دیدنی های چیندیدنی‌ها

منطقه دی باند شانگهای چین | THE BUND شانگهای

این مکان یک منطقه شهری توریستی زیبا با معماری متفاوت با معماری چین است که مناظر و امکانات متعدد فراوانی دارد. شانگهای چین شهری مملو از جاذبه های شهری مدرن است شهری که نماد توسعه و پیشرفت اقتصادی غول اقتصادی قاره کهن است و منطقه دی باند شانگهای جایی است که می توانید به وضوح این پیشرفت و توسعه را ببینید و درک کنید.

منطقه دی باند شانگهای چین یک تفرجگاه و  یک کنارگذر ناحیه‌ی تاریخی است که درست بر کناره ی غربی در طول ساحل رودخانه‌ی Huangpu واقع شده است. به عنوان رمانتیک ترین قسمت شهر به علت امکانات توریستی و مناظری زیبا از سطح خیابان‌ها و آسمان‌خراش‌ها، معماری گوتیگی و هنر Beaux را در مقابل رویتان به نمایش می‌گذارد که طی صدها سال به عنوان سمبلی برای این شهر بوده است که اسکله زیبای توریستی در شهر شانگهای چین است.

در ضلع غربی اسکله دی باند بیش از ۲۶ ساختمان با معماری هایی به سبکهای گوتیک، رنسانس، باروک، رمانتیسیسم، کلاسیک و … قرار دارد که از زیباترین چشم ‌اندازهای این منطقه است.اسکله دی باند ( The Bund ) مکان مناسبی برای قدم زدن و آرامش در فضایی ساحلی، تماشای بناهای تاریخی و برج‌ های Oriental Pearl TV Tower و Jin Mao Tower است
طوری برنامه ریزی کنید که چند ساعتی را در این منطقه‌ی زیبا سپری کنید، خصوصا اگر به عکاسی علاقه‌ی زیادی دارید. و امکان مشاهده همزمان چندین سبک معماری و چندین دوره ی زمانی از ساخت ساز به علت موقعیت خاص باند .
منطقه دی باند شانگهای ، ناحیه‌ای تاریخی و باشکوه در کنار ساحل رودخانه شهر که بناهای تاریخی و بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی بین‌المللی در آنجا قرار دارند
رودخانه هوآنگ‌پو اصلی‌ترین رود شانگهای است که بسیاری از آب‌راه‌ها و کانال‌های شهری از این رود تغذیه می‌شوند و خط ساحلی آن به علت ساخت آسمان‌خراش متعدد و نورپردازی‌های شبانه مشهور شده است.

نکته‌ها:


– برای داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد سعی کنید در تونل توریستی کشیده شده زیر آب که مناطق Pudog و Puxi  را به هم وصل می‌کند به گشت و گذار بپردازید.
– اگرچه منطقه دی باند شانگهای در طول شرقی اولین جاده‌ی Zhongshan قرار دارد، اما کافی است به راننده تاکسی‌ها بگویید “Wai Tan” تا آن‌ها متوجه شوند که باید شما را به این نقطه بیاورند.


موقعیت منطقه دی باند شانگهای چین در نقشه گوگل :



برای کسب اطلاعات درباره تور چین کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات درباره هتل های چین کلیک کنید

برای کسب اطلاعات درباره دیدنی های چین کلیک کنید


عکس های منطقه دی باند شانگهای چین :

منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
منطقه دی باند شانگهای
برچسب ها
اماکن توریستی چین اماکن دیدنی چین اماکن گردشگری چین تفرجگاههای چین جاذبه های سفر به چین جاذبه های سفر به شانگهای جاذبه های شانگهای جاذبه های گردشگری شانگهای چین دیدنی های شانگهای دیدنی های شانگهای چین سفرنامه چین سفرنامه شانگهای چین سفرنامه های چین مراکز خرید شانگهای مکانهای دیدنی چین منطقه THE BUND شانگهای منطقه THE BUND شانگهای چین منطقه توریستی د باند شانگهای چین منطقه د باند شانگهای منطقه دی باند شانگهای

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۳ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن