هتل های چین

لژ لی آن در دهکده پینگ آن ، مهد شالیزار های برنج | هتل های چین

Li-An Lodge

• لژ لی آن | عکس+موقعیت مکانی+امکانات اتاق ها

لژ لی آن ، نتیجه یک دهه تلاش هنرمندی به اسم Keren Su است. او یک اقامتگاه مجلل و منحصر به فرد در میان تراس های برنج Longsheng ساخت. سو برای اولین بار این منطقه را در سفرش در سال ۱۹۹۷ کشف کرد و سرانجام آن را هشت سال بعد افتتاح کرد. ساخت کل اقامتگاه بدون میخ بوده  و در عوض از تکنیک ساخت و ساز سنتی چینی در ساختش استفاده کردند. در این روش، میخ ها را در شیارها قرار می دهند تا اتصالات را محکم کنند.

> تم های موجود در هتل به چه شکل است؟

۱۶ اتاق در اینجا وجود دارد که هر کدام چشم اندازی بی نظیر از تراس های برنج دارند. و تمی منحصر به فرد به خود اختصاص دادند. برای مثال، اتاق Harvest تمی از کشاورزی دارد.  اقلیت افراد ژوانگ از وسایل کشاورزی ای  استفاده می کنند، که در اینجا دیده می شود. و اتاق Rock حکاکی های سنگی پیچیده و مبلمان دارد.

 همچنین لژ لی آن، رستورانی دارد که غذاهای غربی و چینی سرو می کند. و همچنین یک کافه و اتاق نشیمن وجود دارد که با هنر عکاسی سو تزیین شده.

برای دریافت اطلاعات کامل از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

• مکان لژ لی آن :

معمولا مهمانان این لژ، دوستداران طبیعت هستند. موقعیت هتل که بر فراز یک کوه واقع شده و توسط شالیزارهای برنج مسحورکننده احاطه شده، شما را شگفت زده خواهد کرد.

• تاریخچه لژ : در سال ۱۹۹۷ بود که مردی به نام  Keren Su متوجه قطعه ای زمین زیبا برای فروش شد. در حالی که او در حال عکاسی از مناظر خیره کننده منطقه بود. زمین را خرید و لژ لی آن را با استفاده از روش های سنتی ساخت چینی، بدون استفاده از حتی یک میخ ساخت.

• خدمات :  در مزارع برنج دورافتاده در روستاهای چین، انتظار دسترسی به امکاناتی مانند وای فای و آب آشامیدنی را نمی توان داشت. اما در لژ لی آن، اینها ویژگی های استانداردی هستند که همه مهمانان می توانند از آن لذت ببرند.

• کافه • مرکز تجاری • رستوران • وای فای در قسمت های عمومی

• هتل های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

• طیف وسیعی از اتاق ها، اینجا موجود است.

۱۶ اتاق مختلف با دکور های مختلف و تم سنتی چینی طراحی شده‌ و حسی زیبا و روستایی ایجاد می‌کند که با ظرافت و جذابیت هم ترکیب شده.

• اتاق ABACUS :

اتاق آباکوس همانطور که از نامش پیداست  تم یک چرتکه عتیقه را دارد، یک ماشین حساب باستانی که زمانی برای ساده کردن معادلات پیچیده در تجارت چین استفاده می شد. دوش آب گرم، آب شیر آشامیدنی و وای فای برای راحتی و آسایش مهمانان در دسترس است.

• آبی و سفید :

نام این اتاق گویای رنگ بندی متضادی است که دارد. این رنگ بندی از چینی زیر لعابی و پارچه ای با رنگ نیلی تشکیل شده. همچنین دیوارها نقاشی های ظریفی دارند و قطعات چینی ظریفی که ارزش زیادی دارند در سراسر اتاق به نمایش گذاشته شده است.

و سایر اتاق ها…

اتاق های هتل
اتاق های هتل

لژ لی آن هنگام تهیه غذاهای خود از محصولات محلی فراوانی استفاده می کند که از غذاهای چینی سنتی تا غربی را شامل می شود.

کافه: کافه هتل یکی دیگر از مکان‌های عمومی است که نه تنها مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها، هم محلی و هم وارداتی سرو می‌کند، بلکه عصرها، اسلایدشوهایی به نمایش گذاشته می شود. در این نمایش، عکس‌های منطقه اطراف که توسط موسس هتل گرفته شده است، به نمایش گذاشته می شود. این نمایش یک فرصت بی نظیر برای مهمانان است تا با منطقه اطراف آشنا شوند.

رستوران: رستوران هتل که قسمتی عمومی برای همه میهمانان است، منویی با طیف وسیعی از غذاهای چینی و غربی ارائه می‌کند. که با محصولات تازه روستایی و گوشت‌های ارگانیک تهیه می‌شود.

هتل های ژاپن
هتل های ژاپن

موقعیت مکانی :

برچسب ها
لژ لی آن پینگ آن لژ لیان پینگ آن لژ لیان پینگان لژ لیان در پینگان چین لیان پینگان هتل های پینگ آن هتل های چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن