جاذبه های سوچیدیدنی‌ها

پیست اسکی سوچی روسیه محبوبترین پیست اسکی شرق اروپا

18 رشته تله کابین مدرن، پیست استاندارد بین المللی و هتلهای لوکس و ارزان در انتظار شماست

آشنایی با پیست اسکی روزاخوتور : 

سوچی شهری که میزبان المپیک زمستانی ۲۰۱۴ بوده است یکی از خاص ترین ویژگیهای طبیعی را در بین جاذبه های گردشگری حوزه دریای سیاه را داراست. منتهی الیه غربی رشته کوه قفقاز به سوچی می رسد .

این کوهها همانند یک قوس کمانی شکل شهر ساحلی سوچی را در بر خود گرفته و مانع ریزش هوای سرد عرض های شمالی تر و توده های سرما از جانب شمال غرب به آن می شود و از طرفی هوای ساحلی سوچی تحت تاثیر دریای سیاه و رطوبت حاصله از آن بسیار معتدل و سرسبز است.

اما وضعیت در جبهه شمالی این رشته کوهها به نحوی دیگر است و تمامی این توده های بارشی سرد پشت این کوهها فرصت ایده آلی را برای تدارک دیدن یکی از بهترین پیست های اروپا را فراهم می آورد و همین امر سبب شده که شهر ساحلی سوچی یکی از بهترین پیست های اسکی جهان و اروپا را در خود جای داده باشد.

پروژه المپیک زمستانه ۲۰۱۴ در پیست اسکی سوچی روسیه : 

دولتمردان روس و در راس آنها آقای پوتین سرمایه گذاری ۴۸٫۵ میلیارد دلاری در این شهر کرده اند تا بتوانند میزبان المپیک زمستانه باشند و به همین خاطر در این منطقه علاقمندان به اسکی به مدد ۱۸ رشته تله کابین دسترسی به تمامی نقاط بکر کوهستان را خواهند داشت.

پیست اسکی سوچی روسیه از باب امکانات و استاندارد های فنی پیست های اسکی بین المللی در سطح بسیار بالای قرار دارد که همین امر باعث جذب سالانه میزان بالای گردشگر ورزشی به این شهر می شود.

گواه این امر سرمایه گذاری عظیمی است که هتل داران بزرگ در این منطقه انجام داده اند. به عنوان مثال هتل رادیسون بلو با ۶ هتل و ماریوت با ۴ هتل و آزیموت با یکی از عظیم ترین پروژه های هتل سازی خود بخشی از برندهای نامی هستند که در زمینه خدمات اقامتی در سوچی مشغول خدمات رسانی هستند.

گردشگری در منطقه کوهستانی سوچی :  

منطقه کوهستانی سوچی از سه شهر کوهستانی به نام های گورکی گراد و کراسنایا پولیانا و روزا خوتر تشکیل شده است و هر کدام از این شهرها به مدد تله کابین به ارتقاعات  و پیست اسکی سوچی روسیه دسترسی دارند .

مسافرین می توانند در فصول گرم سال و تابستانها هم در پیست ها اسکی روی چمن و یا طبیعت گردی های بسیار سبک همراه خانواده در طبیعت بکر منطقه داشته باشند.

فیلم ارایه شده در این پست شرحی مختصر است از زیباییهای وصف ناپذیر منطقه کراسنایا پولیانا که ملقب است به سوئیس روسیه که البته این نام گذاری بی دلیل نیست چون در ساخت این منطقه سعی شده کاملاً از معماری سوئیس استفاده شود.

سفر به سوئیس روسیه را به تمامی علاقمندان به طبیعت و ورزش و اسکی توصیه می کنیم. این منطقه هم بهشت ماجراجوهاست و هم محیطی دلنشین و آرام و رومانتیک برای مسافرین خانوادگی و محیط سرگرم کننده برای کودکان و سالمندان

لینکهای مهم برای مسافرین تور روسیه :  

لینک دریافت اطلاعات :   تور سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات :  هتل های سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های سوچی روسیه

Travel to IRAN

منظره تابستانی از کوهستان سوچی
منظره تابستانی از کوهستان سوچی
تور اسکی سوچی روسیه
تور اسکی سوچی روسیه
تور اسکی سوچی روسیه
تور اسکی سوچی روسیه
تور اسکی سوچی روسیه
تور اسکی سوچی روسیه
تله کابین های پیست سوچی
تله کابین های پیست سوچی
تله کابین های پیست سوچی
تله کابین های پیست سوچی
پیست سوچی روسیه
پیست سوچی روسیه
اسکی در کوهستان کراسنودار روسیه
اسکی در کوهستان کراسنودار روسیه
تله کابین ها و تله سیژهای مدرن پیست
تله کابین ها و تله سیژهای مدرن پیست
پیست اسکی روزاخوتور
پیست اسکی سوچی
پیست اسکی روزاخوتور
پیست اسکی روزاخوتور
برچسب ها
اسکی در روزا خوتر اسکی در سوچی پیست اسکی روزا خوتر پیست اسکی روزا خوتر سوچی پیست اسکی روزا خوتور سوچی پیست اسکی سوچی پیست اسکی کراسنایا پولیانا سوچی پیست های اسکی روسیه پیست های اسکی سوچی تور اسکی در پیست اسکی سوچی تور اسکی در روسیه تور اسکی در سوچی تور اسکی روسیه تور اسکی سوچی تور اسکی سوچی روسیه تور زمستانه سوچی تور زمستانه سوچی روسیه تور سوچی تور سوچی با پرواز ماهان فیلم از پیست اسکی سوچی قیمت تور سوچی نرخ تور سوچی نقشه پیست اسکی سوچی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن