دیدنی های چیندیدنی‌ها

مراکز خرید شانگهای چین | Shanghai Shopping Mall

شهر شانگهای چین به عنوان قلب تجاری چین یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان است. مراکز خرید شانگهای یکی از هیجان انگیزترین قسمت های سفر مسافرین شهر شانگهای است. شما در مراکز خرید شانگهای چین امکان تهیه هر نوع کالایی با قیمت های بسیار مناسب خواهید بود و اگر خوش شانس هم باشید و در جشنواره های خرید قبل از تحویل سال میلادی و یا سایر جشنواره های خرید این شهر به این شهر سفر کرده باشید امید اینکه بتوانید یکی از بیاد ماندنی ترین خرید های زندگیتان را بکنید بسیار بالاست. چین به دلیل داشتن نیروی کار ارزان و سیاست اقتصادی بسیار خوب و عدم وجود فساد اداری یکی از پویاترین سیستم های اقتصادی جهان را داراست. از آنجایی که به علت سلامت و شفافیت سیستم اقتصادی و حمایت های موجود در این سیستم هزینه تولید بسیار پایین در می آید چین بهشت سرمایه گذاری شرکت های بزرگ برای تولید ارزانتر محصولاتشان شده است. سالهاست که ایرانیها با محصولات چینی کاملاً آشنایی پیدا کرده اند ولی متاسفانه تجار ایرانی به دلیل سودجویی همیشه سعی کردن کالاهای بی کیفیت چینی را با قیمت های بسیار ارزان وارد کنند تا بتوانند سود بیشتری ببرند در حالی که چین اکنون بخش زیادی از تولیدات با کیفیت بازارهای آمریکا و اروپا را تامین می کند. شما در شانگهای چین بدون هیچ محدودیت می توانید با کیفیت ترین کالاها و خدمات برند را با قیمت های بسیار عالی و مناسب در مراکز خرید معروف آن تهیه نمایید. جالب است بدانید شهر شانگهای سایت ویژه ای برای معرفی مراکز خرید خود به زبان انگلیسی دارد که هر تغییر و تحولی در ساخت مراکز خرید جدید را از آن می توانید پیگیری کنید لینک این سایت در انتهای نوشته آمده است.


مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین :

جزو معروف ترین مراکز خرید شانگهای چین است. ترجمه international finance center مرکز تجاری بین المللی می شود. که برازنده نامش هم هست. مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای شش طبقه است و پارکینگ و سرویس های بهداشتی بسیار تمیز و تعبیه شدن امکانات بسیار عالی برای مراجعه کنندگانی دارد که دچار معلولیت هستند. در کنار فروشگاههای بسیار شیک که یک روز زمان شما را پر خواهند کرد. رستوران های متنوع و اسنک فروشی ها و محل فروش میان وعده های چینی به وفور در این مرکز خرید شانگهای دیده می شود. این مرکز خرید آرام و زیبا که طراحی بسیار زیبایی دارد و بیشتر مواقع هم با تزئینات بسیار زیبایی زینت می شود. محل فروش کالاهای برند و مارک های معتبر بین المللی و کالاهای لوکس و گران قیمت است. اگر دنبال کالاهای برند و لوکس هستید این مرکز خرید جزو مراکزی باشد که برنامه بازدید از آن در برنامه شما باشد. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب هر روز می باشد.

آدرس مرکز خرید آی اف سی شانگهای : چین، شانگهای، پودانگ نیو دیسکریپت، لوجیازو ، خیابان هشتم مرکزی.

.IFC MALL Address: 8 Century Avenue, Lujiazui, Pudong New District, Shanghai, China

IFC MALL Tel: 020-20207070


مرکز خرید جیو گوآنگ شانگهای چین :

(Jiu Guang Department Store)  این مرکز خرید شانگهای هم یکی از مراکز خرید شانگهای است که برندهای بسیار لوکس همچون برند های باربری ( Burberry ) ، تیفانی ( Tiffany ) ، اینس بی ( Agnes’B ) ، بالی ( Bally ) ، سلین (Celine ) را می توانید در آن پیدا کنید. تمایز مرکز خرید جیو گوآنگ شانگهای نسبت به سایر مراکز خرید شانگهای در دسترسی آسان به آن است. شما برای رسیدن به این مرکز خرید از خطوط ۲ و ۷ متروی شانگهای می توانید استفاده کنید. طبقه زیر همکف مرکز خرید جییو گوآنگ شانگهای مملو از اسنک بار، سوپر مارکت و تنقلاتی هایی که از آنها می توانید دسر و انواع میان وعده های سبک از جمله میان وعده های چینی را خریداری نمایید. مرکز خرید جییو گوآنگ شانگهای همانند اکثر مراکز خرید شانگهای از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب باز بوده و گردشگران می توانند از این مرکز خرید خوب برای خرید خود استفاده نمایند.

آدرس مرکز خرید جییو گوآنگ شانگهای : شانگهای، جاده ی ۱۶۱۸ نانجینگ غربی.

.Address: 1618 West Nanjing Road, Shanghai

Tel: 021-32174838


مرکز خرید پلازا ۶۶ شانگهای چین:

مرکز خرید پلازا ۶۶ شانگهای جزو بزرگ ترین و بهترین مراکز خرید شانگهای است. ساختمان غول پیکر پلازا ۶۶ شانگهای در واقع یک مجتمع اداری و تجاری بزرگ است. که علاوه بر مجموعه مرکز خریدش دو آسمان خراش بزرگ را هم شامل می شود. که این آسمان خراش های غول پیکر بزرگترین ساختمان های منطقه پاکسی (Puxi) شانگهای با ۶۶ طبقه می باشد. دلیل اسم پلازا ۶۶ به خاطر همین ۶۶ طبقه است. بسیاری از برندهای بین المللی مشهور و برند های فشن که بسیار قیمت های فضایی دارند در این مرکز خرید حاضرند و دلیل آن هم چیزی نیست جز اینکه همگی بر این نکته اتفاق نظر دارند که مرکز خرید پلازا ۶۶ گل سر سبد مراکز خرید شانگهای چین است در مکانی بسیار نزدیک به مرکز خرید پلازا ۶۶ شانگهای نمایش های فشن برپا می شود که گهگاهی میزبان برنامه های بسیار مطرحی در صنعت فشن است و کسانی که مایل هستند برای پوشاک خود بی محدودیت هزینه کنند در این مرکز می توانید کار دستان خیاطان بزرگ و مطرح بین المللی را خریداری نمایید. ساعت کاری مرکز خرید پلازا ۶۶ شانگهای هم از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب می باشد.

آدرس مرکز خرید پلازا ۶۶ شانگهای : چین، شانگهای، خیابان ۱۲۶۶ نان جینگسی.

.Plaza 66 Mall Address: 1266 Nan Jing Xi Road, Shanghai, China

.(۸۶۲۱) ۲۲۲۵ ۱۸۰۰ :Plaza 66 Mall Tel


مرکز خرید تایمز اسکوئر:

مرکز خرید تایمز اسکوئر هم جزو مراکز خرید معروف و شناخته شده شهر شانگهای به حساب می آید و از نظر معماری شباهت زیادی با معماری روز اروپا دارد و معمار آن هم جزو معماران سرشناس غربی می باشد که جزو طراحان پاناما بوده است. این ساختمان معماری بسیار ساده و در عین حال زیبایی دارد و سادگی آن ریشه در معماری اروپایی آن دارد. البته این مرکز خرید به نسبت سایر مراکز خرید شانگهای از نظر رتبه یک مرکز خرید معمولی به حساب می آید و خبری از کالاهای لوکس و خیلی لوکس در این مرکز خرید نیست و اگر دنبال خرید با قیمت های اقتصادی هستید این مرکز خرید می تواند برای شما مناسب تر باشد. مرکز خرید تایمز اسکوئر (میدان ساعت) شانگهای یک ساختمان ۷ طبقه است. هر طبقه این مرکز خرید بیش از یکصد فروشگاه و در مجموع دو طبقه پارکینگ دارد. دسترسی به مرکز خرید تایمز اسکوئر شانگهای کار دشواری نیست برای اینکار تنها کافی است سوار خط ۹ مترو شانگهای بشوید و در ایستگاه جاده شانگهای (Shangcheng Road) پیاده شده و از خروجی شماره یک مترو به این فروشگاه وارد شوید. ساعت کاری مرکز خرید تایمز اسکوئر همانند سایر مراکز خرید فوق از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب می باشد.

آدرس مرکز خرید تایمز اسکوئر شانگهای: شانگهای، پودونگ، جاده ی شماره ۵۰۰ ژانگ یانگ.

.Address: No 500 Zhangyang Road,Pudong,Shanghai


مرکز خرید سوپر برند شانگهای چین : (Super Brand Mall)

جزو مراکز خریدی است که به همه مسافرین تور شانگهای و پکن توصیه می کنیم برای مدت اقامتشان در شهر شانگهای بازدید از این مرکز خرید را جزو برنامه های خود بگذارند. مجتمعی عظیم با هزاران فروشگاه و در ۱۳ طبقه مجزا که هر آنچه دلتان بخواهد در آن پیدا خواهید کرد. جالب است بدانید فقط تعداد رستوران ها و کافه های این مرکز خرید غول پیکر بیش از ۷۰ رستوران و کافه می باشد. سوپر برند مال جزو قدیمی ترین و اصلی ترین مراکز خرید شانگهای است که در روز جمعیتی میلیونی از این مرکز خرید بازدید و خرید می کنند. این مرکز خرید شهرتی ویژه در شانگهای دارد و طرفداران بسیاری در بین مردم شهر شانگهای و توریست های این شهر دارد. از جمله امکانات این مرکز خرید امکانات فراوان آن در سرگرمی و تفریح است. این مرکز خرید به علت شهرتی که در شهر شانگهای برای خود دست و پا کرده است بسیار برای مردم آشناست و پیدا کردن آن کار راحتی به حساب می آید و برای رسیدن به آن تنها کافی است سوار متروی خط ۲ شانگهای شوید و در ایستگاه لوجیازویی (Lujiazui) پیاده شوید و از آنجا راحت به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید.

آدرس مرکز خرید سوپر برند شانگهای چین : چین ، شانگهای، چودانگ، خیابان لوجیازویی سی.

.Super Brand Mall Address: Lujiazui Xi Road, Pudong, Shanghai


مرکز خرید گرند گیت وی شانگهای چین (Grand Gateway)

همانند مرکز خرید پلازا ۶۶ شانگهای یک ساختمان مرکزی و دو آسمان خراش در خود دارد. که منظره بسیار زیبایی را برای این ساختمان بزرگ ایجاد می کند که در شب ها بعد از انجام نورپردازی ها منظره بی نظیری را پیدا می کند. که برای تمامی کسانی که از کنار آن گذر می کنند جلب توجه می کند. مرکز خرید گرند گیت وی شانگهای یکی از مراکز خرید معروف و پربازدید و خوب شهر شانگهای است و جالب است بدانید که این مرکز خرید تحت نظر ۶ برند و صاحب اصلی اداره می شود. که هر یک از این ۶ برند بیش از صدها فروشگاه مختلف در این مرکز خرید دارند در ضمن مرکز خرید گرند گیت وی یک سوپر مارکت بسیار بزرگ در طبقه زیر همکف دارد که شلوغ ترین منطقه این مرکز خرید هم به حساب می آید و بازدید کنندگان بسیاری را این سوپرمارکت بزرگ به خود جذب می نماید. این مرکز خرید بسیار محبوب ساکنین شهر شانگهای است چون به لحاظ قیمتی از تمامی مراکز خرید شانگهای قیمت مناسبتری دارد. و دلیل محبوبیت آن هم همین ارزانی این مرکز خرید است. علاقمندان برای خرید در مرکز خرید گرند گیت وی شانگهای تنها کافی است سوار متروی خط ۹ شانگهای بشوند و در ایستگاه اوجیاهی (Xujiahui) پیاده شوند. و از خروجی ۱۹ مترو هم که خارج بشوند به مرکز خرید گرند گیت وی شانگهای خواهند رسید.

آدرس مرکز خرید گرند گیت وی شانگهای چین : چین، شانگهای، خیابان شماره یک هنگ کیاو .

.Address: No.1 Hong Qiao Road, Xujiahui, Shanghai


مرکز خرید میلانگ ژنی ایستان شانگهای چین : (Mei long Zhen Iestan)

برند ایستان یک برند بزرگ و شناخته شده فروشگاههای زنجیره ای در چین و کشورهای جنوب شرق آسیا و شهر شانگهای چین است دومین فروشگاه بزرگ برند فروشگاههای زنجیره ای ایستان در شانگهای همین مرکز خرید میلانگ ژنی ایستان شانگهای است. همه کالاهای مرکز خرید میلانگ ژنی ایستان با کیفیت بسیار بالا و تضمین شده هستند این مرکز خرید جزو مراکزی است که شما می توانید بهترین کالاهای تولید کشور چین را در آن پیدا کرده و خریداری نمایید. فروشگاههای زنجیره ای ایستان در سراسر چین ، ژاپن و سنگاپور و بسیاری از شهرهای معروف جنوب شرق آسیا شعبه دارد. شهرهای معروفی همچون بانکوک، جینان، پنوم پن، کائوسیونگ، کوالالامپور، سلانگور و … . برای رسیدن به مرکز خرید می لانگ ژنی ایستان شانگهای تنها کافی است خود را به خط دو متروی شانگهای برسانید. و در ایستگاه نانجینگ خط ۲ متروی شانگهای پیاده شوید. این فروشگاه به ژاپنی ها تعلق دارد. و ساعت بازدید این فروشگاه همانند سایر فروشگاههای شانگهای از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد.

آدرس مرکز خرید میلانگ ژنی شانگهای : چین، شانگهای، خیابان ۱۰۳۸ نانجینگ غربی.

.Address: No.1038 West Nanjing Road, Shanghai


مرکز خرید سیتیک شانگهای چین : (Citic Shopping Mall)

 یکی از مراکز خرید شانگهای که بسیار مدرن و بزرگ و مجلل و لوکس ساخته شده است و برندهای اسپریت (Esprit) و آلفرد دان هیل (Alfred Dunhill) از جمله برندهای بنامی هستند که در این مرکز خرید حضور دارند. کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری و البسه های مردانه و زنانه کالاهایی هستند که در این مرکز خرید برای خرید شما مهیا هستند. در طبقه اول این مرکز خرید بانک و دستگاه خود پرداز در اختیار گردشگران است. جالب است بدانید که سقف مرکز خرید سیتیک و مرکز خرید وستگیت مال (Westgate Mall) شانگهای یکی است و بسیاری از مشتریان این مراکز خرید این دو مرکز خرید را با هم اشتباه می گیرند. اگر قصد رفتن به این مرکز خرید زیبا را دارید باید سوار خط ۲ مترو شانگهای بشوید و در ایستگاه نانجینگ (Nanjing Road) پیاده شده و به این مرکز خرید بروید. ساعت بازدید از این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد.

آدرس مرکز خرید سیتیک شانگهای : چین ، شانگهای، خیابان غربی شماره ۱۱۶۸ نانجینگ.

.Address: No. 1168, Nanjing West Road, Shanghai


مرکز خرید وستگیت شانگهای چین : (Westgate mall)

همانطور که در توضیح مرکز خرید سیتیک آمد مرکز خرید وستگیت شانگهای همیشه جزئی از مرکز خرید سیتیک شانگهای به دلیل داشتن سقف مشترک به حساب می آمده است ولی واقعیت این است که این خود یک مرکز خرید جداگانه در بین مراکز خرید شانگهای چین است. که اختصاص به کیف و کفش و پوشاک زنانه دارد و به طور تخصصی روی این کالاها و اجناس تمرکز دارد. البته در این مرکز خرید شما سوپر مارکت و فروش مرکبات را هم مشاهده خواهید کرد. مرکز خرید وستگیت علاوه بر فروشگاهها سینما و رستوران هم در خود دارد و کل تعداد طبقات آن ۱۱ طبقه بوده که ۱۰ طبقه آن روی زمین و یک طبقه آن زیر همکف می باشد.

آدرس مرکز خرید وستگیت شانگهای چین : چین، شانگهای، خیابان شماره ۱۰۳۸ غربی نانجینگ، وستگیت مال.

.Westgate Mall Address: Westgate Mall , 1038 Nanjing West Road, Shanghai


مرکز خرید هنگ کنگ پلازا شانگهای چین : (Hong Kong Plaza Shopping Mall)

مجتمع تجاری و اداری و گردشگری هنگ کنگ پلازا شانگهای از چندین ساختمان مختلف تشکیل شده است که هر کدام از ساختمان هایی با کاربری های مختلف تشکیل شده اند. در این ساختمان ها در مجموع ما هتل و دفاتر شرکت های تجاری چینی و بین المللی و مرکز خرید را در کنار هم داریم. مرکز خریدی بسیار تمیز و لوکس و مجلل و بسیار زیبا ساخته شده است. همه جور کالا می توانید در آن پیدا کنید از کالاهای ارزان قیمت تا کالاهای لوکس و برند و گران قیمت با کیفیت های مختلف همگی در این مرکز خرید در دسترس شماست. مرکز خرید هنگ کنگ پلازا شانگهای چین همانند اکثر مراکز خرید شانگهای از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب باز بوده و بازدید کنندگان این مرکز خرید می توانند از امکانات آن در این بازه زمانی در هر روز استفاده نمایند. برای رفتن به این مرکز خرید کار سختی در پیش ندارید تنها کافی است سوار خط یک متروی شانگهای بشوید و در ایستگاه خیابان جنوبی هوآنگ پی (South Huang pi Road) از مترو پیاده و به سمت مرکز خرید هنگ کنگ پلازا بروید.

آدرس مرکز خرید هنگ کنگ پلازا شانگهای چین : چین، شانگهای، خیابان جین هوانگ پونان لو.

.Hong Kong Plaza Shopping Mall Address: Jin HuangPoNanLu, Shanghai, China

Hong Kong Plaza Shopping Mall Tel: (86-21) 2327-8888


مراکز خرید شانگهای چین بیشمار هستند که در مجال یک متن نمی گنجند و سرعت تغییر و تحول  وساخت و ساز در این شهر به قدری بالا است که ۶ ماه زمان بسیار خوبی خواهد بود تا ده ها مرکز خرید جدید به شهر اضافه گردد. به همین جهت برای تهیه اطلاعات بروز شده و کامل مراکز خرید این شهر سایت مراکز خرید شانگهای را به شما معرفی خواهم کرد تا با مراجعه به این سایت تخصصی در جریان کامل کلیه مراکز خرید این شهر قرار بگیرید امیدواریم از تور چین خود نهایت لذت را ببرید و امکان بهره مندی از بهترین مراکز خرید ارزشمند این شهر را پیدا کنید.

سایت مراکز خرید شانگهای چین : کلیک کنید

مراکز خرید شانگهای چین در سایت راهنمای گردشگری چین : کلیک کنید


برای کسب اطلاعات درباره تور چین کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات درباره هتل های چین کلیک کنید

برای کسب اطلاعات درباره دیدنی های چین کلیک کنید

عکس های دیدنی از مراکز خرید شانگهای چین :

مرکز خرید های شانگهای
مرکز خرید های شانگهای

مراکز خرید شانگهای چین
مراکز خرید شانگهای چین

مراکز خرید شانگهای چین
مراکز خرید شانگهای چین

مراکز خرید شانگهای چین
مراکز خرید شانگهای چین

مراکز خرید شانگهای چین

مراکز خرید شانگهای چین
مراکز خرید شانگهای چین

مرکز خرید های شانگهای
مرکز خرید های شانگهای

مرکز خرید های شانگهای
مرکز خرید های شانگهای

معروف ترین پاساژهای شانگهای
معروف ترین پاساژهای شانگهای

مرکز خرید های شانگهای
مرکز خرید های شانگهای

مرکز خرید آی اف سی شانگهای
مرکز خرید آی اف سی شانگهای

مراکز خرید شانگهای
مراکز خرید شانگهای

مراکز خرید شانگهای
مراکز خرید شانگهای

مراکز خرید شانگهای
مراکز خرید شانگهای

مراکز خرید شانگهای
مراکز خرید شانگهای

Shanghai Shopping mall
Shanghai Shopping mall

مرکز خرید هنگ کنگ شانگهای
مرکز خرید هنگ کنگ شانگهای

مراکز خرید شانگهای چین در نقشه گوگل :

برچسب ها
10 مرکز خرید برتر شانگهای چین Shanghai Department Store Shanghai Mall Shanghai Shopping Center Shanghai Shopping mall ارزانترین مراکز خرید شانگهای چین برترین مراکز خرید شانگهای چین بهترین مراکز خرید شانگهای چین تور ارزان قیمت چین تور پکن و شانگهای چین تور چین تور چین ارزان قیمت تور شانگهای چین تور شانگهای و پکن چین تور لوکس چین جاذبه های توریستی شهر شانگهای چین جاذبه های خرید شهر شانگهای چین جاذبه های سفر به شانگهای چین جاذبه های گردشگری شانگهای چین دیدنی های چین دیدنی های شانگهای چین دیدنی های شهر شانگهای چین دیدنیهای شانگهای چین راهنمای خرید در شانگهای چین راهنمای خرید در شهر شانگهای راهنمای مراکز خرید شانگهای قیمت تور چین لوکس ترین مراکز خرید شانگهای چین لیست مراکز خرید شانگهای چین لیست مراکز خرید شهر شانگهای مجری مستقیم تور چین مراکز خرید ایستان شانگهای چین مراکز خرید پوشاک شانگهای چین مراکز خرید شانگهای مراکز خرید شانگهای چین مراکز خرید شهر شانگهای مراکز خرید کیف و کفش شانگهای چین مراکز خرید محبوب ایرانیها در شانگهای چین مرکز خرید Super Brand شانگهای چین مرکز خرید آی اف سی شانگهای چین مرکز خرید ایستان شانگهای چین مرکز خرید برند سنتر شانگهای چین مرکز خرید پلازا 66 شانگهای چین مرکز خرید ستیک شانگهای چین مرکز خرید سوپر برند شانگهای چین مرکز خرید سیتیک شانگهای چین مرکز خرید گرند گت وی شانگهای چین مرکز خرید گرند گتوی شانگهای چین مرکز خرید گرند گیت وی شانگهای چین مرکز خرید میلانگ ژنی ایستان شانگهای چین مرکز خرید میلانگ شانگهای چین مرکز خرید های شانگهای چین مرکز خرید های شهر شانگهای چین مرکز خرید هنگ کنگ پلازا شانگهای چین مرکز خرید وستگیت شانگهای چین نرخ تور چین هزینه تور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۴ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن