هتل های مالدیوهتل‌های ایران و جهان

هتل ولاسارو مالدیو ۵*تاپ | Velassaru Maldives

این هتل یکی از بی نظیر ترین و لوکس ترین اقامت گاههای ریزورت ساحلی جهان و جزو برترین هتل های ساحلی جزیره مالدیو است. این هتل که به سختی می توان مشابه ای با همین کیفیت برایش در مالدیو یافت. در جنوب جزیره ماله پاییتخت کشور مالدیو واقع شده است و با فرودگاه بین المللی ابراهیم نصیر مالدیو چیزی حدود ۲۵ دقیقه با قایق تندرو فاصله دارد. تنها راه دسترسی به این هتل از طریق همین قایق های تندرو است.

اتاق های زیبا و مجلل و مدرن هتل ولاسارو مالدیو چشم اندازهای عالی دارند و مجهز به سیستم تهویه متبوع و تلویزیون صفحه تخت، DVD PLAYER , IPOD DOCK ، چای ساز و قهوه ساز و دستگاه اسپرسو ساز، گاو صندوق، حمام اختصاصی با وان و در اکثریت اتاق ها دوش، تراس برای حمام آفتاب گرفتن و اینترنت وای فای رایگان برای تمامی اتاق های هتل می باشد.

کشیدن سیگار در تمامی اتاق های هتل ولاسارو مالدیو ممنوع می باشد و متخلف مشمول جریمه های هتل خواهد شد.

هتل از نظر امکانات و تجهیزات بسیار هتل کاملی است . شما در هتل ولاسارو مالدیو انواع امکانات ورزش های آبی را خواهید داشت، غواصی ، غواصی سطحی (اسنورکلینگ) ، قایق های کانو ، بادبانی کوچک ، موج سواری، جت اسکی و اسکی روی آب را می توانید تجربه کنید. امکاناتی همچون محل تفریحات شبانه ، موسیقی  و رقص محلی مردان بومی مالدیو، کتابخانه، زمین های تنیس، اتاق های ماساژ روی آب های اقیانوس با مناظری خیره کننده و مملو از آرامش با نسیم خنک اقیانوس، اسپا و مرکز سلامتی، فروشگاه ، امکانات ماهیگیری، قایق های تفریحی استیجاری بزرگ برای گشت در اقیانوس و محل نگهداری و محل بازی کودکان از امکانات این هتل است.

هتل دارای ۵ رستوران متنوع است که غذاهای لذیذ مدیترانه ای و ژاپنی و بین المللی را سرو می نمایند. و ۲ کافه ساحلی عالی با مناظر عالی هستند که انواع نوشیدنی ها و کوکتل های خوشمزه را برای شما تدارک دیده اند.

هتل ولاسارو مالدیو با ۱۲۹ اتاق و ویلا و ویلای روی آب در خدمت گردشگران است و شما برای اقامت در این هتل می توانید بسته به سلیقه خود هر کدام از ۴ حالت وعده های غذایی را انتخاب کنید (BB, HB , FB, ALL) . هتل VELASSARU مالدیو یکی از هتل های گروه هتل سازی بین المللی یونیورسال است که برندی بسیار مطرح در مالدیو است و تقریبا بنام ترین هتل های مالدیو را در اختیار دارد.


مسافت هتل با مراکز مهم کشور مالدیو به شرح زیر است


Closest landmarks

  • Indira Gandhi Memorial Hospital                              ۹٫۳ km
  • Villa College QI Campus                                         ۹٫۹ km
  • National Museum                                                ۱۰٫۳ km
  • National Museum                                                ۱۰٫۳ km
  • Sultan Park                                                        ۱۰٫۳ km

موقعیت مکانی هتل ۵ ستاره ولاسارو مالدیو در نقشه گوگل :

برچسب ها
BLACK RIVER GORGES NATIONAL PARKLS VELASSARO MALDIVES VELASSARU HOTEL IN MALDIVES VELASSARU MALDIVE VELASSARU MALDIVES تصاویر هتل ولاسارو مالدیو عکس از هتل ولاسارو مالدیو هتل 5 ستاره ولاسارو مالدیو هتل 5* ولاسارو مالدیو هتل VELASSARU مالدیو هتل پنج ستاره ولاسارو مالدیو هتل های 5 ستاره مالدیو هتل های مالدیو هتل ولاسارو مالدیو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن