جاذبه های ارمنستان

دریاچه سوان ارمنستان | Lake Sevan

جاذبه های گردشگری ایروان ارمنستان

در سفر به ارمنستان و تور ایروان یکی از جاذبه هایی که پای ثابت بازدید های هر گردشگری در ارمنستان باید باشد دریاچه سوان است. در کنار دریاچه زیبای سوان می توانید از معبد گارنی هم بازدید نمایید و این دو جاذبه را در یک برنامه یک روزه می توانید تجربه کنید و لذت ببرید.
ارمنستان مردمی خوشگذران و خوش برخورد و میهمان نوازی دارد که با تمام نداشته ها شما احساس کمبودی نمی کنید و از مدت سفرتان در ارمنستان احساس خوشایندی خواهید داشت.

دریاچه سوان ارمنستان :

دریاچه آب شیرین سوان ارمنستان بزرگ‌ترین دریاچهٔ قفقاز و از بزرگ‌ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در جهان است. این دریاچه که از دیدنی های ارمنستان بشمار میرود در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان و در استان گغارکونیک قرار دارد. در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان و در استان گغارکونیک قرار دارد و ارتفاع ۱۹۱۶ سطح دریا قرار دارد.
نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه‌است.
ساحل این دریاچه، خیلی زود تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مراکز تفریحی ارمنستان شد و ورزش‌های ساحلی مثل والیبال ساحلی، اسکی روی آب و قایق‌های پدالی، خیلی زود در آنجا رونق گرفت.

ماهی قزل آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی دریاچه سوان است. از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین نام است.

چه وقت به سوان برویم بهتر است : 

عموماً در تورهای ارمنستان شما کمتر توری را خواهید یافت که دریاچه سوان جزو گشت های رایگان آن تور باشد و برای بازدید از دریاچه سوان ارمنستان شما باید تور آن را به صورت آپشنال از کارگزار محلی خود خریداری و استفاده نمایید . شما می توانید خودتان هم به بازدید این دریاچه زیبا و معبد آن بروید و با کرایه دربست یک ماشین این بازدید را انجام دهید.
در ارمنستان به دلیل کوهستانی بودن و طبیعت سردسیر بغیر از ماه های گرم تابستان شما نمی توانید از این دریاچه برای آبتنی استفاده نمایید ولی مناظر طبیعی بخصوص در طلوع و غروب خورشید بخصوص در ماه هایی از سال که طبیعت پیرامون دریاچه رو به خشکی نرفته و سر سبز است برای بازدید از این دریاچه بسیار پیشنهاد می شود.

اطلاعات تورهای ارمنستان :  تور ارمنستان

وب سایت انگلیسی زبان شیوار :  Travel to IRAN

دریاچه سوان
دریاچه سوان

دریاچه سوان
دریاچه سوان

دریاچه زیبای سوان
دریاچه زیبای سوان

موقعیت مکانی دریاچه سوان ارمنستان در نقشه جهانی گوگل :

برچسب ها
Lake sevan sevan lake ارمنستان اماکن دیدنی ایروان تفرجگاههای ارمنستان تفرجگاههای ایروان تفریح گاههای ایروان تور ارمنستان تور ایروان تور ایروان ارمنستان تور ایروان با ماهان جاذبه های ارمنستان جاذبه های ایروان جاذبه های توریستی ارمنستان جاذبه های توریستی ایروان جاذبه های سفر به ارمنستان جاذبه های سفر به ایروان جاذبه های طبیعت گردی ارمنستان جاذبه های طبیعت گردی ایروان جاذبه های طبیعی ارمنستان جاذبه های طبیعی ایروان جاذبه های گردشگری ارمنستان جاذبه های گردشگری ایروان دریاجه سوان ارمنستان دریاچه سوان دریاچه سوان ارمنستان دریاچه سوان ایروان دریاچه سوان کشور ارمنستان دریاچه های ارمنستان دیدنی های ارمنستان دیدنی های ایروان دیدنی های تور ارمنستان سفرنامه ارمنستان سفرنامه ایروان سوان ارمنستان طبیعت گردی در ایروان ارمنستان طبیعتگردی در ارمنستان قیمت تور ارمنستان قیمت تور ایروان قیمت تور ایروان ارمنستان گشت های آپشنال تور ارمنستان مکان های دیدنی ارمنستان مکان های دیدنی ایروان نرخ تور ارمنستان نرخ تور ایروان نرخ تور ایروان ارمنستان هزینه تور ارمنستان هزینه تور ایروان هزینه تور ایروان ارمنستان

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن