هتل های کیشهتل‌های ایران و جهان

هتل شایگان کیش | Shaygan Hotel in Kish

این هتل ما بین میدان پردیس کیش و بلوار ساحل در قلب تجاری جزیره کیش واقع شده و جزو هتل های بسیار پر طرفدار جزیره کیش است . هتل شایگان کیش هتلی کلاسیک و اصیل است ولی مدیریت قوی و منظم باعث شده کمتر مسافری احساس قدیمی بودن کند . برخورد پرسنل عالی و بسیار موقر و محترمانه و مودبانه و میهمان نوازیشان عالیست . هتل شایگان کیش برای ریزترین نیازهای گردشگران هم فکر کرده و امکانات تفریحی رایگان بسیار خوبی را در اختیار میهمانان خود قرار داده است
اطراف هتل شایگان کیش پارک آهوان کیش و پارک هنگام و رستوران بوف کیش ، رستوران پارمیدا کیش ، خانه اسپاگتی کیش ، رستوران شب های کیش ، رستوران شانی کیش ، فست فود هایدا شعبه جزیره کیش و سفره خانه سنتی پوریای ولی کیش قرار دارد
بازارهای معروف کیش که نزدیک هتل شایگان کیش ۵ * هستند : هایپر مارکت کیش ، بازار پانیذ کیش ، بازار پردیس ۱ کیش و بازار پردیس ۲ کیش ، مرکز تجاری کیش ، بازار زیتون کیش
مراکز خرید نزدیک به هتل شایگان کیش ۵ * : مرکز خرید حافظ کیش و مرکز خرید پردیس کیش
موزه شگفتیهای جهان آفرینش جزیره کیش در نزدیکی هتل شایگان کیش ۵ * واقع شده است .

درباره هتل شایگان کیش ۵ * بیشتر بدانیم :

هتل شایگان جزیره کیش به مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) دراواخر سال ۱۳۸۱ خورشیدی بنا گردیده است.
معماری هتل شایگان کیش ۵ ستاره به گونه ایست که مساحت اتاقها و راهروهها با ۴ پله اضطراری و ۳ آسانسور با ۲ نمای خلیج و جزیره می باشد.
همچنین مشرف بودن عمده اتاقهای هتل شایگان کیش به آبهای نیلگون خلیج فارس و رنگ آمیزی متنوع طبقات موجب گردیده است که میهمان گزینه بهتری را جهت اقامت برگزیند.
از طرفی دسترسی پیاده ۲ تا ۵ دقیقه ای به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس موقعیت هتل شایگان کیش ۵ ستاره را در جایگاه ویژه ای قرار داده است.

امکانات هتل شایگان کیش ۵ ستاره :

۱ – لابی هتل شایگان کیش
۲ – سالن کنفرانس و همایش هتل ۵ ستاره شایگان جزیره کیش :
سالن همایش و اجتماعات، بهمراه سالن جداگانه پذیرایی در طبقه چهارم هتل شایگان کیش قرار دارد. فضای سالن همایش بگونه ای است که برای برگزاری گردهمایی های علمی و آموزشی مناسب است .
۳ – سونا و استخر هتل شایگان کیش ۵ ستاره :
کلوپ ورزشی شامل استخر سرپوشیده با درجه آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان می باشد و در طبقه همکف هتل شایگان کیش ۵ ستاره قرار دارد .
سالن زیبا و استاندارد بیلیارد و اسنوکر در طبقه زیرین هتل شایگان کیش قرار دارد. این سالن دارای ۱۲ میز بیلیارد و اسنوکر لوکس می باشد .
۴ – کلوپ ورزشی هتل ۵ ستاره شایگان جزیره کیش :
فضایی که شور و هیجان و نشاط را در اختیار شما قرار می دهد تا هر ثانیه از زمانتان لذت ببرید و نیروی مضاعف دریافت کنید .healhtclub در لابی هتل شایگان کیش منتظر شماست
۵ – اتاق Spa ( ماساژ ) هتل ۵ ستاره شایگان جزیره کیش :
عطر عود و عنبر و نور شمع ورود شما را به این مکان خوش آمد میگوید در اتاق spa شما از زمین کنده می شوید و به دنیایی دیگر سفر می کنید که انگار تازه متولد شده اید وقتی به هتل شایگان کیش آمدید حتما اتاق spa را تجربه کنید .
۶ – کلوپ بازی کودکان هتل شایگان کیش ۵ ستاره :
در قسمت همکف هتل شایگان کیش واقع شده و مکانی بسیار دوست داشتنی برای کودکان که فارغ از والدین می توانند زمانی را به خود اختصاص دهند و با انواع سرگرمی ها و بازی های کامپیوتری و بازی های دیگر خود را سرگرم کنند و پدر و مادرها هم به کارهای خود بپردازند .

هتل شایگان کیش
هتل شایگان کیش

۷ – امکانات اتاق های هتل شایگان کیش :
تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، سرویس بهداشتی ، تلویزیون مجهز به امکانات دریافت کانالهای ماهواره ای و ۵ شبکه تلویزیون محلی ودر صورت تمایل شما مجهز به کامپیوتر با امکان دسترسی به اینترنت می باشد ، اتاقهای هتل ۵ ستاره شایگان جزیره کیش شامل اتاقهای یکنفره (Twin) ، دونفره (Double) و سوئیت می باشد .
از ۱۰۰ اتاق و سوئیت رنگارنگ هتل شایگان کیش ۵۰ اتاق ۲ تخته جدا از هم و ۲۹ اتاق با تخت دو نفره انتخاب شما را در نوع اتاق آسان می کند. بویژه آنکه اتاقها تنوع رنگ و مبل تختخوابشو داشته باشد و بتوان هوای اتاق را به دلخواه تنظیم کرد .
۸ – سوئیت های هتل شایگان کیش :
از ۱۰۰ اتاق و سوئیت رنگارنگ هتل شایگان کیش ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی، انتخاب شما را در نوع اتاق آسان می کند .
۹ – تور رویال هتل شایگان کیش :
بمنظور ارائه خدمات VIP به میهمانان ویژه شامل صاحبان مشاغل، مدیران ارشد و …. در هتل شایگان کیش امکانات خاصی تدارک دیده شده تا در هنگام سفر به جزیره کیش و مدت اقامت در هتل شایگان کیش از حداکثر خدمات رفاهی و تفریحی بهره مند گردند.
این خدمات از هنگام شروع سفر از درب منزل تا بازگشت به منزل را شامل میگردد.
در تور رویال پیش بینی کلیه خدمات رفاهی برای میهمانان گردیده است و یک خدمه در طول مدت اقامت در اختیار ایشان خواهد بود تا میهمانان گرامی در مدت اقامت در جزیره بدون هیچگونه دغدغه ای از کلیه لحظات خود لذت کامل ببرند و ایام خوش و به یاد ماندنی به ارمغان ببرند.
خدمات تور رویال شامل موارد ذیل می باشد:
اعزام آژانس به منزل میهمان جهت عزیمت به فرودگاه
انجام کلیه خدمات بار و اخذ کارت پرواز
پذیرایی، صبحانه، ناهار و شام آلاکارد در رستورانهای مختلف کیش به همراه موسیقی زنده
بازدید از پارک پرندگان و دلفیناریوم
کلوپ دریایی (جت اسکی، غواصی، قایق سواری)
اتومبیل سواری اختصاصی آخرین مدل در اختیار میهمان
عبور از جایگاه تشریفاتی CIP فرودگاه
اقامت در سوئیت دو خوابه هتل به همراه مینی بار کامل و Refresh
خدمات اینترنتی داخل اتاق
بازدید از مراکز تفریحی و دیدنی جزیره و بازارها
۱۰ – رستوران ها و کافی شاپ های هتل شایگان کیش :
کافه شاپ لابی هتل شایگان کیش :
کافه شاپ اصلی هتل شایگان کیش در طبقه همکف و لابی در خدمت میهمانان گرامی هتل شایگان کیش میباشد .
چایخانه سنتی صبا
بوی گل و ریحان و فضایی باز در جلوی درب ورودی هتل شایگان کیش که می تواند شما را با گذشته های دور آشتی دهد این مکان فرح بخش با انواع نوشیدنی های سرد وگرم و قلیان در خدمت میهمانان گرانقدر می باشد .
رستوران شانی هتل شایگان کیش :
رستوران شانی با نمای آبهای خلیج فارس در طبقه هم کف هتل شایگان کیش قرار دارد.
آشپزهای با تجربه و میزبانان آموزش دیده این رستوران قادرند بطور همزمان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و منوی الاکارت بهمراه موزیک زنده ۲۵۰ نفر را پذیرایی نمایند .
فست فود هتل شایگان کیش :
فست فود هتل شایگان کیش با انواع ساندویچ، پیتزا و غذاهای متنوع در محیطی آرام در خدمت مشتریان گرامی میباشد .
کشتی رستوران دریایی آرتمیس هتل شایگان کیش :
با آغاز فعالیت کشتی آرتمیس در جزیره کیش ،رستوران دریایی آرتمیس افتتاح گردید. این کشتی با طول ۳۰ متر و عرض ۱۰متر در دو طبقه طراحی گردیده که رستوران آرتمیس با ظرفیت ۱۳۰ صندلی در طبقه اول آن قراردارد.
این کشتی بزرگترین رستوران دریایی کشور می باشد که از ابتدای تیرماه ۸۷ در جزیره کیش افتتاح و بهره برداری از آن آغاز می گردد
این کشتی همه روزه علاوه بر چندین نوبت گشت دریایی ،از مسافرین این رستوران ناهار و شام به همراه اجرای موسیقی زنده پذیرایی می گردد.
این کشتی دارای ۲ موتور اصلی و ۲ موتور اضطراری است.
رستوران دریایی آرتمیس توسط شرکت آرین پارسه مالک هتل شایگان کیش، راه اندازی شده است .
کافه تراس دریا | هتل شایگان کیش :
مکانی متفاوت و دنج در طبقه چهارم هتل با طلوع خورشید با چشم انداز کامل دریا جایی که میتوانید آبی دریا و آبی آسمان را با هم داشته باشید و با انواع نوشیدنی و قلیان و ساندویچ و پیتزا در خدمت میهمانان عزیز می باشد .
کافه شاپ آفتابگردان | هتل شایگان کیش :
در طبقه چهارم هتل با منظره دیدنی دریا و جزیره طلوع از سمت دریا و غروب خورشید از سمت جزیره در محیطی استثنایی که در خدمت میهمانان محترم می باشد

برچسب ها
آدرس هتل شایگان جزیره کیش ادرس هتل شایگان کیش تور کیش هتل شایگان تور لحظه آخری کیش هتل شایگان تور لحظه آخری هتل شایگان کیش رزرو آنلاین هتل شایگان کیش رزرو آنلاین هتل های 5 ستاره کیش رزرو اینترنتی هتل 5 ستاره شایگان رزرو اینترنتی هتل شایگان کیش رزرو اینترنتی هتل های 5 ستاره کیش رزرو نوروزی هتل شایگان کیش رزرو هتل شایگان کیش سایت رزرواسیون آنلاین هتل شایگان جزیره کیش سایت رزرواسیون هتل شایگان کیش سایت هتل شایگان کیش عکس از هتل شایگان کیش قیمت اتاق دو تخته هتل شایگان کیش قیمت اقامت در هتل شایگان کیش گالری تصاویر هتل شایگان کیش موقعیت مکانی هتل شایگان کیش موقعیت هتل شایگان کیش نرخ آبان ماه هتل شایگان کیش نرخ آذر ماه هتل شایگان کیش نرخ اردیبهشت ماه هتل شایگان کیش نرخ اسفند ماه هتل شایگان کیش نرخ اقامت در هتل شایگان کیش نرخ بهاره هتل شایگان کیش نرخ بهمن ماه هتل شایگان کیش نرخ پاییزه هتل شایگان کیش نرخ تابستانه هتل شایگان کیش نرخ تیر ماه هتل شایگان کیش نرخ خرداد ماه هتل شایگان کیش نرخ دیماه هتل شایگان کیش نرخ زمستانه هتل شایگان کیش نرخ شهریور ماه هتل شایگان کیش نرخ مرداد ماه هتل شایگان کیش نرخ مهر ماه هتل شایگان کیش نرخ نوروزی هتل شایگان کیش نرخ هتل شایگان کیش هتل 5 ستاره شایگان کیش هتل 5* شایگان کیش هتل پنج ستاره شایگان کیش هتل شایگان جزیره کیش هتل شایگان جزیره کیش 5 ستاره هتل شایگان کیش هتل های 5 ستاره کیش

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن