تور داخلی تک شهرتورهای داخلیتورهای مسافرتی

تور کاشان | Kashan Tours

کاشان شهری در نزدیکی تهران با قدمتی ۱۱ هزار ساله است این شهر تاریخی یکی از زیباترین شهرهای تاریخی ایران و جهان به حساب می آید که اگر زمان برای بازدید از تمامی جلوه های تاریخی پر شکوه آن داشته باشید یکی از زیباترین و بهترین تجربه ها در تورهای تاریخی و فرهنگی و شهرگردی را خواهید داشت.

جالب است بدانید که باستانشناس معروف گیرشمن آلمانی کار حفاری بر روی تپه ای را انجام داد که یکی از نخستین سکونتگاههای بشر یکجا نشین در این شهر تاریخی بوده است. تپه سیلک کاشان مربوط به کاسی ها است . گیرشمن در این تپه خیلی از نخستین های تاریخ بشر را در کاوش های خود پیدا کرد که در زمان خود در دنیا بسیار سر و صدا به پا کرد.

مناظر دیدنی کاشان

خانه های تاریخی کاشان آوازه ای جهانی دارد و از تکنیک های معماری آن در بسیاری از طرح های امروزی معماری جهان استفاده شده است. خانه تاریخی عباسیان زیباترین خانه تاریخی جهان است. که فقط  تزئینات این خانه تاریخی ۳۰ سال کار برده است. در تور کاشان شیوار سیاوشان شما اقامت در زیباترین خانه های تاریخی شهر کاشان را تجربه خواهید کرد و امکان بازدید از تمامی جاذبه های تاریخی این شهر برایتان مقدور می باشد.

باغ فین کاشان که برای بسیاری از ایرانیها به قتلگاه امیر کبیر وزیر شایسته دوران قاجار و داستان مشعل جاودانه اش معروف است یکی از شاهکارهای باغ های ایرانی محسوب می گردد.که وقتی از دیدگاه تخصصی معماری به بررسی آن بپردازیم به ارزش های معماری و تاریخی آن پی خواهیم برد.

در اطراف شهر کاشان بزرگترین شهر زیر زمینی ایران با سه طبقه شهر در زیر زمین به نام شهر باستانی اوئی و چهار تاقی نیاسر که سازه ای نجومی است و روستاهای توریستی ابیانه ، بیدهند، سیدهند، کامو و جوشقان و … جاذبه هایی است که در مدت اقامتتان در شهر کاشان در تور کاشان می توانید از آنها بازدید داشته باشید.

در تور دو و چند روزه کاشان می توانید جلوه های طبیعی منحصر به فرد کاشان را ببینید همچون کویر مرنجاب ، دریاچه نمک ، کویر متین آباد، قصر بهرام و پارک ملی کویر و غار کهک و غار چال نخجیر

برای دریافت قیمت تور کاشان با دفتر تماس بگیرید

به زودی جاذبه های گردشگری شهر کاشان در قسمت جاذبه های گردشگری کاشان معرفی خواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نقشه کاشان در گوگل مپ

برچسب ها
تور دو روزه کاشان تور شب یلدا کاشان تور شهر کاشان تور غار چال نخجیر تور کاشان تور کاشان شب یلدا تور کاشان هتل منوچهری تور کاشان هتل مهینستان راهب تور کاشان و ابیانه تور کاشان و کویر مرنجاب تور کاشان و مرنجاب تور کاشان و نیاسر تور گلاب گیری کاشان تور لوکس کاشان قیمت تور کاشان مجری مستقیم تور کاشان نرخ تور کاشان هزینه تور کاشان

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن