جاذبه های روسیهدیدنی‌ها

کلیسای کازان سنت پترزبورگ

یکی از بناهای بسیار شاخص خیابان نوسکی پراسپکت سنت پترزبورگ روسیه کلیسای کازان سنت پترزبورگ است که تقریباً در وسط خیابان توریستی نوسکی واقع شده است این بنا از جمله آثار معماری سبک نئوکلاسیک در سنت پترزبورگ است و جزو کلیساهای فعال این شهر محسوب می گردد و توریست ها می بایست با رعایت اصول کلیسای ارتدکس از این کلیسای در حال نیایش و عبادت بازدید نمایند و از بلند صحبت کردن و بازدید با لباس های نا متعارف از این کلیسا پرهیز نمایند. مزار مارشال کوتوزوف سردار جنگ با ناپلئون بسیار ساده در گوشه ای از این کلیسا واقع شده است. نظری رایج در بین مردم روسیه است که می گویند مارشال کوتوزوف برای پیروزی بر سپاه ناپلئون به این کلیسا متوسل می شود !! که به همین یاد بود این کلیسا را برای دفن وی و یادبود جنگ انتخاب می نمایند که نگارنده نمی تواند از نظر واقعیتهای تاریخی چنین چیزی را تایید نماید ولی در باورهای عمومی رایج است.

کلیسای کازان

کلیسای کازان طی سال­های ۱۸۰۱ تا ۱۸۱۱ توسط معمار روس آندری وارانیخین احداث گردید. در سال ۱۸۱۲ ناپلئون بناپارت (امپراتور فرانسه) به روسیه حمله کرد و مردم روسیه به دفاع از کشورشان پرداختند. سرفرمانده­ی ارتش روس، مارشال کوتوزوف موفق شد ارتش ناپلئون را شکست دهد و پس از پیروزی تمام غنایم جنگی، پرچم های ارتش مغلوب ناپلئون و کلید شهرهای آزاد شده توسط ارتش روس در این کلیسا جمع آوری گردید.
قهرمان جنگ، مارشال کوتوزوف در سال ۱۸۱۳ در این کلیسا دفن گردید و تندیس ایشان همراه با تندیس سرلشکر مشهور آن دوره، ژنرال بارکلوی دتولی مقابل درب ورودی کلیسا نصب شده است. شکل کلی این کلیسا به کلیسای پتر مقدس در روم شباهت زیادی دارد، اما عناصر معماری روسیه هم در آن قابل مشاهده است. این کلیسای جامع دارای ۹۸ ستون می­باشد.
پیدا کردن این کلیسا که پلن آن به شکل نعل اسب است در خیابان نوسکی بسیار راحت است در روبروی این کلیسا ساختمان زیبای کارخانه چرخ خیاطی زینگر و در امتداد آن خیابان که بروید به کلیسای خون مقدس خواهید رسید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)
سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)
عکس های زیبایی از کلیسای کازان سنت پترزبورگ :

کلیسای کازان سنت پترزبورگ
کلیسای کازان سنت پترزبورگ

کلیسای کازان سنت پترزبورگ
کلیسای کازان سنت پترزبورگ

کلیسای کازان سنت پترزبورگ
کلیسای کازان سنت پترزبورگ

کلیسای کازان سنت پترزبورگ
کلیسای کازان سنت پترزبورگ

خیابان نوسکی پراسپکت سنت پترزبورگ
خیابان نوسکی پراسپکت سنت پترزبورگ

موقعیت مکانی کلیسای کازان در نقشه شهر سنت پترزبورگ :

برچسب ها
ST. KAZAN CATHEDRAL آدرس کلیسای کازان تاریخچه کلیسای کازان تصاویر کلیسای کازان تور 9 روزه روسیه تور ارزان روسیه تور ارزان قیمت روسیه تور روسیه تور روسیه اردیبهشت ماه 95 تور روسیه با پرواز امارات تور روسیه با پرواز ایرفلوت تور روسیه با پرواز ماهان تور روسیه بهار 95 تور روسیه تابستان 95 تور روسیه تیر ماه 95 تور روسیه خرداد ماه 95 تور روسیه شهریور ماه 95 تور روسیه مرداد ماه 95 تور روسیه مهر ماه 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ تور مسکو و سنت پترزبورگ با پرواز ایرفلوت تور مسکو و سنت پترزبورگ با پرواز ماهان تور مسکو و سنت پترزبورگ بهار 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ تابستان 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ تیر ماه 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ خرداد 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ خرداد ماه 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ روسیه تور مسکو و سنت پترزبورگ شهریور ماه 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ مرداد ماه 95 عکس از کلیسای کازان قیمت تور روسیه قیمت تور روسیه بهار 95 قیمت تور روسیه تابستان 95 کلیسای کازان کلیسای کازان روسیه کلیسای کازان سنت پترزبورگ مارشال دتولی مارشال کوتوزوف موقعیت قرارگیری کلیسای کازان موقعیت مکانی کلیسای کازان سنت پترزبورگ نرخ تور روسیه نرخ تور روسیه بهار 95 نرخ تور روسیه تابستان 95

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن