دیدنی های ژاپن

اومدا در اوساکا،آسمان خراش ها و مکان های دیدنی اومدا | دیدنی های ژاپن

Umeda

اومدا | عکس+موقعیت مکانی +جاذبه ها

اومدا جاذبه ای محبوب در ژاپن محسوب می شود که با توجه به آسمان خراش های اوساکا، مکان های دیدنی، بهترین مراکز خرید و غذاخوری ها و…می توان متوجه دلیل این موضوع شد.

اینجا بخشی آینده محور و پر زرق و برق از اوساکا را نشان می دهد که یک منطقه تجاری و خرید معروف با مکان‌های دیدنی مختلفی است. مانند Umeda Sky Tower و چرخ و فلک بزرگ Hep Five . همچنین مرکز ترابری اصلی شهر می باشد. و بزرگترین منطقه تجاری در منطقه کانسای محسوب می گردد.

در این نوشته بسیاری از چیزهایی را که باید در زمانی که اینجا هستید ببینید و انجام دهید، برایتان فهرست کرده ایم. اوساکا شهری است با چهره های متعدد و اومدا قطعا جنبه پر زرق و برق آن است.

برای دریافت اطلاعات از هر بخش بر روی نام آن کلیک کنید

≡ تاریخ اومدا از کجا شروع شده است؟

در واقع، تاریخچه اومدا به عنوان مرکز تجاری و سرگرمی از قرن هفدهم شروع می شود، اما این سرزمین به خودی خود گذشته جالبی دارد که به زمان های دورتر برمی گردد. در اوایل دوره ادو، از مزارع تالاب اومدا به عنوان محلی برای دفن اجساد استفاده می شد. اینجا آرامگاهی برای مردم محلی بود که به همراه عروسک‌های سفالی، نی تو خالی، دانه‌های تسبیح و rokusenmon دفن می‌شدند. rokusenmon سکه هایی بود که برای پرداخت هزینه عبورشان از رودخانه سانزو در کنارشان قرار می دادند. سانزو، سرزمین زندگان را از دنیای مردگان جدا می‌کند.


≡ معنی اومدا چیست و چگونه دگرگون شد ؟

یکی از ترجمه‌های اومدا به معنی «زمین‌هایی احیا شده» است، زیرا این منطقه با کاربردی که در گذشته داشت کاملا فرق دارد. در قرن هفدهم اومدا به یک منطقه تفریحی تبدیل شد. این دگرگونی با ساخت ایستگاه اوساکا در سال ۱۸۷۴، به دنبال آن ایستگاه هانشین اومدا در سال ۱۹۰۶، ایستگاه هانکیو اومدا در سال ۱۹۱۰ و ایستگاه مترو اوساکا در سال ۱۹۳۳ تسریع شد. سرانجام اینجا به عنوان یک مرکز حمل و نقلی بسیار مهم تبدیل شد.


≡ آسمان خراش معروف اوساکا چه نام دارد؟

چیزی نگذشت که گردشگری و تجارت در این منطقه  به طور طبیعی دست به دست هم دادند و این منطقه در طول قرن بیستم رونق پیدا کرد. این سرمایه‌گذاری منجر به بازسازی و ساخت و ساز مداوم در اومدا شد و سریعا بلندترین آسمان‌خراش‌های اوساکا در اینجا قد علم کردند. در سال ۱۹۹۳، ساختمان دیدنی Umeda Sky ساخته شد. و به دنبال آن بازسازی اساسی و تغییر نام تجاری ساختمان های دیگری صورت گرفت. مانند ایستگاه های قطار. اینگونه شد که جامه شهری ساده را از خود راند و به یک مرکز توریستی تبدیل شد. 


≡ بزرگترین منطقه تجاری در غرب ژاپن :

در ۱۵ سال گذشته به علت وجود ساختمان‌هایی مانند Grand Front Osaka و Osaka City Station اومدا بزرگترین منطقه تجاری در غرب ژاپن شده است. علاوه بر این شما می توانید مجتمع‌های عظیم، مجلل و آینده‌نگری را اینجا ببینید که مملو از جاذبه ها هستند. در این منطقه شما غرق در مراکز خرید سطح بالا، مراکز سرگرمی، رستوران ها، کافه ها و موارد دیگر خواهید بود.


جاذبه های دیگری از ژاپن که ممکن است برایتان جالب باشد:

اومدا یکی از مناطق تجاری و توریستی مشهور در اوساکا است. در ادامه به چندین مورد از جاذبه های کم نظیر آن اشاره خواهیم کرد.

• اومدا اسکای بیلدینگ (Umeda Sky Building) :

شما می توانید از مجتمعی با ارتفاع ۱۷۳ متری که دارای دو برج چهل طبقه می باشد دیدن کنید. در طبقه سی و نهم  یک سکوی رصدی حلقه ای شکل به نام رصدخانه باغ شناور وجود دارد که دو برج را به هم متصل کرده است. این ساختمان توسط هیروشی هارا (Hiroshi Hara) طراحی و در سال ۱۹۹۳ ساخته شد. طولی نکشید که این ساختمان به یکی از مکان های دیدنی اوساکا تبدیل شد.

≡ رصدخانه باغ شناور (Floating Garden Observatory :

نکته اصلی بازدید از اینجا، فرصتی است که برای لذت بردن از مناظر اوساکا از رصدخانه باغ شناور (Floating Garden Observatory) ساختمان خواهید داشت. این مکان در زبان ژاپنی به عنوان Kuchu Teien شناخته می شود. ابتدا با سوار شدن به آسانسور و رفتن به طبقه ۳۵ به این قسمت می روید. در آنجا، سوار بلندترین پله برقی جهان می شوید که در واقع از بین دو برج عبور می کند. اگر قصد بازدید از اومدا را دارید، آمدن به اینجا تجربه‌ای فراموش نشدنی است. همچنین یک شهرک زیرزمینی متعلق به دوران شووا به نام کوچه تاکیمی(Takimi)در زیر برج وجود دارد.

≡ چگونه به این ساختمان برویم؟

ساختمان Umeda Sky ده دقیقه پیاده تا ایستگاه اوساکا فاصله دارد. برای رسیدن به ایستگاه Umeda و پیاده روی می توانید از خط مترو Midosuji نیز استفاده کنید. 

≡ HEP !

HEP مخفف پارک سرگرمی هانکیو (Hankyu Entertainment Park) است و در واقع یک مجتمع خرید بزرگ می باشد. اینجا در واقع به خاطر داشتن چرخ و فلکی قرمز بر روی سقفش مشهور است زیرا که به خودی خود به نقطه عطفی تبدیل شده و مناظر شگفت انگیزی از اوساکا را نمایان می کند.

چرخ و فلک در بالاترین ارتفاع، یعنی در فاصله ۱۰۶ متری از زمین قرار دارد! علاوه بر چرخ و فلک معروف، HEP FIVE دارای بیش از ۳۰۰ مغازه و رستوران است. در داخل یک نهنگ قرمز غول پیکر نیز خواهید یافت!  همچنین این مرکز خرید به خاطر گرفتن عکس های پوریکورا (purikura) معروف شده. پوریکورا در ژاپن به معنی همان غرفه های عکاسی ویژه ای است که از بازدیدکنندگان به شکل خاصی عکس می گیرند. جالب اینجاست که اوساکا یک چرخ و فلک غول پیکر دیگر نیز دارد – چرخ و فلک Tempozan – که در نزدیکی خلیج اوساکا می باشد و ارزش دیدن دارد.

≡ نمایی از ژاپن قبل از جنگ جهانی دوم :

اومدا تماماً به معنی مدرنیته و آینده نگری نیست. بلکه اومدا دارای کوچه‌ها و خیابان‌هایی برای خرید است که اصیل و مخفی مانده اند و شما را در گذشته شهر غرق می کند. به ویژه ناکازاکیچو که مکان مناسبی برای بازدید از ژاپن قبل از جنگ جهانی دوم است. اینجا یکی از معدود مناطق اوساکا بود که بمباران نشد و اکنون به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا در خاطرات و حافظه ژاپن پرسه بزنند. 

• تضادی دیدنی در میان ساختمان های جدید و قدیمی :

ساختمان‌های چوبی زیبا و با اصالت آن در تضاد با آسمان‌خراش‌های بلند است، پس اگر از ساختمان های بلند خسته شدید می توانید به راحتی به اینجا رجوع کنید. البته که اینجا مملو از کافه‌ها و مغازه‌هایی کوچک است و می توانید کمی استراحت داشته باشید. در همین حال، Kitashinchi نوعی متفاوت از خرید کردن را نشان میدهد که قدیمی‌تر است. و همچنین صدها مغازه و رستوران برای اینکه کمی استراحت کنید، وجود دارد.

≡ معبدی هزار ساله :

معبد Ohatsu Tenjin، معبد معروف اوساکای شمالی است که رسما Tetsu-no-Tenjinsha نامیده می‌شود. اما در میان مردم محلی با نام اوهاتسو تنجین شناخته می‌شود. این معبد بیش از ۱۰۰۰ سال است که به این شکل وجود داشته و پنج دقیقه پیاده تا ایستگاه هانکیو اومدا فاصله دارد.

این معبد یادآور داستان عاشقانه غم انگیز زنی به نام اوهاتسو و معشوقش است که به دلیل اینکه با هم نبودند، جان خود را از دست دادند. این ماجرا در سال ۱۷۰۰ به نمایشنامه ای منتهی شد به نام The Love Suicides of Sonegi و محبوبیت بیشتری پیدا کرد. این معبد از آن زمان به عنوان مکانی برای گشت و گذار عاشقان بوده و تزئیناتی از عروسک های قلبی شکل دارد. همچنین در اولین جمعه هر ماه بازاری در محوطه معبد ایجاد می گردد که در بین مردم محلی و بازدیدکنندگان بسیار محبوب است.

≡ مرکزی از چندین فروشگاه‌ و مجتمع‌ خرید بزرگ :

اومدا به خاطر مراکز خرید گران قیمتش شهرت دارد. اینجا مرکزی از چندین فروشگاه‌ و مجتمع‌ خرید بزرگ، و همچنین خیابان‌های خرید سنتی‌تر مانند Hankyu Higashi Dori است. به طور قطع می توان گفت کحه برای هر سلیقه ای چیزی وجود دارد و اگر عاشق خرید هستید، ناامید نخواهید شد. برای مثال، Osaka City Station دارای مراکز خرید و سرگرمی های زیادی در زیر سقف شیشه‌ای بزرگ خود است و همچنین یک ایستگاه قطار دارد.

• بزرگترین فروشگاه در ژاپن :

همچنین، Grand Front Osaka که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد. و مجموعه بزرگ دیگری از ساختمان‌های به هم پیوسته است که مملو از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها می باشند. Umeda دارای تعداد زیادی فروشگاه بزرگ است از جمله Hankyu که بزرگترین فروشگاه در ژاپن است. Daimaru، Isetan Mitsukoshi ،Hanshim، Links Umeda و Yodobashi Camera Umeda برای لوازم الکترونیکی ای که دارند شهرت دارند.

• مراکز زیرزمینی در ژاپن :

همه این ها علاوه بر مجتمع تجاری و تفریحی HEP FIVE است که در بالا به آن پرداختیم. خوب است بدانید که، به لطف شبکه وسیعی از مراکز خرید در زیر شهر و همچنین پاساژهای سنتی تر، خریدهای زیرزمینی هم وجود دارد. جشن های ویژه کریسمس در ماه های دسامبر در فروشگاه هانکیو به خودی خود تبدیل به یک جاذبه شده اند.

آشپزخانه ژاپن!

اوساکا به دلیل غذاهای باورنکردنی ای که دارد به «آشپزخانه» ژاپن معروف است! و اومدا نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما رستوران های خوب و غذاهای معروف را در کنار رستوران های سنتی‌تر و غذاهای خیابانی پیدا خواهید کرد. شما در این منطقه تعدادی رستوران Izakaya خواهید یافت که در شرق ایستگاه اوساکا در پاساژهای خرید سرپوشیده قرار دارند. بهترین گوشت گاو Kobe را در Umeda Ohatsutenjin می توانید امتحان کنید و یا غذای محلی دیگری به نام takoyaki، را در رستوران Takonotetsu ، می توانید میل کنید. همچنین، این غذا در برنامه تلویزیونی معروف آنتونی بوردین (Anthony Bourdain’)  نمایش داده شده.

≡ راه های حمل و نقلی به اومدا اوساکا :

Umeda’s Osaka City station شلوغ‌ترین ترمینال در غرب ژاپن است و بنابراین یکی از آسان‌ترین ترمینال‌ها برای دسترسی به جاهای مختلف است. از ایستگاه Shin-Osaka می توانید با قطار JR به ایستگاه اوساکا بروید و در کمتر از پنج دقیقه به اومدا خواهید رسید.

همچنین می توانید از JR Loop Line برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید. همچنین شما می توانید از توکیو و کیوتو با JR Tokaido Shinkansen به شهر بروید. هنگامی که در اوساکا هستید، ساده‌ترین راه برای رفت و آمد در شهر، استفاده از خط JR Loop یا حمل‌ونقل عمومی است. اوساکا بسیار بزرگ است، بنابراین ممکن است بخواهید از PocketWifi استفاده کنید تا متصل باشید و از هزینه‌های ناخواسته دیتا جلوگیری کنید.

دیدنی های ژاپن
دیدنی های ژاپن

ژاپن
ژاپن

دیدنی های اوساکا
دیدنی های اوساکا

اوساکا
اوساکا

دیدنی های اوساکا
دیدنی های اوساکا

اوساکا
اوساکا

دیدنی های اومدا
دیدنی های اومدا

جاذبه های ژاپن
جاذبه های ژاپن

فضای داخلی مراکز خرید
فضای داخلی مراکز خرید

اسکای بیلدینگ اومدا
اسکای بیلدینگ اومدا

منظره از اوساکا
منظره از اوساکا

چرخ و فلک هپ
چرخ و فلک هپ

دیدنی های ژاپن
دیدنی های ژاپن

دیدنی های ژاپن
دیدنی های ژاپن

اوساکا ژاپن
اوساکا ژاپن

اومدا اوساکا ژاپن
اومدا اوساکا ژاپن

اومدا
اومدا

ژاپن
ژاپن

اوساکا
اوساکا

اوساکا
اوساکا

مکان های دیدنی ژاپن
مکان های دیدنی ژاپن

تنوع غذایی ژاپن
تنوع غذایی ژاپن

کافه های اوساکا
کافه های اوساکا

چرخ و فلک هپ
چرخ و فلک هپ

hep چرخ و فلک
hep چرخ و فلک

دیدنی های ژاپن
دیدنی های ژاپن

فضای داخلی
فضای داخلی

جاذبه های ژاپن
جاذبه های ژاپن

دیدنی های ژاپنی
دیدنی های ژاپنی

جاذبه های ژاپن
جاذبه های ژاپن

غذاهای اوساکا
غذاهای اوساکا

اسکای بیلدینگ
اسکای بیلدینگ

آسانسور اسکای بیلدینگ
آسانسور اسکای بیلدینگ

دیدنی های ژاپن
دیدنی های ژاپن

دیدنی های اومدا
دیدنی های اومدا

فضای داخلی چرخ و فلک
فضای داخلی چرخ و فلک

برچسب ها
Umeda اومدا اومدا اوساکا اومدا اوساکا ژاپن اومدا ژاپن جاذبه های ژاپن دیدنی های ژاپن

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن