دیدنی های ژاپن

شهر های ژاپن | معروف ترین و بزرگ ترین شهر های ژاپن | دیدنی های ژاپن

Cities in Japan

• شهر های ژاپن |عکس+موقعیت مکانی+اطلاعات از شهر ها

شهر های ژاپن هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند، به همین علت بازدید از هر کدام می تواند تجربه متمایزی باشد. ژاپن از بزرگترین و بهترین شهرهای جهان برخوردار است. همراه ما باشید تا هر آنچه که در رابطه با شهر های ژاپن خاص است را بدانید و بازدیدی فوق العاده از این شهر های به یاد ماندنی داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات از هر بخش بر روی نام آن کلیک کنید

• مقدمه ای بر شهر های بزرگ ژاپن :

هیجان و هیاهوی شهر های بزرگ می تواند برای افرادی تازگی داشته باشد و ژاپن تعدادی از بزرگترین و بهترین شهرهای جهان را دارد. به همین سبب این شهر ها، سرگرم کننده، ایمن، دیدنی، متنوع هستند و مناظر و تجربیاتی منحصر به فرد و فراموش نشدنی به مهمانان ارائه می دهند که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. همانطور که این شهر ها دیدی آینده نگرانه و مدرن دارند اما همچنین مملو از تاریخ، سنت و فرهنگ هستند و تعداد زیاد فضای سبز و پارک ها شمارا شگفت زده خواهد کرد.

≡ کشوری پهناور با ترکیبی از آینده و گذشته !

در واقع می توان گفت هیچ جای دیگری در این کره پهناور وجود ندارد که بتوانید لحظه ای در معبد باستانی بودایی باشید و بلافاصله خود را در خیابان های Mario Karts در حال رانندگی ببینید. و ما هنوز به قسمت غذاهای ژاپنی و رستوران هایش نپرداخته ایم. ژاپن بهشتی برای دوستداران غذاست و شهرهای آن همه چیز از رستوران های ستاره دار میشلن گرفته تا بهترین غذاهای خیابانی به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

≡ سیستم حمل‌ونقل عمومی فوق‌العاده :

همه اینها با سیستم حمل‌ونقل عمومی فوق‌العاده کارآمد ژاپن و سیستم راه‌آهن داخلی پیشرو در جهان آن به راحتی امکان پذیر است، در نتیجه رفت و آمد و سفر از شهری به شهر دیگر در ژاپن بسیار راحت خواهد بود. در راهنمای جامعی که در ادامه از شهر های ژاپن برایتان قرار داده ایم می توانید اطلاعاتی از بهترین شهرهای ژاپن ، نحوه رسیدن به آنها و موارد دیگر پیدا کنید.


جاذبه های دیگری از ژاپن که ممکن است برایتان جالب باشد:

• دو شهر بزرگ ژاپن که در ژاپن هم شناخته شده است:

دو شهر ژاپن جزو ده شهر بزرگ جهان در ژاپن هستند. همچنین پرجمعیت ترین شهر جهان اینجاست. این شهر توکیو است که در سال ۲۰۲۰ تقریبا ۳۷ میلیون نفر جمعیت داشت. اوساکا، دومین شهر بزرگ ژاپن نیز با ۱۹ میلیون نفر جمعیت در لیست ۱۰ شهر برتر جهان قرار گرفته. حتی یکی از شهرهای ژاپن که چندان معروف هم نیست به نام، ناگویا، بزرگ‌تر و پرجمعیت‌تر از شهرهایی مانند لندن و نیویورک است. شهرهای بزرگ ژاپن به خودی خود مانند یک کشور هستند و مقدار زیادی جاذبه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند.

≡ اگر عاشق هیاهو و هیجان شهر های بزرگ هستید، پس ژاپن بهشت شما خواهد بود.

شهرهای ژاپنی بسیار بیشتر از اندازه و مقیاسی که دارند، خاص هستند. شهرهای ژاپن تمیز و امن هستند و یکی از کمترین میزان جرم و جنایت در سراسر جهان را دارند. مردم مودب، صمیمی و مهمان نوازند و به‌عنوان شهرهای جهانی، واقعا برای پذیرایی از گردشگران و بازدیدکنندگان بین‌المللی مناسب هستند.

≡ چرا شهرهای ژاپن اینقدر خاص هستند؟

ژاپن هم به خاطر چراغ‌های نئونی مدرن و فناوری جدیدی که دارد شناخته شده است، هم به خاطر معابد زیبا، زیارتگاه‌های باستانی و عاشقانه‌های سامورایی، سومو و گیشا. شهرهای ژاپن هر چیزی که در فکرتان بیاید دارند.

این کشور باورنکردنی ترکیبی متنوع از گذشته، حال و آینده و تضاد فرهنگی به بهترین معنای ممکن است. شاید شما کسی باشید که شیفته غذا باشد، پس قطعا ژاپن برایتان دلپذیر خواهد بود. شاید شما کسی باشید که عاشق اوتاکو، بازی های کامپیوتری، مانگا و انیمه است، یا شاید می خواهید یک ماتسوری (جشنواره) سنتی ژاپنی را تجربه کنید، به هر دلیلی که به این کشور سفر می کنید، مطمعن باشید که راضی برمی گردید. 

• دلیلتان از سفر به شهر های ژاپن چیست؟

وقتی صحبت از معرفی بهترین شهرهای ژاپن برای بازدید به میان می آید، چند انتخاب واضح و شاید  کمی سخت تر وجود دارد. همچنین بسیار به شما و نوع تجربه ای که به دنبال آن هستید بستگی دارد. آیا به دنبال غذا؟ فرهنگ؟ تاریخ؟ و یا مسائل دیگر هستید؟ شهرهای ژاپن همه این کارها مناسب هستند.

≡ بازدید از شهر های ژاپن :

توکیو تا حد زیادی بزرگترین شهر است، در حالی که کیوتو به خاطر تاریخ و فرهنگ خود شناخته شده است و اوساکا هم به آشپزخانه ژاپن معروف است. البته، لازم نیست در طول مدت اقامتتان در ژاپن فقط در یک شهر باشید و از آن بازدید کنید. به لطف شبکه ریلی کشور که تا حد زیادی پیشرفته است، می توانید چندین سفر را در یک تور تجربه کنید. 

توکیو پایتخت ژاپن و بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر جهان است. اصطلاح “مگا شهر” عملاً برای توکیو اختراع شده، این کلانشهر وسیع و خیره کننده چشم اندازی از آینده دارد. رفتن به توکیو ، تجربه ای منحصربه‌فرد خواهد بود. توکیو شهری واقعاً جهانی و اساساً ژاپنی است، زیرا تعداد فراوانی جاذبه برای دیدن دارد و شخصیتی متمایز به خود را دارد.

≡ لیستی از جاذبه هایی که باید حتما در توکیو ببینید :

 برج توکیو، اسکای تری توکیو، شیبویا اسکای و شیبویا اسکرامبل (Shibuya Sky و Shibuya Scramble) – شلوغ ترین گذرگاه دنیا، دیزنی لند و دیزنی سی توکیو، مناطق تفریحی مانند آکیهابارا و روپونگی (Akihabara و Roppongi) ،خیابان ناکانو (Nakano)، و تفریحات شبانه گلدن گای (Golden Gai) فضای سبز پارک یویوگی (Yoyogi Park) و کاخ امپراتوری توکیو. البته که فهرست چیزهایی که باید ببینید و انجام دهید، همچنان ادامه دارد.

• معابد، زیارتگاه ها و معماری سنتی در ژاپن :

کیوتو که به عنوان قلب فرهنگی ژاپن شناخته می شود، در گذشته پایتخت این کشور بوده. مسلماً این شهر به خاطر معابد، زیارتگاه ها و معماری سنتی اش مشهور است. اینجا اولین گزینه و مناسب ترین انتخاب برای کسانی است که به فرهنگ و تاریخ ژاپن علاقه مندند.

≡ مشهورترین منطقه گیشا کشور :

کیوتو همچنین مشهورترین منطقه گیشا کشور را دارد که نامش – Gion – است و قطعا می تواند تخیل شما را قلقلک دهد. اگر کیوتو در فهرست مکان هایی که می خواهید از آنها بازدید کنید قرار دارد پس همراه ما باشید. از زیباترین مکان های دیدنی شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Kinkakuji، جشنواره معروف Gion Matsuri منطقه Gion، میراث جهانی  Kiyomizu-Dera، برج کیوتو، قلعه Nijo، و بلندترین معبد چوبی ژاپن در معبد  Toji.

همانطور که از این لیست می توانید متوجه شوید، برخی از زیباترین و مهم ترین معابد، سازه ها و مکان های میراثی ژاپن در کیوتو یافت می شوند.

• اوساکا یکی دیگر از شهرهای بزرگ ژاپن است!

اوساکا یکی دیگر از شهرهای بزرگ ژاپن است. این شهر که دومین شهر بزرگ ژاپن و یکی از ده شهر بزرگ جهان است، تجربیات متنوعی به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. تعدادی از جاذبه های تجاری خاص مانند قلعه اوساکا، Osaka Kaiyukan Aquarium، Kuromon Seafood Market و منطقه افسانه‌ای دوتونبوری را می توانید در اوساکا مشاهده کنید. این شهر به دلیل غذاهای دریایی معروف و غذاهای خیابانی افسانه‌ای، اغلب آشپزخانه ژاپن نامیده می‌شود.

چراغ‌های نئونی آن یکی از موارد الهام بخش در فیلم Blade Runner بود. و این اولین شهر ژاپنی بود که هتل های کپسولی را به راه انداخت. مانند توکیو، اوساکا نیز پر جنب و جوش و متنوع است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

• ساپورو :

ساپورو پایتخت شمالی‌ترین جزیره ژاپن، هوکایدو است. مطمئناً نسبت به توکیو، کیوتو یا اوساکا این شهر کمتر توریستی است. ساپورو و هوکایدو عموماً بین بازدیدکنندگانی که می‌خواهند قسمت‌های متفاوتی از ژاپن را ببینند و همچنین کسانی که آب و هوای سردتر و برفی‌تر را دوست دارند، محبوب‌تر است.

هوکایدو به‌خاطر جشنواره‌ها و نورپردازی برفی و زمستانی ای که دارد، پیست‌های اسکی، غذاهای ویژه منطقه‌ای‌اش و موارد دیگر شناخته شده است. که همه این‌ها پایتخت آن، ساپورو، را به مقصدی جذاب تبدیل می‌کند. همچنین ممکن است به Asahikawa، دومین شهر برفی هوکایدو علاقه مند شوید.

منطقه گیشاهای کیوتو
منطقه گیشاهای کیوتو

قلعه اوساکا
قلعه اوساکا

اوساکا دوتنبوری
اوساکا دوتنبوری

برف در ساپارو ژاپن
برف در ساپارو ژاپن

شیبویا اسکرامبل
شیبویا اسکرامبل

برج توکیو
برج توکیو

توکیو
توکیو

توکیو
توکیو

توکیو ژاپن
توکیو ژاپن

شهر های ژاپن
شهر های ژاپن

شهر های ژاپن
شهر های ژاپن

ژاپن
ژاپن

شهر های ژاپن
شهر های ژاپن

شهر توکیو ژاپن
شهر توکیو ژاپن

شهر های ژاپن
شهر های ژاپن

توکیو
توکیو

توکیو :

اوساکا :

کیوتو :

برچسب ها
Cities in Japan بزرگترین شهر های ژاپن دیدنی های ژاپن شهر های ژاپن معروف ترین شهر های ژاپن

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن