هتل های روسیههتل‌های ایران و جهان

هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ

این هتل یکی از محبوب ترین و پر مشتری ترین هتل های سنت پترزبورگ به حساب می آید. این هتل ۵ ستاره تاپ در موقعیت استثنایی در سنت پترزبورگ واقع شده است. هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ از زیر برندهای کمپانی بزرگ هتل داری جهان ” ماریوت ” است که در کنار کلیسای اسحاق و تندیس پترکبیر و در فاصله بسیار کمی با خیابان نوفسکی و موزه ارمیتاژ و موزه علوم دریایی سنت پترزبورگ (ادمیرالیتی) واقع شده است. (کمتر از ۵ دقیقه پیاده)

امکانات هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ

هتل ۵* رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ با تزئینات لاکچری و کلاسیک تزئین شده است و اینترنت وای فای در تمام هتل در دسترس خواهد بود و اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون و ماهواره و مینی بار و تهویه متبوع است.

هتل ۵ ستاره رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ مجهز به سالن بدنسازی خوبی است که میهمانان می توانند به طور رایگان از آن استفاده نمایند. علاوه بر آن می توانند در سونا این هتل ریلکس کنید و این هتل مجهز به بیزینس سنتر و خشکشویی است. البته این خدمات پولی و در صورت استفاده روی اتاقتان شارژ می گردد.

رستوران کانواس هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ امکان ارایه غذاهای بین المللی و غذاهای محلی روسی را دارد و شما می توانید از غذاهای لذیذ و خوشمزه این هتل نهایت لذت را ببرید. در طبقه ششم این هتل تراسی این هتل دارد که مشرف به کلیسای اسحاق و منظره بی نظیری از این کلیسا است که می توانید از آن لذت ببرید.

هتل رنسانس بالتیک یک هتل ۵ ستاره خوب و تاپ است که در قلب شهر تاریخی سنت پترزبورگ واقع شده است و دسترسی خوبی به تمامی جاذبه های تاریخی قلب تاریخی سنت پترزبورگ دارد و با فرودگاه پولوکووا سنت پترزبورگ حدود چهارده و نیم کیلومتر فاصله دارد. و با ایستگاه راه آهن مسکو چیزی کمتر از ۳ کیلومتر فاصله دارد.

هتل امکانات و مسیرهای اختصاصی ویژه افراد ویلچری دارد و علاوه بر آن پارکینگ رایگان ویژه میهمانان هتل ارایه می نماید. سیگار کشیدن در تمامی اتاق های هتل ممنوع بوده و با جریمه سنگین همراه است.

هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ دارای ۱۰۲ اتاق می باشد و یکی از هتل های گروه هتل های رنسانس که خود زیر مجموعه ماریوت است به حساب می آید.

آدرس سایت هتل رنسانس بالتیک  :  کلیک کنید

صفحه هتل رنسانس بالتیک در سایت TRIP ADVISOR  : کلیک کنید

صفحه هتل رنسانس بالتیک در سایت BOOKING.COM  :  کلیک کنید


موقعیت مکانی هتل رنسانس بالتیک در نقشه سنت پترزبورگ :


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ
هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگتی
برچسب ها
برترین هتل های سنت پترزبورگ بهترین هتل های سنت پترزبورگ تور روسیه تور روسیه هتل رنسانس رزرو آنلاین هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ رزرو اینترنتی رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ رزرو رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ رزرو هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ رزرواسیون هتل های سنت پترزبورگ هتل 5 ستاره رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ هتل 5* رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ هتل پنج ستاره رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ هتل رنسانس بالتیک سنت پترزبورگ هتل رنسانس سنت پترزبورگ

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن