تور عمان

تور عمان و مسقط با سلام ایر

تور ارزان عمان و مسقط یک تور بی نقص

تور شهر مسقط عمان با پرواز مستقیم از تهران؛ مشهد و کیش و شیراز و قشم و … هم با قیمتهایی به مراتب ارزانتر هم موجود است شیوار سیاوشان کارگزار بزرگ تورهای عمان پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات را  تضمین می کند.

معرفی شهر مسقط

مسقط پایتخت یکی از ثروتمندترین شیخ نشینان عرب حاشیه خلیج فارس است. عمان روابط بسیار خوب سیاسی و تجاری با ایران دارد. بسیاری از تجار تجارت با عمانیها را به تجارت با اماراتیها ترجیح می دهند. همینطور می تواند این کشور بازار خوبی برای صادرات محصولات ایرانی باشد. هتل های ارزان شهری ما می تواند گزینه هایی ایده آل برای انجام کارهای تجاری و بازرگانی شما عزیزان باشد.


عمان چندین سال است که سرمایه گذاریهای سنگینی برای جذب گردشگر و بهره مندی از مواهب اقتصادی صنعت توریسم انجام داده است. هتل های بزرگ و برندهای بین المللی هتل داری همچون شانگری لا و گرند حیات و شرایتون هتل های خوبی در شهر مسقط دارند. برای بهره مندی از شگفتی های سواحل سحر آمیز این منطقه زیبا از کرانه های خلیج فارس و دریای عمان می توانید از هتل های ریزورت ارایه شده در پکیج استفاده نمایید. اوقاتی خوش و آرام بدور از هیاهوی رایج در سایر مسیرهای متداول گردشگری را در هتل های ریزورت عمان تجربه نمایید.


ویزای عمان به صورت فرودگاهی داده می شود که هزینه آن بر عهده خود گردشگر می باشد برای ویزای ۱۰ روزه(۶ ریال عمان) ۱۷ دلار و برای ویزای ۳۰ روزه ۵۴ دلار باید مسافر در فرودگاه به مسئولین مربوطه پرداخت نمایید.

 

تور مسقط با پرواز سلام ایر
تور مسقط با پرواز سلام ایر

تور عمان | تور مسقط با سلام ایر
تور عمان | تور مسقط با سلام ایر
تور عمان | تور مسقط با سلام ایر
تور عمان | تور مسقط با سلام ایر
تور مسقط با سلام ایر
تور مسقط با سلام ایر
تور عمان | تور مسقط با سلام ایر
تور عمان | تور مسقط با سلام ایر
تور مسقط
تور مسقط

هتلها و دیدنی‌های عمان


برای دیدنی های عمان اینجا کلیک کنید.
برای دیدن هتل های عمان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها
اشتغال در عمان سلام ایر مسقط

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن