جاذبه های روسیهدیدنی‌ها

کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ

این کلیسا به حق یکی از زیباترین کلیساهای سبک کلاسیک جهان است و این بنای زیبا یکی از مشهورترین میدان های شهر سنت پترزبورگ را ایجاد می نماید (میدان اسحاق) دو طرف این بنای زیبا دو مجسمه زیبا و معروف از پتر کبیر و نیکولای اول قرار گرفته در جانب رودخانه نوا پتر کبیر سوار بر اسب است که آن اسب به حال نیم خیر بر روی دوپا آماده تاخت است که این مجسمه در پارک اسحاق روبروی کلیسا واقع شده است. در جانب دیگر کلیسا به صورت قرینه مجسمه نیکولای اول یکی دیگر از تزارهای روسیه واقع شده است.

بازدید از کلیسای اسحاق

برای بازدید از کلیسای اسحاق دو نوع بلیط قابل تهیه است که هر کدام دسترسی به نقطه ای از این کلیسا را فراهم می آورند از بام تا صحن کلیسا، توجه داشته باشید عموماً تورهایی که برنامه گشت ندارند در مسیر ترانسفر هتل چون از جلوی این بنا و میدان باید عبور کنند بازدید از نمای بیرونی کلیسای اسحاق را می گذارند که هیچ ارزشی ندارد و باید این کلیسا را حتماً از داخل دید وگرنه هیچ بعدی از عظمت و زیبایی این کلیسا را نخواهید دید. تور روسیه ما بازدید کاملی از این کلیسا را خواهد داشت و مسافرین برای بازدید از بام این کلیسا می بایست بلیط تکمیلی را خریداری نمایند. که البته به علاقمندان به هنر حتما توصیه می شود این بلیط تکمیلی را تهیه نمایند چون واقعاً دیدنی است و اگر از بام این کلیسا بازدید نکنید چیزهای زیادی را از دست خواهید داد. بنای کلیسای اسحاق در نزدیکی خیابان نوسکی پراسپکت و موزه ارمیتاژ و ادمیرالیتی واقع شده است و شما می توانید با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی دسترسی به این جاذبه ها را داشته باشید.
کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ موزه ­ای است که بنای با عظمت آن همگان را شیفته­ ی خود می ­سازد. کلیسای جامع اسحاق به سبک کلاسیک روسی ساخته شده است و گنبد طلایی رنگ آن، از تمام نقاط شهر سنت پترزبورگ قابل مشاهده است. کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ به یاد اسحاق مقدس و به همین نام، نامگذاری شد. کلیسای جامع اسحاق در سال ۱۷۱۰ احداث شد و پس از چهار بار تجدید بنا، ساختمان فعلی آن، طی سال­های ۱۸۱۸ تا ۱۸۵۸ توسط مانفران (معمار فرانسوی) احداث گردید. ارتفاع گنبد کلیسای اسحاق ۱۰۱/۵ متر و طول آن ۱۱۴ متر و عرض آن ۹۸ متر می­ باشد و در اطراف آن ۴۸ ستون از سنگ گرانیت یک تکه که هر کدام ۱۵ متر ارتفاع و ۱۰۰ تن وزن دارند، وجود دارد. این کلیسا که بزرگ­ترین کلیسای روسیه می ­باشد، دارای ظرفیتی برای ۱۴ هزار عبادت کننده می­­باشد. پس از انقلاب اکتبر این بنا به موزه تبدیل شد و در حال حاضر هم، به جز در بعضی از عیدهای بزرگ مذهبی، که مراسم بسیار باشکوهی در آن برگزار می­ گردد، جنبه­ ی موزه دارد.
وب سایت رسمی: http://eng.cathedral.ru
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)
سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)
عکس های دیدنی از کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ :

کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ
کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ

کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ
کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ

کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ
کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ

کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ
کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ

کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ
کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ

کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ
کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ

کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ
کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ

کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ
کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ

موقعیت مکانی کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ در نقشه گوگل :

برچسب ها
آدرس کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ تاریخچه کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ تصاویری از کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ تور ارزان روسیه تور ارزان قیمت روسیه تور روسیه تور روسیه با پرواز ماهان تور روسیه با پرواز معراج تور روسیه با گشت کامل تور روسیه تابستان 95 تور روسیه تابستان 96 تور روسیه تیر ماه 95 تور روسیه تیر ماه 96 تور روسیه خرداد 95 تور روسیه خرداد 96 تور روسیه شهریور ماه 95 تور روسیه شهریور ماه 96 تور روسیه مرداد ماه 95 تور روسیه مرداد ماه 96 تور روسیه مهر ماه 95 جاذبه های تاریخی روسیه جاذبه های تاریخی سنت پترزبورگ جاذبه های روسیه جاذبه های سفر به روسیه جاذبه های سفر به سنت پترزبورگ جاذبه های سنت پترزبورگ جاذبه های گردشگری روسیه جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ دیدنی های روسیه دیدنی های سنت پترزبورگ عکس از کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ قیمت تور روسیه قیمت تور روسیه با پرواز امارات قیمت تور روسیه با پرواز ایر فلوت قیمت تور روسیه با پرواز ماهان قیمت تور روسیه با پرواز معراج کلیسای اسحاق کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ کلیسای جامع اسحاق کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ موقعیت مکانی کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ نرخ تور روسیه هزینه ورودیه کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن