تورهای لحظه آخریتورهای مسافرتی

تور لحظه آخری | آفر های روزانه شیوار از همه کشور های جهان!

Travel with shivar agency economically

• تور لحظه آخری | نگاهی اجمالی+ عکس+ نرخ روزانه :

تور لحظه آخری شیوار با قیمت هایی بسیار مناسب و اقتصادی برای همراهان گرامی در این صفحه به انتشار گذاشته می شود. علاوه بر قیمت تور ها شما می توانید اطلاعات کلی ای از کشوری که قصد سفر به آن را دارید داشته باشید. در صورت علاقه مندی می توانید از طریق لینک هایی که در بخش راه های ارتباطی با شیوار قرار داده شده است، با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید.


• به این نکته توجه فرمایید که:

شرکت شیوار سیاوشان با توجه به تاکیدش به کیفیت سعی می کند حتی المقدور اگر تورهای با خدمات ضعیف را که تخفیفات خوب خورده اند را هم می فروشد. با اطلاع به گردشگران درباره حقیقت خدمات دریافتی باشد. لازم به توضیح می دانم گردشگران محترم بدانند خدمات خوب در بازار گردشگری به ندرت به لحظه آخر می رسند. و خدمات مانده عموماً از کیفیت مطلوب و چندانی برخوردار نیستند. به همین خاطر خواهشمندیم واقع بینانه متناسب با هزینه پرداختی از تورتان انتظار داشته باشید.


• معرفی کشور هایی که به ارائه تور های لحظه آخری آن ها می پردازیم:

نقطه ای از جهان وجود ندارد که شما قصد سفر به آن را داشته باشید. و ما قادر به تهیه خدمات تور لحظه آخری برای آن نباشیم. برای دریافت اطلاعات از هر مقصدی که مد نظرتان است بر روی آن کلیک کنید. و تور های لحظه آخری آن مقصد را مشاهده فرمایید. در صورت تمایل می توانید برای هماهنگی های بیشتر با کارشناسان گردشگری ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی با شیوار

 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان دسترسی داشته باشید. هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم نیز وجود دارد. شیوار در خدمت شماست!

• در رابطه با تور موریس بیشتر بدانید!

سرزمین موریس مدت هاست که مهمانانش را مجذوب زیبایی ها و شگفتی های خود کرده است. شارل بودلر موریس را سرزمین خوش رایحه ای می نامد که با نور خورشید نوازش می شود ،

در حالی که مارک تواین این سرزمین را اینگونه وصف می کند بهشت را از روی جزیره موریس کپی کرده اند. سواحل شنی سفید خیره کننده ای که با بستر نیلگون دریاها احاطه گشته، منظره ی بی نظیری از زیبایی ها را به نمایش می گذارد.

هزاران نفر از گردشگران سرزمین موریس در این مطلب اتفاق نظر دارند که این نقطه ی زیبا در بستر نیلگون اقیانوس هند، تکه جزیره ای بیابانی و رؤیایی است. این جا سرزمینی است در حاشیه ی خط ساحلی صخره های مرجانی، با چشم اندازهایی از تپه های کوچک، که دمای هوا در آن به ندرت به کمتر از ۲۰ درجه ی سانتی گراد (۶۸ درجه ی فارنهایت) می رسد.

(برای دریافت اطلاعات کامل از جزیره موریس کلیک کنید…)


• آفر موریس شیوار:

موریس
موریس

تور لحظه آخری موریس
تور لحظه آخری موریس

تور لحظه آخری موریس
تور لحظه آخری موریس

 

• در رابطه با تور سریلانکا بیشتر بدانید!

یکی از جزایر اقیانوس هند است که به عنوان نگین های اقیانوس هند معروف است این جزیره که در جنوب سنگاپور واقع شده است به جاذبه های بکر و دست نخورده گردشگری خود معروف است در سریلانکا جاذبه های گردشگری فراوانی را مشاهده خواهید کرد.

در این کشور دومین باغ بزرگ گیاه شناسی جهان و شهر کندی پاییتخت چای جهان با باغات زیبای مشهور آن را خواهید دید با فرهنگ غنی و کهنسال سریلانکایی آشنا خواهید شد و از دیدار حیات وحش آن نهایت لذت را خواهید برد. در خیابان های کلمبو از شور و حال تفریحات شاد سریلانکایی ها نهایت لذت را خواهید برد.

(برای دریافت اطلاعات کامل از سریلانکا کلیک کنید…)


۱)تور گروهی شیوار برای ده شب سریلانکا:

سریلانکا
سریلانکا

سریلانکا
سریلانکا

• برای دریافت اطلاعات کامل از جاذبه ها، هتل ها و تورهای سریلانکا به بخش زیر مراجعه فرمایید:

• در رابطه با تور لحظه آخری دبی بیشتر بدانید!

برج خلیفه( Burj Khalifa)

از دیگر مکان های دیدنی دبی برج خلیفه است که شما در  این برج می توانید نمایی از ارتفاع ۸۳۰ متری از سطح زمین را تماشا کنید. برج خلیفه تجربه‌ای به یاد ماندنی را به همه ارائه می‌دهد. این تجربه به شما اجازه می دهد تا به طبقه ۱۴۸ این آسمان خراش دیدنی با منظره ای خیره کننده از شهر در زیر پاهایتان دسترسی داشته باشید.
طبقه ۱۴۸ یکی از مرتفع ترین و بالاترین مناظر جهان را به شما نشان می هد. اگر نمی‌خواهید تا این حد بالا بروید، می‌توانید از طبقات پایین تر دیدن کنید. طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ به شما منظره ی پایین تری را نشان میدهد.
بسیاری احساس می کنند یک سفر بی نقص به دبی بدون بازدید از اینجا کامل نمی شود. این برج دقیقاً در مرکز شهر قرار دارد.

(برای دریافت اطلاعات کامل از محبوب ترین مکان های دبی کلیک کنید!)


۵) تور آفری دبی:

دبی آفر
دبی آفر

تور دبی
تور دبی

تور دبی
تور دبی

تور آفری دبی
تور آفری دبی

تور لحظه آخری دبی برای آذر ماه:

آفر دبی
آفر دبی

آفر پنجاه درصدی دبی
آفر پنجاه درصدی دبی

• در رابطه با  تور لحظه آخری  استانبول بیشتر بدانید!

استانبول یکی از مقاصد پر رفت و آمد مسافران ایرانی است و از این جهت بر آن شدیم تا درباره تاریخ استانبول برای شما بگوییم تا این شهری که بسیاری از ایرانیها از آن بازدید کرده اند را بهتر بشناسند و درباره تاریخ پر فراز و نشیب آن بیشتر بدانید شهری که پلی بین اروپا و آسیا است و یکی از بزرگترین شاهراه های جهان تنگه بوسفر را در دل خود جای داده است.

تاریخ استانبول را می توان به چندین دوره تقسیم نمود : تاریخ استانبول در دوران رم شرقی ،تاریخ استانبول در امپراطوری روم شرقی ،تاریخ استانبول در دوران امپراطوری عثمانی ، تاریخ استانبول در دوران جمهوری ترکیه.

(برای دریافت اطلاعات کامل از تاریخ استانبول کلیک کنید….)

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۲) تور لحظه آخری استانبول شیوار :

استانبول آفر
استانبول آفر

آفر استانبول
آفر استانبول


برای دریافت اطلاعات کامل از هتل ها، تور ها و جاذبه های ترکیه بر روی هر بخشی که مد نظرتان است، کلیک کنید:

• حقایق جالبی از سیشل:

همانطور که می دانید. سیشل یک مجموع الجزایر در غرب اقیانوس هند می باشد. که بدلیل مقرارت و قوانین آسان در ورود و خروج به این کشور ؛ تقریبا در تمام طول سال پذیرای توریست های زیادی از سرتاسر جهان می باشد. جالب است بدانید. که نام سیشل در بین پانزده کشور اول دنیا از لحاظ مهمان نوازیست.

اما وقت آن رسیده که به حقایقی که پیش تر به آن اشاره کردیم بپردازیم:

جزیره سیشل در ابتدا محلی برای مخفی شدن دزدان دریایی بوده است. بخصوص در ماهه و پارسلین! گفته ها و باورهای مردم آنجا این است. که دزد دریایی معروفی به نام اولیور لواسور گنجی به ارزش ۱۶۰ هزار دلار در سیشل مخفی نموده است. که تاکنون پیدا نشده است!

(برای مطالعه کامل حقایق جالب از سیشل کلیک کنید…)


۳)آفر سیشل شیوار:

تور سیشل
تور سیشل

تور سیشل
تور سیشل

برای دریافت اطلاعات کامل از تور ها، هتل ها و جاذبه های سیشل بر روی بخش مد نظرتان کلیک کنید:

• در رابطه با تور لحظه آخری عمان بیشتر بدانید:

کشور زیبای عمان همسایه خوب جنوبی ایران که یکی از کشورهای با سابقه و با تاریخ و فرهنگ و تمدن در سواحل جنوبی دریای عمان واقع شده است. جزو  کشورهای موفق در زمینه اقتصادی در سالهای اخیر بوده که آهنگ رشد اقتصادی بسیار بالایی را در سالهای اخیر طی می کند.

(برای دریافت اطلاعات کامل از راهنمای سفر به عمان کلیک کنید)


۳) تور لحظه آخری عمان برای تاریخ ۱۰ آذر ماه:

تور عمان
تور عمان

• در رابطه با تور لحظه آخری مالدیو بیشتر بدانید!

بهترین زمان برای سفر از دسامبر تا آوریل است.این زمان فصل خشک در مالدیو و فصل اوج گردشگری است، میانگین دما در این زمان بین ۲۴ تا ۳۱ درجه سانتیگراد می باشد. ۲۶ جزیره مرجانی مالدیو در این دوره بارندگی بسیار کم، آسمان آبی روشن، رطوبت کم و دریای آرام را تجربه می کنند. دسامبر تا آوریل همچنین زمان ایده آلی برای آفتاب گرفتن و غواصی است زیرا که دید در زیر آب عالی است.

از می تا نوامبر فصل مرطوب به همراه باران های موسمی با رطوبت بالا و بارندگی های متناوب شدید است. بادهای موسمی جنوب غربی از پایان آوریل شروع می شود و احتمال بارندگی در جزایر جنوبی بیشتر است. با این حال، ابرها به سرعت از روی جزایر مرجانی کم ارتفاع عبور می کنند. از ماه می تا نوامبر نیز به دلیل امواج بزرگتر زمان ایده آل برای موج سواری است.

(برای دریافت اطلاعات کامل از مجمع الجزایر مالدیو، زمان مناسب سفر، تاریخچه و زبان مالدیو کلیک کنید…)


۶) تور لحظه آخری مالدیو:

تور لحظه آخری مالدیو
تور لحظه آخری مالدیو
برچسب ها
آفر تور آفر تور آنتالیا آفر تور استانبول آفر تور استانبول لحظه آخری آفر تور دبی آفر تور قبرس شمالی آفر تور کیش آفر تور کیش از تهران آفر تور یعنی چی؟ آفر تورهای آنتالیا آفر تورهای خارجی بلیط و تور لحظه آخری ارزان پرواز لحظه آخری کیش پرواز لحظه آخری مشهد تور آنتالیا uall لحظه آخری تور ارزان دبی تور ارزان مسقط تور لحظه آخری تور لحظه آخری آنتالیا تور لحظه آخری آنتالیا هتل 4 ستاره تور لحظه آخری آنتالیا هتل 5 ستاره تور لحظه آخری آنتالیا هتل 5 ستاره uall تور لحظه آخری ارمنستان تور لحظه آخری از تبریز تور لحظه آخری از شیراز تور لحظه آخری استانبول تور لحظه آخری استانبول 7 شب تور لحظه آخری استانبول هتل 5 ستاره تور لحظه آخری ایروان تور لحظه آخری بلغارستان تور لحظه آخری پاتایا تور لحظه آخری پوکت تور لحظه آخری تایلند تور لحظه آخری ترکیه تور لحظه آخری داخلی تور لحظه آخری دبی تور لحظه آخری روسیه تور لحظه آخری سنگاپور تور لحظه آخری سوچی تور لحظه آخری عمان تور لحظه آخری قبرس تور لحظه آخری قشم تور لحظه آخری کیش تور لحظه آخری کیش هتل 5 ستاره تور لحظه آخری گرجستان تور لحظه آخری لارناکا تور لحظه آخری مالزی تور لحظه آخری مالزی و سنگاپور تور لحظه آخری مسقط تور لحظه آخری مشهد تور لحظه آخری وارنا تور لحظه اخري تورهای لحظه آخری خارجی خرید آنلاین پرواز لحظه آخری کیش خرید آنلاین پرواز لحظه آخری مسکو خرید اینترنتی پرواز لحظه آخری دوبی دبی ارزان رزرو آنلاین پرواز لحظه آخری کیش رزرو آنلاین هتل های لحظه آخری استانبول رزرو آنلاین هتل های لحظه آخری کیش رزرو اینترنتی پرواز لحظه آخری استانبول رزرو اینترنتی پرواز لحظه آخری سنت پترزبورگ رزرو هتل های لحظه آخری قیمت پرواز لحظه آخری استانبول قیمت پرواز لحظه آخری دبی قیمت تور لجظه آخری کوش آداسی قیمت تور لحظه آخری آلانیا قیمت تور لحظه آخری بندر عباس قیمت تور لحظه آخری دبی قیمت تور لحظه آخری کیش قیمت تور لحظه آخری مشهد لحظه آخر لحظه آخری نرخ تور لحظه آخری آنتالیا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۴ نظرها

  1. بهترین زمان برای سفر به دبی را چه زمانی ترجیح می دهید که در چه فصلی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن