تور گرجستانتورهای خارجیتورهای مسافرتی

تور گرجستان فروردین ۱۴۰۲ – ارزانترین قیمت موجود در بازار

تور تفلیس فروردین 1402

تور گرجستان انتخاب مناسبی است تا شما با شهر تاریخی تفلیس و گرجستان که زمانی بخشی استراتژیک از خاک ایران محسوب می گردیده آشنا شوید.

گرجستان با مردمانی بی نهایت با فرهنگ و متمدن و میهمان نواز و مملو از جاذبه های متنوع فرهنگی است.

طبیعت زیبا و سحر کننده این کشور بیشتر کوهستانی با بناهای تاریخی ارزشمندش بسیار دیدنی است.

سواحل بسیار عالی پوتی و باتومی از جمله جاذبه های این کشور زیبای منطقه قفقاز است.

اگر اهل طبیعت گردی و یا دوستدار مناظر بکر طبیعی هستید یکی از بهترین جلوه های آن را در گرجستان خواهید یافت. برای آشنایی بیشتر با کشور گرجستان برای شرکت در تور گرجستان فروردین ۱۴۰۲ توجه شما را به مطالب زیر جلب می نمایم.

تور تفلیس گرجستان :

تور تفلیس ۵ شب و ۶ روزه فروردین ۱۴۰۲

تفلیس
تفلیس

  

عروس ساحلی گرجستان شهری زیبا در امتداد دریای سیاه با طبیعتی شگفت انگیز و مردمانی مهربان و میهمان نواز و بسیار متمدن تجربه سفری بی نظیر را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

در تور باتومی گرجستان شما با پرواز قشم ایر تا تفلیس را خواهید رفت و در ادامه مسیر تفلیس به باتومی را زمینی به مدت شش ساعت طی خواهید کرد.

اطلاعات پایه درباره کشور گرجستان: 

گُرجِستان به گرجی (საქართველო،ساکارْتْوِلُ) (با نام بین‌المللی “Georgia”) کشوری است در قفقاز که بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته است.

گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار داشته و یکی از اهداف مقامات سیاسی تفلیس پایتخت گرجستان، عضویت در اتحادیه اروپا است.

مردم بومی گرجستان،مردم گرجی مسیحی ارتدکس و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی هستند. گرجی‌ها به زبان گرجی سخن می‌گویند که زبان رسمی کشور گرجستان است .

این زبان با الفبای گرجی نوشته می‌شود که یکی از چهارده الفبای موجود در جهان می‌باشد. دیرینگی زندگی انسان در گرجستان به ۱٬۸۰۰٬۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد هزار) سال پیش می‌رسد .

گرجستان در زمان باستان با نام ایبریا شناخته می‌شده است . امروزه در اکثر زبان‌ها با اشکال گوناگون واژهٔ یونانی(گِئُرْگیا (Georgia) به معنای کشاورزی شناخته می‌شود.

واحد پول و تبدیل ارز

واحد پول گرجستان لاری می باشد و هر لار برابر ۱۰۰ تتری است و همچنین هر یک لار گرجستان برابر ۴۸۰۰ تومان ایران است.
برای تبدیل هر نوع ارز خارجی هیچ محدودیتی در این کشور وجود ندارد .تفاوت چندانی میان بازار سیاه و بانک های رسمی نمی باشد. جالب توجه است که مراکز تبدیل ارز به قدری درسطح شهر فراوان است که افراد به راحتی می توانند ارز خود را تبدیل نمایند.

حمل و نقل عمومی

مترو : تفلیس دو خط مترو دارد که از ساعت ۷ صبح تا نیمه شب کار می کند. همه علائم در مترو به گرجی و انگلیسی نوشته شده است. در داخل قطارها، نام هر ایستگاه یک بار به گرجی و یک بار به انگلیسی گفته می شود. به ندرت داخل قطار نقشه ها را می بینید. بهتر است نقشه مترو را همراه خود داشته باشید تا در سوار یا پیاده شدن اشتباه نکنید. هزینه سفر با مترو در تفلیس ۸۰ تتری است اما شما مجبورید کارت مترومانی که هزینه آن ۲ لاری است را خریداری نمایید. این کارت رامی توانید شارژ کنید و برای سفر با اتوبوس ، مترو و مارشوتکا استفاده نمایید .


اتوبوس (آوتوبوسی) : اتوبوس های شهری زرد رنگ هستند و معمولاّ شماره و مسیر رفت و برگشت آنها بر روی تابلویی در جلوی شیشه اتوبوسها به زبان گرجی نوشته شده است .

به تازگی در خیابان های اصلی شهر، بوردهای الکتریکی در ایستگاه های اتوبوس نصب شده است.

این بردها زمان تقریبی ورود اتوبوس، شماره اتوبوس و مقصد آن به زبان انگلیسی و گرجی مشخص می کند. هزینه سفر با اتوبوس های شهری ۵۰ تتری است.

اگر کارت مترو مانی نداشته باشید .

مجبور هستید دقیقاّ ۵۰ تتری به راننده بدهید چرا که معمولاّ پول خورد ندارند.بلیط های صادر شده در اتوبوس را نگه دارید چون میبایست آن را به مامور کنترل بلیط ها نشان دهید.

برای دیدن مسیر هر اتوبوس بر روی نقشه شهر می توانند به سایت زیر مراجعه نمایید.


مینی بوس (مارشوتکا) : مارشوتکاها نیز مانند مینی بوس ها یا ون ها در ایران هستند .

این مینی بوس ها در مالکیت بخش خصوصی اند.

معمولاّ شماره و مسیر آنها روی شیشه جلویی به زبان گرجی نوشته شده است.

توجه داشته باشید که سیستم شماره گذاری مارشوتگاها با اتوبوس ها متفاوت است. هر جا بخواهید می توانید دست تکان دهید و سوار شوید.

هر جا بخواهید می توانید داد بزنید و بگویید (گاچه رت) به معنای بایست، و پیاده شوید.

هزینه سفر با این ون ها ۸۰ تتری است.

به تازگی میتوانید از کارت های مترو مانی در ون های جدید استفاده نمایید.


تاکسی : تاکسی ها در تفلیس متعلق به بخش خصوصی هستند و تاکسی متر ندارند. یکی از مسایل جالب در مورد رانندگان تاکسی در تفلیس این است که معمولاّ در پیدا کردن آدرس مهارت ندارند. (البته بهجز هتل های معروف و یا مقاصد توریستی.) نکته جالب دیگر اینکه معمولاّ رانندگان تاکسی، پول خورد ندارند و اگر شما هم پول خرد نداشته باشید ، معمولاّ به این معناست که می بایست زمانی را برای خرد کردن پول از دست بدهید، چون در تفلیس به راحتی پول شما را خرد نمی کنند. گرجی ها به پول خرد،”خوردا” می گویند.
فراموش نکنید که هزینه سفرهای داخل شهری،معمولاّ بین ۳ تا ۱۰ لاری است، مگر آنکه بخواهید به فرودگاه بروید.
قبل از آنکه سوار تاکسی شوید حتماّ قیمت را با راننده تمام کنید. معمولاّ راننده ها وقتی مسافر خارجی ببینند، قیمت بالایی درخواست می کنند. بنابراین حتماّ چانه بزنید و قیمت را پایین بیاورید.

موقعیت :

گرجستان بین ۴۱ درجه و ۷ دقیقه تا ۴۳ درجه و ۳۵ دقیقه عرض شمالی، و ۴۰ درجه و ۴ دقیقه تا ۴۶ درجه و ۴۲ دقیقه طول شرقی واقع شده‌است.این کشور به صورت طولی در امتداد مدارت کشیده شده است. طول آن حدود ۳۷۰ کیلومتر، حداکثر عرض آن ۲۰۰ کیلومتر وطول قطر بزرگ آن ۶۱۳ کیلومتر است.. مساحت گرجستان ۶۹٬۷۰۰ کیلومتر مربع است.

رقص گرجی :

رقص گرجی (به گرجی: ქართული ცეკვა) رقص فولکوریک مردم گرجی است . این رقص جزو رقص های سنتی منطقهٔ قفقاز محسوب می شود.

ویژگی اصلی رقص گرجی این است که هر رقص نوع زندگی هر منطقه را که برخاسته از آن است مجسم می‌کند رقص کوهستانی مانند خوسورولی، قازبگوری و یا متیولوری به شدت از رقص‌های به اصطلاح دره‌ای مثل آچارولی و دورولی متمایز می‌شوند. لباس‌ها و پوشش‌ها برای هر رقص متفاوت است و نشانگر لباس‌های سنتی و تاریخی می‌باشد.گریگول روباکیدزه نویسنده و شاعر گرجی در وصف رقص گرجی گفته‌است که کسی دیگر نمی‌تواند مانند ما برقصد البته منظورش از لحاظ نژادی، توان رقصیدن نخواهد داشت.

جشن های گرجستان :

مردم زنده دل و شاد گرجستان به بهانه های مختلف چه ملی و چه مذهبی جشن های با شکوهی بر پا می کنند .از مهم ترین جشن ها جشن سال نو میلادی ( کریسمس ) از ۱۵ دسامبر تا ۱۵ ژانویه ، جشن علیلو ۱۵ روز پس از سال نو که ریشه ملی و مردمی دارد ، کارناوال سنتی ، رقص با لباس های محلی به صورت جمعی که مناظر زیبایی می آفریند ، جشن پاک که پیش از سال نو ،جشن برکت خواهی و سبزه سبز کنی و جشن تخم مرغ رنگ کنی که همزمان با عید نوروز ماست ودر فصل گل ، جشن بزرگ گل که با شکوه ترین و زیبا ترین جشن ملی و مردمی می باشدو همزمان با جشن گل رز و انقلاب مخملی آنها می باشد.

قوانین گرجستان :

برای تبدیل هر نوع ارز خارجی هیچ محدودیتی در این کشور وجود ندارد. و تفاوت چندانی میان بازار سیاه و بانک های رسمی نمیباشد . جالب توجه این که مراکز تبدیل ارز به قدری درسطح شهر فراوان است که افراد به راحتی می توانند ارز خود را تبدیل نمایند.خروج وسایل و ابزارهائی نظیر شمشیر و سایر سلاح های متعارف به شرطی مجاز می باشد که با مجوز خرید، از فروشگاه های معتبر تهیه شده باشد. بنابراین لازم است در هنگام خروج مجوز خرید را به همراه داشته باشید.نکته دیگر اینکه بردن وسایل فوق الذکر به داخل هواپیما ممنوع بوده و حتما می باید در چمدان های بار جاسازی و تحویل قسمت حمل بار گردند.

همچنین برای رانندگی در گرجستان باید گواهینامه ملی این کشور یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است. دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان رانندگی نمایند. مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

پوشاک

چوخا تالاواری (به گرجی : ჩოხა ტალავარი)، (به ارمنی : չոխա)، (به ترکی آذربایجانی : çuxa)، (به روسی : черкеска) قسمتی از لباس محلی مردانه مرسوم بین مردمان قفقاز است.به طور کلی تجهیزات چوخا شامل: پیراهن ارخالق، کلاه خزدار، کمربند چرمی، حمایل، فشنگ و خنجر می‌باشد.

آب های معدنی

قفقاز جنوبی، به ویژه گرجستان، ناحیه ی آتش فشان های فعال دوره های اخیر زمین شناسی است، که ناحیه ای زلزله خیز متراکم با حکت های تکتونیکی جدید است. فعلیت نیروهای تحت الارضی با چشمه های آب گرم و معدنی مشخص می شود که در بسیاری از قلمرو گرجستان از زمین خارج می شوند.

«آب حیات» را می توان به چشمه های آب گرم و رادیواکتیویته «تسقالتوبو» لقب داد. چشمه های معدنی قلیایی-کربنیک مرکز آسایش گاهی «بورجومی» در سراسر جهان شناخته شده است. آب های معدنی «منجی» با آب های «ماتسستا» در نزدیکی «سوچی» قابل مقایسه است. چشمه های قلیایی-نمکی «سایرمه»، «لوگلا»، «زواره» در «جاوا» شبیه چشمه های «سِن توکی» هستند. سرانجام اینکه چشمه های گوگردی-قلیایی تفلیس بسیار معروف می باشند.

بندر باتومی (یکی از شهرهای مهم در تور گرجستان) :

باتومی در جنوب غربی گرجستان و در ساحل دریای سیاه واقع شده است. گرجستان از طریق این بندر ارتباطات تجاری و مسافرتی خود را با قاره اروپا ودیگر قاره ها انجام می دهد.باتومی شهری بندری بر کرانه دریای سیاه و در کشورگرجستان است.باتومی را می توان یکی از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر و شهر های قفقاز نامید. در سال های اخیر دولت گرجستان با برنامه ریزی های توریستی عالی این شهر را با تمام زیبایی هایش به دنیا معرفی کرده است. خصوصا طرفداران زیادی هم در بین مسافران ایرانی به دست آورده است. ساحل دریا و بلوار اصلی شهر از پرطرفدارترین جاذبه های باتومی هستند. قلعه باستانی گونیو آپاپساروس، آبشار ماخونتستی Makhuntseti ، باغ گیاه شناسی، پارک دلفینها، آکواریوم باتومی ، مسجد قدیمی ، کلیساهای ارتودکس و ارمنی و کاتولیک، پارک آبی، پارک ۶ می و دریاچه نوریگلی Nurigeli و خیلی جاهای دیدنی دیگر هم منتظر بازدید مسافران باتومی هستند.

شهر تفلیس (پاییتخت گرجستان و یکی از شهرهای مورد بازدید در تور گرجستان)

در تور گرجستان بهار ۹۸ شما از تفلیس ؛پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان دیدن خواهید کرد. این شهر در دو طرف رود متکواری قرار داشته و جمعیتی حدود ۱٫۵ میلیون در آن زندگی می‌کنند. تفلیس در قرن پنجم میلادی و توسط واختانگ یکم پادشاه گرجستان باستان بنیان‌گذاری شده و به سبب آچشمه‌های آب گرم آن، «تْبیلیسی» (مشتق از واژهٔ «تْبیلی» به معنای گرم؛ منسوب به چشمه‌های آب گرم تفلیس) نام گرفته است.تفلیس در جنوب شرق اروپا قرار گرفته است. موقعیت مکانی تفلیس یعنی قرار گیری در مسیر شرق و غرب، این شهر را نقطهٔ اتصال امپراتوریی‌های رقیب گوناگون قرار می‌داده است و امروزه موقعیت آن را به عنوان یک مسیر مهم برای انرژی جهان و پروژه‌های بازرگانی تضمین می‌کند. تاریخ پرفراز و نشیب تفلیس را می‌توان از معماری آن درک کرد که ترکیبی ازمعماری قرون وسطی،معماری کلاسیک جدید و معماری استالینست است.تفلیس در طول تاریخ سکونتگاه مردم مختلفی با نژاد، فرهنگ و مذاهب مختلف بوده است ولی امروزه از نظر مذهبی در شمار شهرهای مسیحی ارتدوکس شرقی به حساب می‌آید.

شهر برجومی :

برجومی شهری در استان سامتسخه – جاواختی گرجستان است . جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۲۰۰۹ میلادی ۱۳۶۰۰ تن بوده است.شهر زیبای برجومی در کشور گرجستان به شهر “چشمه های آب گرم” معروف است که در ۱۵۰ کیلومتری غرب تفلیس پایتخت گرجستان و در منطقه توری قرار دارد.برجومی یکی از مناطق طبیعی و بکر گرجستان است . آب معدنی چشمه های آن به کشورهای گوناگونی از جمله ایالات متحده امریکا و کشورهای اتحادیه اروپا صادر می شود و همواره پذیرای جهانگردان طبیعت دوست بوده است. این شهر در قرن ۱۹ میلادی توسط نیکولاس تزار به عنوان شهر آب گرم توسعه پیدا کرد این منطقه حتی در زمان اتحاد جماهیر شوروی سابق، به خاطر آب‌های معدنی معروف بود و این شهرت حدود ۲۰۰ سال سابقه دارد و آب معدنی های زیادی از آنجا تهیه می شود. قدم زدن در اطراف تپه های این منطقه تفریحی دوست داشتنی است.

نکاتی جهت آگاهی مسافرین تور گرجستان که در بدو ورود به کشور باید آگاه گردند:
۱٫ ورود دارو به این کشور ممنوع می باشد و در صورت همراه داشتن باید نسخه دکتر که به تائید سفارت گرجستان در تهران رسیده باشد، در غیر اینصورت داروها ضبط و مسافر روانه زندان و جریمه های نقدی به همراه دارد.
۲٫ هر نوع نزاع در این کشور جرم است و هر دو طرف مجرم محسوب می شوند.
۳٫ مواد مخدر در این کشور ممنوع است و هر یک گرم ۱۰ سال زندان به همراه دارد.
۴٫ ریختن زباله و ته سیگار در سطح شهر و جاده ها ممنوع و در صورت مشاهده جریمه نقدی به همراه دارد.

نشانی سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

تور گرجستان پاییز 98
تور گرجستان پاییز ۹۸

تور گرجستان بهار ۹۸تور گرجستان

تور گرجستان
تور گرجستان

تور گرجستان
تور گرجستان

تور گرجستان
تور گرجستان

تور گرجستان
تور گرجستان

تور گرجستان
تور گرجستان

تور گرجستان
تور گرجستان

تور گرجستان 98
تور گرجستان ۹۸

برچسب ها
ارزان ترین هتل های تفلیس تفلیس پاییز 98 تور تور ارزان تفلیس تور ارزان قیمت گرجستان تور اقتصادی تفلیس تور باتومی تابستان 95 تور تفلیس تور تفلیس آبان ماه 1400 تور تفلیس آبان ماه 96 تور تفلیس آبان ماه 97 تور تفلیس آبان ماه 98 تور تفلیس آبان ماه 99 تور تفلیس آذر ماه 1400 تور تفلیس آذر ماه 9 تور تفلیس آذر ماه 96 تور تفلیس آذر ماه 97 تور تفلیس آذر ماه 98 تور تفلیس آذر ماه 99 تور تفلیس اردیبهشت ماه 1400 تور تفلیس اردیبهشت ماه 97 تور تفلیس اردیبهشت ماه 98 تور تفلیس اردیبهشت ماه 99 تور تفلیس اسفند ماه 1400 تور تفلیس اسفند ماه 96 تور تفلیس اسفند ماه 97 تور تفلیس اسفند ماه 98 تور تفلیس اسفند ماه 99 تور تفلیس با پرواز ماهان تور تفلیس بهار 1400 تور تفلیس بهار 96 تور تفلیس بهار 97 تور تفلیس بهار 98 تور تفلیس بهار 99 تور تفلیس بهمن ماه 1400 تور تفلیس بهمن ماه 96 تور تفلیس بهمن ماه 97 تور تفلیس بهمن ماه 98 تور تفلیس بهمن ماه 99 تور تفلیس پاییز 1400 تور تفلیس پاییز 96 تور تفلیس پاییز 97 تور تفلیس پاییز 98 تور تفلیس پاییز 99 تور تفلیس تابستان 1400 تور تفلیس تابستان 95 تور تفلیس تابستان 97 تور تفلیس تابستان 98 تور تفلیس تابستان 99 تور تفلیس تیر ماه 1400 تور تفلیس تیر ماه 96 تور تفلیس تیر ماه 97 تور تفلیس تیر ماه 98 تور تفلیس تیر ماه 99 تور تفلیس خرداد 1400 تور تفلیس خرداد 97 تور تفلیس خرداد 98 تور تفلیس خرداد 99 تور تفلیس دیماه 1400 تور تفلیس دیماه 96 تور تفلیس دیماه 97 تور تفلیس دیماه 98 تور تفلیس دیماه 99 تور تفلیس زمستان 1400 تور تفلیس زمستان 96 تور تفلیس زمستان 97 تور تفلیس زمستان 98 تور تفلیس زمستان 99 تور تفلیس شهریور ماه 1400 تور تفلیس شهریور ماه 95 تور تفلیس شهریور ماه 97 تور تفلیس شهریور ماه 98 تور تفلیس شهریور ماه 99 تور تفلیس عید نوروز 1400 تور تفلیس عید نوروز 97 تور تفلیس عید نوروز 98 تور تفلیس عید نوروز 99 تور تفلیس فروردین 1400 تور تفلیس فروردین 96 تور تفلیس فروردین 97 تور تفلیس فروردین 98 تور تفلیس فروردین 99 تور تفلیس گرجستان تور تفلیس گرجستان نوروز 1400 تور تفلیس گرجستان نوروز 96 تور تفلیس گرجستان نوروز 97 تور تفلیس گرجستان نوروز 98 تور تفلیس گرجستان نوروز 99 تور تفلیس مرداد ماه 1400 تور تفلیس مرداد ماه 95 تور تفلیس مرداد ماه 97 تور تفلیس مرداد ماه 98 تور تفلیس مرداد ماه 98پ تور تفلیس مرداد ماه 99 تور تفلیس مهر ماه 1400 تور تفلیس مهر ماه 96 تور تفلیس مهر ماه 97 تور تفلیس مهر ماه 98 تور تفلیس مهر ماه 99 تور تفلیس نوروز 1400 تور تفلیس نوروز 95 تور تفلیس نوروز 96 تور تفلیس نوروز 97 تور تفلیس نوروز 98 تور تفلیس نوروز 99 تور تفلیس و باتومی تابستان 95 تور سواحل گرجستان تابستان 95 تور گرجستان تور گرجستان آبان ماه 1400 تور گرجستان آبان ماه 96 تور گرجستان آبان ماه 97 تور گرجستان آبان ماه 97پ تور گرجستان آبان ماه 98 تور گرجستان آبان ماه 99 تور گرجستان آذر ماه 1400 تور گرجستان آذر ماه 96 تور گرجستان آذر ماه 97 تور گرجستان آذر ماه 98 تور گرجستان آذر ماه 99 تور گرجستان اردیبهشت 1400 تور گرجستان اردیبهشت 96 تور گرجستان اردیبهشت 97 تور گرجستان اردیبهشت 98 تور گرجستان اردیبهشت 99 تور گرجستان ارزان قیمت تور گرجستان اسفند ماه 1400 تور گرجستان اسفند ماه 96 تور گرجستان اسفند ماه 97 تور گرجستان اسفند ماه 98 تور گرجستان اسفند ماه 99 تور گرجستان با پرواز ماهان تور گرجستان بهار 1400 تور گرجستان بهار 95 تور گرجستان بهار 96 تور گرجستان بهار 97 تور گرجستان بهار 98 تور گرجستان بهار 99 تور گرجستان بهمن ماه 1400 تور گرجستان بهمن ماه 96 تور گرجستان بهمن ماه 97 تور گرجستان بهمن ماه 98 تور گرجستان بهمن ماه 99 تور گرجستان پاییز 1400 تور گرجستان پاییز 96 تور گرجستان پاییز 97 تور گرجستان پاییز 98 تور گرجستان پاییز 99 تور گرجستان تابستان 1400 تور گرجستان تابستان 95 تور گرجستان تابستان 96 تور گرجستان تابستان 97 تور گرجستان تابستان 98 تور گرجستان تابستان 99 تور گرجستان تیر ماه 1400 تور گرجستان تیر ماه 95 تور گرجستان تیر ماه 97 تور گرجستان تیر ماه 98 تور گرجستان تیر ماه 99 تور گرجستان خرداد ماه 1400 تور گرجستان خرداد ماه 95 تور گرجستان خرداد ماه 97 تور گرجستان خرداد ماه 98 تور گرجستان خرداد ماه 99 تور گرجستان دی ماه 1400 تور گرجستان دی ماه 96 تور گرجستان دی ماه 97 تور گرجستان دی ماه 98 تور گرجستان دی ماه 99 تور گرجستان زمستان 1400 تور گرجستان زمستان 96 تور گرجستان زمستان 97 تور گرجستان زمستان 98 تور گرجستان زمستان 99 تور گرجستان شهریور ماه 1400 تور گرجستان شهریور ماه 95 تور گرجستان شهریور ماه 97 تور گرجستان شهریور ماه 98 تور گرجستان شهریور ماه 99 تور گرجستان فروردین 1400 تور گرجستان فروردین 97 تور گرجستان فروردین 98 تور گرجستان فروردین 99 تور گرجستان لحظه آخر تور گرجستان مرداد ماه 1400 تور گرجستان مرداد ماه 95 تور گرجستان مرداد ماه 97 تور گرجستان مرداد ماه 98 تور گرجستان مرداد ماه 99 تور گرجستان مهر ماه 1400 تور گرجستان مهر ماه 96 تور گرجستان مهر ماه 96پ تور گرجستان مهر ماه 97 تور گرجستان مهر ماه 98 تور گرجستان مهر ماه 99 تور گرجستان نوروز 1400 تور گرجستان نوروز 95 تور گرجستان نوروز 96 تور گرجستان نوروز 97 تور گرجستان نوروز 98 تور گرجستان نوروز 99 تور لحظه آخری گرجستان قیمت تور تفلیس قیمت تور تفلیس تابستان 95 قیمت تور گرجستان نرخ تور تفلیس نرخ تور تفلیس تابستان 95 نرخ تور گرجستان

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن