تور مالدیو | تور سریلانکاتورهای خارجی
تازه‌ها

تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ با تضمین ارزانترین قیمتها از کارگزار

شیوار سیاوشان کارگزار تورهای لوکس و متفاوت سریلانکا در ایران

تور سریلانکا | تور گروهی+ نرخ ها+ برنامه گشت

تور سریلانکا بدون شک می تواند یکی از بهترین تجربیات هر فردی باشد. سریلانکا یکی از زیباترین و تمیزترین سواحل جنوب شرق آسیا را دارد. طبیعتی بکر و دست نخورده و کشوری که با سرعتی بسیار زیاد در مسیر توسعه گردشگری قرار گرفته است. مردم سریلانکا زبان انگلیسی خوب میدانند و بسیار آرام و میهمان نواز هستند. برای خرید یکی از بهترین مقاصد جنوب شرق آسیاست. سریلانکا با توجه به وسعت کمش جاذبه هایی دارد که بعضی از آنها در دنیا حرف برای گفتن دارند.


۱) به سریلانکا با شیوار سفر کنید:

با هتل های ریزورت قابل قبول و تفریحات و جاذبه هایی متنوع که هر نوع سلیقه را پاسخ می دهد. اتباع ایران که پاسپورت ایرانی دارند برای ورود به کشور سریلانکا نیاز به ویزا ندارند و در فرودگاه با پرداخت ۴۵ دلار میتوانند ویزای فرودگاهی دریافت نمایند.

درباره شیوار :

شیوار خدمات دهنده تورهای سریلانکا با پشتیبانی بسیار عالی به دفاتر خدمات مسافرتی ایران است. قیمتهای جدول فوق برای دفاتر خدمات مسافرتی است مسافرین محترم برای تهیه این تورها می توانند آدرس دفاتر فروش را از شماره واتساپ ما دریافت کنند. به هزینه های جدول فوق مبلغ دو تا چهار درصد بسته به دفاتر فروش افزوده می گردد.

در صورتی که هتل مورد نظر خود را در پکیج ما نیافتید کافیست با کارشناس مربوطه خود در شرکت شیوار تماس بگیرید تا نرخ پکیج تور سواحل سریلانکا با هتل مورد نظر شما را به شما اعلام نماید.


• سواحل سریلانکا:

سریلانکا سواحل متعددی دارد و سواحل معروف آن همانند اکثر سواحل معروف جهان سواحل غربی آن است. ساحل کالوتارا و بنتوتا و بروولا و آهونگالا و نگومبو از جمله این سواحل معروف هستند. و هتل های ریزورت متعددی در این سواحل ساخته شده اند.

• هتل های موجود در سواحل بنتوتا و بروولا:

بنتوتا و بروولا هتلهای خوب و ارزانی دارند و از نظر دسترسی با شهر کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا حدود ۱٫۵ ساعت با ماشین و با فرودگاه کلمبو که در منطقه نگومبو واقع شده است. حدود ۱٫۴۵ ساعت فاصله دارند. البته این میزان فاصله بنا به موقعیت مکانی هتل کمی زیاد و کم می شود.

• هتل های موجود در سواحل نگومبو و آهونگالا:

ساحل نگومبو ساحل محبوب توریستهای آمریکایی بوده و بهترین و گرانترین هتلهای ساحلی سریلانکا در آن واقع شده اند با فرودگاه ۱۰ دقیقه و با کلمبو پاییتخت کمتر از نیم ساعت فاصله دارد. ساحل آهونگالا ساحل محبوب توریستهای اروپایی و مخصوص مسافرینی است که به هدف آرامش و ریلکسیشن و استفاده از امکانات یک هتل ریزورت و خدمات واقعی All Inclusive هستند.


• منطقه کوهستانی و تاریخی سریلانکا : 

منطقه کندی و دامبولا و نورولیا و الا مناطق کوهستانی سریلانکا هستند. تقریبا اکثر جاذبه های گردشگری سریلانکا در این منطقه کوهستانی واقع شده اند.از جمله آن می توان به ” پیناوالا ” (محل نگهداری فیلهای سریلانکایی)، معبد دندان بودا ، باغ گیاه شناسی کندی دومین باغ بزرگ گیاه شناسی جهان و رقص فولکلور سریلانکایی که یکی از زیباترین رقص های فولکلور جهان است. و باغ ادویه کندی اشاره کرد.

• منطقه تاریخی دامبولا سریلانکا:

در منطقه تاریخی دامبولا که ما در تورهای مخصوص گردشگران حرفه ای خود اقامت در دامبولا را می گنجانیم جاذبه های بی همتایی که ثبت جهانی یونسکو هم شده اند را خواهید دید. از آن جمله سیگیریا (صخره شیر) ، معبد غار دامبولا ، دریاچه کاندالاما و تور بالن سواری دامبولا را میتوانیم اشاره کنیم. باغهای چای نورولیا و خانه های فرانسوی الا رو هم میتوانید اشاره کنیم کوه حضرت آدم و پارکهای حیات وحش منطقه هم بسیار دیدنی هستند.


• کلمبو پایتخت سریلانکا :  

کلمبو پاییتخت تجاری سریلانکا و کوته پایتخت سیاسی سریلانکا هستند که در هم ادغام شده اند و توریستها این دو شهر را در قالب یک شهر یکپارچه و تحت عنوان کلمبو میشناسند. مراکز خرید معروفی چون پتا و معابد باشکوه  و موزه و کاخ های ریاست جمهوری از جاذبه های شهر هستند.


• نکات حایز اهمیت این کشور:

سریلانکا سرزمین معابد باستانی پر راز و رمز است که معروفترین معبد بودایی های جهان به نام معبد دندان بودا در منطقه کندی واقع شده است. که در تور سریلانکا بازدید از آن را خواهید داشت. فیل سریلانکایی و بهزیستی فیل ها با نام پیناوالا در راه کلمبو به کندی از دیگر جاذبه های منحصر به فردی است که در تور سریلانکا آن را تجربه خواهید کرد. تفریحات شبانه و مراکز خرید متعدد و جالب در شهر کلمبو و فروشگاههای ارزان فروش صنایع دستی از جاذبه های توریستی سریلانکا و کلمبو است.

• تور ارزان قیمت خود را از ما بخواهید:

تور ارزان قیمت سریلانکا را در بهترین هتل ها و همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته تجربه خواهید کرد.  پروازهای امارات و قطر و عمان ایر هم می توانیم برای مسیر سریلانکا ارایه نماییم که قیمتش بالاتر از سلام ایر است.

تور ارزان قیمت سریلانکا با پرواز سلام ایر با ساعت پروازی خوب و ترانزیتهای خوب در دسترس شماست. هتل های سریلانکا هتل های ۵ ستاره خوبی دارد ولی اگر دنبال کیفیت لاکچری هستید باید تورهای موریس یا مالدیو یا سیشل را انتخاب نمایید.

• زبان مردم سریلانکا:

مردم سریلانکا اکثراً بودایی هستند و فرهنگ جوامع بودایی در اینجا رواج دارد . در سریلانکا مشکل زبان نخواهید داشت و اکثر سریلانکایی های فعال در عرصه گردشگری زبان انگلیسی را می فهمند.

• طبیعت سیرلانکا:

سریلانکا پاییتخت چای جهان است چای مرغوب سیلان که نامی آشنا برای ما ایرانی ها است مربوط به این کشور است و مزارع چای کندی یکی از زیباترین مناظر طبیعی خواهد بود که در زندگی خود ممکن است ببینید. دومین باغ بزرگ گیاه شناسی جهان در شهر کندی سریلانکا واقع شده است این باغ یکی از شگفتی های سفرتان در تور سریلانکا خواهد بود. حیات وحش منحصر به فرد منطقه گاله که در قالب تور آپشنال سافاری می توانیددر تور سریلانکا از این زیباییها لذت ببرید.


 

روی لینک مقابل کلیک کنید برای دریافت اطلاعات ::» دیدنی های سریلانکا

روی لینک مقابل کلیک کنید برای دریافت اطلاعات ::»  هتل های سریلانکا

سایت انگلیسی زبان ما : کلیک کنید


عکس هایی از سریلانکا:

تور ارزان قیمت سریلانکا
تور ارزان قیمت سریلانکا

تور ارزان قیمت سریلانکا
تور ارزان قیمت سریلانکا

تور ارزان قیمت سریلانکا
تور ارزان قیمت سریلانکا

تور کلمبو و کندی و بنتوتا
تور کلمبو و کندی و بنتوتا

تور کلمبو و کندی و بنتوتا
تور کلمبو و کندی و بنتوتا

تور کلمبو و کندی و بنتوتا
تور کلمبو و کندی و بنتوتا

srilanka

معبد دندان بودا کندی

معبد دندان بودا کندی

تور مثلث طلایی سریلانکا
تور مثلث طلایی سریلانکا

مجری مستقیم تور سریلانکا
مجری مستقیم تور سریلانکا

مجری مستقیم تور سریلانکا
مجری مستقیم تور سریلانکا

مجری مستقیم تور سریلانکا
مجری مستقیم تور سریلانکا

نقشه توریستی سریلانکا

مجری مستقیم تور سریلانکا
مجری مستقیم تور سریلانکا

تور مثلث طلایی سریلانکا
تور مثلث طلایی سریلانکا

تور مثلث طلایی سریلانکا
تور مثلث طلایی سریلانکا

تور مثلث طلایی سریلانکا
تور مثلث طلایی سریلانکا

تورکلمبو و کندی و بنتوتا
تورکلمبو و کندی و بنتوتا

تورکلمبو و کندی و بنتوتا
تورکلمبو و کندی و بنتوتا

تورکلمبو و کندی و بنتوتا
تورکلمبو و کندی و بنتوتا

برچسب ها
تور ارزان سریلانکا تور ارزان قیمت سریلانکا تور سریلانکا تور سریلانکا آبان 1402 تور سریلانکا آبان ماه 1400 تور سریلانکا آبان ماه 96 تور سریلانکا آبان ماه 97 تور سریلانکا آبان ماه 98 تور سریلانکا آبان ماه 99 تور سریلانکا آذر ماه 1400 تور سریلانکا آذر ماه 96 تور سریلانکا آذر ماه 97 تور سریلانکا آذر ماه 98 تور سریلانکا آذر ماه 99 تور سریلانکا ارزان قیمت تور سریلانکا اسفند ماه 1400 تور سریلانکا اسفند ماه 1401 تور سریلانکا اسفند ماه 95 تور سریلانکا اسفند ماه 96 تور سریلانکا اسفند ماه 98 تور سریلانکا اسفند ماه 99 تور سریلانکا اسفند ماه 9ر7 تور سریلانکا با پرواز ماهان تور سریلانکا با پرواز مستقیم ماهان تور سریلانکا بهمن ماه 1400 تور سریلانکا بهمن ماه 1401 تور سریلانکا بهمن ماه 95 تور سریلانکا بهمن ماه 96 تور سریلانکا بهمن ماه 97 تور سریلانکا بهمن ماه 98 تور سریلانکا بهمن ماه 99 تور سریلانکا پاییز 1400 تور سریلانکا پاییز 1402 تور سریلانکا پاییز 96 تور سریلانکا پاییز 97 تور سریلانکا پاییز 98 تور سریلانکا پاییز 99 تور سریلانکا دی ماه 1400 تور سریلانکا دی ماه 1401 تور سریلانکا دی ماه 96 تور سریلانکا دی ماه 97 تور سریلانکا دی ماه 98 تور سریلانکا دی ماه 99 تور سریلانکا زمستان 06 تور سریلانکا زمستان 14000 تور سریلانکا زمستان 1401 تور سریلانکا زمستان 97 تور سریلانکا زمستان 98 تور سریلانکا زمستان 99 تور سریلانکا زمستان1402 تور سریلانکا مهر 1402 تور سریلانکا مهر ماه 1400 تور سریلانکا مهر ماه 96 تور سریلانکا مهر ماه 97 تور سریلانکا مهر ماه 98 تور سریلانکا مهر ماه 99 تور سریلانکا نوروز تور سریلانکا نوروز 1400 تور سریلانکا نوروز 1402 تور سریلانکا نوروز 1403 تور سریلانکا نوروز 95 تور سریلانکا نوروز 96 تور سریلانکا نوروز 97 تور سریلانکا نوروز 98 تور سریلانکا نوروز 99 تور سریلانکا هتل 5 ستاره تور طبیعت گردی سریلانکا تور کلمبو تور کلمبو نوروز 95 تور کلمبو نوروز 96 تور کلمبو و کندی و بنتوتا تور کلمبو و کندی و بنتوتا نوروز 95 تور لحظه آخری سریلانکا تور لوکس سریلانکا تور نوروز 95 تور نوروزی سریلانکا رزرو تور سریلانکا قیمت تور سریلانکا قیمت تور سریلانکا نوروز 95 نرخ تور سریلانکا هزینه تور سریلانکا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن