جاذبه های روسیهدیدنی‌ها

شب های سفید روسیه | شب های روشن

شب های سفید پدیده ای جالب از جاذبه های سفر به روسیه به حساب می آید و این کشور در این ایام میزبان گردشگران بیشماری از تمام نقاط دنیا است و شهرهای مسکو وسنت پترزبورگ در این ایام مملو از توریست است و هتل های روسیه در این تاریخ افزایش نرخ زیادی را تجربه می کنند. شب های سفید هیچ اتفاق ویژه یا رخداد فرهنگی و … ندارد بلکه تنها مشخصه آن کاهش طول شب به زیر ۲ ساعت در بیست و چهار ساعت شبانه روز است و جالب تر اینکه در این ایام شهر سنت پترزبورگ خواب ندارد و تمامی خیابان های آن در بیست و چهار ساعت شبانه روز مملو از جمعیت و ازدحام گردشگران است و یکی از محبوب ترین مکان ها برای شب های سفید شهر زیبای سنت پترزبورگ و تماشای باز شدن پل های متحرک آن در ایام شب های سفید است.

تور روسیه

در تور روسیه ما شب های سفید را در تاریخ ما بین ۲۱ خرداد تا ۱۱ تیر می توانید در اوج خود مشاهده نمایید و هر چه تاریخ سفر شما به این بازه زمانی نزدیک تر باشد شما می توانید تجربه شب های کوتاهتری را داشته باشید به عبارتی پس از گذشت هر روز از این تاریخ به ازای هر روز ۳ دقیقه به طول شب افزوده می گردد تا در ایام ماه سپتامبر به تعادل برسد.
پدیده­ای که به اسم شب­های سفید مشهور است، به شهر سن پترزبورگ منحصر نیست، اما تنها در این مکان شب­های شمالی جذابیت رمانیتک فوق­ العاده ای دارد. آیا این جذابیت با گردش در کنار رودخانه ای که در شب مانند روز روشن گردیده است، کامل نمی­گردد؟ شاید سن پترزبورگ تنها مکانی در این دنیا باشد که چنین پدیده­ای هر تابستان در آن رخ می­ دهد. هر ساله در این ایام سن پترزبورگ با جمعیت ۴ میلیونی خود مملو از گردشگر است. در واقع این بهترین زمان برای لذت بردن از جلوه­ های طبیعی است.از آخر ماه می تا اوایل جولای شب­ ها در سن پترزبورگ روشن هستند ولی شب­های سفید واقعی از ۱۱ ژوئن تا ۲ جولای (۲۱ خرداد تا ۱۱ تیرماه) ادامه دارد.شب­های سفید سن پترزبورگ را با توجه به موقعیت جغرافیایی آن می­توان توجیه نمود. با توجه به این موقعیت ویژه، طلوع و غروب در یک زمان به علت وسعت مدار عرضی به حدی به یکدیگر نزدیک می­شوند که خورشید نمی­تواند در افق فرو رود و مهلت استفاده از چراغ ها را از مردم می ­گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)
سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

شب های روشن روسیه
شب های روشن روسیه
شب های سفید روسیه
شب های سفید روسیه
کلیسای خون مقدس
کلیسای خون مقدس
شب های سفید روسیه
شب های سفید روسیه
شب های سفید روسیه
شب های سفید روسیه
شب های سفید روسیه
شب های سفید روسیه
برچسب ها
تور روسیه اردیبهشت 95 تور روسیه با پرواز ماهان تور روسیه بهار 95 تور روسیه تابستان 95 تور روسیه تیر ماه 95 تور روسیه خرداد 95 تور روسیه شبهای سفید تور روسیه شهریور 95 تور روسیه مرداد 95 تور روسیه مهر 95 تور سنت پترزبورگ و مسکو تور مسکو و سنت پترزبورگ تور مسکو و سنت پترزبورگ بهار 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ تابستان 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ تیر ماه 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ خرداد 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ خرداد ماه 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ روسیه تور مسکو و سنت پترزبورگ شهریور ماه 95 تور مسکو و سنت پترزبورگ مرداد ماه 95 شب های روشن شب های سفید شب های سفید سنت پترزبورگ شب های سفید مسکو شبهای روشن روسیه شبهای سفید شبهای سفید روسیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۳ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن