جاذبه های روسیهدیدنی‌ها

جنگل رقصان کالیننگراد روسیه| Coronian Spit forest

اگر شما هم جزو کسانی هستید که نام جنگل برایتان تداعی گر تاریکی و وحشت است، مطمئن باشید که جنگل رقصان کالیننگراد روسیه می تواند شما را بیشتر از هر جنگلی وحشت زده کند…

جنگل رقصان کالیننگراد روسیه جنگلی عجیب و زیبا با درخت های پیچ خورده رقصان که اسرارآمیزتر از تمام جنگل های دنیا، در پارک ملی Coronian Spit جا خوش کرده و هر سال گردشگران زیادی را برای تماشای خود به کالینینگراد روسیه می کشاند.
جنگل رقصان کالیننگراد روسیه، جنگل منحصر به فردی است که شاید در هیچ جای زمین نتوانید مشابه آن را پیدا کنید. در این جنگل که به جنگل فرفری هم معروف است، تا چشم کار می کند درختان کاج در خود پیچیده ای می بینید که بدون هیچ الگوی ثابتی دور خود چرخیده اند و محققان را انگشت به دهان گذاشته اند.
در سال های اخیر پژوهشگران زیادی سعی کرده اند روی دلیل رشد عجیب این درخت ها در این مکان خاص مطالعه کنند اما این مطالعات تا به حال به نتایج قطعی نرسیده است.
شاید عجیب ترین ویژگی این درختان آن باشد که همه آنها درست از یک مرحله، دستخوش تغییر می شوند اما در ادامه مسیر رشدشان، شکل های متفاوتی پیدا می کنند.
این کاج های ۲۰ساله ممکن است شما را یاد درختچه های مینیاتوری ژاپنی (بونسای) بیندازند، اما گونه آن ها هیچ ربطی به این درختچه ها ندارد. از این گذشته، در میان این درخت مواردی از رشد طبیعی هم دیده می شود و به همین دلیل نمی توان رشد عجیب درخت های فرفری را به گونه خاص آنها ربط داد.

درباره این درختان نظریه های تایید نشده زیادی منتشر شده است. یکی از این نظریه ها آن است که همه این درخت ها در اثر وزش یک باد بسیار قوی به این شکل درآمده اند.
اما نظریه های دیگری هم وجود دارد که روی وجود یک میدان مغناطیسی قوی در سطحی از این جنگل تاکید می کند.
نظریه دیگر با کمی تغییر، اشاره به برخورد انرژی های مثبت و منفی در این منطقه از کره زمین دارد اما عده ای هم معتقدند که شکل خاص این جنگل به دلیل مسائل زمین شناسی و جنس خاص و بی ثبات خاک آن به وجود آمده است.

لینک جنگل رقصان روسیه در آثار ثبت شده جهانی یونسکو : (کلیک کنید)

آدرس سایت تئاتر مارینسکی سنت پترزبورگ : (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

عکس هایی از جنگل رقصان کالیننگراد روسیه :

جنگل رقصان کالیننگراد روسیه
جنگل رقصان کالیننگراد روسیه

جنگل رقصان کالیننگراد روسیه
جنگل رقصان کالیننگراد روسیه

برچسب ها
برترین تور روسیه کدام است بهترین تور روسیه کدام است بهترین مجری تور روسیه کیست تور 7 شب و 8 روز روسیه تور 7 شب و 8 روز مسکو و سنت پترزبورگ تور 8 روزه روسیه تور ارزان روسیه تور ارزان قیمت روسیه تور ارزان قیمت روسیه تابستان 95 تور روسیه تور روسیه اردیبهشت 95 تور روسیه اردیبهشت ماه 95 تور روسیه اردیبهشت ماه 96 تور روسیه با پرواز امارات تور روسیه با پرواز تابان تور روسیه با پرواز قشم ایر تور روسیه با پرواز ماهان ایر تور روسیه با پرواز معراج تور روسیه بهار 95 تور روسیه بهار 96 تور روسیه تابستان 95 تور روسیه تابستان 96 تور روسیه تعطیلات نیمه خرداد تور روسیه تیر ماه 95 تور روسیه تیر ماه 96 تور روسیه خرداد 95 تور روسیه خرداد 96 تور روسیه خرداد ماه 95 تور روسیه خرداد ماه 96 تور روسیه شهریور 96 تور روسیه شهریور ماه 95 تور روسیه شهریور ماه 96 تور روسیه مرداد ماه 95 تور روسیه مرداد ماه 96 تور روسیه مهر ماه 95 تور روسیه مهر ماه 96 تور روسیه هار 95 تور روسیه هتل ماریوت تور روسیه هتل هالیدی این تور روسیه ویژه شب های سفید تور روسیه ویژه عید فطر تور شب های سفید روسیه تور کشور روسیه تور لوکس روسیه تور مسکو و سن پترزبورگ تور مسکو و سن پترزبورگ بهار 95 تور مسکو و سن پترزبورگ تابستان 95 تور مسکو و سن پترزبورگ تیر ماه 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ تور مسکو و سنت پترزبورگ بهار 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ تابستان 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ تیر ماه 95 جاذبه های توریستی روسیه جاذبه های سفز به روسیه جاذبه های سن پترزبورگ جاذبه های سنت پترزبورگ جاذبه های طبیعت گردی روسیه جاذبه های طبیعی روسیه جاذبه های کالنینگراد روسیه جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ جنگل رقصان روسیه جنگل های روسیه دیدنی های روسیه دیدنی های سن پترزبورگ دیدنی های سنت پترزبورگ روسیه سفر به روسیه سفرنامه های مسکو طبیعت گردی در روسیه قیمت تور ارزان روسیه قیمت تور روسیه قیمت تور روسیه تابستان 95 قیمت تور روسیه تابستان 96 قیمت تور روسیه تیر ماه 95 قیمت تور روسیه خرداد ماه 95 قیمت تور روسیه مرداد ماه 95 قیمت تور روسیه هتل هالیدی این کالیننگراد روسیه نرخ تور روسیه نرخ تور روسیه تابستان 95 نرخ تور روسیه تابستان 96 نرخ تور روسیه تیر ماه 95 نرخ تور روسیه مرداد ماه 95

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

  1. سلام الیکم روسییه بدون استالین معنیندارد در زمان استالین که روسیه شوروی بود امریکا به ان حسادت می کرد بعد در غیاب استالین به امریکایا پناهندگی می دادند بدی و حسادت شوروی را نابود کرد عوامل شرور پول دا ند و روسییه را ضعیف کردند استالین مسلمان از دنیا رغت اما باز باید توکلش را بخدا در عالم روحی حفظ می کرد او قابل فیاس با داریوش ایران است او افکاری داشت که می گفتند معجزست و او را باور نداشتند …… دنبال بقییش نباشید این یک نظز اکی بود

    1. لطفا کتابی را اگر مطالعه میفرمایید از اول بخوانید برید تا آخر وقتی یک صفحه از اول دو صفحه وسط و یک صفحه از آخرش بخوانید نتیجه بهتر از این نمیشه !!! استالین مسلمان؟ !! آمریکا در زمان استالین شریک نظامی روسیه در جنگ با آلمان نازی شد. تمام این داستان جنگ سرد و دعواها مال بعد از غلبه بر آلمانها و تشکیل سازمان ملل توسط متفقین و خارج نشدن روسیه از خاک اروپا بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن