دیدنی های سنگاپور

آکواریوم اس ای آ (S.E.A) سنگاپور یا همان آکواریوم جنوب شرق آسیا

SEA Aquarium Singapore

آکواریوم اس ای آ (S.E.A) سنگاپور |عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

آکواریوم اس ای آ یا آکواریوم جنوب شرقی آسیا (S.E.A) عظمت پادشاهی دریا را نشان می دهد و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان به شمار می رود. پس قطعا باید در فهرست مکان هایی که در سنگاپور خواهید دید آن را قرار بدهید. نگران سفر به سنگاپور نباشید، شیوار در کنار شماست!

این آکواریوم قطعا سرزمین عجایب در زیر آب است که حدودا شامل ۱۰۰٫۰۰۰ موجود آبزی مختلف می شود. این موجودات از اقیانوس ها و دریاهای اصلی جهان آمده اند. شما می توانید تعداد زیادی ماهی عجیب و غریب، کوسه های پر عظمت و دیگر موجودات دریایی را در هشت منطقه مختلف در ۴۰ زیستگاه مجزا مشاهده کنید. این آکواریوم همچنین گونه‌هایی کمیاب و در معرض خطر انقراضی مانند گیتار ماهی دهان کمانی، مارماهی رنگین و  بلو تانگ را در خود جای داده است. می‌توانید مرجان‌های منحصربه‌فردی مانند Bubble Coral ،Sun Coral و Brain Coral را ببینید و درباره صخره‌های مرجانی و اهمیت آن‌ها در اکوسیستم دریایی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آکواریوم سنگاپور برخی از دریاها و اقیانوس ها مانند دریای Laccadive ، تنگه Malacca و دریای Java را بازسازی کرده و موجودات دریایی را در زیستگاه طبیعی خود پرورش می دهد. شما می توانید از قدم زدن در Open Ocean Habitat و Shark Sea Habitat لذت ببرید. و سفره ماهی ها و کوسه ها را ببینید که در بالای سر شما حرکت می کنند. این آکواریوم همچنین برنامه هایی تعاملی، فعالیت غذا دادن به موجودات دریایی و نزدیک شدن به آنها دارد. که برای ترویج یادگیری در مورد اقیانوس ها و نحوه محافظت از آنها تسهیل می کند. شما می توانید در این برنامه ها شرکت کنید. و غواصان را تماشا کنید که به اعماق اقیانوس ها می روند و به موجودات دریایی غذا می دهند.

راه های ارتباطی

• حیات دریایی موجود در آکواریوم اس ای آ چیست ؟

Fried Egg Jellyfish :

Fried Egg Jellyfish که عموماً به عنوان egg yolk jellyfish نامیده می شود. به این دلیل نامگذاری شده که حالتی زنگ مانند و نیمه شفاف با گنبدی زرد رنگ در وسط آن دارد که شبیه تخم مرغ سرخ شده به نظر می رسد. نقاط بنفش روشن در انتهای شاخک های این جانوران، جلبک های همزیست مانند جلبک های مرجانی هستند. این ماهی ها  فقط نیمی از سال را از تابستان تا زمستان را زندگی می کنند.

Alligator Gar :

ماهی سرسوسماری بزرگترین ماهی از گونه Gar است و ماهی ای سنگین وزن در محیط آب شیرین است. این ماهی به عنوان فسیل زنده نامیده می شود زیرا بیش از ۱۰۰ میلیون سال است که وجود دارد. این ماهی ها که به عنوان شکارچیان زندگی می‌کنند، دندان‌های تیغ مانندی دارند که با آرواره‌های پهنش طعمه‌هایش را شکار می کند.

≡ Black Sea Cucumber :

حلزون دریایی سیاه یک ماهی سیاه نرم با بدنی کشیده است که در کف دریا زندگی می کند. ماهی پوشیده از ماسه می باشد و با تغذیه از مواد آلی در حال پوسیدگی رشد می کند. حلزون دریایی سیاه  در صورت آسیب دیدن، با ترشح مایعی سمی از خود محافظت می کند.

Blacktip Reef Shark :

کوسه مرجانی باله سیاه بلک تیپ معمولاً با نقاط سیاه تیز روی باله های آن شناسایی می شود. این ماهی اغلب در محیط های کم عمق، زیستگاه های آب شیرین نزدیک به اقیانوس و نزدیک صخره های مرجانی یافت می شوند. همچنین در نزدیکی جنگل های حرا وجود دارند. کوسه Blacktip Reef به عنوان یک شکارچی، ماهی های کوچک دیگر را شکار می کند.

≡ Blue Tang :

بلو تانگ ها که به خاطر بدن آبی و دم زردشان شناخته می‌شوند، معمولاً در آب‌های شفاف صخره‌های مرجانی در سراسر منطقه هند و اقیانوس آرام یافت می‌شوند. آنها را جراح ماهی نیز می نامند، زیرا خارهای بالا و پایین بدن آنها شبیه چاقوی جراحی است.

≡ Bowmouth Guitarfish :

گیتارماهی خم‌دهان نوعی سفره ماهی با سر بزرگ و پهن است که در انتها به دم می رسد و ماهی را شبیه کوسه می کند. این گونه در معرض خطر انقراض است و برای باله هایش شکار می شود و به دلیل سرعت تولید مثل کند، جمعیت گیتارماهی خم‌دهان رو به کاهش است.

≡ Brain Coral :

مرجان مغزی که به شکل مغز انسان با سطح شیاردار شبیه چین های مغز است، گونه مرجانی مهمی می باشد که بخشی سازنده برای صخره های مرجانی می باشند. آنها می توانند به اندازه های بزرگی گسترش پیدا کنند و بیش از صد سال زندگی کنند.

Bubble Coral :

Bubble Coral مرجانی سخت است که معمولاً در آب های شفاف، گرم و کم عمق اقیانوس های هند و اقیانوس آرام یافت می شوند. Bubble Coral را pear coral و bladder coral نیز می نامند. حباب‌ها شاخک‌هایی ژله‌ای هستند که در طول روز برای جذب بیشتر نور خورشید اندازه آنها افزایش می‌یابد و در شب غذا به خود جذب می کند.

≡ Bumphead Parrotfish :

گونه طوطی ماهی Bumphead یکی از بزرگترین ماهیان صخره مرجانی است که طول آن به ۱٫۳ متر می رسد. دندان های جوش خورده ماهی شبیه منقار طوطی است و از این رو به آن طوطی ماهی می گویند. این ماهی ها از مرجان ها و اسفنج ها تغذیه می کنند. ضایعات آنها کربنات کلسیم هضم نشده است که به صورت ماسه سفید دفع می شود.

Clownfish :

دلقک ماهی، ماهی ای پر جنب و جوش و نارنجی رنگ با نوارهای سفید است. دلقک ماهی با ایجاد صداهایی مثل کلیک و پاپ با گروه خود ارتباط برقرار می کند. همچنین لایه ای از مخاط در بدن برای محافظت از ماهی در برابر شقایق های دریایی وجود دارد.

≡ Decorator Crab :

Decorator Crab به دلیل توانایی خود در تزئین پوسته های خود برای استتار با محیط شناخته می شود. آنها وقتی رشد می کنند پوسته های قدیمیشان را می ریزند و پوسته جدید خواهند داشت. Decorator Crab در کنار مرجان ها و اسفنج ها پنهان می شوند. و برای زنده ماندن از نرم تنان و سخت پوستان تغذیه می کنند.


• بخش های مختلف آکواریوم اس ای آ (S.E.A) سنگاپور چه نام دارند ؟

۱) Shipwrecked :

در این بخش شما می توانید اینکه چگونه کشتی های ویران شده در بستر دریا به صخره های مصنوعی و خانه برای برخی از موجودات آبزی تبدیل شده اطلاعات کسب کنید. مانند کوسه گورخری که در منطقه کشتی شکسته زندگی می کنند. غواصی برای تغذیه ماهی ها یکی از برجسته ترین فعالیت های این منطقه می باشد زیرا همه ماهی ها در کنار هم قرار می گیرند و هرج و مرج دیوانه واری ایجاد می کنند. شما می توانید ماهی های رنگارنگ، سفره ماهی ها و کوسه ها را در یک مکان در طول زمان تغذیه مشاهده کنید.

۲) School of Fish :

شما می توانید بیش از ۵۰۰۰ نوع ماهی را ببینید و دانش تان را در مورد پادشاهی دریا افزایش دهید. همچنین امکان اینکه در مورد تنوع زیستی آبزیان سنگاپور و موجودات دریایی خاص آن مانند Napoleon Wrasse و Bubble Coral که بومی منطقه هند و اقیانوس آرام هستند، اطلاعات بیشتری کسب کنید، وجود دارد.

۳) Ocean Diversity :

The oceans در آکواریوم اس ای آ جدا از ماهی‌های رنگارنگ، محل زندگی حیوانات دریایی متمایزی می باشد. منطقه Ocean Diversity مجموعه ای از موجودات دریایی مانند اختاپوس، دلفین و بیش از ۱۰۰۰عروس دریایی شگفت انگیز را به نمایش می گذارد. شما می توانید از جانوران آبزی بی نظیری مانند دلفین پوزه بطری، عروس دریایی Moon ، گزنه دریایی و عروس دریایی Fried Egg دیدن کنید و شگفت زده شوید.

۴) Open Ocean Habitat :

The Open Ocean Habitat تعداد زیادی از موجودات دریایی دارد. این منطقه حدود ۴۰٫۰۰۰ جانور دریایی مختلف دارد که در بین ۱۲۰ گونه مختلف تقسیم می شوند. این آکواریوم دارای گنبدی بزرگ و شفاف است که از طریق آن می‌توانید برخی از گونه‌های کمیاب دنیای زیر آب مانند ماهی خاردار گروپر، Pickhandle Barracuda و Leopard Whipray را در بالای سرتان ببینید.

۵) Quirky Adaptations :

این آکواریوم علاوه بر ماهی ها و خرچنگ های معمولی، موجودات آبزی منحصر به فردی را در خود جای داده است. شما می توانید شاهد برخی از موجودات غیرمعمول زیر آب در منطقه Quirky Adaptations باشید که به نظر می رسد، سرزمینی خیالی باشد. برخی از موجودات دریایی عجیب و غریب در این منطقه عبارتند از Weedy Sea Dragon، Queen Angelfish، Wolf Eel و Bumphead Parrotfish.


• جاذبه های دیگری از اندونزی که ممکن است برایتان جالب باشد:

Layered double Lighten
Layered double Lighten

Extra Sea
Extra Sea

Decorator Crab
Decorator Crab

Carousel Sea
Carousel Sea

Corporate SiteWeb
Corporate SiteWeb

حیات دریایی سنگاپور
حیات دریایی سنگاپور

بخش Aquarist Lab
بخش Aquarist Lab

اس ای آ سنگاپور
اس ای آ سنگاپور

بخش Aquatic Ecosystem
بخش Aquatic Ecosystem

بخش Carousel Sea
بخش Carousel Sea

جاذبه های سنگاپور
جاذبه های سنگاپور

اس ای آ سنگاپور
اس ای آ سنگاپور

آکواریم اس ای آ سنگاپور
آکواریم اس ای آ سنگاپور

سنگاپور
سنگاپور

دیدنی های سنگاپور
دیدنی های سنگاپور

سنگاپور
سنگاپور

دیدنی های سنگاپور
دیدنی های سنگاپور

آکواریوم اس ای آ سنگاپور
آکواریوم اس ای آ سنگاپور

سنگاپور
سنگاپور

آکواریوم اس ای آ سنگاپور
آکواریوم اس ای آ سنگاپور

برچسب ها
SEA Aquarium SEA Aquarium Singapore آکواریوم اس ای آ آکواریوم اس ای آ سنگاپور دیدنی های سنگاپور

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن