دیدنی های چیندیدنی‌ها

برج تلویزیونی شانگهای | برج مروارید شرقی

این مکان نماد شهری شانگهای به حساب می آید این بنای زیبا در کنار هتل ریتز کارلتون شانگهای واقع شده است و یکی از بلندترین برج های مخابراتی جهان محسوب می گردد. این بنا که از همه جای شهر شانگهای قابل دیدن است به نحوی به نماد توریستی شهر شانگهای بدل گشته است.

برج مروارید شرقی یک برج رادیو – تلویزیونی است که حدود ۴۶۸ متر ارتفاع جهان به شمار می‌رود. و در پارک پودانگ و در قسمت شرقی رودخانه هانگ پو قرار گرفته است. از بالای این برج نمای زیبایی از شهر جدید و رودخانه همیشه شلوغ هانگ پو و همچنین تصویری فوق‌العاده از تفریح گاه باستانی بوند خواهید داشت. این برج رادیویی که در سال ۱۹۹۱ بنا شده نام خود را از ۱۱ گویی می‌گیرد که در اندازه‌های مختلف ساخته شده و به یکدیگر متصل هستند و بلندترین آن‌ها یک ماژول فضایی است که در ارتفاع ۳۵۰ متری زمین قرار گرفته و دارای یک عرشه دیدبانی با کف شیشه‌ای است. این برج همچنین دارای ۱۵ نقطه برای تماشای شهر به اضافه یک رستوان گردان بزرگ ، یک مرکز خرید در قسمت پایین برج و هتل فضایی با اتاق‌هایی عالی و منظره‌ای فراموش نشدنی است.
ساخت برج تلویزیونی شانگهای در سال ۱۹۹۱ آغاز شده و در سال ۱۹۹۵ پایان یافته است. برج تلویزیونی شانگهای بلندترین برج در آسیا و سومین برج بلند در جهان است. برج مروارید شرق به فدراسیون جهانی برجهای بزرگ تعلق دارد.برج سه سطح دیده بانی داره بطوریکه بلندترین سطح دیده بانی در ارتفاع ۳۵۰ متری بنام مدل فضایی و کمترین سطح دیده بانی در ارتفاع ۲۶۳ متری بنام طبقه دیدن مناظر شهر یا طبقه تماشا میباشد . رستوران در طبقه ۲۶۷ وجود داشت .اگر به هرکدام از کارت پستال‌های شانگ‌های نگاهی بیاندازید به احتمال فراوان برج مروارید شرقی را در آن خواهید دید.
برج مروارید خاور در کنار رودخانه هوانگپو در شانگهای چین واقع شده‌است. سازه راس برج ۱۴ طبقه‌است که شامل رستوران گردان ، هتل فضایی در ارتفاع ۱۴۰ تا ۲۳۰ متر، ۹ کانال تلویزیونی و۱۰ کانال FM رادیویی می باشد. سه ستون بزرگ تو خالی به قطر ۹ متر که توسط سه تیوب به قطر ۷ متر تقویت شده ، نگهدارنده کره‌ای به قطر ۵۰ متر میباشند. فضای سبز اطراف این برج ۱۵٫۵ هکتار است که پارک مروارید درخشان نام دارد. این برج دارای ۶ آسانسور است که دو آسانسور آن با گنجایش ۵۰ نفر با سرعت ۷ متر برثانیه حرکت می‌کند.
اگر امکان بازدید از برج تلویزیونی شانگهای را نداشتید حتما در شب که تمام چراغ‌های آن روشن می‌شود نمای بیرونی ساختمان را به تماشا بنشینید و شاهد جشنی از رنگ و نور باشید.
طراحی جالب این بنا، آن را بخشی جدایی ناپذیر از خط افق معروف شانگ‌های کرده است. اگر دوست دارید منظره‌ای بی نظیر را از ارتفاع بالا تماشا کنید این برج انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. نکته‌ها:
– اطمینان حاصل کنید که در موقعیتی خوب بر بالای این برج قرار گرفته‌اید، در غیر این صورت ارزش هزینه‌ای که پرداخت می کنید را ندارد.
– قسمتی با سقف شیشه‌ای بر بالای برج وجود دارد که حتما از آن دیدن کنید. مسلما دیدن ارتفاع زیاد درست در زیر پاییتان هیجان انگیز است.
– معمولا جمعیت زیادی در این ناحیه حضور دارد. بهترین کار این است که در ساعات اولیه باز شدن درهای برج از آن دیدن کنید. ساعت ۸ صبح زمان بازگشایی آن است.

برج تلویزیونی شانگهای
برج تلویزیونی شانگهای
برج تلویزیونی شانگهای
برج تلویزیونی شانگهای
برج تلویزیونی شانگهای
برج تلویزیونی شانگهای
برچسب ها
برج تلویزیونی شانگهای برج مخابراتی شانگهای برج مروارید شرقی برج مروارید شرقی شانگهای تور پکن و شانگهای تور پکن و شانگهای تابستان 95 تور چین تور شانگهای و پکن تور شانگهای و پکن با پرواز ماهان جاذبه های توریستی پوکت جاذبه های سفر به چین جاذبه های شانگهای جاذبه های گردشگری شانگهای دیدنی های چین دیدنی های شانگهای

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن