تور ژاپنتورهای خارجیتورهای مسافرتی

تور ژاپن نوروز ۹۹| تور توکیو و کیوتو و اوزاکا ژاپن نوروز ۹۹

کشور ژاپن یکی از زیباترین مقاصد گردشگری جهان است به خاطر داشتن فرهنگی غنی و بی مثال در کل جهان و تاریخی کهنسال، تمدنی و هنری متمایز و مستقل در جهان و زبان و سبک های اقتصادی و مدیریتی و … که نام آن سبک ها همگی به سبک ژاپنی در جهان شهره هستند.

کشور ژاپن

ژاپن تنها کشور قربانی بمباران اتمی جهان است کشوری که با انفجارهای هیروشیما از هست و نیست ساقط شد و علاوه بر شکست در جنگ جهانی دوّم به انواع روش های ممکن تحقیر شد ولی سر آخر فرهنگ سخت کوشی و کار تیمی منسجم و منظم و فکر جمعی ژاپنی ها بود که بر روی خرابه های جنگ تمدنی را در کمتر از ۵۰ سال ساخت که مایه حسرت جهانیان شد. دیدار از کشوری با این ویژگی های منحصر به فرد خالی از لطف نیست. سطح زندگی در ژاپن بسیار بالاست. سطح رفاه اجتماعی و مدیریت بی نهایت توانمند و کارآمد و سالم و پاسخگو که جامعه ای ایده آل و رویایی را برای ژاپنی های چشم بادامی ساخته است. توکیو پایتخت ژاپن شهری مدرن و صنعتی با آسمان خراش های فراوان و تجربه ای از یک کلان شهر است با این تفاوت که در عین اینکه یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است ولی بسیار منظم و زیبا و بافکر ساخته شده است. مردمی بسیار مهربان و مشتاق به کمک کردن دارد. محال است درخواست کمک یا سئوالی از شهروندی ژاپنی داشته باشید و او با محبت بی اندازه شما را شرمنده خود نکند. البته این صفت اخلاقی در کل ژاپن عمومیت دارد. ژاپنی ها بسیار قانون مدار هستند به همین خاطر توصیه می کنیم هیچگاه شهرهای ژاپن را با تهران اشتباه نگیرید چون ممکن است بهای سنگینی برای تخلف حاصل از تخطی قانون خود بپردازید. شهر کیوتو ترکیب بی نظیری از مدرنیسم و سنت اصیل ژاپنی است.

اگر دنبال باغ های ژاپنی و خانه های تاریخی ژاپنی و تجربه پوشیدن کیمونو لباس سنتی ژاپنی و مشاهده معابد باشکوه هستید به کیوتو سری بزنید بسیار شهر زیبایی است و از آرامش و زیباییهای بافت قدیمی و توریستی آن لذت ببرید. محال است در سفر به ژاپن عاشق سینه چاک این کشور زیبا و مردمان خوب آن نشوید. در ایام عید نوروز هر سال تورهای ژاپن از ایران به صورت گروهی و همراهی راهنمای فارسی زبان از تهران اجرا می گردد. تور ژاپن نوروز ۹۹با موسوم جشن باشکوه هانامی همراه خواهد بود در این فصل ژاپنی ها خود را مهیا برای یکی از بزرگترین و زیباترین جشن های خود می کنند جشن شکوفه های گیلاس اگر شانس همراه شما باشد و سفر شما تقارنی با این جشن داشته باشد سوروسات شما در این تور مزین به این جشن باشکوه و دیدنی خواهد شد. ژاپنی ها هتل های باشکوه و مجلل و بسیار خوبی دارند و در گردشگری بسیار توسعه یافته عمل می کنند. امیدوارم در طول سفر خود از زیبایی های وصف ناپذیر این کشور نهایت لذت را ببرید.

تور ژاپن نوروز 1399
تور ژاپن نوروز ۱۳۹۹

برای مشاهده هتل های ژاپن روی ” لینک “ ” کلیک کنید “

برای مشاهده دیدنی های ژاپن روی ” لینک “ ” کلیک کنید “

عکس های بی نظیری از دیدنی های تور ژاپن نوروز ۹۹:

تور ژاپن نوروز ۹۶
تور ژاپن نوروز ۹۶
تور ژاپن نوروز 99
تور ژاپن نوروز ۹۹
شهر توکیو
شهر توکیو
باغ های ژاپنی
باغ های ژاپنی
تور ژاپن نوروز 99
تور ژاپن نوروز ۹۹
تور ژاپن نوروز 99
تور ژاپن نوروز ۹۹
باغ های ژاپنی
باغ های ژاپنی
تور ژاپن نوروز 99
تور ژاپن نوروز ۹۹
باغ های ژاپنی
باغ های ژاپنی
تور ژاپن نوروز 99
تور ژاپن نوروز ۹۹
تور ژاپن نوروز 99
تور ژاپن نوروز ۹۹
برچسب ها
بهترین آژانس برای تور ژاپن بهترین تورهای نوروز 96 تور توکیو و اوزاکا ژاپن تور توکیو و کیوتو ژاپن تور ژاپن تور ژاپن عید نوروز 1400 تور ژاپن عید نوروز 95 تور ژاپن عید نوروز 96 تور ژاپن عید نوروز 97 تور ژاپن عید نوروز 98 تور ژاپن عید نوروز 99 تور ژاپن نوروز 1400 تور ژاپن نوروز 95 تور ژاپن نوروز 96 تور ژاپن نوروز 97 تور ژاپن نوروز 98 تور ژاپن نوروز 99 تور ژاپن نوروز96 تور کیوتو و توکیو ژاپن تور نوروز 96 تورهای جدید نوروز 96 تورهای خارجی نوروز 96 تورهای مسافرتی نوروز 96 تورهای نوروز 96 سفرنامه ژاپن قیمت تور ژاپن عید نوروز 96 قیمت تور ژاپن نوروز 96 کارگزار تور ژاپن مجری مستقیم تور ژاپن نرخ تور ژاپن عید نوروز 96 نرخ تور ژاپن نوروز 96 هزینه تور ژاپن عید نوروز 96 هزینه تور ژاپن نوروز 96

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن