دیدنی های بالی

بهترین آبشار های بالی کجاست؟ ۱۰ تا از بهترین جاذبه های بالی اندونزی

Ten Best Waterfalls in Bali, Indonesia

بهترین آبشار های بالی|عکس+موقعیت مکانیچ

بهترین آبشار های بالی اندونزی همان چیزی است که بسیاری از گردشگران شیفته طبیعت برای سفر بعدیشان به آن نیاز دارند. در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین آبشار های بالی می پردازیم. همراه ما باشید.

1) GitGit Waterfall in Singaraja

GitGit Best Waterfalls in Bali

آبشار GitGit در Singaraja (شمال بالی) که از بهترین آبشار های بالی است یکی از ساده‌ترین راه ها را دارد و دسترسی آن از طریق جاده می باشد. به دلیل اینکه این آبشار قابل دسترسی است، GitGit به یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی بالی تبدیل شده. شما می توانید از نوشیدنی هایی که در مسیر هست لذت ببرید، و حتی مغازه های هنری و صنایع دستی بی شماری در مسیر ببینید.

این آبشار حدود سی و پنج متر ارتفاع دارد و اطراف آن را فضای سبز سرسبزی احاطه کرده و اگر واقعا خوش شانس باشید، حتی ممکن است میمون های وحشی هم ببینید که در درختان آویزان شده اند. و بعضی از افسانه های محلی بر این فرض است که زوج هایی که با هم زیر آبشار می روند، به زودی پس از دیدارشان از هم جدا می شوند. پس این موضوع را هم بد نیست که در نظر داشته باشید!

2) Munduk Waterfall in Buleleng

نیاگارای بالی :

آبشار موندوک در جنگل بارانی اطراف روستای موندوک در Buleleng واقع شده. سه آبشار در این منطقه وجود دارد که دیدنی‌ترین آنها موندوک است. آبشار پانزده متری نه تنها منظره ای خیره کننده دارد، بلکه اطراف آن دو دریاچه هست که بسیار خیره کننده است.

موندوک با مزارع میخک، مزارع برنج و پس‌زمینه کوه‌های زیبای بالی در اطراف، مکانی عالی برای آرام شدن است. در اینجا رستورانی نیز وجود دارد که می‌توانید در آن از نوشیدنی لذت ببرید، قبل از اینکه به سمت جلو بروید. از آبشار اصلی موندوک یا آبشار Melanting دیدن کنید که به شما امکان می‌دهد در آب‌هایی آرام ریلکس کنید.

3) Sekumpul Waterfall in Buleleng

زیباترین آبشار بالی :

آبشار Sekumpul که از بهترین آبشارهای بالی است در روستای Sekumpul قرار دارد، به عنوان زیباترین آبشار بالی شناخته می شود. هر چند برای دیدن آن از نزدیک لازم است کمی تلاش کنید، بنابراین این آبشار برای افراد ماجراجو می تواند مناسب باشد. چیزی که می بینید جاده ای خاکی، تعداد زیادی پله های لغزنده، و رودخانه ای زیباست. شما می‌توانید راهنمایی محلی استخدام کنید تا به شما کمک کند از نزدیک مناظر خیره‌کننده‌ را ببینید. آبشار Sekumpul در واقع از هفت آبشار مختلف تشکیل شده و همگی ارتفاع زیادی دارند.

راه های ارتباطی

4) NungNung Waterfall in Petang

nung nun waterfall

زیباترین آبشار بالی :

این آبشار در نهصد متری سطح دریا در دهکده ای کوچک قرار دارد. سفر به اینجا بسیار دوست داشتنی خواهد بود. این آبشار با شالیزارهای سبز و مزارعی که در هر جهت دیده می شوند، بسیار زیبا خواهد بود. هنگامی که به انتهای ۵۰۹ تا پله رسیدید اولین چیزی که خواهید دید، منظره ای فوق العاده و شگفت انگیز خواهد بود.

5) Banyumala Twin Waterfall in Wanagiri

آبشاری در میان تپه ها :

بانیومالا که در تپه‌های Wanagiri (فقط ۱۰ دقیقه در شمال Bedugul) قرار دارد، واقعاً منظره‌ای دیدنی است. شما لزوماً نیازی به راهنمای محلی ندارید تا به شما کمک کند اطراف اینجا را ببینید. و با اندکی پیاده روی می توانید به این مکان برسید.

این آبشار از این جهت خاص است که دو جریان آب دارد و آب از صخره های شیب دار که توسط فضای سبز زیبا احاطه شده اند، می ریزد.  در اینجا می توانید کمی در آب استراحت کنید و به صدای سقوط آب گوش دهید.

6) Aling-Aling Waterfall in Sambangan

آبشاری در نزدیکی هفت آبشار دیگر :

Aling-Aling Waterfall از بهترین آبشار های بالی هست و در روستای Sambangan واقع گردیده. این آبشار در صخره‌ای شیب‌دار است و جنگل سرسبز  آن را احاطه کرده است. سفرتان برای رسیدن به اینجا می تواند کمی خسته کننده باشد زیرا باید کمی در مزارع برنج پیاده روی کنید. نکته مهم این است که اگر می خواهید ماجراجویی داشته باشید، آلینگ آلینگ در نزدیکی هفت آبشار دیگر در شمال بالی واقع شده.

7) Blahmantung Waterfall in Tabanan

آبشاری در میان مزارع قهوه :

شما می توانید به آبشار Blahmantung بروید، که در منطقه سرسبز و موج‌دار تابانان است. در این منطقه تا آنجایی که چشم کار می‌کند، مزارع قهوه و مزارع برنج دیده می شود. این آبشار زیبا که یکی از گنج های پنهان بالی است، توسط جنگل های بارانی سبز و زیبا احاطه شده و برای رسیدن به آنجا نیاز به ۸۰۰ متر پیاده روی دارد. پیاده روی به هیچ وجه آسان نخواهد بود، به خصوص در فصل بارانی که باید مراقب سنگ های لغزنده باشید .

8) Jembong Waterfall in Sukasada

آبشاری در میان درختان کاکائو :

این آبشار در منطقه کاکائو Theobroma واقع شده، بنابراین برای پیدا کردن آن در میان درختان کاکائو باید قدم بزنید. این آبشار شیب ملایمی دارد و جریان آب آن بسیار ملایم است. آبشار جمبونگ به عنوان بهترین آبشار بالی شناخته می شود.

دسترسی آسان به تور،دیدنی ها و هتل های بالی

9) Yeh Mampeh Waterfall in Singaraja

آبشاری دهکده کوچک Les :

آبشار Yeh Mampeh که در دهکده کوچک Les قرار دارد، یکی از بلندترین آبشارهای بالی است. Yeh Mampeh در زبان بالیایی به معنای “آب در حال پرواز” است. این منظره تقریبا بکر است. شما می توانید در آبشار پیاده روی کنید، غارهای مجاور را ببینید، در آب شیرین و تمیز شنا کنید. یا فقط می توانید در عین لذت بردن از هوای خنک و بدون آلودگی، مناظر باشکوه تپه های سبز را تماشا کنید. شما می توانید از شلوغی دور شوید و در این محیط طبیعی زیبا استراحت کنید.

10) SingSing Waterfall in Lovina

رمانتیک ترین آبشار :

اگر به سمت شمال بالی می خواهید بروید. آبشار SingSing در منطقه Labuan Haji Temukus در نزدیکی Lovina همان چیزی است که نیاز دارید. این آبشار به دلیل فضا آرامی که دارد به عنوان رمانتیک ترین آبشار بالی معرفی شده. شما می توانید با معشوق خود در طبیعت بنشینید، به آب های آرام آبشار و موج های آن گوش دهید یا در آب شیرین شیرجه بزنید. این تجربه چیزی کمتر از آرامش بهشتی را برای شما به ارمغان نمی آورد.


• جاذبه های دیگری از اندونزی که ممکن است برایتان جالب باشد:

برچسب ها
آبشار های بالی آبشار های بالی اندونزی بالی اندونزی بهترین آبشار های بالی دیدنی های بالی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن