هتل های کیشهتل‌های ایران و جهان

هتل مارینا پارک کیش | Marina park Hotel

این هتل پارک کیش جزو نوسازترین هتل های ۵ ستاره کیش محسوب می گردد. این هتل جزو انتخاب های اول برای علاقمندان به کیفیت باید باشد ولی چند امتیاز منفی دارد که بعضی وقت ها بد تو ذوق مسافرین آن می زند.
این هتل از نظر اینکه ساحلی بوده و ساحل اختصاصی با امکان کلوپ غواصی دارد و مجهزترین بخش اسپا و ماساژ حزیره را در بین هتل های جزیره دارد و آرامش مثال نزدنی دارد بسیار حایز اهمیت است اینکه در بافت شهر نیست و باید برای رسیدن به هتل با تاکسی کمی از شهر فاصله گرفت برای خیلی ها امتیاز و برای خیلی ها نکته منفی است ولی وقتی کسی هزینه گران اقامت در این هتل را پرداخت می کند یقیناً نباید مشکلی برای کرایه خودرو در مدت اقامت در این هتل را داشته باشد و یا مشکلی با هزینه های تاکسی برای رفت و آمد خود داشته باشد پس برای چنین هتلی با این کلاس قیمتی از نظر نگارنده دوری از شهر نه تنها امتیاز منفی نیست بلکه به خاطر آرامشش نکته مثبت به حساب می آید . و اما نکات منفی هتل با توجه به اینکه در این هتل اقامت داشته ام از دید من و اکثر مسافرینم اینها بوده است .
۱ – قیمت بی ربط هتل مارینا پارک کیش به خصوص در ایام تاریخ های پر مسافر که آنقدر سرسام آور می شود که با پول سه شب اقامت با صبحانه در هتل مارینا پارک کیش شما می توانید حداقل یک هفته سفر به مالزی یا چین (به عنوان مثال) را در هتل های لوکس ۵ ستاره برند تجربه کنید این قیمت ها بدون اعمال هیچگونه نظارتی آنقدر از کنترل خارج است که گهگاهی احساس می کنم که هیچ ابایی از اعلام قیمت های نجومی ندارند و انگار هم متولی ندارد که سئوالی بپرسد که چرا در بعضی ایام قیمت یک اتاق حدود ۳۰ متری به نرخی می رسد که مسافرین با آگاهی از اجحافی که دارد در حقشان می شود آن اتاق ها را رزرو و استفاده می نمایند.
۲ – راهرو های تاریک در حدی که خطر برای زمین خوردن در آنها می رود. که بخصوص در منطقه آفتابی کیش که شدت نور بسیار بالاست این کنتراست تاریکی و روشنی بسیار آزار دهنده خواهد شد .
۳ – تجربه شخصی من دسترسی نداشتن به ویوی دریا در اتاقی بود که با قیمت اتاق رو به دریا به من فروخته شده بود.
ولی در قیاس با هتل های ایران هتل مارینا پارک کیش از برخورد خوب پرسنل آموزش دیده و امکانات بسیار کامل و جامعی بهره می برد.

درباره هتل مارینا پارک کیش :

مارینا پارک هتل واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش تنها مارینا هتل ایران است . این هتل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد .
در دو طرف ساحل هتل دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمائی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جا داده است . این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید .
معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد . کارکنان آموزش دیده و با تجربه آماده اند تا خاطره این سفر بیاد ماندنی را در ذهن شما ماندگار کنند

امکانات هتل مارینا پارک کیش :

رستوران هتل مارینا پارک کیش : رستوران هتل با حضور کادری مجرب در آشپزخانه ، آماده پذیرایی از شما میهمانان محترم بوده و خاطر خوشی را از قامت در هتل مارینا برایتان به یادگار می گذارد.

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

سالن کنفرانس هتل مارینا پارک کیش : سالن کنفرانس هتل با مساحتی بالغ بر هزار متر مربع و هم چنین امکاناتی از قبیل میز و صندلی ، امکانات صوتی ، ویدئو پروژکشن و امکانات دیگر کنفرانس آمادگی برگزاری همایش ها و مراسمات ویژه شما را دارد .

سالن کنفرانس هتل مارینا پارک کیش
سالن کنفرانس هتل مارینا پارک کیش
سالن کنفرانس هتل مارینا پارک کیش
سالن کنفرانس هتل مارینا پارک کیش

سالن ورزش هتل مارینا کیش : سالن ورزش هتل با امکانات پیشرفته محیطی سالم و آرام را برای ورزش کردن شما میهمانان گرامی مهیا کرده است.

باشگاه بدنسازی هتل مارینا پارک کیش
باشگاه بدنسازی هتل مارینا پارک کیش

استخر و سونا و جکوزی هتل مارینا کیش : استخر ، سونا و جکوزی هتل با امکاناتی همچون سونای بخار و خشک ، استخر سرپوشیده و جکوزی آماده سرویس دهی به شما میهمانان محترم می باشد.

استخر هتل مارینا پارک کیش
استخر هتل مارینا پارک کیش
استخر هتل مارینا پارک کیش
استخر هتل مارینا پارک کیش

ماساژ تایلندی در هتل مارینا کیش : سالن ماساژ نیلوفر آبی هتل نخستین مرکز رسمی اسپا و ماساژ در ایران در دو بخش آقایان و بانوان و با کادری مجرب ( متخصصین تایلندی ) آماده سرویس دهی در موارد ذیل می باشد :

  • ماساژ صورت
  • سیرن اسپا
  • ماساژ پا
  • ماساژ روغن
  • ماساژ سنتی تایلندی
  • ماساژ سوئدی
  • ماساژ شیر و عسل
  • سنگ داغ
  • حمام گیاهی
  • و …
ماساژ تایلندی در هتل مارینا پارک کیش
مرکز اسپا هتل مارینا پارک کیش
تخت ماساژ هتل مارینا پارک کیش
تخت ماساژ هتل مارینا پارک کیش

سالن زیبایی در هتل مارینا پارک جزیره کیش: سالن زیبایی هتل مارینا همه روزه آماده سرویس دهی به بانوان محترم بوده و خاطره ای خوش را در ذهن شما نقش خواهد بست .
کافی شاپ و تی شاپ هتل ۵ ستاره مارینا پارک کیش: کافی شاپ و تی شاپ هتل در دو لابی فوقانی و تحتانی هتل و با سرو کردن انواع چای ، انواع قهوه و … آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی و محترم می باشد.

کافی شاپ هتل مارینا پارک کیش
کافی شاپ هتل مارینا پارک کیش

فروشگاه های هتل مارینا کیش : فروشگاه های داخلی هتل که بوتیک پوشاک فرانچسکو ، فروشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی و فروشگاه چای آماده خدمت رسانی به میهمانان محترم هتل می باشد .
انواع اتاق های هتل مارینا پارک کیش :
۱ – اتاق استاندارد : تعداد اتاق های استاندارد هتل۱۶۰ اتاق می باشد .اتاق های استاندارد در دو سایز طراحی شده است که این اتاق ها به تناسب در طبقات همکف و اول هتل قرار دارد.
امکانات اتاق ها

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه

پارکینگ سرباز

تلفن بین الملل

ماهواره

اینترنت

سوکت کامپیوت

تهویه مطبوع

فیلم

اتاق های مرتبط

اتاق کار

اتاق ملاقات

سالن کنفرانس

حمام داخل اتاق

مینی بار

سانترال صوتی و تصویری

تلویزیون

رستوران

رستوران فضای باز

امکانات چای و قهوه

محل استراحت در فضای باز

سالن ورزش

سونا

جکوزی

استخر سرپوشیده

زمین تنیس

لاندری

کافی شاپ

سالن زیبایی

صندوق امانات

سشوار

امکانات معلولین

۲ – اتاق دولوکس : اتاق هتل با داشتن کانترآشپز خانه و قابلیت ارتباط با سویت یکخوابه کناری فضای مناسبی را برای اقامت و استراحت خانواده ها فراهم کرده است.
۳ – سوئیت استاندارد :
۴ – سوئیت دوخوابه :
۵ – سوئیت رویال :

برچسب ها
Marina park hotel آدرس هتل مارینا پارک کیش برترین هتل کیش کدام است بهترین هتل کیش تلفن تماس هتل مارینا پارک کیش تماس با ما هتل مارینا پارک کیش تور کیش هتل مارینا پارک تور کیش هتل مارینا پارک کیش تور کیش هتل مارینا پارک و پرواز ماهان تور لحظه آخری کیش هتل مارینا پارک کیش رزرو آنلاین هتل مارینا پارک کیش رزرو آنلاین هتل های 5 ستاره کیش رزرو اینترنتی هتل مارینا پارک کیش رزرو اینترنتی هتل های 5* کیش رزرو هتل مارینا پارک کیش رزرو هتل های 5 ستاره کیش سایت رزرو آنلاین هتل مارینا پارک کیش سایت رزرو اینترنتی هتل مارینا پارک کیش سایت رزرواسیون آنلاین هتل مارینا پارک کیش سایت رزرواسیون اینترنتی هتل مارینا پارک کیش سایت هتل مارینا پارک کیش قیمت اتاق های هتل مارینا پارک کیش قیمت تور کیش هتل مارینا پارک قیمت هتل مارینا پارک کیش موقعیت مکانی هتل مارینا پارک کیش موقعیت هتل مارینا پارک کیش بر روی نقشه نرخ آبان ماه هتل مارینا کیش نرخ آذر ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ اردیبهشت ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ اسفند ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ بهاره هتل مارینا پارک کیش نرخ بهمن ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ پاییزه هتل مارینا پارک کیش نرخ تابستانی هتل مارینا پارک کیش نرخ تور کیش هتل مارینا پارک نرخ تیر ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ خرداد ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ دیماه هتل مارینا پارک کیش نرخ زمستانی هتل مارینا پارک کیش نرخ شهریور ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ فروردین ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ مرداد ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ مهر ماه هتل مارینا پارک کیش نرخ نامه هتل مارینا پارک کیش نرخ نوروزی هتل مارینا پارک کیش نرخ هتل مارینا پارک کیش نظرات درباره هتل مارینا پارک کیش هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش هتل 5 ستاره مارینا جزیره کیش هتل 5* مارینا پارک کیش هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش هتل مارینا هتل مارینا پارک هتل مارینا پارک جزیره زیبای کیش هتل مارینا پارک جزیره کیش هتل مارینا پارک کیش هتل مارینا کیش

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن