اخبار سایتخدمات گردشگری

توریست کارت به همراه اخذ شناسه ملی و سیم کارت مخصوص مسافرین ورودی

شرایط و هزینه ها

توریست کارت، سیم کارت و اخذ شناسه ملی

هزینه تمام شده برای تمامی مسافرین ورودی:

۳۰ دلار

توریست کارت و سیم کارت |هزینه ها + شرایط

با توجه به عدم اتصال سیستم بانکی کشور به سیستم بانکی بین المللی مسافرین ورودی به ایران با مشکل عدم امکان استفاده از کارت های بانکی بین المللی یا ویزا کارت و مستر کارت خود در ایران مواجه هستند. و نگرانی از بابت حمل وجوه نقد و عدم وجود صرافی در شهرهای کوچک و تبدیل پول با رقم های نا عادلانه و بی ارزشی پول ملی که مسافر را مجبور به نقل و انتقال مبالغ حجیم پول می کند و همینطور عدم وجوه نقد در بسیاری از بانکها برای ارایه به گردشگر از مشکلات رایج گردشگران در ایران است.

از طرفی اگر میزبان اقدام به تهیه حساب و ارایه کارت به گردشگر نماید و یا از سیستم بانکی توریست کارت گردشگری بخواهد استفاده کند فردا با مشکلات بزرگ مالیاتی مواجه خواهد شد. به همین خاطر درمان این مشکل امروز در دستان شیوار است.

ما ابتدا برای میهمان شما شناسه ملی مخصوص اتباع خارجه را اخذ خواهیم کرد و بعد از آن حساب بانکی با قابلیت انجام کلیه تراکنش های مالی به نام خود گردشگر خارجی باز خواهیم کرد. این حساب ها قابلیت دریافت وجه نقد از تمامی دستگاههای عابر بانک عضو در شتاب را دارا می باشند قابلیتی که توریست کارت بانک گردشگری ندارد. فقط واریز وجوه به این حساب باید از کانال شرکت ما انجام شود که ما بعد از دریافت مبلغ ارزی از میهمان طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد مبلغ ریالی تبدیل شده ارز مسافر را به حسابش انتقال خواهیم داد.

سیم کارت مخصوص گردشگر هم از خدمات موجود در این پکیج هست چون برای افتتاح حساب داشتن شماره موبایل الزامی می باشد. و این سیم کارت هم امکان تماس و هم امکان استفاده اینترنت را برای گردشگر شما فراهم می کند.

توریست کارت  امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز های فروشگاهی،کارت به کارت، حساب به حساب کردن و  انجام تمامی تراکنش های بانکی به حساب دیگران را در مدت زمان سفر مسافر مقدور می کند. تیم پشتیبانی این کارت از روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۵ بعدازظهر تمامی کار های مربوط به چنج مبالغ ارزی مسافر و واریز آن به حساب گردشگر را انجام می دهد.

≡ سیم کارت :

برای افتتاح حساب، وجود سیم کارت به نام گردشگر الزامی می باشد، این سیم کارت در مدت سفر مسافر و نهایت برای ۳ ماه فعال می باشد و قابلیت های تماس و بسته اینترنت را خواهد داشت.

≡ شناسه ملی اتباع خارجی :

برای رفع مشکل مالیاتی برای شرکای کارمان تمام حساب ها با شناسه ملی مخصوص اتباع خارجی که توسط ما اخذ می گردد، افتتاح می شود. و هیچ گونه نگرانی ای بابت مسائل مالیاتی برای شرکای کاری مان در پی نخواهد داشت.

≡ پروسه کاری :

تمام شرکای محترم می بایست اطلاعات مسافرین خود را یک هفته کاری قبل از آغاز سفر برای ما ارسال نمایند، پروسه اخذ شناسه ملی اتباع خارجی ، افتتاح حساب و فعال سازی سیم کارت به نام گردشگر و ارسال آن برای هتل یا شرکت همکار جهت تحویل به مسافر حدود یک هفته زمان می برد.


مطالب دیگری که ممکن است برایتان جالب باشد:

راه های ارتباطی دیگر

برچسب ها
اخذ شناسه ملی توریست کارت توریست کارت مسافرین ورودی سیم کارت مسافرین ورودی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن