هتل های کیشهتل‌های ایران و جهان

هتل مریم کیش | هتل سورینت مریم کیش

این هتل ابتدا یکی از هتل های ۴ ستار خوب جزیره کیش بود که در با موقعیت خوبی که به بازارها و مراکز خرید و اسکله بزرگ تفریحی کیش دارد موجبات رضایت هر چه بیشتر میهمانان خود را فراهم می آورد این هتل خوب در سال ۱۳۹۰ به هلدینگ بزرگ سورینت فروخته شد و صاحیین جدید این هتل با تجهیز تمام و کمال این هتل به تکنولوژی های روز دنیا توانستند قصری با شکوه برای میهمانان هتل آماده ارایه نمایند که کمتر گردشگری را در مدت اقامت در این هتل ناراضی از سفر کیش خود بگرداند . اگر قصد سفر به کیش را دارید شک نکنید یکی از بهترین ها برای انتخاب هتل محل اقامت هتل ۵ ستاره لوکس مریم کیش است.

شرکت گروه هتل های بین المللی سورینت

گروه هتل های سورینت یکی از شرکت های وابسته به هلدینگ توسعه سورینت قشم است که از هجدهم خرداد۱۳۹۰ کارخود را در منطقه آزاد قشم آغاز کرد. هدف ورویکرداصلی گروه هتل های سورینت ارتقاء کیفیت در صنعت هتلداری براساس استانداردهای جهانی و با استفاده از تجهیزات روز دنیاست.

تاریخچه هتل و موقعیت هتل مریم کیش

هتل مریم کیش در اسفند ماه ۱۳۹۰ به گروه هتل های سورینت پیوست. دو ماه پس از واگذاری، از اردیبهشت ۱۳۹۱ بازسازی و نوسازی آن آغاز شد و در روز ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۲ مورد بهره برداری قرارگرفت. شایان ذکر است همزمان با بازسازی هتل مریم کیش، از اوایل ۱۳۹۲ طرح ساخت هتل سورینت مریم۲ در هشت طبقه و همسان با طرح نمای فعلی هتل مریم کیش در مجاورت آن آغاز شد. ساختمان جدید پس از اتمام عملیات به صورت یکپارچه با ساختمان قبلی پذیرای میهمانان گرامی خواهد بود.

هتل مریم کیش در حاشیه جنوب شرقی میدان “امیر کبیر” یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار دارد.

هتل مریم کیش با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی “باروک” در چهار طبقه متشکل از ۵۶ اتاق و سوئیت بنا شده است.

فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس یک و دو، مرکز تجاری، هایپر مارکت و … این امکان را به شما می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید. این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است و با چهره ای شاداب تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد است تا خدمات شایسته تری را به مسافران جزیره زیبای کیش عرضه کند.

امکانات هتل مریم کیش

هتل مریم کیش جزء معدود هتل‌هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت‌رسانی به مهمانان استفاده می‌کند. با تجهیز هتل به سیستم هوشمند، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی، تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش و … همزمان با ورود مسافر به صورت خودکار فعال می‌شوند. امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب‌تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان فراهم می‌کند.

یکی دیگر از خدمات مهم هتل مریم کیش امکان استفاده از سرویس “تلویزیون اینترنتی” IPTV است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری، مشاهده صورتحساب، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.

با اقامت در هر یک از ۵۶ اتاق هتل مریم کیش ، می‌توانید از روم سرویس، بوفه صبحانه (سرد و گرم) – بوفه نهار (ایرانی، فرنگی و سالاد بار) – سرویس عصرانه (میوه) – سرویس چای و قهوه، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، صندوق امانات (Safe Box)، اتاق جلسات (۱۲ نفره)، سیستمIPTV ، مینی‌بار و تشریفات فرودگاهی (رفت و برگشت) استفاده کنید.

خدمات ویژه خانه‌داری و لاندری از دیگر سرویس‌های معمول در هتل مریم کیش است. همچنین سرویس کافی‌ لانژ به صورت ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان هتل و سایر مسافران و شهروندان قرار دارد.

خدمات رایگان هتل مریم کیش : (سرویس میهمان)

–         استقبال فرودگاهی

–         نوشیدنی برای خوشامد

–         اینترنت پر سرعت

–         مینی بار

–         سرویس چای و قهوه

–         سرویس عصرانه (میوه)

کافی لانژ

کافی لانژ هتل مریم کیش ۲۴ ساعته با طنین دلنواز پیانو پذیرای میهمانان گرامی است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، با بهترین کیفیت مواد اولیه توسط پرسنل حرفه ای و آموزش دیده سرو می گردد.

کافی لانژ هتل مریم کیش محیط آرام و دلپذیری را برای شما فراهم می سازد.

رستوران

در رستوران هتل مریم کیش برای تهیه و طبخ انواع غذاها، خوراکی ها و نوشیدنی ها از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه استفاده می شود.

رستوران از ساعت ۲۰ تا ۲۴ هر شب با انواع غذاهای فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.

ساعت پذیرایی رستوران

بوفه صبحانه:   ۷:۳۰  تا  ۱۰:۳۰

بوفه نهار:    ۱۳:۰۰  تا  ۱۶:۰۰

شام:   ۲۰:۰۰  تا  ۲۴:۰۰

فاصله هتل مریم کیش تا امکان دیدنی

هتل مریم کیش از نظر جغرافیایی در یکی از بهترین نقاط جزیره قرار دارد.

فرودگاه کیش(با تاکسی ۷ دقیقه)

بازار مروارید کیش (پیاده ۵ دقیقه)

مجموعه ورزشی اسپرت کلاب کیش (پیاده ۲ دقیقه)

کارتینگ  کیش (مقابل هتل)

فروشگاه مرکز تجاری، پانیذ و زیتون کیش (با تاکسی ۳ دقیقه)

فروشگاه پردیس ۱ و ۲ کیش (با تاکسی ۵ دقیقه)

بازار مریم و ونوس کیش (با تاکسی ۵ دقیقه)

اسکله تفریحی کیش (با تاکسی ۳ دقیقه)

ساحل مرجان کیش (با تاکسی ۸ دقیقه)

دریافت کاتالوگ رنگی هتل مریم کیش :  کلیک کنید

هتل مریم کیش
هتل مریم کیش
هتل مریم کیش
هتل مریم کیش
هتل مریم کیش
هتل مریم کیش
هتل مریم کیش
هتل مریم کیش
برچسب ها
Maryam Hotel in Kish island برترین هتل حال حاضر کیش بهترین هتل کیش کدام است تور کیش هتل سورینت مریم تور کیش هتل مریم جزیره کیش خرید اینترنتی هتل مریم کیش رزرو آنلاین هتل مریم کیش رزرو اینترنتی هتل مریم کیش رزرو نوروزی هتل سورینت مریم کیش رزرو نوروزی هتل مریم کیش رزرو هتل مریم کیش زیباترین هتل کیش عکس از هتل مریم کیش قیمت تور کیش هتل سورینت مریم قیمت تور کیش هتل مریم کیش گالری تصاویر هتل سورینت مریم کیش لوکس ترین هتل کیش موقعیت مکانی هتل سورینت مریم کیش موقعیت مکانی هتل مریم کیش نرخ اتاق دو تخته هتل مریم کیش نرخ برد هتل سورینت مریم کیش نرخ برد هتل مریم کیش نرخ هتل مریم کیش هتل 5 ستاره سورینت مریم کیش هتل 5 ستاره مریم کیش هتل 5* سورینت مریم کیش هتل 5* مریم کیش هتل پنج ستاره مریم کیش هتل سورینت مریم کیش هتل مریم جزیره کیش هتل مریم کیش هتل های 5* کیش هتل های کیش

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

  1. ممنون از وبلاگ خوبتون. به سایت ما هم حتما سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن