دیدنی های چین

دهکده فرهنگ بومی شنزن چین به مساحت ۲۰۰۰۰۰ متر مربع | دیدنی های چین

Splendid China Folk Village

دهکده فرهنگ بومی شنزن چین |عکس+موقعیت مکانی+توضیحات

دهکده فرهنگ بومی شنزن چین به مانند یک پارک است که در زمینی به مساحت ۲۰۰٫۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. و از دو ناحیه تشکیل شده . یکی پارک مینیاتوری و دیگر دهکده فرهنگ بومی چین. که در شهر شنزن در استان گوانگدونگ در جمهوری خلق چین ساخته شده. این دهکده چیزی همانند موزه روستایی گیلان خودمان است. و در آن تاریخ، فرهنگ، هنر، معماری، سنتی، آداب، سنن و رسوم ملّی مردمان مناطق مختلف چین و منطقه شنزن به نمایش گذاشته شده است.

• بزرگترین و کامل ترین پارک نمایشی در کشور چین :

دهکده فرهنگ بومی شنزن چین یکی از بزرگترین دهکده ها در جهان و چین است. که اکنون بسیار مورد استقبال و علاقه گردشگرانی است که از شهر زیبای شنزن چین بازدید می کنند. دهکده فرهنگ بومی شنزن چین در کنار خلیج شنزن در یک ناحیه توریستی واقع شده. این مکان به عقیده بسیاری بزرگ ترین و کامل ترین پارک نمایشی در کشور چین و جهان است. که شامل ۱۰۰ جاذبه دیدنی تاریخی چین و ۲۵ روستای تاریخی که مربوط به اقوام و نژادهای مختلف چین می باشد را شامل می شود.

• تاریخ ۵۰۰۰ ساله چین در پارک مینیاتوری چین :

در دهکده فرهنگ بومی شنزن چین شما امکان بازدید از تاریخ ۵۰۰۰ ساله چین را در مجموعه ای کامل و بی نقص در یک روز را خواهید داشت. و همین امر این دهکده توریستی را منحصر به فرد می کند. در این مجموعه شما امکان بازدید از ۸۲ مینیاتور با جزئیات کامل از مشهورترین مکان های دیدنی چین را خواهید داشت.

• خرید در دهکده فرهنگ بومی:

شما در این دهکده امکان تجربه کردن سبک زندگی مردمان چین در خانه های بومی شان را خواهید داشت. در این خانه ها که محل برگزاری جشن ها و مراسم ها و آداب و رسوم و فرهنگ بومی مردمان چین است. شما امکان دیدن رقص های محلی چینی که بسیار زیبا و خاص در کل دنیا هستند را هم خواهید داشت. در دهکده فرهنگ بومی شنزن چین مکان های خاصی برای خرید صنایع دستی و میل کردن میان وعده های لذیذ چینی در نظر گرفته شده است. که گردشگران می توانند از آنها لذت ببرند. و بیشتر با فرهنگ بومی مردمان این سرزمین کهن آشنا شوند

دهکده فرهنگ بومی شنزن چین از سه بخش اساسی تشکیل شده است :

۱- آثار باستانی و تاریخی :

(در قسمت آثار باستانی دهکده فرهنگ بومی آثار شاخص و معروف ولی با سایزی کوچکتر همانند دیوار چین، شهر ممنوعه، معبد بهشت، معبد شائولین، ارتش تراکوتا، کاخ تابستانی و … را همگی در یک مجموعه قابل مشاهده در کنار هم هستند.)

 ۲-  چشم انداز های طبیعی :

(در این بخش مناظر بی نظیر و چشم اندازهایی همچون رودخانه لی، کوه زرد، آبشار هوانگ گوژو، جنگل سنگی، غار هفت ستاره را می توانند مشاهده کنند و لذت ببرند.)

۳- خانه ها و وسایل سنتی و بومی مردم عادی چین :

(در این قسمت جاذبه های بی نظیری همچون حیاط پکن، برج های زمینی هکاس و پل باد و باران را می توان دید و از زندگی عادی و روزمره و معماری بومی محله های قدیمی چین و تجربه لذت از غذاهای چینی و مراسمات و مناسک محلی چینی و رقص و آوازهای چینی لذت برد.)


حقایق باشکوه روستای عامیانه چین:

دهکده محلی چین از دو منطقه شامل پارک مینیاتوری چین و دهکده فرهنگ عامیانه چین تشکیل شده است. از آنجایی که ۸۲ نمونه از مکان های نمادین چین در اینجا وجود دارد، در عرض یک روز می توانید به سراسر چین سفر کنید. دهکده مردمی چین دارای ۲۷ روستای قومی می باشد، بنابراین می توانید با بازدید از این روستاها درک واضحی از اقوام چین به دست آورید.


چرا از دهکده مردمی چین باید دیدن کنید؟

دهکده محلی چین، یک تم پارک واقع در شنزن است، این پارک به شما درک عمیق تری از فرهنگ، تاریخ، هنر و معماری باستانی چین می دهد. در همین حال، می توانید با آداب و رسوم و عادات ملیت های مختلف در چین آشنا شوید. در پارک مینیاتوری چین، ۸۲ بازتولید از مناظر زیبا، معماری باشکوه، مکان‌های تاریخی و خانه‌های سنتی چین وجود دارد. چیدمان این باز تولید ها با توجه به موقعیت آنها در چین چیده شده.

• روستاهای قومی ساخته شده در دهکده فرهنگ بومی شنزن چین :

شما می توانید از غارهای Mogao در غرب چین تا کوه Tai در شرق چین یا از مردم قوم Ger مغولستان در شمال چین تا انتهای جنوب چین سفر کنید. علاوه بر این، بیش از ۵۰۰۰۰ مجسمه سرامیکی کوچک انسان یا حیوان وجود دارد که برخی از صحنه های تاریخی مانند مراسم عروسی امپراتور سلسله چینگ، پرستش بهشت ​​توسط امپراتور باستانی و… را نشان می دهد. در دهکده فرهنگ عامیانه چین، ۲۷ روستای قومی ساخته شده است.

• فستیوال هایی که در دهکده فرهنگ بومی شنزن چین انجام می شود؟

شما می توانید از این روستاهای قومی دیدن کنید تا رسوم مختلف هر قومی را ببینید. هر روز، اجراهای جالبی وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید. فستیوال های مختلف نیز بخشی ضروری برای تور شما خواهد بود. اگر به شنزن می‌آیید، این پارک موضوعی جالب به شما فرصت خوبی می‌دهد تا در مورد چین باشکوه اطلاعات کسب کنید. بنابراین، آن را از دست ندهید.


• از پارک مینیاتوری چین تا سفر در سراسر چین :

با مساحت ۳۰۰۰۰۰ متر مربع، بخشی از پارک مینیاتوری چین به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری جهان شناخته می شود. شما می توانید مظهر تاریخ ۵۰۰۰ ساله و ۹۶۰۰۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت قلمرو ملی چین را ببینید. بیشتر مکان هایی که در مورد چین شنیده اید در اینجا هستند. چیدمان این مدل ها با توجه به موقعیت آنها در چین می باشد. در عرض ده‌ها قدم، می‌توانید از شهر ممنوعه در پکن تا رودخانه زیبای لی در گویلین، از کاخ مقدس  Potala در تبت تا رودخانه یانگ تسه در چونگ کینگ و بزرگترین بودای سنگی جهان در Leshan را ببینید.

• پارک لیلیپوت :

شما می توانید از طولانی ترین گالری غارهای جهان، غارهای موگائو در Dunhuangو… لذت ببرید.  پارک مینیاتوری چین “Lilliput” نیز نامیده می شود، زیرا بیش از ۵۰۰۰۰ مجسمه کوچک سرامیکی وجود دارد. در طول شب، می توانید نمایش نور را در این پارک کوچک تماشا کنید که می تواند یک گزینه جذاب باشد، اگر به شنزن آمدید و زمان کافی برای کاوش در شنزن چین ندارید، پس چرا به این پارک نمی آیید؟


از دهکده فرهنگ بومی چین تا تجربه آداب و رسوم قومی چین :

دهکده محلی چین درست در کنار پارک مینیاتوری چین است. دهکده محلی چین با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰۰۰ متر مربع دارای ۲۷ روستای قومی مختلف است. که می توان آن را به عنوان موزه ۵۶ قومیت چین نیز معرفی کرد. بنابراین شما همان احساسی را خواهید داشت که در روستاهای واقعی وجود دارد. در اینجا می توانید طاق‌نماهای قوم هان را مشاهده کنید. اما خاص‌ترین بخش، ساختمان‌های مختلف هر قوم است.

• کار هایی که می توانید انجام دهید:

در اینجا معبد تبتی، خانه بامبوی مردم Dai، و … را خواهید دید. در حین پرسه زدن در اطراف این خانه های منحصر به فرد، می توانید غذاهای خاص از هر یک از اقلیت های قومی را میل کنید، لباس هایی زیبا از اقلیت ها را بپوشید. ساختن صنایع دستی را یاد بگیرید و با آنها بازی های منحصر به فردی انجام دهید. تقریباً هر روز نمایش های دهکده ای باشکوهی وجود دارد. علاوه بر این، موسیقی و رقص نیز در این روستا وجود دارد که همه آنها فرهنگ سنتی چینی را نشان می دهد.

• رقص اژدها و ققنوس :

در میان آنها، رقص اژدها و ققنوس انواع مختلفی از هنر سنتی چینی، مانند رقص، اپرا سنتی، کونگ فو و آکروباتیک را ترکیب می کند که بسیار جذاب خواهد بود. بازی خوب بازیگران به شما احساس غوطه وری می دهد و شما را به آن دوران بازمی گرداند.

• جشن هایی که برگزار می شود:

Legends of Desert یک اجرای زنده با اسب ها است که پیروزی خیر بر شر را در جاده ابریشم در سلسله یوان نشان می دهد. تقریباً هر ماه، دهکده فرهنگ بومی شنزن چین جشن بزرگی برگزار می کند و شما می توانید در آن شرکت کنید. در جشنواره آب مردم دای، همه مردم به طرف یکدیگر آب می ریزند که نشان دهنده آرزوهای خوب مردم برای یکدیگر است. در جشنواره قایق اژدها می توانید به مسابقه قایق اژدها بپیوندید، خوشنویسی یاد بگیرید و…. در جشنواره بهار، می توانید نمایش فانوس را تماشا کنید.


• جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

پارک مینیاتوری در شنزن چین
پارک مینیاتوری در شنزن چین

دهکده قومی چین
دهکده قومی چین

دهکده فرهنگ بومی چین
دهکده فرهنگ بومی چین

شنژن چین
شنژن چین

شنزن چین
شنزن چین

دهکده فرهنگ بومی شنزن چین
دهکده فرهنگ بومی شنزن چین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

دیدنی های شنزن در چین
دیدنی های شنزن در چین

دیدنی های شنژن در چین
دیدنی های شنژن در چین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

دهکده محلی اسپلندید شنزن چین
دهکده محلی اسپلندید شنزن چین

دهکده بومی اسپلندید شنزن
دهکده بومی اسپلندید شنزن

دهکده محلی شنزن چین
دهکده محلی شنزن چین

روستای محلی شنزن چین
روستای محلی شنزن چین

دهکده فرهنگ بومی شنزن چین
دهکده فرهنگ بومی شنزن چین

دهکده بومی شنزن چین
دهکده بومی شنزن چین

دهکده محلی شنزن چین
دهکده محلی شنزن چین

دهکده محلی شنزن چین
دهکده محلی شنزن چین

دهکده فرهنگ بومی شنزن چین
دهکده فرهنگ بومی شنزن چین

روستای فرهنگ بومی شنزن
روستای فرهنگ بومی شنزن

Splendid China Folk Village
Splendid China Folk Village

 

برچسب ها
جاذبه های سفر به شنزن چین جاذبه های سفر به شهر شنژن چین جاذبه های شنزن چین جاذبه های شنژن چین جاذبه های شهر شنزن چین جاذبه های گردشگری شنزن چین جاذبه های گردشگری شنژن چین چین دهکده فرهنگ بومی شنزن چین دهکده فرهنگ بومی شنژن چین دهکده فرهنگ محلی شنزن چین دهکده فرهنگ محلی شنژن چین دیدنی های شنزن چین دیدنی های شنژن چین دیدنیهای شنزن چین دیدنیهای شنژن چین روستای توریستی اسپلندید شنزن چین روستای توریستی اسپلندید شنژن چین روستای فرهنگ بومی شنزن چین روستای فرهنگ بومی شنژن چین روستای فرهنگ محلی شنزن چین روستای فرهنگ محلی شنژن چبن شنزن شنژن چین مراکز دیدنی شنزن چین مراکز گردشگری شهر شنزن چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن