هتل های کیشهتل‌های ایران و جهان

هتل ارم کیش | هتل بزرگ ارم ۴ ستاره

این هتل در واقع شامل دو هتل می شود یکی هتل ۴ ستاره که به آن هتل بزرگ ارم کیش می گویند و دیگری هتل ۳ ستاره ارم که هتل قدیمی تر است این هتل متعلق به آستان قدس رضوی بوده است. که در ابتدای خرید این هتل ۵ ستاره بوده ولی به علت افت شدید کیفی خدمات هتل و نارضایتی بسیار بالای گردشگران از این هتل به ۴ ستاره تنزل یافته و امروز هم یکی از هتل های ۴ ستاره ضعیف کیش محسوب می شود. متاسفانه با توجه به بهره مندی این هتل از سازه بسیار خوب اگر تغییرات درستی در مدیریت این هتل صورت بگیرد این هتل توانایی آن را خواهد داشت که یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره جزیره باشد ولی انگیزه های لازم در این هتل برای تحقق این مهم دیده نمی شود. به مسافرینی که دنبال قیمت اقتصادی و ارزان در سفر به کیش هستند این هتل را توصیه می کنیم ولی برای میهمانانی که به دنبال کیفیت هستند یقیناً هتل های چون فلامینگو و صدف و هلیا به مراتب گزینه های برتری هستند.
اکنون توجه شما را به آنچه که سایت هتل ارم کیش برای معرفی خود گذاشته جلب می نمایم :

معرفی نامه هتل ارم کیش (اقتباس از سایت هتل ارم کیش) :

هتل بزرگ ارم در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.
هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .
هتل بزرگ ارم در زمینى به مساحت ۵۰٫۰۰۰ متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بناء ۴۳۰۰۰ مترمربع احداث گردیده است .
از ویژگى هاى منحصر به فرد این مجموعه مشرف به دریا بودن ۷۰ درصد از اتاق ها آن است.
هتل بزرگ ارم دارای ۲۱۰ اطاق،۳۰ رویال وپرزیدنت سوئیت در ساختمان اصلی و۱۴۰ سوئیت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کلیه امکانات مراکز و فروشگاههای تجاری، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی،رستوران گردان ، رستوران سنتی ، فست فود، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنین دو سالن آمفی تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و یک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. گالری و سالن چند منظوره ، کلوپ ورزشی وتفریحی وسالن بیلیارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد. ساخت پلکانی هتل بزرگ ارم باعث گردیده که ۷۰ درصد اتاق های آن روبه دریا باشد واتاق های روبه جزیره نیز به خاطر اشراف کامل بر جزیره کیش و زیبائیهای بی نظیر آن، ارزشی برابر اتاق های روبه دریا دارد . سوئیت آپارتمان های محوطه با توجه به اینکه در میان باغی از نخلستان و گل وگیاه و فضای سبز واقع گردیده، مورد علاقه مسافران بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بیشتری می نمایند.
مجموعه تخت هاى ثابت و سوئیت آپارتمان هاى این هتل ۸۲۴ تخت و تمام اتاقها و سوئیتها ظرفیت یک تختخواب اضافى (extrabed) را دارند که در کل با ۱۱۵۴ تختخواب قابل بهره بردارى مى باشد و اتاقهای هتل در ۲ قسمت از هتل تعبیه شده است. اتاقهای داخل ساختمان هتل و سوئیتهای درون محوطه.
هدف ما رضایت میهمانان خواهان آرامش و استراحت در جزیره زیبای کیش می باشد. پرسنل هتل بزرگ ارم کیش با تلاش و کار شبانه روزی خود سعی می نمایند با توجه کامل به حقوق میهمانان انجام وظیفه نمایند. مدیریت هتل بزرگ ارم کیش در این راه احتیاج به راهنمایی شما میهمانان گرامی دارد و قطعا بیان نظرات توسط شما می تواند چراغ راه توسعه وبرنامه های وسیع تر و بهتر این مجموعه بزرگ باشد.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل ارم کیش :

رستوران و کافی شاپ های متنوع هتل با انواع غذاهای ایرانی و خارجی شامل رستوران گردان که در فوقانی ترین نقطه از هتل ارم واقع گردیده، رستوران رویال با امکان طبخ طبخ انواع غذاهای ایرانی وفرنگی ، رستوران صدف که در آن مسافران میتوانند لذت صرف صبحانه را با طلوع زیبای خورشید در کناره ساحل تجربه نمایند و انواع کافی شاپ ها و فست فود، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد آماده ارائه خدمت به مسافرین گرامی می باشند .

رستوران گردان هتل ارم کیش :

این رستوران در فوقانی ترین نقطه از هتل ارم واقع گردیده است. با حضور در این رستوران شما بر تمام جزیره کیش اشراف دارید . اینجا تنها مکانی است که ازآن شما خواهید توانست تمامی نقاط جزیره را رصد نمائید. اگر علاقه مند به یک مهمانی شبانه ویژه ای در کنارهمراهانتان باشید ، رستوران گردان با حرکت دورانی و نمایش زیبایی های طبیعت احساس بی نظیری به لحظه های سیاحت شبانه شما می بخشد.
این رستوران با مساحت ۲۵۵ مترمربع در آخرین طبقه هتل قرار دارد ودر هر ۵۵ دقیقه با گردشی نامحسوس که صورت می گیرد میهمانان ضمن لذت بردن از غذاهای رویائی می توانند تمام جزیره را به خصوص سواحل نقره ای فام ودریای نیلگون خلیج فارس را رویت نمایند . رستوران گردان میزبان میهمانانی است که علاقه مند به انواع غذاهای دریائی با انواع سالادها ودسرها می باشند.

رستوران رویال هتل ارم کیش :

تنوع و کیفیت طبخ فوق العاده غذاهای ایرانی و فرنگی متناسب باذائقه متنوع ایرانی در این فضای با شکوه خاطره های فراموش نشدنی را برایتان به همراه خواهد داشت.صرف غذا همزمان با گوش دادن به موسیقی دلنشین زنده در نمایی مشرف بر دریا دقایق بسیار مطلوب و خوش آیندی برای مهمانان گرامی خواهد بود. بوفه متنوع سالاد،نوشیدنیها و انواع دسر به این لحظات،کیفیت بی نظیری می بخشد.این رستوران از ساعت ۱۳الی ۱۵ جهت صرف ناهار و۲۱ الی ۲۴ جهت صرف شام پذیرای حضور شما می باشد. در صورت تمایل شما به انتخاب میزهای این رستوران ما مراتب رزرو آن را تدارک خواهیم دید. همکاران میهمان نواز در این رستوران صمیمانه حضور شما را خوش آمد می گویند.
رستوران رویال و برگ سفید هر سالن به مساحت ۵۷۵ مترمربع وگنجایش ۳۵۰ نفر با طراحی بسیار زیبا با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه ارائه خدمات می نماید و شما میهمانان گرامی علاوه بر اینکه از غذای دلخواه خود لذت می برید می توانید از موسیقی زنده نیز بهره مند گشته و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود به یادگار داشته باشید.

رستوران صدف هتل ارم کیش :

تزئین و معماری کلیه بخش های این رستوران با استفاده از مرجان و صدف های دریایی به گونه ای صورت گرفته که گویا لذت صرف صبحانه را با طلوع زیبای خورشیددر کناره ساحل تجربه می نمایید. این رستوران با طراحی ویژه اش در موقعیتی کاملا مشرف بر دریا و نمایش طلوع دل انگیز خورشید جزیره ارائه دهنده سرویس صبحانه است. تنوع نوشیدنیهای گرم وخنک، و میوه های گرمسیری جهت یک تغذیه صبحگاهی کامل برایتان مهیا گردیده است. بوفه کامل و متنوع صبحانه در رستوران جذاب ((صدف)) شمارا به صرف دل انگیزترین صبحانه دعوت می نماید. ساعات سرویس این رستوران ۷ الی ۱۰صبح می باشد. همکاران میهمان نواز ما در این رستوران با مهربانی به شما صبح بخیر می گویند.

کافی شاپ جام :

این کافی شاپ به ظرفیت یکصد نفر با انواع نوشیدنیهای خنک ، بستنی، کافه گلاسه ، شربت ها ، اسنک مهیای پذیرایی و ارئه خدمات به مهمانان می باشد. شما می توانید به دلخواه با سفارش انواع سرویس های این کافی شاپ آن را در اطاقتان میل نمایید. وجود سامانه اینترنت پرسرعت و دسترسی دائمی به شبکه اینترنت در محیط کافی نت مستقر در همین فضا و نیز دسترسی آسان به اینترنت Wi-Fi نیاز شما را در این رابطه بطور کامل پاسخگو خواهد بود.
چایخانه سنتی هتل ارم کیش :
این چایخانه به سبک دوران صفوی طراحی شده است. گچ بریها و آینه کاریهای سقف آن منحصر به فرد است. مبلمان و متکاهای سنتی ایرانی جذاب ترین سوغات خاطره ها، برای گردشگران ایرانی و خارجی خواهد بود. پذیرایی از شما با تقلید از سنتی ترین پذیرایی ایرانی، حضوری واقعی در احساس با شکوه فرهنگی ایران است. چایخانه سنتی با انواع چایهای معطر، انواع قهوه ها، انواع شربتها مانند بهار نارنج، بید مشک، نعناع و غیره آماده پذیرایی از مهمانان گرانقدر می باشد. همکاران ما ایرانی ترین لحظه ها را در این فضای سنتی برایتان مهیا می نمایند.

کافی شاپ تراس هتل ارم کیش :

تراس بیرونی هتل با وسعت زیاد و در فضای باز وآفتابی با دورنمای زیبایی از دریا و اسکله تفریحی، طراوت و آفتاب واقعی جزیره را در اختیار شما می گذارد.گذر لحظه های به یاد ماندنی زیر سایبان های گسترده و عبور جریان هوای دریایی از مقابل شما و نظاره ساحل و دریا از فاصله ای نزدیک دوام بیشتری به تندرستی روح وجسم شما می بخشد. ما ساعات زیبایی را برای شما آرزومندیم. در این فضای دل انگیز مهمانان می توانند از خدمات هردو کافی شاپ سنتی و کافی شاپ جام بهره مند گردند.

سالن کنفرانس و آمفی تئاتر هتل ارم کیش :

هتل بزرگ ارم کیش با دارا بودن دو سالن آمفی تئاتر و یک سالن کنفرانس با امکان برگزاری دوره های آموزشی، همایشهای سازمانی، جشنها، مراسم محلی و ملی، کنسرتها و جنگهای شبانه و پخش فیلمهای سینمایی آماده ارائه خدمت به مسافرین گرامی می باشد.
سالن آمفی تئاتر ۱ (سینما) هتل ارم کیش :
مناسب جهت دوره های آموزشی، همایشهای سازمانی، جشنها، مراسم محلی و ملی، کنسرتها و جنگهای شبانه و دارای پرده عریض جهت پخش فیلمهای سینمایی
امکانات
ظرفیت: ۷۰ نفر (با قابلیت افزایش تا ۱۰۰ نفر)
سیستم صوتی کامل
سیستم اینترنت بی‌سیم (Wirless) در سالن
سیستم ویدئوپروژکتور
سالن آمفی تئاتر ۲ هتل ارم کیش :
مناسب جهت دوره های آموزشی، همایشهای سازمانی، جشنها، مراسم محلی و ملی، کنسرتها و جنگهای شبانه
امکانات
ظرفیت: ۳۰۰ نفر (با قابلیت افزایش تا ۴۰۰ نفر)
سیستم صوتی کامل
سیستم اینترنت بی‌سیم (Wirless) در سالن
سیستم ویدئوپروژکتور
سالن کنفرانس هتل ارم کیش :
مناسب جهت دوره های آموزشی، جلسات مدیریتی و مذاکرات تجاری و حقوقی و بین المللی
امکانات
ظرفیت: ۴۰ نفر (با قابلیت افزایش تا ۸۰ نفر)
سیستم صوتی کامل با میکروفن‌های اختصاصی پیشرفته
یک دستگاه کامپیوتر با امکان اتصال به اینترنت.
امکان استفاده از سیستم اینترنت بی‌سیم (Wirless) در سالن
سیستم ویدئو پروژکتور
امکانات تفریحی و ورزشی هتل ۴ ستاره ارم کیش:
هتل بزرگ ارم کیش با داشتن امکانات کامل ورزشی و تفریحی مانند سالن چند منظوره کلوپ ورزشی وتفریحی ، سالن بیلیارد و …در داخل مجموعه هتل بهترین مکان برای برقراری اردوهای آمادگی تیم های ورزشی و نیز تفریح و گذراندن زمان مسافرین محترم می باشد. گفتنی است امکانات در داخل محوطه هتل وجود داشته و در صورت نیاز برای موارد بیشتر (نظیر زمین چمن) مجموعه المپیک کیش در فاصله زمانی ۸ دقیقه از هتل بزرگ ارم قرار دارد.
سالن بیلیارد و اسنوکر
زمین تنیس استاندارد
آرایشگاه آقایان و بانوان
فروشگاه کیف و کفش
گل فروشی
فروشگاههای پوشاک، شکلات فروش، فروشگاه فرش، فروشگاه تجهیزات هتلی، فروشگاه صنایع دستی، صندلی های ماساژ، کانتر گردشگری، دفتر خدمات مسافرتی، دفتر اجاره خودرو، دستگاه عابر بانک، فروشگاه لوازم آرایشی، بوتیک و عکاسی از سایر بخش های تجاری مجموعه هتل ارم هستند.
اتاق ها و سوئیت های هتل ارم کیش :
چشم انداز همه اطاق های این هتل به گونه ای است که شما نظاره گر نمای زیبای دریا و ساحل زیبایی آن بوده و یا افق زیبای جزیره در منظر دیدگان شماست. این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود. بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.
نمای رو به دریا و جزیره تجربه با کیفیتی از اقامت در اتاق های این هتل می باشد. سوئیت های دو تخته که از فضا و طراحی بی نظیری برخوردار است، از بزرگترین اطاقها در کشور می باشد وامکانات رفاهی بسیار مناسبی را دراختیار شما قرار می دهد. سرویس های خواب مدرن وتجهیزات مناسب و سرویس بهداشتی مجهز به وان نیز جهت اقامت راحت شما در نظر گرفته شده است.

موقعیت مکانی هتل ارم کیش در نقشه گوگل

برچسب ها
آدرس هتل ارم کیش تصاویر اتاق های هتل ارم کیش تور کیش لحظه آخری هتل ارم کیش تور کیش هتل ارم کیش رزرو آنلاین هتل ارم کیش رزرو اینترنتی هتل ارم کیش رزرو هتل ارم کیش رزرواسیون آنلاین هتل ارم کیش رزرواسیون اینترنتی هتل ارم کیش رزرواسیون هتل ارم کیش سایت رزرواسیون آنلاین هتل ارم کیش سایت رزرواسیون اینترنتی هتل ارم کیش سایت رزرواسیون هتل ارم کیش عکس از هتل ارم کیش عکس های هتل ارم کیش قیمت اقامت در اتاق های هتل ارم کیش قیمت تور کیش لحظه آخری هتل ارم کیش قیمت هتل ارم کیش گالری تصاویر هتل ارم کیش گالری عکس هتل ارم کیش موقعیت مکانی هتل ارم کیش موقعیت هتل ارم کیش نرخ نامه هتل ارم کیش نرخ هتل ارم کیش نظرات گردشگران درباره هتل ارم کیش هتل 4 ستاره ارم کیش هتل 4* ارم کیش هتل ارم هتل ارم کیش هتل بزرگ ارم کیش هتل چهار ستاره ارم کیش

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن