دیدنی های ژاپن

قلعه های ژاپن | ۵ تا از باور نکردنی ترین قلعه های معروف ژاپن |دیدنی های ژاپن

Five Incredible Castles in Japan

• قلعه های ژاپن| عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

قلعه های ژاپن از آن دسته از جاذبه ها اند که همگان را به خود جذب می کنند. شما می توانید ژاپن را با معابد، غذا یا فرهنگ عامه بشناسید و جاذبه های زیادی که شما را عمیقا سرگرم می کند، پیدا کنید. اما یکی از دست کم گرفته شده ترین ویژگی های ژاپن، قلعه های این کشور است. در سراسر ژاپن قلعه‌هایی وجود دارد که گذشته فئودالی ژاپن را نشان می دهند، و در نوع خود نقاط دیدنی زیبایی هستند.

برخی از قلعه‌های ژاپن توانسته‌اند تا به امروز باقی بمانند. اما اکثر کاخ ها بعد از آسیب‌دیدگی ناشی از آتش‌سوزی و حوادث جنگ جهانی دوم، اکنون بازسازی شده‌اند. این کاخ ها بسیار سرگرم کننده هستند. بازدید از تمام قلعه های ژاپن ممکن است دشوار باشد، بنابراین ما فهرست کوتاهی از بهترین های این کشور را برای شما، گردآوری کرده ایم.

برای دریافت اطلاعات کامل از هر بخش بر روی نام آن کلیک کنید

• از قدیمی ترین و بزرگترین قلعه های ژاپن :

مهم نیست از چه کسی بپرسید، قلعه هیمجی قطعا یکی از قلعه های ژاپنی است که باید از آن بازدید داشته باشید. این قلعه که در شهر هیمجی در استان هیوگو (Hyōgo) قرار دارد، یکی از معدود قلعه هایی است که به فهرست میراث جهانی یونسکو راه پیدا کرده. اما این به هیچ وجه برای عظمتی که این قلعه دارد، کافی نیست.

زیرا این قلعه نه تنها بزرگترین قلعه در ژاپن است، بلکه یکی از قدیمی ترین قلعه های کشور است. علاوه بر همه اینها، یکی از بهترین نمونه های حفظ شده از معماری قلعه سنتی در دوران فئودال ژاپن در نظر گرفته می شود. قلعه هیمجی نیز به لطف سفیدی درخشان دیوارهایش و سقف آن، در کنار درختان شکوفه های گیلاس اطراف، بسیار زیبا است. به عبارت ساده، اگر فقط می‌توانید فقط از یک قلعه در ژاپن دیدن کنید، این قلعه‌ می تواند گزینه خوبی باشد.


جاذبه های دیگری از ژاپن که ممکن است برایتان جالب باشد:

• قلعه اوساکا از معروف ترین قلعه های ژاپن :

اوساکا یکی از محبوب ترین مقاصد ژاپن است و اگر قلعه اوساکا را در حین سفر خود نبینید، مطمئناً فرصتتان را از دست خواهید داد. این قلعه می تواند نماد شهر و ژاپن باشد. خوب است بدانید که ممکن است بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که این قلعه باورنکردنی در واقع بازسازی شده است.

قلعه اصلی که در سال ۱۵۸۳ ساخته شد، اقبال بسیار بدی داشت و هرگز چندان مورد استفاده قرار نگرفت. این قلعه چندین بار در اثر جنگ و صاعقه ویران شد، تا اینکه در سال ۱۹۳۱ این قلعه به وضعیت فعلی خود بازسازی شد. با این حال، تحریب شدن قلعه، در سال ۱۶۱۵ به دست توکوگاوا به اتحاد کشور در آن زمان کمک کرد و جایگاه قلعه را در تاریخ ژاپن تثبیت کرد.

≡ موزه قلعه اوساکا :

برای بازدید از قلعه اوساکا ، ابتدا باید از پارک قلعه اوساکا عبور کنید. از کنار درختان شکوفه های گیلاس آن بگذرید و این می تواند صحنه ای تکرار نشدنی در تمام زندگی تان باشد. بعد از اتمام عکاسی و بازدید از پارک به برج اصلی هشت طبقه می تواند بروید، تا از داخل موزه دیدن کنید و در مورد تاریخ و بنیانگذار قلعه، تویوتومی هیدیوشی، اطلاعات به دست آورید.

≡ آیا دسترسی به قلعه سخت است؟

از آنجایی که این قلعه در اوساکا، یکی از مقاصد اصلی توریستی ژاپن است. پس مطمئناً  دسترسی به قلعه آسان خواهد بود . همچنین از کیوتو برای رفتن به اینجا مشکلی نخواهید داشت. قطارهای پرسرعت معمولی به توکیو نیز وجود دارد.

برای دریافت اطلاعات کامل از قلعه اوساکا اینجا کلیک کنید.

• قلعه ماتسو در ژاپن :

با توجه به تاریخ ژاپن، این معجزه ای کوچک است که قلعه هایی مانند قلعه ماتسو در تمام این مدت دست نخورده باقی مانده اند. این قلعه که در ساحل شمالی هونشو (Honshu) در شهر ماتسوئه (Matsue) قرار دارد. یکی از قدیمی ترین قلعه های ژاپن است و هنوز به شکل چوبی اصلی خود دیده می شود.

به خاطر ویو بیرونی تاریک اما چشمگیر قلعه، اینجا اغلب به نام “قلعه سیاه” شناخته می شود. از آنجایی که ماتسوعه در سال ۱۶۱۱ درست پس از آخرین جنگ بزرگ فئودالی ساخته شد، این قلعه هرگز شاهد نبرد نبوده. با وجود این، هنوز هم این موضوع جالب است که انبار اصلی و بخش هایی از دیوارهای قدیمی در تمام این سال ها باقی مانده اند.

≡ گنج ملی ژاپن :

 قلعه ماتسوعه دومین قلعه بزرگ در ژاپن است، بنابراین جای تعجب نیست که در سال ۲۰۱۵ به یک گنج ملی تبدیل شد. همانطور که در نزدیکی قلعه هستید، قایق هایی را در اطراف خندق قلعه و کانال های ارتباطی شناور خواهید دید. در نهایت، در داخل انبار بازسازی شده، موزه ای با اقلام و سلاح های دوره فئودالی پیدا خواهید کرد.

• از گنجینه های ملی ژاپن :

یکی دیگر از بهترین قلعه های ژاپن را می توان در شهر ماتسوموتو در استان ناگانو (Nagano ) یافت. قلعه ماتسوموتو به لطف شکل با ابهت، ساختار اصلی و محیط غیر معمولی که در زمین های مسطح دارد، قلعه ای جذاب برای بازدید است.

این قلعه که در بیشتر قرن شانزدهم ساخته شده ، پایه‌های سنگی و فضای داخلی چوبی آن همچنان امروزه هم دیده می شود. با توجه به همه اینها، منطقی است که قلعه ماتسوموتو یکی دیگر از گنجینه های ملی ژاپن باشد.

≡ مناظر شگفت انگیز شهر از بالای طبقه ششم :

نمای بیرونی سیاه رنگ و شکل سقف های آن باعث شد تا قلعه ماتسوموتو لقب “قلعه کلاغ” را به خود اختصاص دهد. بازدیدکنندگان از قلعه ماتسوموتو می توانند وارد قلعه شوند و شش طبقه قلعه را ببینند. فضای داخلی اینجا به طرز خاصی جالب است، زیرا شما می توانید از یک قلعه فئودالی در ژاپن دیدن کنید. به علاوه، مناظر شهر از بالای طبقه ششم بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

• از قدیمی ترین قلعه های ژاپن :

برخی از قلعه ها به نظر می رسد که مستقیماً از یک افسانه یا انیمیشن بیرون کشیده شده اند. این اثری است که قلعه هیروساکی بر بازدیدکنندگان خود می گذارد. این منظره در شهر هیروساکی در شمال هونشو واقع شده و ارزش سفر کردن دارد.

هیروساکی یکی از قدیمی ترین قلعه های بازسازی شده در ژاپن است. در ابتدا در اوایل دهه ۱۶۰۰ ساخته شد و مدتی بعد در سال ۱۶۲۷ مورد اصابت صاعقه قرار گرفت، در سال ۱۸۱۰ بود که بالخره قلعه سه طبقه بازسازی شد. همچنین در حال حاضر قلعه در حال گذراندن مرحله دیگری از تعمیرات است و آنها در واقع کل برج را از پایه اصلی خود جدا کرده اند تا روی پایه های سنگی کار کنند.

قلعه هیروساکی مانند سایر قلعه های ژاپنی در وسط یک پارک بزرگ با درختان شکوفه های گیلاس، معبد ها و خندق های پر از قایق قرار دارد. به این ترتیب قلعه و اطراف آن در طول فصل شکوفه های بهاری بسیار شلوغ می شوند.

قلعه اوساکا

اوساکا
اوساکا

قلعه اوساکا
قلعه اوساکا

قلعه ماتیسوموتو
قلعه ماتیسوموتو

قلعه هیروساکی
قلعه هیروساکی

قلعه همیجی ژاپن
قلعه همیجی ژاپن

قلعه هیمجی ژاپن
قلعه هیمجی ژاپن

قلعه هیمجی ژاپن
قلعه هیمجی ژاپن

هیمجی
هیمجی

قلعه های ژاپن
قلعه های ژاپن

برچسب ها
Five Incredible Castles in Japan پنج قلعه معروف ژاپن دیدنی های ژاپن قلعه های ژاپن قلعه های معروف ژاپن

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن