دیدنی های بالی

بهترین سواحل بالی اندونزی کجاست؟ ۱۰ تا از بهترین سواحل بالی اندونزی

Best Beaches in Bali

بهترین سواحل بالی | عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

بهترین سواحل بالی را با شیوار بشناسید. سواحل بالی صدرصد می توانند به عنوان بهشت نام گذاری شوند. اینجا به خاطر قله های آتشفشانی، شالیزارهای سرسبز برنج، فرهنگ غنی، غذاهای لذیذ، و خط ساحلی خیره کننده اش شناخته شده است. شما می توانی از آفتاب لذت ببرید، موج‌سواری کنید و به معنای واقعی کلمه تعطیلاتی رویایی و استوایی داشته باشید. از مکان‌های ساحلی پرجنب‌وجوش با ورزش‌های آبی و کافه‌ها گرفته تا خلیج‌های خلوت‌تر و آرام‌تر، برای هر سلیقه ای جاذبه ای وجود دارد. 


۱ ≡ Padang Padang Beach, Uluwatu :

ساحل پادانگ پادانگ که به عنوان بهشت ​​موج سواران شناخته می‌شود. این ساحل معروف که Pantai Labuan Sait نیز نامیده می شود، در طول سال ها میزبان مسابقات محبوب بین المللی موج سواری بوده. پادانگ پادانگ که در لبه شمالی شبه جزیره بوکیت، بین اولوواتو و بینگین قرار دارد، یکی از معروف ترین سواحل بالی است. بخش کوچک و خیره‌کننده ماسه‌های طلایی از طریق پله‌هایی قابل دسترسی است. شما همچنین می توانید معبدی در مسیر پایین و میمون‌هایی روی پشت بام ها هم ببینید.

از جمله کار هایی که می توانید انجام دهید این است که در آب ها قدم بزنید و خنک شوید، موج سواران ماهر را تماشا کنید که موج سواری می کنند، یا اگر خودتان موج سوار هستید، تخته هایی برای اجاره نیز در محل وجود دارد. برای ناهار هم می توانید در یک “وارونگ” (رستوران) محلی کمی صبر کنید و با تماشای بیشتر مناظر زیبا از غذاهای سنتی لذت ببرید. تی شرت و سایر سوغاتی ها هم برای خرید در دسترس است.


۲ ≡ Sanur Beach :

برای تماشای آفتاب،ساحل و فضای آرام به سمت بخش شنی در ساحل جنوب شرقی بالی بروید که تقریباً پنج مایل طول دارد. این ساحل، نقطه عزیمت قایق‌های مسافربری است که به جزایر مجاور حرکت می کنند، بنابراین همیشه اینجا را شلوغ خواهید دید. در روز های صاف، چشم انداز کوه بلند آگونگ و جزیره نوسا پنیدا آن چیزی است که بازدید کنندگان می توانند از آن لذت ببرند. آنها می توانند در آب‌های آرام و کم‌عمق شنا کنند یا کایاک اجاره کنند.

مسیر سنگفرش شده در امتداد ساحل مکان مناسبی برای پیاده روی یا دوچرخه سواری در حالی که نسیم به صورتتان می خورد می باشد. در طول مسیر توقف کنید و برخی از غذاهای خیابانی خوشمزه مانند لومپیا (اسپرینگ رول اندونزیایی) یا جاجا، پیراشکی ای شیرین که اغلب برای صبحانه خورده می شود، تهیه کنید.


۳ ≡Lovina Beach :

علاقه مندان به حیات وحش قطعا با رفتن به ساحل لوینا در ساحل شمالی بالی و تماشای دلفین ها لذت خواهند برد. نام Lovina به معنای “عشق به سرزمین مادری” است و این ساحل شنی سیاه مطمئناً از بسیاری از ساحل های دیگر در جزیره فاصله دارد. دلفین بینی‌بطری اغلب در آب در حال بازی کردن هستند و تماشای این موجودات کنجکاو واقعاً لذت بخش است. غواصی نیز از جمله فعالیت‌های پرطرفدار است.

برای اینکه اوج لذت را درک کنید، سوار قایق «جوکونگ» شوید و با راهنما به بیرون بروید تا فرصتی برای تماشای دلفین ها داشته باشید. آنها به قایق عادت دارند و حتی ممکن است آنها را در حال انجام حرکات آکروباتیک از نزدیک ببینید.


۴ ≡ Kuta Beach :

ساحل کوتا بالی سابقا دهکده ماهیگیری در ساحل جنوب غربی بالی بوده در جنوب کانگو و سمینیاک واقع شده است. این ساحل ماسه‌ای که سه مایل طول دارد، علاقه‌مندان به موج‌سواری، کسانی که تمایل دارند در زیر آفتاب کمی استراحت کنند و… را به خود جذب می کند. تنوع گسترده فعالیت ها، غذا و نوشیدنی، و فضای آرام، این مکان را به یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در بالی تبدیل کرده است.

اگرچه ساحل کوتا به خاطر تماشای غروب خورشید و تفریحات شبانه باورنکردنی اش شناخته شده، اما در طول روز هم عاشقان ساحل را به خود جذب می کند. شما می توانید روی شن‌ها استراحت کنید، در آب‌های آرام و شفاف شنا کنید یا در کنار شن‌ها قدم بزنید. اگر به دنبال فعالیت بیشتر هستید، پاراسلینگ، قایق سواری و سایر ورزش های آبی نیز در دسترس هستند.

رستوران‌ها و کافه ها نوشیدنی‌هایی ارائه می‌دهند و فروشگاه‌های کوچک مکان مناسبی برای خرید سوغاتی‌هایی از جمله صنایع دستی، جواهرات و لباس‌های ساحلی هستند. ماساژ بالیایی هم جزو دیگر گزینه های شما می تواند باشد. شما همچنین می توانید در ساحل کوتا و در اطراف آن اسپا هم داشته باشید. 


۵ ≡ Green Bowl Beach :

ساحل گرین بول که در صخره آهکی ای مرتفع در ساحل جنوبی جزیره قرار دارد، احساس جزیره‌ای بیابانی دارد، به همین دلیل است که بسیاری آن را یکی از بهترین سواحل بالی می‌دانند. این ساحل مقصدی عالی برای مسافران ماجراجو است. کسانی که می توانند ۳۰۰ پله سنگی را طی کنند تا به سمت شن و ماسه بروند، گرین بول به خاطر موج سوارانی که به دنبال موج سواری هستند شناخته شده است.

نام “گرین بول” از رنگ سبز صخره ها، پوشش گیاهی متراکم و شن های طلایی می آید. شما می توانید از سواحل شلوغ و آب فیروزه‌ای درخشان این جواهر اندونزی لذت ببرید. جزر و مد بهترین زمان برای بازدید و بهترین زمان برای غواصی در اطراف صخره می باشد. زیرا شرایط ایده آلی برای تماشای حیات دریایی به وجود می آورد. پس از مدتی که در ساحل گذراندید، دوباره از پله ها بالا بروید و آب نارگیل تازه یا سایر تنقلات برای خود تهیه کنید. مطمئن شوید که کمی صبر کنید و از پورا باتو پاژ، که معبدی هندو و منحصر به فرد در داخل غار است دیدن کنید. این معبد نزدیک به ورودی ساحل گرین بول واقع شده.


• جاذبه های دیگری از اندونزی که ممکن است برایتان جالب باشد:

راه های ارتباطی

۶ ≡ Pemuteran Beach :

به سواحل آرام شمالی بالی سفر کنید، غواصی در ساحل Pemuteran فرصتی عالی می تواند باشد. این ساحل شن و ماسه ای به شما تجربه ای واقعی می دهد و در عین حال به شما این امکان را می دهد تا دنیای زیبای زیر سطح آب را کشف کنید. شما در این ساحل با شن های آتشفشانی، آب های درخشان، پس زمینه ای از کوه های جنگلی، و قایق های ماهیگیری رو به رو خواهید شد. ترکیب خوب آفتاب و سایه در کنار هم، فرصتی عالی در این ساحل روستایی‌ برایتان فراهم می آورد.  همچنین شما می توانید به «پورا باتو کورسی» (Pura Batu Kursi) بروید که معبدی روی تپه با مناظر فوق‌العاده است. با ۲۰ دقیقه پیاده روی در سربالایی، چشم اندازی فراموش نشدنی از خلیج پموتران و منطقه اطراف خواهید داشت.

بهتر است که وسایل غواصی تان را فراموش نکنید و در بین ماهی‌های استوایی شنا کنید و مراقب لاک‌پشت‌های دریایی زیبا یا سفره ماهی ها باشید. از طرف دیگر، می‌توانید سوار قایق شوید تا با تجهیزات غواصی به عمق بیشتری بروید و حتی بیشتر حیات دریایی را مشاهده کنید. بیشتر قایق‌های غواصی به جزیره Menjangan  می‌روند.


۷ ≡ Tanjung Benoa Beach :

ساحل تانجونگ بنوآ که در ساحل شرقی بالی قرار دارد، برای کسانی که به دنبال لذت بردن از ورزش های آبی هستند، عالی است. این ساحل به بازدیدکنندگان فرصتی برای اسکی روی آب، ویک بورد، پاراسل، فلای بورد و غواصی می دهد. آب زلال و آرام برای شنا و غواصی بسیار ایده آل است و در زیر درختان نخل می توانید استراحت کنید. امواج به قدری هست که قایق سواری، جت اسکی و…. هیجان انگیز خواهد بود.


۸ ≡ Echo Beach, Canggu :

اکو یکی از سواحل ماسه سیاه بالی است. ساحل اکو در Canggu در سواحل جنوب غربی جزیره واقع شده. این ساحل طرفداران موج سواری را از سراسر جهان جذب می کند. کسانی که علاقه مند به شکاف های صخره ای هستند. اگر علاقه مند هستید تا نحوه موج سواری را یاد بگیرید. می توانید در اینجا اقدام به یادگیری کنید. شنا توصیه نمی شود، اما می توانید از فضای آرام ساحل و پس زمینه خوش منظره معبد Pantai Batu Mejan لذت ببرید.

با اینکه ساحل از محبوبیت زیادی برخوردار است اما چون که گستره وسیعی دارد باعث می شود که محیط خلوت به نظر برسد. هتل‌ها، رستوران‌ها و بارها در لبه ساحل قرار گرفته‌اند و امکانات فراوانی نیز برای مسافران ساحلی وجود دارد. شما می توانید روی یک صندلی استراحت کنید، نوشیدنی کنار دریا بنوشید و مردم را تماشا کنید، یا با آرامش قدم بزنید و موج سواران ماهر را تماشا کنید. کانگو به‌خاطر کافه‌هایش معروف است، بنابراین شما می توانید به شهر سفر کنید و غذاخوری‌های شیک و خوشمزه را امتحان کنید. یا می توانید برخی از غذاهای محلی اندونزی مانند می گورنگ (نودل سرخ شده) را امتحان کنید یا با اسموتی سرحال شوید.


۹ ≡ Pandawa Beach :

ساحل پانداوا در ساحل جنوبی بالی، درست در شرق ساحل گرین بول واقع شده. این منطقه پرطرفدار دارای رستوران‌ها، امکانات ورزش‌های آبی و شنا است که برای همه افراد جذابیت دارد. این مناظر با پشتوانه صخره های آهکی، فرصت هایی برای عکس گرفتن نیز فراهم می آورد. پانداوا قبل از اینکه در بین بازدیدکنندگان محبوب شود، به مزارع جلبک دریایی خود معروف بود که برخی از آنها هنوز هم پا برجا اند.

شما همچنین این امکان را دارید که در میان دریای فیروزه‌ای شفاف، روی نوار شنی نیم مایلی استراحت کنید، یا غذای بالیایی از یک فروشنده محلی تهیه کنید و از یک پیک نیک ساحلی لذت ببرید.


۱۰ ≡ Seminyak Beach :

یکی از محبوب ترین سواحل در کل بالی، ساحل مرسوم و ترند این روز ها یعنی ساحل سمینیاک است که درست در شمال ساحل کوتا واقع شده. پهنه شنی سه مایلی با فضایی پر جنب و جوش، فعالیت های زیاد، مراکز خرید و مجموعه وسیعی از رستوران ها بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند. شما می توانید از شنایی آرام لذت ببرید، در آفتاب بنشینید یا موج سواری را امتحان کنید. ساحل سمینیاک ترکیبی از همه چیز است. اجاره تخته برای کسانی که علاقه مند به موج سواری هستند هم در دسترس است.

سمینیاک علاوه بر لذت بردن از ساحل، به خاطر غذاخوری ها و فروشگاه ها، رستوران های درجه یک و بوتیک ها شهرت دارد. حتما در این منطقه غذا های بالیایی را امتحان کنید، زیرا سرآشپزهای معروفی در این منطقه حضور دارند. 

دسترسی آسان به تور، دیدنی ها و هتل های بالی

برای دریافت اطلاعات از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

Padang Padang Beach, Uluwatu

Sanur Beach

Lovina Beach

سواحل بالی
سواحل بالی

ساحل اکو بیچ کنگو
ساحل اکو بیچ کنگو

بهترین سواحل بالی
بهترین سواحل بالی

ساحل گرین بول
ساحل گرین بول

بهترین سواحل بالی
بهترین سواحل بالی

غذاهای جاجا بالی
غذاهای جاجا بالی

ساحل کوتا
ساحل کوتا

ساحل لوینا
ساحل لوینا

بهترین سواحل بالی
بهترین سواحل بالی

جزیره menjangan
جزیره menjangan

ساحل padang-padang-uluwatu
ساحل padang-padang-uluwatu

بهترین سواحل بالی
بهترین سواحل بالی

ساحل pandawa
ساحل pandawa

pemuteran ساحل
pemuteran ساحل

sanurساحل
sanur ساحل

ساحل سمینیاک
ساحل سمینیاک

ساحل سمینیاک
ساحل سمینیاک

سمینیاک
سمینیاک

ساحل tanjung benoa
ساحل tanjung benoa

برچسب ها
بهترین سواحل بالی دیدنی های اندونزی دیدنی های بالی سواحل اندونزی سواحل بالی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن