دیدنی های سومبا

ساحل ماندوراک (Mandorak) در جنوب غربی سومبا

Mandorak Beach

ساحل ماندوراک| عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

ساحل ماندوراک در نزدیکی دریاچه معروف Weekuri واقع شده، و یکی دیگر از مکان های توریستی جذاب در جنوب غربی سومبا است. این ساحل همانطور که انتظار می رود در روستای Kalena Rongo واقع شده و به منطقه شمالی Kodi تعلق دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که چه چیزی باعث محبوبیت آن شده است؟ گذشته از موقعیت استراتژیکی که دارد، افرادی که از این ساحل دیدن می کنند از ویژگی های مختلف و منحصر به فرد آن هم بهره می برند.

به عنوان مثال، ساحل برای انجام فعالیت هایی مانند تماشای غروب آفتاب، استراحت، تفریح ​​خانوادگی، ورزش های آبی، پیاده روی در ساحل و گشت و گذار مناسب است. به علاوه، اینجا در نزدیکی شهر Waingapu قرار دارد پس گردشگران می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه از اینجا دیدن کنند.


• فرق جزئی ای که این ساحل با بقیه سواحل دارد:

اگرچه ساحل ماندوراک ساحلی طولانی ندارد، اما ویژگی های شگفت انگیز مختلفی دارد. به عنوان مثال، اطراف آن را صخره های مرجانی بزرگی احاطه کرده اند! حتی یک آلاچیق راحت در بالای صخره قرار دارد که گردشگران می توانند در آن استراحت کنند و از گشت و گذار لذت ببرند. ویژگی بعدی آن ماسه ساحلش است که بافت نرم و کرم رنگی دارد! در واقع، گردشگران حتی نیازی به پوشیدن هیچ گونه کفشی در حین راه رفتن روی آن ندارند.

≡ ویژگی های دیگر ساحل : 

در پشت ساحل، محیط سرسبزی مانند درختان و گیاهان به زیبایی رشد کرده اند! یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر این است که ساحل امواج ضعیف هم دارد که برای شنا و غواصی مناسب است. که البته به خاطر صخره های مرجانی است زیرا آن ها امواج ورودی را در خود نگه می دارند. حتی شفافیت آب نیز بسیار شگفت انگیز می تواند باشد!


• جاذبه های دیگری از اندونزی که ممکن است برایتان جالب باشد:

راه های ارتباطی

• گشت و گذار در ساحل ماندوراک :

بیشترین فعالیتی که در ساحل ماندوراک انجام می شود قطعا تماشای غروب خورشید است. واقعیت این است که ساحل منظره ای متمایز از غروب خورشید را به بازدیدکنندگان نشان می دهد. که صحنه ای بسیار رمانتیک است. چنین تفاوت های ظریفی، برای لذت بردن از ماه عسلی به یاد ماندنی مناسب است!

فقط نکته این است که گردشگران باید در زمان مناسب برای مشاهده غروب آفتاب بیایند. آنها حداقل باید قبل از غروب در آنجا باشند و مکان مناسبی را انتخاب کنند تا شاهد چنین منظره شگفت انگیزی از طبیعت باشند.

امواج دریا به شکلی است که حتی بچه ها هم با نظارت والدینشان اجازه دارند داخل آب شوند. علاوه بر این، گردشگران حتی از ساحل هم می توانند مرجان ها را به وضوح ببینند! این را هم فراموش نکنید که آب بدون توجه به زمان کاملاً گرم و آرامبخش است.

 یکی دیگر از کارهایی که توصیه می شود در ساحل ماندوراک انجام دهید این است که به سادگی کمی آرامش کسب کنید. شما می توانید فقط مدتی را در ساحل بگذرانید و از فضای ساحل لذت ببرید.


• جاذبه های نزدیک :

  • Karoso Beach
  • Weekuri Lake
  • Halete Beach
  • Bukambero Beach
  • Andas Coral Reef

• چگونه می توان به این ساحل رسید؟

برای کسانی که از مرکز استان نوسا تنگگارا شرقی، شهر کوپانگ می آیند، می توانند از سریع ترین روش برای رسیدن به جزیره Sumba استفاده کنند و آن روش هم هواپیما است. از فرودگاه بین المللی El Tari در اندونزی، در واقع حدود ۵۵ دقیقه طول می کشد تا به فرودگاه Tambolaka سومبا برسید. پس از رسیدن به آنجا می توانید  از خدمات حمل و نقل محلی استفاده کنید و بلافاصله به ساحل ماندوراک بروید. مسافت ۴۳٫۸ کیلومتر است، بنابراین سفر ممکن است تقریباً ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه طول بکشد. 


در چه مکان هایی می توانید اقامت داشته باشید؟

  • Kyriad Hotel
  • Anggrek Inn
  • Sumba Sejahtera Hotel
  • Sinar Hotel

دسترسی آسان به هتل و دیدنی های سومبا

برای دریافت اطلاعات از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

ساحل ماندوراک سومبا
ساحل ماندوراک سومبا

ماندوراک اندونزی
ماندوراک اندونزی

ساحل در سومبا
ساحل در سومبا

سومبا اندونزی
سومبا اندونزی

 اندونزی
اندونزی

دیدنی های سومبا
دیدنی های سومبا

برچسب ها
Mandorak Beach دیدنی های سومبا دیدنی های سومبا اندونزی ساحل ماندوراک ساحل ماندوراک سومبا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن