تور مالزی و سنگاپورتورهای خارجیتورهای مسافرتی
تازه‌ها

تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ با کاملترین تنوع برنامه سفر و قیمتهای رقابتی و ارزان

جنوب شرق آسیا قلمرو ماست. بهترین و کاملترین خدمات را با شیوار تجربه کنید.

شیوار کارگزار و مجری مستقیم تورهای کشور مالزی و جنوب شرق آسیا:

افتخار این را داریم که سفرهای ترکیبی بسیار متنوعی را در جنوب شرق آسیا به شما ارایه نماییم.

تور کوالا و لنگکاوی،  تور کوالا و پنانگ، تور کوالا و سنگاپور و…

به عبارتی شیوار محدودیتی در برگزاری تورهای ترکیبی متنوع به خواست مشتری در جنوب شرق آسیا ندارد.

تور مالزی و سنگاپور نوروز ۱۴۰۳ ۴ شب کوالا + ۳ شب سنگاپور:

کشورهای همسایه مالزی و سنگاپور دو مقصد جذاب برای گردشگران به جنوب شرق آسیا هستند. سنگاپور که مشهور به عروس شهرهای جنوب شرق آسیا است.

سنگاپور یکی از مقاصد بسیار پر جاذبه و یک شهر هوشمند و کاملا مدرن و دوستدار محیط زیست به عنوان یک الگوی موفق شهری از شهرهای مدرن آینده است.

شاید کوالا به آن اندازه حرف برای گفتن نداشته باشد ولی جاذبه های شهری فراوانی را در خود برای عرضه به گردشگران دارد.

تور مالزی سنگاپور نوروز 1403
تور مالزی سنگاپور نوروز ۱۴۰۳

 

تور کوالا و لنگکاوی نوروز ۱۴۰۳ – ۴ شب کوالا + ۳ شب لنگکاوی : 

کوالالامپور به عنوان پاییتخت کشور مالزی یک شهر جذاب و دیدنی و پر از سرگرمی های متنوع و زیبا برای گردشگر است.

و اگر بخواهید این پکیج فوق العاده را کامل کنید باید یک مقصد ساحلی زیبا را به آن اضافه کنید و چه چیزی بهتر از نگین گردشگری کشور مالزی “جزیره زیبای لنگکاوی”

این جزیره بسیار زیبا در دریای آندمان واقع شده است و سواحل بسیار زیبا در کنار کوهستان مملو از جنگلهای بکر و دست نخورده و تله کابین و پانوراما لنگکاوی و یک پارک آسمانی زیبا دارد.

شیوار امکان اجرای این تور با هر ترکیب از هتلهای درخواستی شما و به هر تعداد از شب درخواستی شما را دارد. حتی می توانید نوع اتاق درخواستی را هم خودتان انتخاب کنید

تور کوالا لنگکاوی نوروز 1403
تور کوالا لنگکاوی نوروز ۱۴۰۳

تور کوالا و پنانگ مالزی نوروز ۱۴۰۳  – ۴ شب کوالا + ۳ شب پنانگ :

همانند تور بالا اگر بخواهیم شهر زیبا و پرجاذبه کوالالامپور را با یک مقصد ساحلی خوب ترکیب کنید انتخاب مقاصد ساحلی متعددی میتوانیم داشته باشیم که قطعا پنانگ یکی از این مقاصد بی نظیر خواهد بود.

تور کوالا پنانگ نوروز 1403
تور کوالا پنانگ نوروز ۱۴۰۳

شیوار محدودیتی در انتخاب هتل و تعداد شب اقامت در این شهرها ندارد و میتوانید تعداد شبهای اقامت را هم جابجا نمایید. تورهای ما به خواست مشتری قابل تغییر هستند

چون شیوار خود کارگزار و مجری اصلی  تورهای مالزی و جنوب شرق آسیا می باشد.

شیوار محدودیتی در انتخاب هتل و تعداد شب اقامت در این شهرها ندارد و میتوانید تعداد شبهای اقامت را هم جابجا نمایید. تورهای ما به خواست مشتری قابل تغییر هستند

چون شیوار خود کارگزار و مجری اصلی  تورهای مالزی و جنوب شرق آسیا می باشد.

هتل های مالزی: (کلیک کنید)

دیدنی های مالزی: (کلیک کنید)

شیوار محدودیتی در انتخاب هتل و تعداد شب اقامت در این شهرها ندارد و میتوانید تعداد شبهای اقامت را هم جابجا نمایید. تورهای ما به خواست مشتری قابل تغییر هستند

چون شیوار خود کارگزار و مجری اصلی  تورهای مالزی و جنوب شرق آسیا می باشد.

چرا سفر به مالزی ؟ 

تورهای مالزی یکی از تورهای خوب خانوادگی است که شما می توانید در صورت داشتن گرایشات مذهبی و معتقد بودن از این تور با خیال آسوده استفاده نمایید

چون مردم مالزی مسلمان هستند و بسیاری از ملاحظات اسلامی در این شهر لحاظ می شود. برای آشنایی بیشتر با مالزی توجه شما را به معرفی جاذبه های شهر کوالالامپور جلب می کنم .

البته لازم به ذکر می دانم مالزی شهرهای ساحلی خوبی همچون لنگکاوی و پنانگ هم دارد که برای علاقمندان به سفرهای ساحلی آن را توصیه می کنم .

کوالالامپور پایتخت مالزی به حق تمام آسیاست چرا که فرهنگ چینی، هند و و اسلامی را در هم تنیده است . تنوع و گوناگونی فریبنده معماری کوالالامپور محصول دوران‌های‌ توسعه ناگهانی آن است؛

ساختمان‌های برازنده مستعمراتی در تضاد با بنا‌های بزرگ و بلندپروازی چون برج‌های دوقلوی پتروناس. به این معجون، فستیوال‌های پرهیاهوی شهر و بازار‌های خیابانی را اضافه کنید.

تا شهری باشد که ارزش گشت و گذار و کشف را داشته باشد. بیشترین لذت در این شهر را می‌توان در پرسه در خیابان‌ها، مراکز و بازار‌های خرید و در رستوران‌ها یافت.

هوای کوالالامپور گرم و شرجی است و ترافیک و شلوغی گاهی فرساینده است، پس در طول روز زمانی را برای آرام گرفتن در مراکز خرید با سیستم‌های خنک‌کننده در نظر بگیرید.

بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر در آخر هفته‌ها و تعطیلات شلوغ و در طول روز‌های هفته خلوت هستند.

آکواریوم کوالالامپور – KL Aquaria  

یکی‌ از اماکن توریستی در مالزی اکواریوم کوالالامپور است. یک آکواریوم بسیار بزرگ که میزبان ۵۰۰۰ گونه مختلف آبزیان مناطق حاره‌ای است.

مجموعه شامل یک تونل شیشه‌ای زیر آب به طول ۹۰ متر، نمایشگاه‌های مختلف پوشش‌های گیاهی و جانوران، آبزیان و گیاهان دریایی، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی چندرسانه‌ای و فروشگاه هدایا است.

برنامه‌های گوناگون آموزشی نیز بخشی از خدمات این مجموعه است. تماشای غذا دادن به کوسه‌ها یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های این آکواریوم است که همه روزه ساعت ۱۵ اجرا می‌شود.

برج‌های دوقلوی پتروناس – Petronas Twin Towers   

بدون شک یکی‌ از نقاط دیدنی‌ مالزی، برج‌های دوقلو در قلب کوالالامپور است. نماد شهر کوالالامپور، دفتر مرکزی شرکت ملی نفت و گاز پتروناس و تا همین اواخر بلند‌ترین برج جهان.

این دو برج زرد رنگ چون دو راکت متصل به هم بر فراز آسمان کوالالامپور قد کشیده‌اند و تمثیلی تمام عیار از رشد شهابی کوالالامپور، معدنی کوچک به کلان‌شهری فضایی، را رقم می‌زنند.

معمار آرژانتینی، سزار پلی، این برج‌ها را با الهام و بهره‌گیری از تلفیق نماد‌های جشن‌های سنتی و هنر اسلامی خلق کرده است.

بنای ستاره‌ای هشت وجهی از کاشی‌های دوره اسلامی می‌آیند، پنج قسمت بنا از پنج رکن اسلام حکایت دارند و تاج برج‌ها نیز مناره‌های مساجد را به یاد می‌آورند. این برج‌های دوقلو با احتساب آنتن بالای آن‌ها، ۴۵۲ متر ارتفاع دارند.

تعداد طبقات هر برج ۸۸ طبقه است و جمعا ۷۸ آسانسور در این دو ساختمان فعال هستند. این دو برج از زیر توسط مرکز خرید سوریا به هم متصل هستند،

همچنین پلی طبقات ۴۱ و ۴۲ این دو برج را به هم متصل می‌کند. ارتفاع این پل از سطح زمین ۱۷۵ متر و طول آن ۵۶ متر است. بازدید از این پل رایگان است.

پارک پروانه کوالالامپور – KL Butterfly Park     

مجموعه‌ای حیرت‌انگیز از بیش از ۶ هزار پروانه از ۱۲۰ گونه مختلف در بوم طبیعی خود. پارک پروانه همچنین بیش از ۱۵ هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون برای بازآفرینی فضای جنگل‌های بارانی را شامل می‌شود.

برخی از پروانه‌های رنگین کمانی که در قفس‌ها پرواز می‌کنند هیولاوار بزرگ هستند. گالری حشرات نیز بخشی دیگر از مجموعه است،

جایی که از هیبت هزارپاها و عنکبوت‌های مالزیایی به لرزه می‌افتید. فروشگاه پارک پروانه‌ها و سایر حشرات خشک‌شده را به فروش می‌رساند.

موزه هنر‌های اسلامی مالزی – Islamic Arts Museum  

تاریخ جذاب اسلام در مالزی در موزه هنرهای اسلامی به نمایش گذارده شده است، که یکی از بهترین مجموعه‌های هنر اسلامی در جهان است.

بنای موزه خود مملو از جزئیات زیبای معماری اسلامی است و گالری‌های موزه انواع فرش، اشیاء گوناگون، کاشی و سرامیک، جواهرات، اسلحه‌ها، نسخ خطی و قرآن‌ها، و پارچه‌ها را به نمایش گذارده‌اند.

موزه همچنین بخش‌هایی برای معرفی معماری اسلامی و همچنین هنر چین و هند دارد. دیدنی‌های جذاب موزه شامل بازسازی یک اتاق دوره عثمانی، طلاکاری‌ها و جواهرات و ماکت مساجد معروف در سراسر گیتی است.

مجموعه همچنین شامل یک رستوران با غذاهای خاورمیانه‌ای و یک فروشگاه بی‌نظیر از آثار هنری اسلامی با کیفیت بسیار عالی است.

موزه ملی مالزی – National Museum of Malaysia    

موزه ملی مالزی در بنایی به سبک خانه‌های سراوق (یکی از دو ایالت مالزی) دهه ۱۹۶۰میلادی قرار دارد، این موزه مجموعه نمایشگاه‌هایی از تاریخ، اقتصاد، هنر‌ها، صنایع و فرهنگ مالزی را به نمایش گذارده است.

گالری‌ها به آرامی در حال نوسازی هستند اما به نظر می‌رسد که بیشتر ویترین‌ها به دست‌آورد‌های امروزی اشراف و سیاست‌مداران مالایی اختصاص یافته‌اند. ازجالب‌ترین بخش‌های موزه، می‌توان به ویترین‌های فرهنگی در بنای اصلی اشاره کرد،

گنج‌هایی از کشتی‌های غرق‌شده و خانه‌ای پادراز در حیاط که قبلاً به سلطان ترنگانو تعلق داشته است. دفتر انجمن گردشگری مالزی در یک پاویلیون چوبی در طبقه اول قرار دارد.

و تورهای رایگان موزه به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی در ساعت ۱۰ روزهای سه‌شنبه و ساعت ۱۱ روزهای پنج‌شنبه از بلیط فروشی به راه می‌افتند.

مسجد نگارا – Masjid Negara        

مسجد بزرگ نِگارا، یا مسجد ملی مالزی، اصلی‌ترین نمازخانه مسلمانان کوالالامپور است. این مسجد در ۱۹۶۵ تأسیس شد و طرح بنای آن از مسجد بزرگ مکه الهام گرفته شده.

این مسجد گنجایش ۵۰۰۰ نیایشگر را دارد و در میان ۱۳ هکتار باغ واقع شده‌است. گنبد چتری شکل و آبی رنگ آن هجده گوشه دارد که نشانی از ۱۳ ایالت مالزی و پنج رکن اصلی اسلام هستند.

یک مناره ۷۴ متری بر فراز مسجد قرار دارد و صدای اذان آن را می‌توان در تمامی چاینا‌تاون نیز شنید. غیرمسلمانان نیز می‌توانند خارج از زمان‌های نمازگذاری از مسجد بازدید کنند.

پوشش مناسب برای ورود به مسجد اجباری است. در نزدیکی این مسجد آرامگاه بزرگان مالزی به نام مقام پهلوان قرار دارد.

محله چینی ها – China Town   

چاینا تاون یکی‌ از جذاب‌ترین مراکز خرید و از نقاط دیدنی‌ مالزی است. محله چینی ها یا همان خیابان پتالینگ یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مکانهای خرید شهر کوالالامپور است .

این بازار محل فروش اجناس بدلی و ارزان قیمت بوده و شما می توانید بدل خیلی از اجناس مارک دار و معروف در جهان را آنجا بیابید . انواع ساعت های مچی ، پوشاک ، لوازم تزئینی ، کیف ، کفش و…از عمده اجناس ارزه شده در این بازار است .

چانه زنی شیوه همیشگی و رسم معمول محله چینی هاست ، فروشنده ها بابت اجناس خود هر قیمتی به شما پیشنهاد کردند و هر چقدر هم به نظر شما ارزان بود باز هم جای چانه زدن و ارزانتر خریدن هست ،

خریداران این اجناس بیشتر خارجی ها و بخصوص جهانگردان هستند چون برای خریدن یادگاری و سوغاتی با نرخ های ارزان ایده آل است .

بوکیت بینتانگ – Bukit Bintang    

اصلی ترین خیابان توریستی کوالالامپور که اکثر هتلها ، رستورانهای بین المللی و مراکز خرید را در آن می توان یافت.

منطقه اطراف تقاطع خیابان های بوکیت بینتانگ و سلطان اسماعیل جایی است که گردشگران معمولا با هر نوع توان مالی، همانند بسیاری از مردم محلی، مدتی را جهت قدم زدن در آن صرف می کنند.

تعداد زیاد مراکز خرید در این منطقه امکانات خرید فراوانی را ارائه می کنند و این در حالیست که پیاده رو اطراف مرکز خرید Lot10 در شرق تقاطع، مسیر بینتانگ یا Bintang Walk را به وجود آورده که جایگاه ردیفی از کافه های مجلل با فروشندگانی خوش برخوردمی باشد.

برج کی ال – KL Tower   

برج کی ال یکی‌ از برجسته‌ترین بناهای کشور مالزی است. این برج مخابراتی که در بالای منطقه بوکیت ناناس قرار دارد به لحاظ ارتفاع، چهارمین برج مرتفع دنیا می‌باشد. در این برج میتوانید از ارتفاع ۴۲۱ متری شاهد منظره ای زیبا از شهر کوالالامپور باشید.

برج مخابراتی کی ال همه روزه پذیرای بازدید کنندگانی است که می توانند با آسانسورهای پر سرعت به بالای برج رفته و با دوربین های نصب شده در بالای برج تمام شهر را تماشا کنند.

 غار میمونها – Batu Caves  

یکی‌ از مراکز توریستی مالزی باتو کیو یا غار میمونها است. این مکان از اماکن مقدس هندو هاست با پله های بسیار و منظره زیبا با یک مجسمه بزرگ از الهه ای هندو و چند معبد کوچک.

این غار که در سال  ۱۸۸۱  میلادی  به  وسیله  یک  جستجوگر آمریکایی کشف شد، در شمال شهرکوالالامپور و درحدود ۱۱ کیلومتری  مرکز  آن واقع گردیده.

این مکان در طول دوران استعمار به عنوان یک منطقه تفریحی و پس از آن مخفیگاهی  برای کمونیست ها  بود  و  امروزه  به  عنوان  محل مهمی  برای  عبادت، پرستش  و تجمع هندوها  است.

بازار مرکزی – Central Market  

پنجاه سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بصورت بنایی کلاسیک با سبکی خاص در آمده و محل فروش صنایع دستی و کارهای هنری است .

شما می توانید با بازدید از این بازار ، علاوه بر آشنایی با قسمتی از فرهنگ و هنر مالزی تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارند با قیمتهای مناسب خریداری نمائید .

پارک آبی سان وی لاگون – Sunway Lagoon 

مجموعه تفریحی سان وی لاگون که بیشتر به خاطر پارک آبی آن معروف می باشد یک مجموعه تفریحی و توریستی بزرگ می باشد. که در سال ۱۹۹۳ افتتاح شده است.

در چند سال گذشته همواره  رتبه اول درجذب گردشگر در مالزی را به خود اختصاص داده است و توصیه می کنیم حتما در سفر به مالزی یک روز کامل وقت خود را به این مجموعه اختصاص دهید.

مجموعه توریستی سان وی لاگون از ۳ بخش مجزا تشکیل شده و در مجاورت آن یک مرکز فروشگاهی بسیار بزرگ و مدرن قرار دارد که در بخش جدید این مجتمع اکثر برندهای معروف و معتبر عرضه می شوند

ارتفاعات گنتینگ – Genting Highlands  

ارتفاعات و شهر بازی گنتینگ یکی از نقاط تفریحی و دیدنی مالزی در قسمت شمالی پایتخت این کشور کوالالامپور می‌باشد. مجموعه گنتینگ با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق یکی از بزرگترین مجموعه هتل‌های جهان است.

در این مجموعه پارک بازی در فضای باز و همچنین پارک بازی در فضای بسته وجود دارد. تعداد زیادی فروشگاه و رستوران متنوع در این مجموعه وجود دارد که روزانه میهمان هزاران گردشگراز نقاط مختلف دنیا و بویژه  آسیای شرقی هستند.

برای رسیدن به ارتفاعات گنتینگ می‌توان ازتله کابین مجموعه استفاده کرد که حدود ۳٫۳۸ کیلومتر طول دارد و بلندترین و سریع‌ترین تله کابین آسیای جنوب شرقی قلمداد شده است. سیرک بزرگ گنتینگ, نمایشگاه دنیای سنگ‌ها و نیز امکاناتی بسیار متنوع دیگر در این مجموعه به جذابیتهای آن می افزاید.

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)
پتروناس کوالالامپور
پتروناس کوالالامپور
پتروناس کوالالامپور
پتروناس کوالالامپور
تور مالزی
تور مالزی
تور مالزی
تور مالزی
تور مالزی
تور مالزی
تور کوالالامپور
تور کوالالامپور
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
برج دوقلو پتروناس- تور کوالالامپور و کامبوج
برج دوقلو پتروناس- تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج
تور کوالالامپور و کامبوج

برچسب ها
96تور کوالالامپور مهر ماه تور 7 شب کوالالامپور تور 7 شب مالزی تور ارزان کوالالامپور مالزی ویژه عید نوروز 97 تور ارزان کوالالامپور مالزی ویژه نوروز 97 تور ارزان کوالالامپور ویژه عید نوروز 97 تور ارزان کوالالامپور ویژه نوروز 97 تور ارزان مالزی ویژه عید نوروز 97 تور ارزان مالزی ویژه نوروز 97 تور ترکیبی کوالالامپور و کامبوج زمستان 1402 تور ترکیبی مالزی نوروز 97 تور ترکیبی مالزی و کامبوج تور سنگاپور و سنتوزا دی ماه 1401 تور کوالا تور کوالا اسفند ماه 1400 تور کوالا اسفند ماه 97 تور کوالا اسفند ماه 98 تور کوالا اسفند ماه 99 تور کوالا بهمن ماه 1400 تور کوالا بهمن ماه 97 تور کوالا بهمن ماه 98 تور کوالا بهمن ماه 99 تور کوالا دی ماه 1400 تور کوالا دی ماه 97 تور کوالا دی ماه 98 تور کوالا دی ماه 99 تور کوالا زمستان 1400 تور کوالا زمستان 97 تور کوالا زمستان 98 تور کوالا زمستان 99 تور کوالا نوروز 1400 تور کوالا نوروز 97 تور کوالا نوروز 98 تور کوالا نوروز 99 تور کوالا و پنانگ دی ماه 1401 تور کوالا و سنتوزا دی ماه 1401 تور کوالا و سنگاپور دی ماه 1401 تور کوالا و لنگکاوی دی ماه 1401 تور کوالالامپور تور کوالالامپور آبان ماه 96 تور کوالالامپور آبان ماه 97 تور کوالالامپور آبان ماه 98 تور کوالالامپور آبان ماه 99 تور کوالالامپور آذر ماه 96 تور کوالالامپور آذر ماه 97 تور کوالالامپور آذر ماه 98 تور کوالالامپور آذر ماه 99 تور کوالالامپور اردیبهشت ماه 1400 تور کوالالامپور اردیبهشت ماه 96 تور کوالالامپور اردیبهشت ماه 97 تور کوالالامپور اردیبهشت ماه 98 تور کوالالامپور اردیبهشت ماه 99 تور کوالالامپور اسفند ماه 1400 تور کوالالامپور اسفند ماه 96 تور کوالالامپور اسفند ماه 97 تور کوالالامپور اسفند ماه 98 تور کوالالامپور اسفند ماه 99 تور کوالالامپور با پرواز قطر ایرویز تور کوالالامپور با پرواز ماهان تور کوالالامپور بهمن ماه 96 تور کوالالامپور بهمن ماه 97 تور کوالالامپور بهمن ماه 98 تور کوالالامپور بهمن ماه 99 تور کوالالامپور پاییز 96 تور کوالالامپور پاییز 97 تور کوالالامپور پاییز 98 تور کوالالامپور پاییز 99 تور کوالالامپور تابستان 96 تور کوالالامپور تابستان 97 تور کوالالامپور تابستان 98 تور کوالالامپور تابستان 99 تور کوالالامپور تیر ماه 96 تور کوالالامپور تیر ماه 97 تور کوالالامپور تیر ماه 98 تور کوالالامپور تیر ماه 99 تور کوالالامپور خرداد ماه 96 تور کوالالامپور خرداد ماه 97 تور کوالالامپور خرداد ماه 98 تور کوالالامپور خرداد ماه 99 تور کوالالامپور دی ماه 1401 تور کوالالامپور دی ماه 96 تور کوالالامپور دی ماه 97 تور کوالالامپور دی ماه 98 تور کوالالامپور دی ماه 99 تور کوالالامپور زمستان 1400 تور کوالالامپور زمستان 96 تور کوالالامپور زمستان 97 تور کوالالامپور زمستان 98 تور کوالالامپور زمستان 99 تور کوالالامپور شهریور ماه 96 تور کوالالامپور شهریور ماه 97 تور کوالالامپور شهریور ماه 98 تور کوالالامپور شهریور ماه 99 تور کوالالامپور مالزی نوروز 95 تور کوالالامپور مالزی ویژه عید نوروز 97 تور کوالالامپور مالزی ویژه نوروز 97 تور کوالالامپور مرداد ماه 96 تور کوالالامپور مرداد ماه 97 تور کوالالامپور مرداد ماه 98 تور کوالالامپور مرداد ماه 99 تور کوالالامپور مهر ماه 96 تور کوالالامپور مهر ماه 97 تور کوالالامپور مهر ماه 98 تور کوالالامپور مهر ماه 99 تور کوالالامپور نوروز 1400 تور کوالالامپور نوروز 95 تور کوالالامپور نوروز 96 تور کوالالامپور نوروز 97 تور کوالالامپور نوروز 98 تور کوالالامپور نوروز 99 تور کوالالامپور و پنانگ دی ماه 1401 تور کوالالامپور و سنتوزا دی ماه 1401 تور کوالالامپور و سنگاپور دی ماه 1401 تور کوالالامپور و سیم ریپ و فنوم پن تور کوالالامپور و لنگکاوی دی ماه 1401 تور کوالالامپور و نوم پن و سیم ریپ تور کوالالامپور ویژه عید نوروز 97 تور کوالالامپور ویژه نوروز 97 تور مالزی تور مالزی با پرواز عمان ایر تور مالزی با پرواز قطر ایرویز تور مالزی با پرواز ماهان تور مالزی دی ماه 1041 تور مالزی ژانویه 2023 تور مالزی نوروز 95 تور مالزی نوروز 97 تور مالزی و کامبوج زمستان 1402 تور مالزی و کامبوج نوروز 1403 تور نوروزی مالزی تور هفت شب کوالالامپور دی ماه 1401 تورهای ترکیبی مالزی نوروز 97 قیمت تور 7 شب کوالالامپور قیمت تور 8 روزه کوالالامپور با پرواز ماهان قیمت تور 8 روزه مالزی با پرواز قطر ایرویز قیمت تور کوالالامپور قیمت تور کوالالامپور نوروز 95 قیمت تور مالزی قیمت تور مالزی با پرواز ماهان قیمت تور مالزی نوروز 95 کارگزار تور کامبوج نرخ تور کوالالامپور نرخ تور مالزی نرخ تور مالزی نوروز 95

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن