دیدنی های سومبا

تپه های معروف سومبا اندونزی – ۷ تا از ساواناهای مشهور با منظره رویایی

Hills In Sumba

تپه های معروف سومبا |عکس+موقعیت مکانی+ توضیحات

تپه های معروف سومبا در اندونزی همان چیزی است که چشمان مخاطب را به خود خیره می سازد. طبیعت جزیره سومبا جذابیتی دارد که حتی برای لحظه ای هم نمی توان به آن شک کرد. سومبا علاوه بر داشتن سواحل و آبشارهای منحصربه‌فرد، تپه‌های باورنکردنی زیادی هم دارد. به همین دلیل است که این جزیره  به سرزمین هزار تپه ملقب شده. اگر می خواهید در این جزیره کاوش کنید، در اینجا تعدادی از بهترین تپه های جزیره سومبا را معرفی خواهیم کرد.


• جاذبه های دیگری از اندونزی که ممکن است برایتان جالب باشد:

1) تپه Wairinding سومبا اندونزی

Wairinding Hill

تپه Wairinding بدون شک محبوب ترین تپه از سومباست که در اینترنت شهرت پیدا کرده است. این تپه در شرق سومبا، حدود ۴۵ دقیقه از Waingapu فاصله دارد. مجموعه ای از ساواناهای وسیع این مقصد گردشگری را تشکیل می دهد. با این حال، تنها در طول فصل بارانی، از نوامبر تا می، این چمنزار رنگ سبز به خود می گیرد. و از جولای تا اکتبر به ملیله ای طبیعی، طلایی و باشکوه تبدیل می شود.

این تپه جذاب به دلیل شکل غیرمعمول و فضای آرامش بخشش اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده. نه تنها به خاطر جنبه دوست داشتنی اش معروف است، بلکه به عنوان محل فیلمبرداری فیلم «Pendekar Tongkat Emas» به تهیه کنندگی میرا لسمانا نیز مورد استفاده قرار گرفته.

 هیچ امکاناتی روی تپه وجود ندارد. و این بدان معناست که گردشگران فقط می توانند محیط بکر و چشم انداز دست نخورده را در آنجا پیدا کنند. تپه Wairinding همچنین مکانی عالی برای تماشای طلوع یا غروب خورشید است.

2) تپه Tenau سومبا اندونزی

تپه ای که میان زوج ها محبوبیت دارد:

زیبایی طبیعی شرق سومبا جذابیت پایان ناپذیری دارد. تپه Tenau از مرکز شهر Waingapu دور نیست. سفر از Waingapu حدود ۲۰-۳۰ دقیقه طول می کشد. این تپه می تواند سفری غیر قابل وصف برای افرادی باشد که در هنگام دیدن زیبایی های طبیعی سومبا به دنبال آرامش هستند.

تپه Tenau منظره ای از چمن های سرسبز دارد. گردشگرانی که از تپه Tenau دیدن می‌کنند چیزی جز ردیفی از تپه‌های زیبا نخواهند دید. شما می توانید مزارع برنج، رودخانه ها و دریا را علاوه بر تپه ها ببینید. منظره طلوع خورشید از تپه Tenau شهرت زیادی دارد. به طور کلی، منظره در صبح به طرز خیره کننده ای زیباست.

3) تپه Hiliwuku سومبا اندونزی

یکی دیگر از تپه های معروف بالی :

تپه هیلیویکو در شرق Sumba Regency واقع شده. این نقطه نسبتاً آرام است، بنابراین می توانید در آرامش از زیبایی های طبیعت لذت ببرید. برای رسیدن به این تپه، از فرودگاه Umbu Mehang Kunda حدود ۴۰ دقیقه راه زمینی وجود دارد. و از شهر Waingapu، حدود ۳۵ کیلومتر به سمت شرق فاصله دارد.

 بازدیدکنندگان می توانند از بالای تپه علاوه بر دشت های پهناور، حیوانات وحشی و همچنین حیوانات اهلی ای را ببینند که به دنبال غذا هستند. بهتر است که در ماه های ژانویه تا ژوئن به اینجا بیایید زیرا این ماه‌ها فصل بارانی شروع می شود و چمن‌ها رشد بیشتری می‌کنند.

اگر می‌خواهید علف زار را به رنگی خزان دیده ببینید می‌توانید از سپتامبر تا اکتبر از آن دیدن کنید. زیرا که در این ماه ها سومبا وارد فصل خشکی می شود. در شب ها منظره این تپه با آسمانی پر از ستاره زیباتر به نظر می رسد. اگر خوش شانس باشید و آسمان شب به اندازه کافی صاف باشد، ممکن است بتوانید کهکشان راه شیری را هم ببینید.

4) تپه Lendongara سومبا اندونزی

منظره ای از دریا و تپه :

تپه Lendongara تپه ای است که منظره ای با دریا دارد. این مکان می تواند جزء بهترین مکان های عکاسی باشد. لندونگارا در محدوده روستای کارونی دهستان لوره قرار دارد. فاصله تا تپه از تامبولاکا، پایتخت منطقه جنوب غربی Sumba حدود ۲۰ کیلومتر است. وضعیت جاده منتهی به تپه به دلیل چاله های زیاد در کنار آن چندان مناسب نیست. با این حال، زمانی که در بالای تپه باشید، متوجه می شوید که طی کردن مسیر ارزشش را داشت.

5) تپه Ndapayami سومبا اندونزی

منظره غروب خورشید :

تپه Ndapayami در Ndapayami، Kanatang، East Sumba Regency، East Nusa Tenggara واقع شده. اگرچه راه دسترسی به آن بسیار چالش برانگیز می تواند باشد. اما با دیدن تپه های ردیف شده زیبا در کنار یکدیگر متوجه خواهید شد که ارزشش را دارد. در اواخر بعد از ظهر، این منظره بسیار زیبا خواهد بود، زیرا منظره غروب خورشید فضا را کاملا رویایی می کند.

6) پارک ملی Laiwangi Wanggameti

پارک ملی Laiwangi Wanggameti یک منطقه حفاظت شده است که در Pindu Hurani، Tabundung، East Sumba Regency، East Nusa Tenggara قرار دارد. این پارک ملی تپه‌های وسیعی دارد که ارتفاع متوسط ​​آنها از سطح دریا ۸۰۰ متر می شود. این منطقه حفاظت شده در کنار علفزار ها، زیستگاه بسیاری از حیوانات بومی حفاظت شده سومبا است.

مسافران باید آمادگی لازم را داشته باشند زیرا که برای کاوش در این پارک ملی به انرژی زیادی نیاز است. زیرا که این تپه های وسیع برای پیاده روی بسیار چالش برانگیز هستند. حیوانات بومی آن کاکادو کاکل نارنجی (Kakatua Jambul Oranye) است که معمولاً در صبح دیده می شود.

7) تپه Tanarara از تپه های معروف سومبا

تپه Marlina در Katiku Luku, Matawai La Pawu, East Sumba Regency, East Nusa Tenggara قرار دارد. این نام از “مارلینا” گرفته شده است، نام بازیگری که در فیلمی به نام “Marlina’s The Murderer In Four Acts” بازی می کرد. این مجموعه فیلمی مشهور و بین المللی است که زیبایی تپه های  شرق سومبا را به نمایش می گذارد.

برچسب ها
تپه های سومبا تپه های معروف سومبا جاذبه های سومبا دیدنی های سومبا دیدنی های سومبا اندونزی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن