دیدنی های ایران

جنگل دالخانی و ییلاق جنت رودبار | دیدنی های رامسر

دیدنی های رامسر و تنکابن

طبیعت شمال ایران مملو است از جاذبه های بکر جنگلی و چشم انداز های خیره کننده که در فصول بهار مملو از شکوفه ها و عطر گلهای جنگلی و در تابستان مکانی برای فرار از گرمای تابستان و لذت از زیبایی های طبیعت و در فصل پاییز خزان جادویی آن هر بیننده ای را به ستایش زیبایی های آن وادار میکند در زمستان خلوتی و آرامش این طبیعت شگفت انگیز خیره کننده است.

وصف زیباییهای مسیر جنگلی جنگل دالخانی و ییلاق جنت رودبار :

جاده جنگلی دالخانی در ابتدای مسیر با ارتفاعی که میگیرد با منظره بی نظیری از دشت و دریا در افق همراه است. در این چشم انداز خیره کننده اگر هوا ابری و مه آلود با ابرهایی در ارتفاع پایین باشد یکی از زیباترین مناظر زندگی شما را در مقابل دیدگان شما خواهد گذاشت.

متاسفانه در سالهای اخیر با ویلاسازی در این منطقه بکری و زیبایی قدیمش را از دست داده و هجمه ویلا سازها به این منطقه مناظر نازیبایی را ایجاد کرده است ولی با ادامه مسیر هنوز بقایایی از خانه های کاهگلی قدیم را در مسیر خواهید یافت که حس بسیار خوشایندی را به بیننده ارایه میکند.

جنگل دالخانی : 

بعد از عبور از روستاهای ابتدای مسیر به منطفه بکر جنگلی وارد می شوید. که بغیر از چند رستوران بین راهی و زباله های به جا مانده از مسافرین بی فرهنگ ! نشانی از حضور انسان در این طبیعت بکر دست نخورده نخواهید یافت.

در طول مسیر شاخه های درخت بر روی جاده سقفی سبز ایجاد کرده اند و مناظر و هوای خنک مملو از اکسیژن این منطقه جنگل بسیار لذت بخش است. اگر حضور موزیک گوشخراش توریستهای گذری امان بدهد آوازها و صوتهای پرندگان در این جنگل بسیار شنیدنی و لذت بخش است.

خوشبختانه تهیه منقلهای سیمانی توسط مسئولین امر در این جنگل باعث شده آتشهای پراکنده در جنگل که می تواند بسیار خطرناک باشد. به حداقل برسد.

از تمامی گردشگران مسئول خواهشمندیم اگر آتشی رها شده در جنگل دیدند خود به عنوان یک فرد مسئول اقدام به خاموش کردن کامل آن کنند. چون هیچ امکان اطفای حریقی حتی در سطح ابتدایی آن در این منطقه برای اطفای جنگل وجود ندارد.

از چشمه های جوشان این مسیر در صورت شناختن محلهای آنها حتما استفاده کنید. چشمه های ارزشمندی در این مسیر هست که به گفته محلی ها خیلی از آنها خواص شفا دهنده دارند.

ییلاق جنت رودبار : 

در انتهای جاده جنگلی که به مدت حداقل یک ساعت طول می کشد شما به روستای کوچک و زیبای ییلاقی جنت رودبار خواهید رسید. ییلاق جنت رودبار در انتهای جاده جنگلی با منظره خیره کننده ای به کوهستانهای سر به فلک کشیده برفی واقع شده است.

روستا یک سوپر مارکت دارد که در آن می توانید محصولات لبنی محلی (ماست چکیده و کره محلی) و چای و مجصولات دیگر دامداران محلی و باغداران روستا (عسل، فندق و گردو و گیاهان دارویی) را تهیه کنید.

یک مسجد و یک رستوران یا به عبارتی بهتر یک قهوه خانه قدیمی جالب دارد که توسط زوجی کهنسال اداره می شود . که غذاهای آن هم بسیار لذیذ است. در ادامه این جاده کوهستانی به مناطق بکر پلهم جان خواهید رسید که بهترین جا برای آرامش و مدیتیشن در طبیعت است جایی که صدای تپیدن قلب خود را هم خواهید شنید.

تورهای جنگل دالخانی و ییلاق جنت رودبار : 

دفتر تنکابن شیوار سیاوشان تور جنگل دالخانی و ییلاق جنت رودبار را هر روز هفته در تمام طول سال اجرا می کند برای اطلاع بیشتر یا خرید این تور می توانید با کارشناسان دفتر شیوار از طریق شماره های زیر تماس بگیرید :  ۰۲۱۹۵۱۱۸۵۶۳  –  ۰۲۱۹۱۰۱۴۵۷۴

اطلاعات تور رامسر در لینک مقابل :  تور رامسر 

وب سایت انگلیسی زبان شیوار :  Travel to IRAN

جنگل دالخانی
جنگل دالخانی
جنگل دالخانی و ییلاق جنت رودبار
جنگل دالخانی و ییلاق جنت رودبار
جنگل دالخانی و ییلاق جنت رودبار
جنگل دالخانی و ییلاق جنت رودبار
برچسب ها
جنگل دالخانی جنگل دالخانی و ییلاق جنت رودبار دیدنی های رامسر دیدنیهای رامسر ییلاق جنت رودبار

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن