تور مالدیو | تور سریلانکاتورهای خارجی
تازه‌ها

تور مالدیو زمستان و نوروز ۱۴۰۳ را از مجری و کارگزار اصلی مالدیو بخواهید

شیوار کارگزار اصلی و قدیمی تورهای مالدیو در ایران

این تور  را با رقابتی ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت از کارگزار مستقیم تورهای مالدیو بخواهید شیوار تمامی هتل های مالدیو را با قیمتهایی بسیار رقابتی تقدیم حضورتان خواهد کرد و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ایام سفر گارانتی کیفیت خدمات تور ما بعد از فروش خواهد بود. در ابتدای این صفحه پکیج سفر به جزیره مالدیو با مبدا تهران ارایه شده است ما امکان اجرای این تور با مبدا مشهد و شیراز و سایر شهرهای ایران را هم داریم. برای دریافت اطلاعات تور سواحل مالدیو برای هتلهایی که در پکیج قید نشده با مشاورین خود در شیوار تماس بگیرید.



پکیج تور مالدیو زمستان ۱۴۰۲ و تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳: 

نرخ پرواز به این اعداد دلاری پکیج زیر افزوده می گردد. مبالغ زیر به ازای هر نفر و به دلار آمریکا می باشد و شامل هزینه اقامت به تعداد روزهای نوشته شده و با منوی غذایی اشاره شده در اتاق نوشته شده با هزینه ترانسفر از فرودگاه ابراهیم نصیر مالدیو به جزیره ای که هتل در آن قراردارد و بالعکس با هزینه مالیات و شارژها می باشد.

شیوار کارگزار تورهای مالدیو در ایران است برای دریافت نرخ همکار با ما در تماس باشید.

پکیج مالدیو
پکیج مالدیو

پکیج مالدیو
پکیج مالدیو

پکیج مالدیو
پکیج مالدیو

پکیج مالدیو
پکیج مالدیو

پکیج مالدیو
پکیج مالدیو

گسترده ترین تنوع هتل های مالدیو را از شیوار بخواهید هتل های مندرج در پکیج کل هتل های شیوار برای ارایه به شما نیست اگر هتلی را در مالدیو دیده اید که مورد پسند شما واقع شده است. قیمت آن را از کانتر فروش تورهای مجمع الجزایر مالدیو شیوار جویا شوید. اگر اتاق مورد نظر شما در لیست اتاق های اعلامی در پکیج نیست می توانید قیمت آن را از کانتر فروش تور جزایر مالدیو شیوار جویا شوید. اگر خواهان ارتقای منو از اقامت با صبحانه به منوهای غذایی بالاتر هستید نرخ آن را از کانتر فروش تورهای مالدیو شیوار جویا شوید. 

تلفن مستقیم :  ۰۲۱۹۱۰۱۴۵۷۴   شماره واتساپ :    ۰۰۹۸۹۱۹۲۱۲۰۵۲۴

مالدیو مجالی خواهد بود برای تمدد اعصاب و گذران یک تعطیلات خانوادگی ساحلی و تابستانی با خانواده. تور شیوار سیاوشان فرصتی خواهد بود برای آرامش و خلوت کردن با طبیعت، این تور  فرصتی خواهد بود برای با هم بودن و برای همدیگر وقت گذاشتن بدور از تمامی وجوه آزار دهنده زندگی شهری، تور سواحل شگفت انگیز مالدیو پاییز ۱۴۰۲ فرصتی خواهد بود تا تن آسایی کنید و برای خودتان ارزش و اهمیت قایل شوید. با ایرلاین امارات یا قطری شما امکان کنسلی تور با جرایم کمتر را خواهید داشت و در عین حال مدت زمان تور بسیار برای مقصدی به نام مالدیو عالی تعیین شده است. از آنجایی که مالدیو جاذبه ای جز آرامش و ریلکس شدن و دور شدن از هیاهو زندگی شهری ندارد برای بیشتر از ۸ روز کمی کسل کننده خواهد شد.

اطلاعات پرواز تور جزایر مالدیو

ساعت پروازی قطری هم بسیار ساعت مطلوبی است که کمترین اتلاف روز تور را در این پرواز تجربه خواهید کرد. اقیانوس هند بهترین و زیباترین مقاصد ساحلی جهان را در خود جای داده اند مجمع الجزایر مالدیو یکی از آنهاست. پروازهای فلای دبی قیمت بسیار عالی دارند ولی معطلی فرودگاهی طولانی دارند علاوه بر اینکه این ایرلاین در کلاس ایرلاینهای اکونومی است.  ۱۱۹۲جزیره مرجانی که زیباترین و لوکس ترین اقامت گاههای ساحلی را آنجا تجربه خواهید کرد. آرامش اقیانوس، زلالی آب اقیانوس آفتاب گرم و مطبوع و خدمات گردشگری بی نهایت عالی با آرامشی مثال نزدنی مقصدی بی نظیر را به گردشگران هدیه می کند. یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای استراحت و برای ماه عسل جزایر مالدیو است.

 

لینک :  اطلاعات کامل هتل های مالدیو


لینک : ۵ نکته کلیدی که تمامی مسافرین مالدیو قبل خرید باید بدانند


لینک :  تفریحات و دیدنی های مالدیو


نسخه انگلیسی سایت شیوار :  Travel to IRAN


برچسب ها
آژانس مادر تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو در ایران تور ارزان قیمت مالدیو تور ارزان مالدیو تور جزایر زیبای مالدیو تور جزایر مالدیو اردیبهشت 1402 تور جزایر مالدیو خرداد 1402 تور جزایر مالدیو نوروز 1400 تور جزایر مالدیو نوروز 97 تور جزایر مالدیو نوروز 98 تور جزایر مالدیو نوروز 99 تور جزیره مالدیو ارزان قیمت تور جزیره مالدیو نوروز 1400 تور جزیره مالدیو نوروز 97 تور جزیره مالدیو نوروز 98 تور جزیره مالدیو نوروز 99 تور چارتری مالدیو تور کشور زیبای مالدیو تور لحظه آخر مالدیو تور مالدیو تور مالدیو آبان ماه 1402 تور مالدیو اردیبهشت 1402 تور مالدیو ارزان تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو ارزان قیمت تور مالدیو اسفند 1401 تور مالدیو اسفند 94 تور مالدیو اسفند ماه 96 تور مالدیو اسفند ماه 97 تور مالدیو اسفند ماه 98 تور مالدیو اسفند ماه 99 تور مالدیو ب تور مالدیو با تور مالدیو با پرواز چارتر تور مالدیو با پرواز چارتری تور مالدیو با پرواز عمان ایر تور مالدیو با پرواز قطری تور مالدیو با پرواز مستقیم تور مالدیو با ماهان ایر تور مالدیو بهاری تور مالدیو بهمن 1401 تور مالدیو پاییز 1402 تور مالدیو خرداد 1402 تور مالدیو دی ماه 1401 تور مالدیو مهر ماه 1402

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن