هتل های قشمهتل‌های ایران و جهان

هتل آرتا قشم | هتل ۴ستاره آرتا | ARTA HOTEL

این هتل جز هتل های نوساز و تازه تاسیس جزیره زیبای قشم است که فاصله ای بسیار نزدیک تا ساحل و خلیج نیلگون همیشه فارس دارد. ساختمان هتل ارتا در ۵ طبقه بنا شده است که به سبک معماری کلاسیک ساخته شده است و لابی هتل آرتا نیز به روش کلاسیک مدرن تزیین شده است.
هتل ۴ستاره ارتا قشم دارای ۴۴ باب اتاق دو تخته وسه تخته و چهار سوئیت یک خواب می باشد و به دلیل نزدیکی به دریا بعضا دارای چشم اندازی از خلیج فارس را دارا می باشند.

از امکانات هتل آرتا قشم می توان به اینترنت رایگان و پارکینگ هتل اشاره نمود. کافی شاپ هتل ارتا دارایی منوعی متنوع و فضایی ارامش بخش است و خاطراتی زیبا برای شما به همراه خواهد داشت.رستوران هتل آرتا نیز انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو مینماید.
به دلیل اینکه جاذبه های زیبا جزیره همچون جنگل دریایی حرا ،چاه ها تل اب ، غار نمک و …در خارج از شهر واقع شده است تا هتل فاصله ای زیاد دارد اما هتل آرتا با مراکز خرید سیتی سنتر قشم و پارک ساحلی زیتون تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.
فاصله تا فرودگاه ۵۰ کیلومتر

امکانات هتل آرتا قشم:

تلویزیون
یخچال
خانه داری ۲۴ ساعته
تهویه مطبوع
خشک شویی
در آخر می توان گفت به دلیل استاندارد بودن و نوساز بودن هتل و همچنین پرسنل مجرب، هتل آرتا قشم یکی از انتخاب های مناسب مسافران برای اقامت در جزیره قشم می باشد.


برای مشاهده تور قشم کلیک کنید.
برای مشاهده دیدنی های قشم کلیک کنید.
برای مشاهده هتل های قشم کلیک کنید.
برای مشاهده سایر تور های ایرانگردی کلیک کنید.
برای مشاهده هتل های ایران کلیک کنید.
برای مشاهده دیدنی های ایران کلیک کنید.
برای مشاهده سایت انگلیسی شیوار کلیک کنید.


تصاویر هتل آرتا قشم

هتل آرتا 4ستاره
هتل آرتا ۴ستاره

هتل آرتا قشم
هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم
هتل آرتا قشم

هتل آرتا 4ستاره
هتل آرتا ۴ستاره

نقشه هتل آرتا در قشم

برچسب ها
رزرو هتل آرتا قشم رزرو هتل های قشم قیمت هتل آرتا قشم هتل آرتا هتل آرتا 4 ستاره هتل آرتا 4 ستاره قشم هتل آرتا قشم

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن