تورهای ترکیبی ایرانگردیتورهای مسافرتی

تور ترکیبی اصفهان و یزد | تور اصفهان و یزد

تور ایرانگردی اصفهان و یزد | تور داخلی اصفهان و یزد | تور یزد و اصفهان

درباره تور : 

این تور  شما را به دیدار دو شهر ارزشمند توریستی کشور می برد شهرهایی با تاریخ کهنسال و فرهنگ و هنری غنی که برگ هایی ارزشمند از شناسنامه ما ایرانیان است.

شهر یزد که به شهر بادگیرها و قناتها شهره است بی نظیرترین های جهان را در خود جای داده است.

در تور ترکیبی اصفهان و یزد شما جاذبه هایی همچون باغ دولت آباد و بلندترین بادگیر جهان را از نزدیک مشاهده خواهید کرد. پدیده ای که مشابه جهانی ندارد. قدیمی ترین قنات جهان تو طول ۷۰ کیلومتر به نام قنات زارچ از زیر شهر یزد می گذرد در موزه آب و قنات یزد با معماری شگفت انگیز قناتهای ایران آشنا خواهید شد.

در سمینار آب و قنات یزد نتیجه تحقیقاتی نشان داد که طول قناتهای کنده شده در فلات ایران به اندازه فاصله ماه تا زمین است. و شگفتی های این بخش از معماری ایرانی در این موزه در اختیار شماست.

تور اصفهان و یزد بهار ۱۴۰۱

تور یزد گردی :

یزد به پایتخت آیین زرتشتی در جهان شناخته شده است. قدیمی ترین آتش مقدس زرتشتیان در آتشکده روشن یزد است با آتشی به قدمت ۲۵۰۰ سال و همینطور آتشکده چک چک که شهرتی خاص در بین زرتشتیان جهان دارد.

بلندترین ایوان مساجد تاریخی جهان در شهر یزد و در مسجد جامع یزد است که جزو بناهای شاخص سبک آذری ایران است. در اصفهان که به قول اصفهانیها نصف جهان است.

شما شکوه و جلال و بلوغ معماری اسلامی را با چشم خود خواهید دید. کاشیهای هفت رنگ و طرح های جادویی اسلیمی بر گنبدهای باشکوه مساجد تاریخی و معماری بی نقص کاخ ها و پل های تاریخی زیبا و مساجد و بازارها و خانه های تاریخی بخشی از شکوه شهری است که به هنرش افتخار میکند و هویت شهرش را بر این هنر بنا نهاده است.

تور اصفهان و یزد شیوار هر روز هفته اجرا می گردند و شما میتوانید تعداد شب های اقامت در این شهرها را کم یا زیاد نمایید و هتل هایی خارج از هتل های اعلامی در پکیج انتخاب نمایید تور ایرانگردی یزد و اصفهان می تواند با پرواز از تهران به یزد و از اصفهان به تهران اجرا شود که برای دریافت هزینه آن می توانید با کانتر مربوطه خود در ارتباط باشید.

 

 

مسجد جامع یزد
مسجد جامع یزد
مسجد جامع یزد
مسجد جامع یزد
آتشکده روشن یزد
آتشکده روشن یزد
تور ترکیبی کاشان و اصفهان و شیراز و یزد
تور ترکیبی کاشان و اصفهان و شیراز و یزد
تور ترکیبی کاشان و اصفهان و شیراز و یزد
تور ترکیبی کاشان و اصفهان و شیراز و یزد
نارین قلعه میبد
نارین قلعه میبد
تور ترکیبی اصفهان و یزد و شیراز
تور ترکیبی اصفهان و یزد و شیراز
میدان امیر چخماق یزد
میدان امیر چخماق یزد
یزد شهر بادگیرها
یزد شهر بادگیرها
کویر بافق یزد
کویر بافق یزد
کویر بافق یزد
کویر بافق یزد
کویر بافق یزد
کویر بافق یزد
مسجد جامع یزد
مسجد جامع یزد بهار ۹۸
تور یزد نوروز ۹۵
تور یزد تابستان ۹۸

برچسب ها
آفر ترکیبی اصفهان و شیراز اصفهان گردی با شیوار اصفهان گردی نوروز 98 اصفهان و یزد ویژه نوروز98 تو ارزان نوروز 98 با شیوار تور اصفهان تور اصفهان و یزد تور اصفهان و یزد بهار 98 تور اصفهان و یزد تابستان 98 تور ایران گردی تور ایرانگردی اصفهان و یزد تور ایرانگردی یزد و اصفهان تور ترکیبی تور ترکیبی اصفهان و یزد تور ترکیبی اصفهان و یزد بهار 98 تور ترکیبی اصفهان و یزد تابستان 98 تور ترکیبی اصفهان ویزد نوروز 98 تور ترکیبی ایرانگردی تور ترکیبی یزد و اصفهان تور داخلی تور داخلی اصفهان و یزد تور داخلی یزد و اصفهان تور زمینی اصفهان و یزد تور زمینی یزد و اصفهان تور لحظه آخری اصفهان و یزد تور لحظه آخری یزد و اصفهان تور مسافرتی تور مسافرتی داخلی تور هوایی اصفهان و یزد تور هوایی یزد و اصفهان تور یزد تور یزد گردی تور یزد و اصفهان تور یزد و میبد تورهای ایران گردی تورهای ایرانگردی تورهای داخلی خرید آنلاین تور اصفهان و یزد خرید اینترنتی تور اصفهان و یزد خرید تور اصفهان و یزد رزرو آنلاین تور اصفهان و یزد رزرو آنلاین ر رزرو اینترنتی تور اصفهان و یزد رزرو تور اصفهان و یزد قیمت تور اصفهان و یزد کارگزار تور اصفهان و یزد مجری اصلی تور اصفهان و یزد مجری تور اصفهان و یزد مجری مستقیم تور اصفهان و یزد نرخ تور اصفهان و یزد هزینه تور اصفهان و یزد یزد گردی با شیوار یزد گردی بهار 98 یزد گردی نوروز 98 یزدگردی 1400

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن