احیا شده است و علاوه بر جزیره اصلی ، حدود ۶۴۰ جزیره کوچک نیز جزو خاک این کشور به شمار می روند. شهر سنگاپور با ۲/۳ میلیون نفر جمعیت ، پایتخت این کشور است. سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور یکی از ارزان ترین سیستم ها در جهان است. وضعیت اتوبوس ها مناسب است، اما قطارهای MRT بسیار بهتر می باشند و وسیله ای سریع و قابل اطمینان برای عبور و مرور در جزیره محسوب می شوند. در شهر سنگاپور ، تاکسی بهترین وسیله برای جابجایی است و کرایه آن کم است. زبان های رسمی چینی، مالایی، تامیل و انگلیسی است. نزادهای چینی، مالایایی و هندی و ادیان مختلف بودایی، مسلمان، مسیحی و غیره در این کشور به چشم می خورد.

محله چینی ها در سنگاپور : (دیدنی های سنگاپور)

محله چینی های سنگاپور در سال ۱۸۲۱ هنگامی که اجناس ارزان قیمت چینی از شهر Xiamen Fujian چین وارد سنگاپور شد بازگشایی شد. مسافرین که از چین آمده بودند و همگی مرد بودند در اطراف جنوب رودخانه سنگاپور که به Telok Ayer معروف است مسکن گزیدند.

محله چینی ها سنگاپور

پارک مرلیون سنگاپور (دیدنی های سنگاپور)

پارک مرلیون سنگاپور در سال ۱۸۲۱ هنگامی که اجناس ارزان قیمت چینی از شهر Xiamen Fujian چین وارد شهر سنگاپور شد بازگشایی شد. مسافرین شهر سنگاپور که از چین آمده بودند و همگی مرد بودند در اطراف جنوب رودخانه سنگاپور که به Telok Ayer معروف است مسکن گزیدند.

مرلیون سنگاپور

سنتوزا و دنیای زیر آب در شهر سنگاپور : (دیدنی های سنگاپور)

برای دیدار از سنتوزا و دنیای زیر آب سنگاپور می توان با تله کابین به سمت سنتوزا حرکت کرد و منظره با شکوه آسمان سنگاپور و بندر تجاری جهانی سنگاپور را از چشم پرندگان مشاهده کرد. هنگام ورود تصاویری که نمایانگر تاریخچه سنگاپور هستند را مشاهده می نمائید. این تصاویر نقاشی شده مومی هرگز جذابیت و زیبایی خود را از دست نمی دهند . در بخش دیگر معرفی جشن های نژادی سنگاپور با تصاویر ، صدا و بو می باشد. و بخش بعدی دنیای زیر آب است که در این بخش می توان بیش از ۶٫۰۰۰ موجود دریایی در انواع و اندازه های مختلف مشاهده کرد.

سنتوزا سنگاپور

دریاچه دلفین های سنتوزا سنگاپور : (دیدنی های سنگاپور)

دلفین های دریاچه دلفین های سنتوزا سنگاپور که از تایلند به این مکان آورده شده است به دلیل اینکه رنگ پوستشان به صورتی گرویده است معروف هستند. ۶ دلفین این دریاچه در تانکی به عمق ۵/۴ متری حاوی آب دریا و مشابه زیستگاه طبیعی این دلفین هاست زندگی می کنند. در کنار نمایش جالب دلفین ها شما می توانید با کمک راهنما و نیز آموزش ویژه وارد این استخر شوید و دلفین ها را با دست لمس کنید. ساعات نمایش از ۱۱ صبح تا ۱٫۳۰ بعد از ظهر به غیر از روزهای بارانی می باشد.

پارک دلفین ها

باغ وحش سنگاپور : (دیدنی های سنگاپور)

باغ وحش سنگاپور بسیار باشکوه با مساحت ۹۰ هکتار در برگیرنده بیش از ۲٫۰۰۰ حیوان از سراسر جهان می باشد که بسیاری از این حیوانات آزاد هستند و تنها با حفاظ های طبیعی از قبیل آب یا بوته ها نگهداری می شوند. در این مکان می توانید صبحانه ای دلپذیر مشتمل بر نان تست و تخم مرغ و کرنفلکس و اقسام میوه های گرمسیری ( به صورت اختیاری ) میل نمابید کما اینکه بعید نیست در این حین اورانگوتانی به شما هنگام صرف صبحانه بپیوندد!!

باغ وحش سنگاپور

باغ پرندگان سنگاپور (دیدنی های سنگاپور)

یکی از زیباترین باغ های پرندگان در جنوب شرق آسیا با تنوع بالای گونه های پرندگان زیبا از جذابیت های شهر سنگاپور به حساب می آید شما را به دیدار از این جاذبه بی نظیر شهر سنگاپور دعوت می نماییم.

باغ پرندگان

خیابان آرچاد (دیدنی های سنگاپور)

خیابان آرچاد سنگاپور که ۲٫۵ کیلومتر می باشد بیشترین فروشگاه ها و مراکز خرید را در خود جای داده است. این جاده که به طور طبیعی درختچه های جوز و فلفل در آن وجود دارد دربرگیرنده شیک ترین فروشگاه ها و رستوران ها و هتل های لوکس می باشد . معروف ترین مراکز خرید این مجموعه شامل Ngee Ann City ، Tangs Department Stor ، Wisma Atria ، Heeren و Centrepoint می باشد. با این وجود هنوز برخی قسمت ها ی این جاده از دسترس بلدوزر در امان بودند و مربوط به اوایل قرن بیستم می باشند مخصوصاً مغازه های peranakan نزدیک Emerald Hill از نمونه این نوع ساختمان ها می باشد.

خیابان ارچاد

موزه تاریخ سنگاپور (دیدنی های سنگاپور)

در موزه تاریخ سنگاپور می توانید وقایعی را که از قرن چهاردهم سبب شکل گیری سنگاپور تاکنون شده است را دنبال کنید. موزه تاریخ سنگاپور به مانند شهر فرنگی است که در آن فرهنگ و تاریخ غنی مردم سنگاپور ، ریشه اجدادی و تعدد مذهبی و نژادی و جنگ ها ونزاع های تاریخی ملت سنگاپور را کشف می کنید. فراموش نکنید که جواهرات و طلاهای Javanse متعلق به قرن چهاردهم که مربوط به دوران قبل از استعمار سنگاپور است را مشاهده کنید.

موزه تاریخ سنگاپور

اسکله کلارک سنگاپور (دیدنی های سنگاپور)

این مکان که مجموعه ای از مغازه های زنجیره ای قرن نوزدهم بوده است ، هم اکنون دربرگیرنده بیش از ۵۰ مغازه و فروشگاه می باشد که عرضه کننده انواع لباس های ابریشمی و پارچه های طرح دار تا مبلمان و عتیقه جات می باشد. در هنگام شب این منطقه تبدیل به کارناوالی زنده از رستوران ها، بار ها و رستوران های روباز می شود. برای صرف غذای محلی این مکان که کباب مالزی می باشد باید به Clarke Quay Satay Club مراجعه کنید. در این مکان قایق سواری از اسکله تا دهانه رودخانه سنگاپور میسر می باشد.

اسکله کلارک سنگاپور

ساحل سانتوزا سنگاپور (جاذبه های گردشگری ساحلی سنگاپور)

ساحل سانتوزا سنگاپور در فاصله ۲/۳ کیلومتری حاشیه جنوبی سنتوزا می باشد و مشتمل بر ۳ ساحل مجزا است . ساحل مرکزی مخصوص خانواده ها می باشد و انواع امکانات را برای ورزش های آبی از قبیل قایق پدالی تا دوچرخه های آبی ارائه می دهند. به دور از جمعیت در ساحل Tanjong تخت هایی برای آفتاب گرفتن وجود دارد . و در ساحل Siloso بارهایی در خدمت مهمانان از تمام هتل های نزدیک این منطقه وجود دارد. تسهیلات این ساحل عالی و مشتمل بر امکانات حمام ، کیوسک دوچرخه ، غرفه های اغذیه ، و اسنک بار در نقطه نقطه این ساحل می باشد. روغن ضد آفتاب تان را فراموش نکنید!

ساحل سنتوزا سنگاپور

پارک ارکید سنگاپور

پارک ارکید سنگاپور با بیش از ۲۰۰ نمونه مختلف از ارکیده ها. باغ ملی ارکیده به عنوان دیدنی ترین مکان کشور سنگاپور از نظر هزاران کاربر سایت تریپ ادوایزر انتخاب شده و باغ گیاه شناسی هم دومه. ساعت بازدید از باغ ملی ارکیده سنگاپور که داخل باغ گیاه شناسی است از ۸٫۳۰ صبح تا ۱۹ هست و ورودیه آن ۵ دلار سنگاپور. زمان لازم برای اون بستگی به سرعت شما داره. بین نیم ساعت تا ۱٫۵ ساعت. بهرحال بیشتر وقتتون در باغ گیاه شناسی رو صرف باغ ملی ارکیده کنید.

پارک ارکید سنگاپور

سنگاپور – جزیره سنتوزا

جزیره سنتوزا در جنوب کشور سنگاپور ، به عنوان یک مکان گردشگری این کشور کوچک سالیانه میلیون ها نفر را به سمت خود می کشاند . این جزیره ابتدا روستایی برای ماهیگیری بوده است و از آن به عنوان بن بست مرگ یا جزیره مردگان یاد می کردند . انگلیس تا سال ۱۹۶۷ از این جزیره با عنوان پایگاه نظامی استفاده می کرده است .اما امروز سنتوزا یکی از زیباترین تفریحگاه های کشور سنگاپور بشمار می رود . ساحل و آفتاب ، اماکن دیدنی و تاریخی ، شهر بازی ، سینمای چهار بعدی ، پارک های ماجراجویی ، پارک پروانه ها ، فواره موزیکال و … همه و همه دست در دست هم داده اند تا این مکان را به یک تفریحگاه فوق العاده تبدیل کند .و اما چند نکته کوچک برای مسافران به سنگاپور : سنگاپور کشور کوچکی است که واحد پول آن دلار است که هر دلار تقریبا معادل هفتصد تومان ایران است . کشور گران و البته تمیز و کوچکی است . سنتوزا یکی از تفریحگاه های معروف سنگاپور است . بهترین شکل رسیدن به این مکان استفاده از تورهای هتل است . دقت کنید علاوه بر هزینه تور ، حداقل صد دلار سنگاپور همراه خود داشته باشید تا بتوانید از تمام زیبایی های سنتوزا استفاده کنید . دقت کنید زمان شروع فواره موزیکال سنتوزا ساعت ده شب است ، پس سعی کنید زمان خود را طوری تنظیم کنید که بزرگترین رقص آب موزیکال در جهان را از دست ندهید .

اسکله قایق – سنگاپورBoat Jetty – Singapore (دیدنی های سنگاپور)

یکی از بهترین نقاط سنگاپور رستوران های روباز آن می باشد . این مکان که مملو از افراد بومی و خارجی ها و توریست ها می باشد در برگیرنده کافه های شیک ، رستوران های رو باز و گسترده و میکده های مختص جوانان و گالری های مد می باشد. در این مکان علاوه بر تجارت بار کشتی ها در کنار رودخانه میزهای متعددی جهت صرف غذا در فضای آزاد تعبیه شده است. این مکان که مانند نقاشی زیبا می باشد با وجود شلوغی دارای منظره چشم نواز از رودخانه سنگاپور و املاک مستعمره نشین می باشد.

باغ گیاه شناسی سنگاپور (دیدنی های سنگاپور)

باغ گیاه شناسی سنگاپور (Singapore Botanic Gardens) با ۶۳٫۷ – هکتار در کشور سنگاپور قرار دارد. این باغ تنها باغی در جهان می باشد که از ۵ صبح تا ۱۲ نیمه شب هر روز باز است. “باغ گیاه شناسی ” در سال ۱۸۲۲ توسط سر استمفورد رافلز، بنیانگذار سنگاپور مدرن و مشتاق طبیعت ، تاسیس شد. یکی از جاذبه های اصلی این پارک ، باغ ملی ارکیده می باشد که دارای بیش از ۱۰۰۰ گونه اصلی و ۲،۰۰۰ گونه پیوند زنده شده از ارکیده می باشد. در داخل باغ ارکیده جاذبه های دیگری از جمله سالن برکیل و باغ پرنیان ارکید، گلخانه ، تندیس های نمادین وجود دارد.می توان در این باغ در حدود شش هکتار ، جنگل های استوایی شبیه سازی شده را که از قدمت خود باغ بیشتر می باشند را یافت. این باغ توسط سه دریاچه های احاطه شده است و در یکی از آنها موسم به “دریچه اکو” ، گونه هایی از حواصیل ، مرغان دریایی و اردک ها زندگی می کنند. یکی از چشمگیرترین قسمت از باغ گیاه شناسی سنگاپور ” دریاچه قو” است. این دریاچه آب مورد نیاز باغ را فراهم می کند و اطراف آن مملو است از نخل های کمیاب است . در وسط این دریاچه مجسمه ای ابه شکل قو قرار دارد که در سال ۱۹۵۰ ساخته شده و در سال ۲۰۰۱ به این مکان منتقل شده است.

موزه تاریخ سنگاپور (دیدنی های سنگاپور)

موزه تاریخ سنگاپور می توانید وقایعی را که از قرن چهاردهم سبب شکل گیری سنگاپور تا کنون شده است را دنبال کنید.موزه تاریخ سنگاپور به مانند شهر فرنگی است که در آن فرهنگ و تاریخ غنی مردم سنگاپور ، ریشه اجدادی و تعدد مذهبی و نژادی و جنگ ها ونزاع های تاریخی ملت سنگاپور را کشف می کنید.جواهرات و طلاهای متعلق به قرن چهاردهم که مربوط به دوران قبل از استعمار سنگاپور است را مشاهده کنید.

کلیسای سنت ژوزف سنگاپور (دیدنی های سنگاپور)

فرانسیسکو دوسیلوا ماله بود که در اوایل دهه سال ۱۸۰۰ این کلیسا را تاسیس کرد و بعد از اینکه در سال ۱۹۰۶ فرسوده شد مدیران آن زمان تصمیم گرفتند در این مکان کلیسای جدید بسازند ، ساخت و ساز که در سال ۱۹۱۲ کامل و تمام شد.این کلیسا یک گنبد اصلی با هشت گوشه و ۲ گنبد در مجاورت آن دارد . جالب است بدانید که حیاط کلیسا در روزهای جمعه مملو از عبادت کنندگان میشود و حتی ممکن است برخی به علت کمبود جا به بالکن بلوک های آپارتمانی اطراف بروند.

پارک شبانه روزی سافاری (دیدنی های سنگاپور)

اولین پارک حیات وحش در جهان است . که به صورت شبانه روزی پذیرای مشتاقان و گردشگران می باشد. که این خصیصه مهم برای بسیاری از توریستها و گردشگران خارجی یک نوع جاذبه خاص خودش را دارد. که گردشگران می توانند نادرترین و کمیاب ترین حیوانات جهان را در پارک شبانه روزی سافاری مشاهده کنند.
سافاری شبانه سنگاپور یکی از معروفترین پارک های حیات وحش در جنوب شرق آسیا محسوب می شود. این مرکز شامل قسمت های جالبی از قبیل آکروباتیک، عکاسی در کنار حیوانات وحشی، سفر با قطار، پیاده روی در جنگل های بکر به همراه راهنمایان مجرب پارک و نمایش حیوانات دست آموز می باشد.

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

دیدنی های سنگاپور
دیدنی های سنگاپور

دیدنی های سنگاپور
دیدنی های سنگاپور

نقشه توریستی سنگاپور در نقشه گوگل مپ :

برچسب ها
اماکن توریستی سنگاپور تصاویر سنگاپور جاذبه های توریستی سنگاپور جاذبه های سفر به سنگاپور جاذبه های سنگاپور جاذبه های گردشگری سنگاپور دیدنی های سنگاپور دیدنی های شهر سنگاپور دیدنی های کشور سنگاپور سنگاپور شهر سنگاپور عکس از سنگاپور عکس های سنگاپور کشور سنگاپور گالری تصاویر سنگاپور گردشگاههای سنگاپور

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن