دیدنی های ژاپن

آساکوسا توکیو| ۱۰ کاری که می توانید در آساکوسا انجام دهید| دیدنی های ژاپن

Best Things to Do in Asakusa

• آساکوسا | عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

آساکوسا ،یک محله تاریخی است که در توکیو واقع شده. محبوبیت این مقصد توریستی به دلیل ترکیب فرهنگ سنتی خود با فرهنگ مدرن  است. این منطقه چندین مکان دیدنی فرهنگی مهم از جمله معبد سنسوجی (Sensoji) و دروازه باشکوه کامیناریمون (Kaminarimon) را در خود جای داده است. منطقه آساکوسا و معبد سنسوجی ارتباط نزدیکی با هم دارند. آنها حتی در هر دو زبان چینی و ژاپنی یک نام مشترک دارند. نام “آساکوسا” تلفظ ژاپنی آن است، در حالی که “سنسو” تلفظ چینی است. هر دو نام با استفاده از حروف چینی یکسان ([浅草) نوشته شده اند که به معنای “علف کوتاه قد” است.

هر کس که از آساکوسا بازدید می کند، در زمان به دوره ادو (۱۸۶۸-۱۶۰۳) سفر می کند. دورانی که کوچه‌های باریک، فروشندگان کنار خیابان که تنقلات سنتی مانند تایاکی می‌فروشند، دیده می شوند. همچنین، صدای ناقوس‌ معبد در پس‌زمینه گوش را می نوازد. چه برای اولین بار به ژاپن سفر کنید و چه یک مسافر باتجربه باشید، در آساکوسا چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. در اینجا لیستی از بهترین کارهایی که باید در آساکوسا انجام دهید، برای شما آورده شده.

برای دریافت اطلاعات از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

۱) بازدید خود را از اینجا شروع کنید :

مرکز اطلاعات توریستی و فرهنگی آساکوسا مکانی عالی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ محلی آساکوسا است. می توانید اطلاعاتی در مورد مناظر مختلف، رویدادهای فرهنگی، صنایع دستی و تاریخی پیدا کنید. تورهای پیاده روی، راهی عالی برای دیدن این منطقه با پای پیاده است! برای استفاده از نقشه، وای فای رایگان و مناظر عالی از شهر  می توانید کمی در این مرکز توقف داشته باشید.

۲) معبد تاریخی سنسوجی :

سنسوجی قدیمی ترین و معروف ترین معبد توکیو است که در قلب آساکوسا قرار دارد و در لیست برنامه سفری هر گردشگری باید قرار بگیرد. بازدید از این معبد نمادین برای هر کسی که برای اولین بار به آساکوسا می‌رود، ضروری است، زیرا نگاهی اجمالی به فرهنگ و مذهب قدیمی ژاپنی دارد. حتما صبح زود یا اواخر عصر از معبد دیدن کنید تا در شلوغی غرق نشوید.

نکته ای که شاید به کارتان بیاید:

به جای آن به معبد Asakusa بروید. شلوغی این معبد کمتر از معبد سنسوجی است و این باعث می شود به مکانی عالی برای لذت بردن و تجربه فرهنگ سنتی ژاپن،بدون عجله و ازدحام تبدیل شود. 

• جاذبه های دیگری از ژاپن که ممکن است برایتان جالب باشد:

۳) خرید کردن را فراموش نکنید:

Nakamise یک خیابان پرجنب‌وجوش برای خرید است که ردیفی از مغازه‌های قدیمی و غرفه‌های غذا دارد. در اینجا می توانید همه چیز را از سوغاتی ها و صنایع دستی معمولی ژاپنی گرفته تا غذاهای خیابانی خوشمزه پیدا کنید. حتما پول نقد همراه داشته باشید، زیرا ممکن است برخی از مغازه های کوچکتر، کارت قبول نکنند.

۴) از منظره کنار رودخانه سومیدا لذت ببرید :

رودخانه سومیدا مناظر خیره کننده ای از خط افق شهر به شما نشان می دهد و مکانی محبوب برای پیاده روی یا دوچرخه سواری ای آرام است. همچنین یک سرویس حمل و نقل آبی در امتداد رودخانه سومیدا وجود دارد و منظره‌ای زیبا از شهر و مکان‌های دیدنی آن، از جمله Tokyo Skytree و Tokyo Tower را به مسافران نشان می‌دهد. این یک سرویس مسافربری معمولی است و در طول روز کار می کند.

نکته ای که باید توجه کنید:

برای تماشای بهترین مناظر از اسکای تری توکیو، صندلی های سمت چپ را انتخاب کنید. 

۵) از خریدن لوازم جالب ژاپنی غافل نشوید : (Kappabashi Kitchen Town)

کاپاباشی کیچن تاون یک خیابان است که در خرید وسایل آشپزخانه و آشپزی با کیفیت بالا تخصص دارد. در اینجا می توانید همه چیز، از چاقوهای آشپزخانه قدیمی ژاپنی گرفته تا وسایل آشپزخانه عجیب و غریب و سرگرم کننده پیدا کنید. چرا در یک کلاس آشپزی شرکت نمی کنید و برخی از دستور العمل های جدید غذاها را یاد نمی گیرید؟

۶) گشت و گذار در اطراف اسکای تری :

از مناظر پانورامای شهر توکیو از اسکای تری لذت ببرید. اینجا چشم انداز عالی ای دارد و مکانی توصیه شده برای عکس گرفتن است. مطمئن شوید که آیا نمایشگاه یا رویداد خاصی در برج در حال رخ دادن است یا خیر، زیرا آنها اغلب یک تجربه شگفت انگیز خواهند بود و حتی می توانید از تخفیف هایی برخوردار شوید!

۷) پوشیدن کیمونو را فراموش نکنید!

در آساکوسا ، چندین مغازه وجود دارند که خدمات اجاره کیمونو را برای گردشگران ارائه می دهند تا  بتوانند فرهنگ سنتی ژاپن را تجربه کنند. این مغازه ها معمولا طیف گسترده ای از سبک های کیمونو، از معمولی تا مدرن، و همچنین لوازم جانبی مانند obi (کمربند) و زیور آلات مو دارند. برخی از مغازه ها خدمات آرایشی و مو نیز ارائه می دهند، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند ظاهری کاملا آغشته به فرهنگ ژاپنی برای خود بسازند.

۸) موزه ای از هنرمند ژاپنی کاتسوشیکا هوکوسای :

موزه سومیدا هوکوسای، واقع در منطقه سومیدا، مربوط به هنرمند مشهور ژاپنی کاتسوشیکا هوکوسای می شود. بازدیدکنندگان می‌توانند برخی از معروف‌ترین آثار او، مانند «موج» و دیگر نقاشی‌های چوبی را ببینند و در مورد زندگی و میراث او بیاموزند. بازدید از موزه در روزهای هفته بهتر است، زیرا تعطیلات آخر هفته می تواند بسیار شلوغ باشد. برای گشت و گذار در نمایشگاه ها وقت بگذارید و از پرسیدن سوالات از کارکنان ترسی نداشته باشید و راحت باشید.

• در شب های آساکوسا چه کار می توان انجام داد :

شما می توانید از گشت و گذار در رودخانه با قایق یاکاتابون (yakatabune) لذت ببرید. این قایق به سبک ژاپنی تزئین شده است و اغلب دارای تشک های تاتامی، میزهای کم ارتفاع و تابلو پرده است. این قایق ها معمولا غذاهای لذیذ ژاپنی و منظره ای زیبا از خط افق شهر به مهمانان نشان میدهند. نورهای شبانه هم منظره متفاوت و زیبایی از افق توکیو می سازد.

۱۰) تئاتر ها و نمایش هایی که می توانید ببینید :

آساکوسا خانه چندین تئاتر ژاپنی مانند تالار Asakusa Engei و سالن عمومی آساکوسا است. در این سالن‌ها نمایش‌هایی مانند راکوگو (داستان‌سرایی کمیک سنتی ژاپنی)، بونراکو (تئاتر عروسکی ژاپنی) و کابوکی (یک رقص-درام کلاسیک ژاپنی) برگزار می شود. این اجراها نگاهی به تاریخ و سنت های ژاپن دارند. رفتن به این تئاتر ها را در بالای لیست کارهایی که باید در آساکوسا انجام دهید قرار دهید!

نکته: برخی از این موارد ممکن است فقط به زبان ژاپنی انجام شوند، اما باز هم از دیدن آنها غافل نشوید! برای یافتن تئاتر های چند زبانه، برنامه نمایش ها را باید از قبل بررسی کنید.

برچسب ها
Asakusa آ آساکوسا آساکوسا توکیو جاذبه های آساکوسا دیدنی های آساکوسا دیدنی های ژاپن

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن