دیدنی های ترکیه

دره کوپرولو آنتالیا

Koprulu Canyon Antalya

دره کوپرولو آنتالیا

پارک ملی دره کوپرولو  مشهور ترین فضای ورزش های آبی ترکیه است . پارک ملی برای پیاده روی یا کشف خرابه های باستانی یا فقط برای لذت بردن از مناظر چشمگیر مدیترانه عالی است. این پارک در وسط بسیاری از زیبایی های طبیعی در دره ای حاصلخیز قرار دارد. دره کوپرولو به طول ۱۴ کیلومتر همراه با رودخانه کوپرلو ادامه دارد حدکثر ارتفاع آن به ۴۰۰ متر می رسد . پارک ملی دره کوپرولو در ارتفاعات کوهستانی در ۹۶ کیلومتری شمال شرقی آنتالیا واقع شده است .دره کوپرولو یکی از طولانی ترین دره های ترکیه است. شهر “Selge Antique” و کوه “بزبورون” در محدوده ی پارک ملی قرار دارند . مهمانسراهای مهربان روستا نیز در این منطقه هستند .

گشت و گذار در دره کاپرولو آنتالیا

جاده از روی آب زلال و روان رودخانه ی کوهستانی عبور می کند و از میان جنگل های بکر و روی آبشار های مواج میگذرد. بادیدن این مناظر حتما دلتان میخواهد دوربین خود را بردارید و از این دره ی زیبا عکس بگیرید . در استراحتگاه دره کوپرولو ، رستوران های “ماهی” وجود دارند که پیشنهادهای خوشمزه ای ارائه می دهد .رودخانه ی کوپرولو با “ماهی قزل آلا” معروف است .

پل های قدیمی با مهندسی رومی در دره کاپرولو آنتالیا

پل اولوک بر روی رودخانه ی Kopru و پل بوگروم بر روی رودخانه ی Kocadere از شاهکار های مهندسی زمان خود بودند. پل Oluk در ارتفاع ۲۷ متری بالای دره با استفاده از بلوک های سنگی و تکنیک همپوشانی ساخته شده است . قدمت این پل به قرن دوم میلادی باز می گردد.

گیاهان موجود در دره کاپرولو 

پارک ملی دره کاپرولو دارای گیاهانی غنی از جمله کاج قرمز ، کاج سیا ، سرو ،صنوبر ، انواع بلوط و زیتون وحشی است . این پارک میزبان بزرگترین جنگل سرو آسیای کوچک است که ۴۰۰ هکتار وسعت دارد .این درختان اکوسیستم منطقه را تشکیل می دهند .

فعالیت ها ی پارک ملی دره کوپرولو

عکاسی از طبیعت، بازدید از مکان های باستان شناسی ، تشکل های زمین شناسی ، rafting در زیر پل های رومی تاریخی در کوپرولو کنیون ، پیاده روی و کمپینگ از جمله تفریحات سرگرم کننده ای است که در دره کاپرولو میتوان به آن پرداخت ؛ اگر به کوهنوردی علاقه دارید حتما از این مکان دیدنی دیدن کنید چون کوهنوردان نمی توانند در مقابل کاوش و کوهنوردی و کمپینگ در این نقطه ناهموار و دیدنی مقاومت کنند.

تصاویر دیدنی دره ی کوپرولو آنتالیا

Buggy Safari در دره کوپرولو
Buggy Safari در دره کوپرولو
Buggy Safari-2
Buggy Safari-2
Buggy Safari-3
Buggy Safari-3
RAFTING
RAFTING
RAFTING-2
RAFTING-2
دره کوپرولو
دره کوپرولو
دره کوپرولو-۱
دره کوپرولو-۱
دره کوپرولو-۲
دره کوپرولو-۲
دره کوپرولو-۳
دره کوپرولو-۳
BUGGY SAFARI-4
BUGGY SAFARI-4
دره کوپرولو-۵
دره کوپرولو-۵
دره کوپرولو-۶
دره کوپرولو-۶
دره کوپرولو-۷
دره کوپرولو-۷
دره کوپرولو-۸
دره کوپرولو-۸
زیپ لاین در کوپرولو کنیون
زیپ لاین در کوپرولو کنیون
زیپ لاین در کوپرولو کنیون-1
زیپ لاین در کوپرولو کنیون-۱
ورزش های آبی دره کوپرولو-۱
ورزش های آبی دره کوپرولو-۱
ورزش های آبی دره کوپرولو-۲
ورزش های آبی دره کوپرولو-۲

موقعیت مکانی دره کوپرولو روی نقشه

برچسب ها
آنتالیا انتالیا ترکیه تور آنتالیا جاذبه های گردشگری آنتالیا جاذبه های گردشگری ترکیه دره کوپرولو دیدنی های آنتالیا دیدنی های ترکیه سفر آنتالیا کارگزار تور آنتالیا کوپرولو کنیون

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن