دیدنی های سنگاپور

مارینا بی سندز سنگاپور مجموعه ای تفریحی با بزرگترین استخر اینفینیتی جهان!

Marina Bay Sands

مارینا بی سندز سنگاپور |عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

مارینا بی سندز همان چیزی است که وقتی نام سنگاپور را سرچ می کنید، محال است که آن را در نتایج جست و جو نبینید! این هتل خاص در سنگاپور، در واقع مجموعه ای تفریحی است که به عنوان گران ترین کازینوی مستقل جهان هم رتبه بندی شده است.  این برج ۵۵ طبقه بزرگترین استخر اینفینیتی در جهان را دارد. از دیگر جاذبه‌های اصلی آن می‌توان به مرکز خرید Shoppes ، موزه ArtScience  و پارک Sands SkyPark اشاره کرد.

≡ هتل مارینا بی سندز سنگاپور :

مارینا بی سندز هتلی مجلل در قلب سنگاپور است که شما می توانید از موزه، تئاتر، رستوران، اسکای واک و  شیب راه یخی همگی در یک مکان دیدن کنید. این هتل مجلل بیش از ۲۵۶۱ اتاق دارد که به دسته های پرمیوم، لوکس، خانوادگی، کلاب و گرند کلاب طبقه بندی شده. همچنین سوئیت هایی مانند سوئیت Orchid، Bay Marina، Straits، Presidential و Chairman موجود است.

در طول اقامت هم، هتل خدمات رایگانی مثل دسترسی به باشگاه Banyan Tree ارائه می دهد جایی که می توانید با منظره طبقه ۵۵ ورزش کنید. اسپا Banyan Tree هم خدمات ماساژ و اسپا در سطح جهانی دارد. خدمات دیگری مثل سرو غذا در اتاق و سایر فروشگاه های خرید سوغاتی، اقامت شما را تا حد امکان راحت می کند.

در مورد موضوعات خاص مانند دیرینه شناسی و کیهان شناسی دارد.

≡ استخر مارینا بی سندز سنگاپور :

 استخر اینفینیتی در طبقه ۵۷ مارینا بی سندز همان چیزی است که رویایش را خواهید داشت. این استخر ۱۵۰ متر عرض دارد و ۳۷۶٫۰۰۰ گالن آب  در آن جای می شود. برخی از مهمانان هتل مارینا بی سندز تنها برای اینکه در استخر اینفینیتی شنا کنند و از منظره تماشایی Skypark دیدن کنند به اینجا می آیند. بازدید کنندگان می توانند به وسیله کارت اتاق هایشان وارد استخر شوند.

به محض اینکه وارد استخر می شوید، اینطور نیست که هیچی وجود نداشته باشد، پلت فرمی ثانویه در زیر آن وجود دارد. اگرچه که منظره ی این استخر برای عکس گرفتن عالی است، اما مسئولان استخر به شما اجازه ژست گرفتن و تکیه دادن به  اطراف را نمی دهند. حتی اگر کمی به سمت لبه ها باشید، صدایی برای اخطار خواهید شنید.

استخر اینفینیتی رو به غروب خورشید است و طرف مقابل آن مشرف به Gardens by the Bay, Supertree Grove و بندر است. بعد از اینکه خوب شنا کردید، سالن مجلل کنار استخر می تواند گزینه خوبی برای گذراندن وقتتان باشد.علاوه بر این در SkyPark تنقلات و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها، رستوران‌ها و بارهای شگفت‌انگیزی مانند رستوران CÉ LA VI و SkyBar، رستوران ایتالیایی LAVO & Rooftop Bar و Spago by Wolfgang Puck وجود دارد.

ساعت کاری : ۶:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

  • دسترسی به استخر فقط برای مهمانان هتل امکان پذیر است.
  • فروشگاه SkyPark لباس شنا و محصولاتی برای مراقبت از اشعه آفتاب دارد و می توانید از آن خرید کنید.
  • ساعت ۶ صبح فضای استخر کمتر شلوغ است.
  • از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب در کنار استخر می توانید نوشیدنی بنوشید.

≡ رستوران های این مجموعه تفریحی معروف در سنگاپور :

مارینا بی سندز بیش از ۸۰ رستوران دارد که می توانید در آن غذاهای محلی و بین المللی میل کنید. همچنین ۱۰ رستوران آن از همه مشهور تر هستند مانند Gordon Ramsay’s Bread Street Kitchen، Adrift by David Meyers و David Thompson’s Long Chim.

Punjab Grill می تواند گزینه ای محبوب برای دوستداران غذاهای هندی باشد. این رستوران تعداد زیادی جایزه به خود اختصاص داده است که به خاطر حس نفیس آشپزی و تجربه ارزنده مهمانان بوده است.  Club 55 و Rise  هم دو رستوران بوفه هستند. برای تجربه طعم غذاهایی با طعم خیابانی، Rasapura همان چیزی است که نیاز دارید.

همچنین اگر به دنبال غذاهای حلال هستید پس از Coffee Bean،Tea Leaf Beanstro و ۱۹۸۳ غافل نشوید. برای خوردن غذاهای اصیل چینی هم می توانید سری به DinTai Fung و hoi Express و Seafood paradise بزنید. علاوه بر این، رستوران های محبوب دیگر مارینا بی سندز عبارتند از: Angelina، Bright Knight Warrior، Canton Paradise و Da Paolo Gastronomia.

≡ از اسکای پارک این مجموعه تفریحی غافل نشوید !

مارینا بی سندز سکوی دیدی بلندتر از برج ایفل دارد و به اندازه ای عریض است که می تواند چهار و نیم جت جامبو A380 را در خود جای دهد. دسترسی به این عرشه برای مهمانانی که در هتل مارینا بی سندز اقامت دارند رایگان است، و افرادی که در هتل اقامت ندارند باید هزینه ورودی پرداخت کنند. باغ های متراکم، رستوران های شگفت انگیز و استخر اینفینیتی در کنار آن از دیگر جاذبه ها هستند.

همچنین یک فروشگاه سوغاتی با تم سنگاپور در دسترس بازدید کنندگان است که در آن کیف های مد روز، وسیله های فانتزی و… موجود است. این مکان ممکن است به طور موقت برای ایمنی مهمانان بسته به شرایط آب و هوایی بسته باشد. افرادی که بلیط اسکای پارک را تهیه کرده اند، اگر کمتر از یک ساعت قبل از بسته شدن آن واردش شده باشند، می توانند بازپرداخت داشته باشند!

≡ نور پردازی و نمایش های آبی مارینا بی سندز !

Spectra نمایشی خیره کننده از نور و آب است که از سال ۲۰۱۷ بینندگان خود را شگفت زده کرده. Spectra جایگزین “Wonderful”، نمایش نور قبلی مارینا بی سندز شده است. و این نمایش با ترکیب پیشرفته ترین لیزرها، نورها، جلوه های آبی و… اتفاق می افتد. طول نمایش آن پانزده دقیقه است و به چهار قسمت تقسیم می شود.

  • بخش اول ‘Singular vision-the origin’ است.ش
  • بخش دوم  ‘A Prism of Diversity’ است که منعکس کننده جامعه، ریشه‌های فرهنگی و تاریخ سنگاپور است.
  • بخش سوم “Kaleidoscope” است – تلفیقی از فرهنگ‌ها و تکنولوژی
  • بخش آخر “Future” – نگاهی رویایی به آینده و احتمالات

در Spectra از فناوری‌های نوآورانه‌ای مانند اهرام، قوس‌های ژیروسکوپی، جت‌های مستقیم، جلوه‌های ویژه گدازه و مه استفاده می‌کنند. بخش اصلی نمایش منشور شیشه ای ۱۲ متری است که بازتاب بیشتری به نمایش می دهد. Imagination Australia، یک آژانس استرالیایی است که این نمایش را خلق کرده است.

زمان بندی ها :

  • یکشنبه تا پنجشنبه – ۲۰:۰۰ و ۲۱:۰۰
  • جمعه و شنبه – ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰ و ۲۲:۰۰

≡ فروشگاه های مجموعه تفریحی مارینا بی سندز :

Shoppes بزرگترین مرکز خرید با بیش از ۸۰٫۰۰۰ فوت مربع در این مجموعه تفریحی است. این مرکز ​​خرید با فروشگاه‌های گران‌قیمتی که دارد مانند لویی ویتون، شنل و میو میو باعث می شود هر آنچه که می خواهید را بیابید. همچنین طراحی مدرن و چشم‌انداز خیره‌کننده از خط افق شهر چشم شما را می نوازد.

این مرکز خرید ترکیبی از مارک های لوکس بین المللی و برند ها است. همچنین The Shoppes بهترین مجموعه های ساعت و جواهرات در جنوب شرقی آسیا را در اختیار شما قرار می دهد. فروشگاه‌هایی مانند Audemars Piguet، Blancpain، Cartier و Mont Blanc برای علاقه‌مندان به ساعت‌ مانند بهشت عمل می کند.

جواهر فروشی هایی مانند Boucheron، Mikimoto، Nirav Modi، Tasaki و Swarovski مطمئناً شما را به خود جذب می کند. همچنین مجموعه ای عالی از کفش و کیف وجود دارد، با مارک هایی مانند Chloé، Diane Von Furstenberg، Fossil، Saint Laurent، Tiffany & Co. 

زمان بندی ها:

  • یکشنبه تا پنجشنبه و تعطیلات رسمی – ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب
  • جمعه، شنبه و شب تعطیلات رسمی – ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب

≡ گشت و گذار در موزه ArtScience را فراموش نکنید!

هدف موزه ArtScience، همکاری هنر و علم و ارائه مجموعه های خلاقانه است. معماری موزه از مجسمه نیلوفر آبی الهام گرفته و در ۵۰٫۰۰۰ متر مربع گسترده شده . این مکان ۲۱ فضای گالری دارد و از دهه گذشته، میزبان نمایشگاه های محبوب و بزرگی بوده که در آن آثار هنری افراد مشهوری از جمله آثار لئوناردو داوینچی و ونسان ون گوگ به نمایش گذاشته شده. این موزه همچنین رویدادهای علمی و آموزشی مکرری برگزار می کند.


• جاذبه های دیگری از سنگاپور که ممکن است برایتان جالب باشد:

برای دریافت اطلاعات کامل از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

marina bay sands
marina bay sands

marquee
marquee

sands premier garden
sands premier garden

spectra
spectra

اتاق های هتل
اتاق های هتل

استخر اینفینیتی
استخر اینفینیتی

استخر بی نهایت مارینا بی سندز
استخر بی نهایت مارینا بی سندز

اسکای پارک
اسکای پارک

جاذبه های سنگاپور
جاذبه های سنگاپور

دیدنی ها در سنگاپور
دیدنی ها در سنگاپور

دیدنی های سنگاپور
دیدنی های سنگاپور

رستوران رایز
رستوران رایز

سنگاپور
سنگاپور

شب های مارینا
شب های مارینا

غروب مارینا
غروب مارینا

فروشگاه شاپس سنگاپور
فروشگاه شاپس سنگاپور

فروشگاه های مارینا بی سندز
فروشگاه های مارینا بی سندز

لابی
لابی

مارینا بی سندز سنگاپور
مارینا بی سندز سنگاپور

مارینا بی سندز
مارینا بی سندز

برچسب ها
Marina Bay Sands دیدنی های سنگاپور مارینا بی سندز مارینا بی سندز سنگاپور هتل های سنگاپور

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن