جاذبه های سوچیدیدنی‌ها

پارک آسمانی AJ HACKETT سوچی جذابترین جاذبه گردشگری سوچی

یکی از بزرگترین سایتهای پرش بانجی جهان و بلندترین پل معلق پیاده رو جهان

دیدنی ترین جاذبه گردشگری سوچی : 

این پارک یکی از بهترین جاذبه های توریستی سوچی به حساب می آید که شاید بدون دیدار از این جاذبه سوچی را آنگونه که باید دید ندیده اید. به تمامی مسافرین تور سوچی توصیه می کنیم دیدن این جاذبه را از دست ندهند.

پارک آسمانی AJ HACKETT سوچی ، اولین پارک مرتفع دنیاست که توسط ای جی هکت (AJ Hackett)، مخترع پرش بانجی (Bungy jumping)، ساخته شد. پس از آزمایش های متعدد، آقای ای جی با پرش غیر قانونی معروفش از برج ایفل در سال ۱۹۸۷، توجه جهان را به پرش بانجی معطوف کرد.

از آن پس، نام ای جی هکت و پرش بانجی بر زبان ها افتاد. اکنون پس از گذشت ۲۶ سال، گروه “ای جی هکت” در شش کشور جهان بیش از سه میلیون پرش،  بدون حتی یک مورد تلفات انجام داده است.

پل آسمان بلند ترین پل پیاده روی معلق جهان به طول ۴۳۹ متر می باشد. اسکای پارک، در زیباترین بخش دره ی آخشتیرسکایا (Akhshtyrskaya) و در ارتفاع ۲۰۷ متری از سطح رودخانه ی مزیمتا (Mzymta)، در همان کوهستان، واقع شده است.

تاریخچه ساخت پارک آسمانی :

این پروژه با همکاری معماران روسی و زلاندنویی انجام گرفت. شرکت مهندسی زلاندنویی تیندال و شرکا (Tindal & Associates)، جهت طراحی این سازه انتخاب شد. مطالعات و طراحی آن سه سال، و ساخت آن نیز سه سال دیگر به طول انجامید.

بیش از ۷۴۰ تن استیل، ۲۰۰۰ متر مکعب بتن و بیش از یک و نیم کیلومتر لنگر غول آسا در ساخت آن به کار رفت. مسیر پیاده روی پل از هشت کابل به قطر ۵۲ میلی متر آویزان است که هر یک از این کابل ها قدرت تحمل ۳۶۰ تن بار را دارد،

هر چند که وزن همه این سازه به ۱۱۰ تن هم نمی رسد. پایداری این کابل ها به گونه ای است که حتی در بادهای شدید هم کاملاً مستحکم بوده و از این لحاظ در جهان رتبه ی نخست را داراست. پل آسمان می تواند زمین لرزه ای به قدرت ۹ ریشتر، طوفان، برف، یخ و رعد و برق را تحمل کند.

جاذبه های توریستی پارک :  

با این حال تنها گنجایش ۴۵۰ نفر را دارد. تجربه ی پیاده روی در این مسیر بسیار هیجان انگیز است. هنگامی که به بخش شرقی دره می رسید، از یک طرف پل می توانید قله های پوشیده از برف کوه های قفقاز را و در طرف دیگر نوار ساحلی دریای سیاه را تماشا کنید.

 در این مسیر چشم اندازهای بسیاری وجود دارد. از جمله ساختمانی که رو به صخره ها معلق است (Pod) و از بالای آن بازدید کنندگان می توانند از ارتفاع ۶۹ متری پرش بانجی انجام دهند. همچنین می توانند از چرخ و فلک “روباه پرنده” در ارتفاع ۵۵۰ متری و یا مرتفع ترین تاب جهان به ارتفاع ۱۷۰ متر لذت ببرند.

در میانه های این پل نیز فضایی وجود دارد که گردشگران می توانند از بالای آن مرتفع ترین پرش بانجی جهان را از ارتفاع ۲۰۷ متری تجربه کنند. آموزش انواع پرش با طناب، کوه نوردی، صخره نوردی، رستوران و آمفی تئاتر از دیگر امکانات پارک آسمان به شمار می رود. پارک آسمانی AJ HACKETT سوچی در تمام فصول سال، بدون تعطیلی، آماده ی ارائه ی خدمات به مراجعه کنندگان است.

وب سایت اسکای پارک AJ HACKETT سوچی : (کلیک کنید)

لینکهای مهم برای مسافرین تور روسیه :  

لینک دریافت اطلاعات :   تور سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات :  هتل های سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های سوچی روسیه

Travel to IRAN

پارک آسمانی AJ HACKET سوچی-۱

پارک آسمانی AJ HACKETT سوچیپارک آسمانی AJ HACKET سوچی

پارک آسمانی AJ HACKET سوچیپارک آسمانی AJ HACKET سوچی

پارک آسمانی AJ HACKET سوچی

موقعیت مکانی پارک آسمانی AJ HACKETT سوچی در نقشه گوگل :

برچسب ها
اسکای پارک AJ HACKETT سوچی بانجی جامپینگ سوچی پارک آسمانی AJ HACKETT سوچی تور اسکی سوچی تور سواحل سوچی تور سوچی تور لحظه آخری سوچی روسیه تورهای سوچی جاذبه های توریستی سوچی جاذبه های توریستی سوچی روسیه جاذبه های سفر به سوچی جاذبه های گردشگری سوچی روسیه دیدنی های سوچی روسیه دیدنیهای سوچی سوچی قیمت تور سوچی ماجراجویی در سوچی نرخ تور سوچی روسیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن