جاذبه های روسیهدیدنی‌ها

خیابان آربات قدیم مسکو

این خیابان که حد فاصل ساختمان وزارت امور خارجه و اوایل خیابان آربات جدید واقع شده است خیابانی سنگ فرش شده است که پر است از رستورانهای متنوع و زیبا و جاذبه های گردشگری و فروشگاههای خرید سوغات و هنرمندانی که در گوشه و کنار آن در حال هنرنمایی برای کسب روزی خود هستند. در ابتدای خیابان آربات قدیم خانه پوشکین شاعر پر آوازه روس و مجسمه وی و همسرش واقع شده است که بسیاری از عشاق و زوجهای جوان جلوی آن عکس یادگاری می اندازند. شما را به دیدار از این خیابان زیبا و توریستی توصیه می کنیم شما میتوانید پس از بازدید از خیابان آربات قدیم ابتدای خیابان از سمت وزارت امور خارجه از خرید در مرکز خرید مدرن اروپایی بهره ببرید.

خیابان آربات

خیابان آربات که در حقیقت شامل دو خیابان قدیمی و جدید است، یکی از محله های مورد بازدید جهانگردان و خرید مسکو به شمار می رود. این خیابان در بدو پیدایش در حاشیه شهر و محل استقرار کاروان های تجاری از کشورهای مشرق زمین بود. به عقیده بعضی کلمه آربات از ارابه مشتق شده، زیرا ارابه های تجاری در آن جا مستقر می شدند.

در خیابان آربات قدیم فروشگاه های متعدد صنایع دستی و یادگارهای روسیه وجود دارد. این خیابان در روزهای یکشنبه محل تجمع گروه های نمایشی نوازندگان، آکروبات ها وغیره است که هزاران نفر از آن بازدید می کنند. خانه – موزه الکساندر پوشکین در این خیابان قرار دارد. هم چنین به مناسبت دویستمین سالگرد تولد این شاعر نامدار، مجسمه ای از وی و همسرش در آربات نصب شد. آربات جدید که تقریباً به موازات آربات قدیم ساخته شده دارای فروشگاه های متعدد امروزی است که جهانگردان می توانند وسایل مورد نیاز خود را از خوراک و پوشاک تا دوربین عکاسی و فیلم از آنها تهیه نمایند. از جذابیت های خیابان آربات قدیم حضور هنرمندان نقاشی است که پرتره بازدیدکنندگان را در کمترین زمان ممکن به تصویر می کشند.

خیابان آربات قدیم در تمامی ساعات شبانه روز محل گذر توریست ها و شهروندانی است که برای تفریح به آنجا می آیند در شب ها قسمت انتهایی خیابان آربات از نظر محلیت زیاد امن و مناسب برای گردشگران نیست و توصیه می کنیم نهایت تا ساعت ۱۲ شب در این خیابان تردد داشته باشید. برای خرید صنایع دستی هم قیمت های این خیابان که یکی از مراکز اصلی خرید صنایع دستی در مسکو است در حد قابل قبولی است و توریست ها عموماً استقبال خوبی از مراکز خرید خیابان آربات قدیم می نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

برچسب ها
اربات قدیم مسکو تاریخچه خیابان آربات قدیم مسکو تصاویر خیابان آربات قدیم جاذبه های خیابان آربات مسکو جاذبه های گردشگری خیابان اربات قدیم مسکو روسیه خیابان آربات خیابان آربات قدیم خیابان آربات قدیم مسکو خیابان اربات قدیم مسکو دیدنی های خیابان آربات قدیم مسکو دیدنی های خیابان اربات عکس از خیابان آربات مسکو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن