جاذبه های روسیهدیدنی‌ها

مراکز خرید مسکو

مسکو به عنوان پاییتخت کشور پهناور روسیه شهری صنعتی و تجاری است و جلوه های تاریخی و فرهنگی آن در تناسب بسیار خوبی با جلوه های مدرن شهر قرار گرفته است. در این بین مراکز خرید متعدد این شهر بسیار توجه ها را به خود جلب می نماید از زمانی که از فرودگاه شرمیتوا در حومه شهر مرکز خرید بزرگ IKEA را می بینید تا در مرکز شهر و در قلب تاریخی مسکو مرکز خرید زیبای آخودنی ریا توجه شما را به خود جلب می نماید. برای آشنایی بیشتر شما با مراکز خرید مسکو توجه شما را به نوشتار زیر جلب می نماییم.
روسیه در مجموع کشور گرانی است، یعنی هزینه‌های زندگی بالاست و تورم هم در اندازه‌ی متوسطی‌ است. مسکو، پایتخت روسیه برای سه سال پیاپی، گران ترین پایتخت جهان بوده است. سیستم توزیع در روسیه، بر خلاف ایران که از تعداد زیادی کسب‌وکارهای کوچک تشکیل شده است، مبتنی بر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، متوسط و کوچک است. این فروشگاه ها با توجه به کارکرد مناسب بامردم، جای خود را در روسیه باز کرده اند. تنوع کالا، قیمت رقابتی، حق انتخاب، فضای بزرگ، سیستم حسابداری پیشرفته، بارکدخوانی، پارکینگ، رستوران و تهویه‌ی مطبوع از ویژگی‌هایی‌ست که آن‌ها را بیشتر دلخواه مردم ساخته‌اند. البته شما در روسیه در قیاس با قیمت های ایران قیمت های خیلی غیر متعارفی دریافت نخواهید کرد و چه بسا بسیاری از کالاهای وارداتی با قیمت هایی بسیار بسیار ارزانتر از ایران و کالاهای اصل و ارجینال را می توانید خرید نمایید. متاسفانه برای بسیاری از این کالاها در ایران شما باید هزینه هایی بیشتر از شهر گران مسکو پرداخت نمایید و نهایتا کالای غیر ارجینال و یا چینی نصیبتان خواهد شد. ولی این شهر در قیاس با مقاصد خارجی که ایرانیها برای خرید به آنجا می روند قیمت های گرانتری دارند ولی کالاهای برند عموماً قیمت یکسانی در همه جای جهان از جمله در مسکو دارند.

مرکز خرید آخودنی ریاد:

این فروشگاه در سه طبقه زیر زمین در محوطه میدان مانژ در جوار کرملین واقع شده است. انواع مارک های معتبر دنیا در این فروشگاه عرضه می شود. در روزی که گشت میدان سرخ را دارید و یا اگر در یکی از هتل های نزدیک به میدان سرخ هستید می توانید از این مرکز خرید دیدن و خریدهای خود را در آن به انجام برسانید ولی این مرکز خرید جزو مراکز خرید ارزان به حساب نمی آید.در این مرکز خرید، برندهایی مانند بنتون، تامی ، موتیفی و.. و همچنین اجناس کادوئی به فروش می رسد.

مرکز خرید اروپایی:

این فروشگاه بزرگ در کنار ایستگاه مترو کییفسکایا در مرکز مسکو قرار دارد. این فروشگاه محل مناسبی جهت خرید، تفریح و صرف انواع غذاها می باشد. مرکز خرید اروپایی یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است که در مقابل ابتدای خیابان آربات فدیم و روبروی ساختمان وزارت امور خارجه روسیه که یکی از بناهای هفت خواهر مسکو است ساخته شده است. این مرکز خرید مدرن تقریبا اکثر برندهای بزرگ پوشاک جهان را در دل خود جای داده است.

بازار صنایع دستی ایزمایلُوا:

این بازار گردشگران بسیاری را در مسکو به خود جلب می نماید. بازار ایزمایلوا با سبک سنتی روس ساخته شده است و تنها ۵ دقیقه از ایستگاه مترو فاصله دارد. در این بازار می توان عروسک های چوبی روسی معروف به ماتروشکا و صنایع دستی مربوط به جنگ سرد، جواهرات ساخته شده از کهربا، یادداشت های رهبران شوروری سابق، دوربین های عکاسی و شکاری، پوست حیوانات،کلاه و شال از جنس پوست، صنایع دستی روسیه و مجموعه تابلوهای نقاشی اصل را خریداری نمود. این مرکز خرید بسیار زیبا و دیدنی است و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهر مسکو به حساب می آید.

مرکز خرید گوم Gum

با قدمت بیش از ۱۲۰ سال، در میدان سرخ مسکو واقع شده است. گوم مرکز خریدی پیشرو در مارک‌های معروف جهان در روسیه به شمار می آید. بنای این ساختمان به نوعی نماد مسکو و هم‌سطح با بنای کرملین و مقبره لنین است. این مرکز خرید گرانقیمت ترین کالاهای برند جهان را در دل خود جای داده است و اگر به دنبال خرید کالاهایی هستید که چشم کل فامیل را دربیاورید !! از کالاهای گرانقیمت این مرکز خرید می توانید برای این مهم استفاده نمایید. پالتوهای پوست گرانقیمت و کیف ها و کفش ها و لباس های گرانقیمت مخصوص میهمانی که جزو گرانترین پوشاک جهان هستند در فروشگاههای این مرکز خرید در دسترس شماست البته کلیه فروشگاههای این مرکز خرید بدین نحو نیستند و از خرید در آن وحشت نکنید. کافه و رستورانهای زیبای این مرکز خرید هم ارزش آن را دارند که یکبار هم که شده تجربه اش کنید.
سایت رسمی فروشگاه گوم: www.gum.ru/en

مرکز خرید ایکا IKEA

از ایستگاههای متروی Rechnoi Vokzal و Lyublino و Tyopliy می توان به این فروشگاه Mega که این مرکز خرید در آن قرار دارد،دسترسی پیدا کرد.
از نزدیک ترین ایستگاههای مترو می توانید با سوار شدن بر اتوبوسهای زرد رنگ این فروشگاه به آسانی به آنجا بروید. این فروشگاه در مسیر فرودگاه شرمیتوا قرار دارد و اگر از پروازهای ایرفلوت برای رفتن به روسیه استفاده می نمایید در مسیر ترانسفر فرودگاهی خود این فروشگاه را در کنار اتوبان خواهید دید.

مرکز خرید دتسکای میر Detskiy Mir

این فروشگاه زنجیره ای که در همه جای روسیه شعبه دارد، اختصاص به وسایل کودکان و انواع اسباب بازی دارد و همچنین کتاب و انواع دی وی دی و سوغات کشورها در آن یافت می شود.

مرکز خرید گورود Gorod

این مرکز خرید بزرگ در ابتدای خیابان Ryazan قراردارد و مجموعه ای از همه نوع فروشگاه می باشند مانند هایپر مارکت ، فست فود، بوتیک ، فروشگاه ، سینما ، زمین اسکیت روی یخ و …

مرکز خرید تی اس یو ام TSUM

در یک ساختمان تاریخی شش طبقه در خیلبان پتروفکا واقع شده است که می توان اجناس گران قیمت را از آنجا تهیه نمود.

مرکز خرید آتریوم Atrium

این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید برای گردشگران به شمار می رود و روبروی ایستگاه Kursk قرار گرفته است که لباس فروشی های متعدد و عطرفروشی و سوپرمارکت و تئاتر فورمول کینو و محل بازی را شامل می شود. در کافی شاپ بزرگ آن هرشب کنسرت زنده موسیقی سنتی و پاپ اجرا می شود.

فروشگاه کالینکا استاکمن Kalinka-Stockman

در این فروشگاه مواد غذایی ، لباسهای مردانه و زنانه ، لوازم خانگی و الکتریکی و لباس بچه گانه موجود می باشد.

فروشگاه سانرایزپرو Sunrise Pro

این مکان بهترین جا برای خرید لوازم الکتریکی و کامپیوتر و … در مسکو می باشد ، ولی برای خرید باید بدانید که چه می خواهید، چون تا زمان تحویل کالا فرصت دیدن کالا را ندارید ، و شرایط بازگرداندن کالا در این فروشگاه بسیار پیچیده و سخت است.

فروشگاه رام استور Ramstore

در این فروشگاه زنجیره ای ، اجناس زیر قیمت مسکو به فروش می رسد. ۲۲ فروشگاه در سطح شهر مسکو را پوشش می دهد.

پاساژ پتروسکی Petrovsky Passazh

لوکس ترین پاساژ مسکو است که شامل چند بوتیک معروف NINA RICCI ، GIVENCHY ، MAXMARA ، KENZO و BALI و همچنین یک فروشگاه عتیقه فروشی می باشد.

گالری آکتیور Gallery Aktyor

برندهای معروف NafNaf ، Levi’s ، Chvignon و Lacoste در این مرکز خرید به فروش می رسد در طبقه اول آن نمایندگی یواچ و لوازم آرایشی کلینیک به قرار دارد.

خیابان قدیمی آربات Arbat

در سراسر این خیابان دست فروشها با قیمتهای پایین تر از فروشگاههای این خیابان کالاها را عرضه می کنند. ولی باید مراقب بود که کلاه سرتان نرود.

خیابان تیورسکایا Tverskaya

این خیابان شاهراه بسیار مهمی در روسیه به شمار می رود و بوتیک های معتبر را که شیک ترین و مدروز ترین کالاها را عرضه می کنند را شامل می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)
سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

مراکز خرید مسکو - مرکز خرید ایزمایلووا
مراکز خرید مسکو – مرکز خرید ایزمایلووا
مراکز خرید مسکو - مرکز خرید ایزمایلووا
مراکز خرید مسکو – مرکز خرید ایزمایلووا
مراکز خرید مسکو - مرکز خرید گوم
مراکز خرید مسکو – مرکز خرید گوم
مراکز خرید مسکو - مرکز خرید گوم
مراکز خرید مسکو – مرکز خرید گوم
مراکز خرید مسکو - مرکز خرید ایزمایلووا
مراکز خرید مسکو – مرکز خرید ایزمایلووا
برچسب ها
پاساژ های مسکو تور ارزان روسیه تور ارزان قیمت روسیه تور روسیه تور روسیه اردیبهشت ماه 95 تور روسیه اردیبهشت ماه 96 تور روسیه بهار 95 تور روسیه بهار 96 تور روسیه تابستان 95 تور روسیه تابستان 96 تور روسیه تعطیلات نیمه خرداد تور روسیه تیر ماه 95 تور روسیه تیر ماه 96 تور روسیه خرداد ماه 95 تور روسیه خرداد ماه 96 تور روسیه شهریور ماه 95 تور روسیه شهریور ماه 96 تور روسیه مرداد ماه 95 تور روسیه مرداد ماه 96 تور روسیه مهر ماه 95 تور روسیه مهر ماه 96 تور روسیه ویژه شب های سفید تور روسیه ویژه عید فطر تور شب های سفید روسیه فروشگاههای مسکو قیمت تور روسیه قیمت تور روسیه تابستان 95 قیمت تور روسیه تابستان 96 قیمت تور روسیه تیر ماه 95 قیمت تور روسیه خرداد ماه 95 قیمت تور روسیه مرداد ماه 95 مال های بزرگ مسکو مراکز خرید مسکو مرکز خرید آخودنی ریاد مرکز خرید ایزمایلووا مرکز خرید ایکا مرکز خرید ایکا مسکو مرکز خرید گوم مرکز خرید گوم روسیه مرکز خرید گوم مسکو مرکز خرید گوم میدان سرخ مرکز خرید مگا مرکز خرید های مسکو نرخ تور روسیه نرخ تور روسیه تابستان 95 نرخ تور روسیه تابستان 96 نرخ تور روسیه تیر ماه 95 نرخ تور روسیه مرداد ماه 95

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن