تورهای خارجیتورهای نمایشگاهی

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی(The Big 5 Global)

The Big 5 Dubai Expo

Tنمایشگاه صنعت ساختمان دبی ۲۰۲۴

نمایشگاه صنعت ساختمانی دبی “The big 5 Dubai expo” بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد برای صنعت ساخت و ساز است که مرکز جهانی آن در دبی به عنوان دروازه بین شرق و غرب عمل می کند.
ماموریت ما متحد کردن جامعه جهانی ساخت و ساز و ارائه نوآوری، دانش و فرصت های تجاری پیشرو برای ذینفعان صنعت برای اتصال، رشد و موفقیت است.
ما به تسریع پیشرفت در صنعت ساخت و ساز برای حمایت از رشد اقتصادی و ترویج یک محیط زیست سالم تر و پایدارتر در سراسر جهان معتقدیم.

دبی و نمایشگاه صنعت ساختمان:

دبی، شهری که به‌خاطر معماری آینده‌نگر، خریدهای مجلل، و زندگی شبانه پر جنب و جوش معروف است، خود را به عنوان مرکزی برای نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی تثبیت کرده است.

در حالی که ما در سال ۲۰۲۴ حرکت می کنیم و به سال ۲۰۲۵ نگاه می کنیم، دبی نوید یک سری نمایشگاه های دیدنی را می دهد که طیف متنوعی از صنایع را پوشش می دهد.
نمایشگاه صنعت ساختمان به مدت ۴۴ سال در خط مقدم صنعت ساخت و ساز بوده است و برای چهار روز شرکت های مربوط به شبکه سازی، انجام معاملات و رهبری فکری گرد هم آورده است.
نمایشگاه صنعت ساختمان دبی مکانی برای ملاقات با ترکیبی از شرکت‌ها، دسترسی به تامین‌کنندگان محلی و جهانی و کشف نوآوری در مقیاس جهانی است که در هیچ کجای دیگر موجود نیست.

۸۵ هزار کارشناس ساختمانی در این نمایشگاه گرد هم می آیند.

۲۵۰۰ غرفه دار جهانی، ۶۰ هزار محصول نوآورانه، ۱۶۵ هزار کشور شرکت کننده در آن حضور دارند.

تاریخ نمایشگاه صنعت ساختمان:   ۲۶ الی ۲۹ نوامبر ( ۶ به ۹ آذر ماه)


 

موقعیت نمایشگاه صنعت ساختمان روی نقشه:

دبی ورد ترید سنتر

راه های ارتباطی:


تاریخچه نمایشگاه صنعت ساختمان دبی:

از سال ۱۹۷۹، این نمایشگاه یک پلتفرم بی بدیل برای فعالان صنعت ساخت و ساز از سراسر جهان برای اتصال، رشد و موفقیت فراهم کرده است.

این رویداد به دلیل محتوای استراتژیک برتر و همچنین کارگاه های فنی گواهی CPD، همراه با جوایز معتبر، مورد احترام است.

توسعه دهندگان املاک و مستغلات، معماران، پیمانکاران، مهندسان، مشاوران، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان از منطقه و سراسر جهان در اینجا گرد هم می آیند تا شبکه، به اشتراک گذاری دانش و ایجاد روابط تجاری طولانی مدت.

Big 5 Global شامل پنج بخش محصول اختصاصی در کنار هشت رویداد تخصصی است که مطابق با نیازهای مخاطب است، بنابراین تمام چرخه عمر ساخت و ساز را برآورده می کند: سنگین، کاملاً بتن، نمایشگاه HVAC R، سنگ مرمر و جهان و طراحی شهری و منظره.

امروزه، بیگ فایو گلوبال بزرگترین و تأثیرگذارترین مجموعه رویدادهای ساختمانی در سراسر خاورمیانه و آفریقا است.

 

تصاویر مربوط به نمایشگاه

نمایشگاه صنعت ساختمانی دبی
نمایشگاه صنعت ساختمانی دبی

The big 5 Global
The big 5 Global

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی
نمایشگاه صنعت ساختمان دبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن